INSPEKTORURZĘDNIK UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Słupca oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Stanowisko: INSPEKTORURZĘDNIK UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego oraz wniosków o udzielenie ulg w spłacie lubv umorzenie należności z tytułu składek na ubewzpieczenie społeczne,- opracowywanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne,- prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników,-wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem społecznym zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek, a trakże stanu należności z wyżej wymienionych tytułów,- udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego,- prowadzenie ewidencji okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- księgowanie obrotów na kontach płatników składek,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników,-dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
Data publikacji: 2019-01-22
Lokalizacja: Słupca (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WARSZAWSKA 1, 62-400 Słupca, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego oraz wniosków o udzielenie ulg w spłacie lubv umorzenie należności z tytułu składek na ubewzpieczenie społeczne,- opracowywanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne,- prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników,-wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem społecznym zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek, a trakże stanu należności z wyżej wymienionych tytułów,- udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego,- prowadzenie ewidencji okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- księgowanie obrotów na kontach płatników składek,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników,-dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie brutto 2400 + dodatek stażowyMożliwość kontaktu osobistego z pracodawcą w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej po uprzednim dostarczeniu do pracodawcy dokumentów aplikacyjnych.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTORURZĘDNIK UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność,obsługa klienta
Nazwa pracodawcy:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Adres pracodawcy:
Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Możliwość kontaktu osobistego z pracodawcą podczas rozmowy kwalifikacyjnej po uprzednim dostarczeniu dokumentów aplikacyjnych. Niezbędne dokumenty do procesu rekrutacji zamieszczone są w ogłoszeniu onaborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w Krus BIP 1200-OP.110.6.2019
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Adres strony pracodawcy: www.krus.gov.pl
Ulica pracodawcy: Św. Marcin
Numer budynku pracodawcy: 46
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe ubezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 22.01.2019
Oferta pracy ważna do: 06.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
świadczenie usług pielęgniarskich nad pacjentem przewlekle chorym i niepełnosprawnym
SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy - 2015-10-26 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Dostarczanie ładunków po krajach Unii Europejskiej.
F.H.U.T. Hurt-Detal Marek Pasek - 2016-07-27 - Miechów (małopolskie)
- przygotowanie pojazdu - transport w wyznaczone miejsce- nadzór nad załadunkiem i rozładunkiem
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Nowy Klincz (pomorskie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych, zamawianie towaru w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-11-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży budowlanej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
j.w
6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
ochrona obiektu zamkniętego- firma produkcyjna, praca na portierni calodobowo)
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "INTERGOS" Sp. z o.o. - 2017-10-11 - Siewierz (śląskie)
Realizacja obowiązków wynikających z Ustawy Prawo Budowlane, dotyczących nadzoru inwestorskiego. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych częściowo wykonanych oraz ulegających zakryciu lub zanikających oraz sprawdzenie kompletności dokumentów odbiorowych przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, udział w czynnościach odbiorowych gotowych obiektów budowlanych, przekazywanie ich do użytkowania, potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót, podejmowanie działań w przypadkach występowania zagrożeń dot. budynków mieszk. i innego mienia stanowiącego własność spółki zlokalizowanego na terenie placów budowy spółki.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Gdańsk (pomorskie)
-
Cukiernia MAJA S. Czaja - 2016-04-12 - Kościerzyna (pomorskie)
