INSPEKTOR TECHNICZNY Pszczyna oferta pracy Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNY
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe, kontrola robót remontowych i przeglądy budynków
Data publikacji: 2016-06-28
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dobrawy 1, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace biurowe, kontrola robót remontowych i przeglądy budynków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2016
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera i podstawowych programów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kosztorysowanie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: kurs: uprawnienia budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, umiejętność obsługi programów do kosztorysowania
Nazwa pracodawcy: Pszczyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Dobrawy 1, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - nalezy składać w sekretariacie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: Dobrawy
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
Data dodania oferty pracy: 28.06.2016
Oferta pracy ważna do: 27.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obróbka metali, nakładanie powłok na metale, szlifowanie metali, praca na dwie zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00
ARK JOBS Sp. z o.o. - 2017-04-21 - Fugasówka (śląskie)
Tworzenie oprogramowania komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Kraków (małopolskie)
Nadzór produkcyjny w zakresie HACCP
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-03-12 - Brusy (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie w systemie teleinformatycznym rejestru jednostek systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego (PRM) oraz rejestru jednostek współpracujących z systemem PRM i przekazywanie danych z rejestru do centralnego systemu informacji w ochronie zdrowia, - prowadzenie w systemie teleinformatycznym ewidencji centrów urazowych, centrów urazowych dla dzieci i jednostek organizacyjnych szpitali wyspecjalizowanych w zakresie udzielania świadczeń zdrowotnych niezbędnych dla ratownictwa medycznego,- weryfikowanie wniosków pod względem formalnym oraz załączonych dokumentów składanych przez podmioty ubiegające się o wpis przez Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursu doskonalącego ratowników medycznych i dyspozytorów medycznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią, prowadzenie dokumentacji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Lubin (dolnośląskie)
j.w
6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
MYCIE I CZYSZCZENIE SAMOCHODÓW OSOBOWYCH ZA POMOCĄ ODPOWIEDNICH ŚRODKÓW KOSMETYCZNYCH ORAZ URZĄDZEŃ TYPU: MYJKA KARCHER, ODKURZACZ SAMOCHODOWY. PRECYZYJNE MYCIE AUT PRZYGOTOWANYCH DO SPRZEDAŻY, MYCIE NA ZEWNĄTRZ ORAZ W ŚRODKU
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Wola Załężna (łódzkie)
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Kraków (małopolskie)
Remont części.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TOMKO" TOMASZ WOŹNIAK - 2017-06-23 - Gaj Wielki (wielkopolskie)
sprzedawanie towaru, sporządzanie zamówień, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Obsługa administracyjna biura, obsługa centrali telefonicznej, obsługa klienta, organizacja spotkań, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wieliczka (małopolskie)
wstępna kontrola dowodów księgowych pod względem formalnym w świetle wymogów określonych w ustawie o rachunkowości,wprowadzanie dokumentów księgowych do programu FK zgodnie z ustawą o rachunkowości,odbiór i drukowanie wyciągów z programów bankowych oraz przesyłanie ich pocztą elektroniczną na placówki terenowe,rozliczanie rozrachunków funduszu emerytalno-rentowego z innymi funduszami,rozliczanie na bieżąco wpłat składek na ubezpieczenie społeczne rolników (udziałem procentowym struktury składki) funduszu emerytalno-rentowego z funduszem składkowym wraz z przygotowaniem dyspozycji przelewu,przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dot. Wydziału Finansowo- Księgowego, oznaczanie jej datą wpływu i przekazywanie na odpowiednie stanowisko w wydziale.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montaż: kotłów, c.o., pomp ciepla
Centrum Informacji i Organizacji Wypoczynku Mierzeja Paweł Czupajko, PUH Ekosun Paweł Czupajło - 2018-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientem , administrowanie i wprowadzanie nowych produktów na stronę internetową, zajmowanie się bieżącymi sprawami biurowymi. Godz. pracy 8-16. Okres próbny 1 miesiąc.