prowadzenie sekretariatu oraz wprowadzanie danych do systemów policyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Żyrardowie - 2017-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Połód (lubelskie)
Wprowadzenie do systemu POLTAX deklaracji i zeznań podatkowych , oraz przekazywanie deklaracji w przypadku stwierdzenia blędów.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Miechów (małopolskie)
Pomoc przy wdrażaniu polityki LPSQ (zapobieżenia utracie statku i nadzór nad bezpieczeństwem wraz z odpowiednim systemem raportowania w celu spełnienia wymagań pracodawcy w zakresie kluczowych wskaźników efektywności LPSQ
"GREEN MANAGEMENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-07 - Gdynia (pomorskie)
NAPRAWA AUTOBUSÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE;PRACODAWCA DEKLARUJE WYNAGRODZENIE W WYSOKOŚCI 9 ZŁ/ H BRUTTO + 15 % PREMII, ZAPWNIA OSIĄGNIĘCIE MIN. WYNAGRODZENIA ORAZ INNE SKŁADNIKI ZGODNE Z REGULAMINEM WYNAGRODZENIA
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W SZCZECINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Malowanie, szpachlowanie, glazura i tarakota
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Mikułowice (świętokrzyskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Krasnystaw (lubelskie)
montaż instalacji siatłowodowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kamyk (śląskie)
- nadzór i kontrola pracy instalacji sanitarnych w budynkach Spółdzielni MieszkaniowejWynagrodzenie do uzgodnienia.Zatrudnienie po uzgodnieniu warunków pracy.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA TOWARZYSTWO LOKATOR im. Franciszka Helińskiego - 2018-11-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa gości na sali konsumpcyjnej, miejsce wykonywania pracy O.W. VIVA- Jantar
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "LOTOS" A. RERYCH, S. RYŚ - SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-30 - Jantar (pomorskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-03-20 - Bytom (śląskie)
prowadzenie szkolen BHP,realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia ws. Służb BHP
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Niemcza (dolnośląskie)
Obsługa recepcji
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "PRZYBOR" Sławomir Przyborowski - 2018-03-21 - Grajewo (podlaskie)
opracowywanie ( ewidencjonowanie i porządkowanie) akt zgodnie z zasadami archiwistyki w celu wykonania czynności w zakresie segregacji, scalania, brakowania i systematyzacji spraw, a także innych czynności archiwalnych ewidencyjno-informacyjnych w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania archiwum; udzielanie instruktażu osobom przygotowującym akta do przekazania, w zakresie trybu i metod ich porządkowania oraz ewidencjonowania, a w przypadkach udostępniania/wypożyczania akt, informowania o zasadach sporządzania kopii, odpisów, wypisów, wyciągów lub tłumaczeń, a także o wykonaniu czynności, które są zabronione na mocy obowiązujących przepisów w celu zapewnienia właściwej ochrony do przejmowanie akt z komórek organizacyjnych Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w oparciu o jednolity rzeczowy wykaz akt Straży Granicznej w celu zapewnienia właściwej ich ochrony zgodnie z odpowiednią kategorią archiwalną; prowadzenie działań instruktażowych w komórkach organizacyjnych w zakresie sposobu postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w celu zapewnienia prawidłowego postępowania z dokumentacją; udostępnianie zgromadzonych w zasobie archiwalnym akt upoważnionym osobom w celu służbowego wykorzystania zarchiwizowanej dokumentacji; przestrzeganie zasad sposobu oznaczania materiałów, umieszczania na nich klauzul tajności, a także zmiany nadanej klauzuli tajności na materiałach oraz we właściwych urządzeniach ewidencyjnych prowadzonych w archiwum zakładowym w celu prawidłowej ochrony dokumentacji; opracowywanie danych niezbędnych do sporządzania sprawozdań z wykonywania prac archiwalnych i stanu posiadania zasobu archiwalnego, sporządzanie stosownej dokumentacji w związku z czynnościami związanymi z brakowaniem dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem B, a po uzyskaniu zgody na fizyczne jej zniszczenie, nanoszenie odpowiednich zmian w prowadzonej ewidencji w celu zapewnienia właściwego porządkowania zasobu dokumentacji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Praca przy bezpośredniej produkcji; praca w godz. 7.15-15.15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-15
Inletta Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Krzywań (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż ofert firmy, pozyskiwanie klientów
BGH.WORK SP. Z O.O. - 2017-09-05 - Żuki (wielkopolskie)
sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)