Firma Handlowa B.N. TRADING Marcin Budzeń - 2018-05-18 - Słupsk (pomorskie)
Prace remontowe i porządkowe na terenie zakładu i w budynku. Pilęgnowanie zieleni, odśnieżanie. Drobne prace konserwatorskie i naprawcze.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Tarnawatka (lubelskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Jeziorany (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych, wyliczanie podatków, sporządzanie deklaracji podatkowych. Praca jednozmianowa w godzinach od 07:00 do 15:00. Miejsce wykonywania pracy Bożejowice 42a.
Biuro Rachunkowe Betax Ewa Barta - 2018-03-13 - Bożejowice (dolnośląskie)
Kontrola międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzeganie norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakość dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Wymagania: wykształcenie min średnie, technologia spożywcza lub chemia, 2letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCP, badania do celów sanitarno-epidemiologicznych. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO Zakład Produkcyjny POLINORD.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-10 - Kartoszyno (pomorskie)
Planowanie i sprawozdawczość w zakresie remontów Spółki.Przygotowanie remontów systemu ciepłowniczego. Organizowanie wykonastwa remontów systemu cieplowniczego. Prowadzenie procedur awarii systemu cieplowniczego.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2017-10-16 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Montowanie konstrukcji aluminiowo-szklanych. Praca jednozmianowa na terenie Bielska-Białej i okolic, Katowic oraz całego kraju
GLASPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klienta, utrzymanie czystości na stanowisku pracy. Praca od poniedziałku do niedzieli w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00. Przez pierwszy miesiąc praca na umowę zlecenie, a następnie na umowę o pracę.
SKLEP WIELOBRANŻOWY Julita Kowalska - 2016-07-18 - Zabrze (śląskie)
kosztorysowanie, przygotowywanie przetargu
PPHU ANMAX MAREK MŁODNICKI - 2018-04-27 - Bełżyce (lubelskie)
1. naliczanie wynagrodzeń i zasiłków chorobowych i sporządzanie list płac,2. rozliczanie składek ubezpieczeniowych związanych z wynagrodzeniami i sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS za pomocą programu PŁATNIK,3. rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i sporządzanie deklaracji podatkowych,4. prowadzenie rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym,5. przekazywanie środków pieniężnych z tytułu wynagrodzeń na konta pracowników,6. wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla obecnych i byłych pracowników, w tym Rp-7,7. sprawdzanie pod względem formalnorachunkowym dowodów finansowych stanowiących podstawę do zapłaty oraz pod względem merytorycznym dokumentów dotyczących zadań na stanowisku pracy,8. zgłaszanie do ubezpieczeń i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i/lub zdrowotnych: pracowników, uprawnionych członków ich rodzin, osób zatrudnionych na podstawie umów zleceń,9. sporządzanie deklaracji, sprawozdań GUS,10. sprawowanie zastępstwa za inspektora do spraw kadr,11. prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami,12. uzgodnienie kont analitycznych i syntetycznych dotyczących zadań na stanowisku pracy,13. odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji księgowej,14. prawidłowe utrzymanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów,15. inne zagadnienia księgowo-finansowe.1. Niezbędne:a) wykształcenie wyższe lub średnie,b) co najmniej 4 letni staż pracy w księgowości,c) znajomość obsługi programu komputerowego PŁATNIK,d) obywatelstwo polskie,e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,f) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,g) nieposzlakowana opinia.2. Dodatkowe:a)znajomość:ustawy o rachunkowości,ustawy o finansach publicznych,rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ustawy systemie ubezpieczeń społecznych,b) znajomość obsługi komputera,c) umiejętność analitycznego myślenia,d) umiejętność interpretacji przepisów prawa,e) umiejętność pracy w zespole,f) odporność na stres,g) sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność, dobra organizacja pracyh) wysoka kultura osobista.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2017-10-18 - Racibórz (śląskie)
Pomoc kuchenna
Kamionkowa Chata Orawiec Małgorzata - 2017-08-01 - Kruszyn (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznychGodzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plsala B
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
MAKAK Karol Popławski - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 6-14, 14-22, 22-6; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-15
STOLL POLSKA SP. Z O.O. - 2016-03-24 - Słupsk (pomorskie)
Kontrola produktów gotowych. Praca na trzy zmiany.
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2016-12-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)