STARSZY ANALITYK - IMR Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK - IMR
Wynagrodzenie: od 13 750 PLN
Zakres obowiązków: Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
Data publikacji: 2016-11-29
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Głównym obowiązkiem Starszego Analityka IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie, raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu, budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK - IMR
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kierunek wykształcenia: ekonomia/finanse, co najmniej 5 lat doświadczenia w instytucjach finansowych w obszarze analizy matematycznej i finansowej, umiejętności: wiedza z zakresu: ryzyka rynkowego, modeli statystycznych oraz matematycznych, doświadczenie w pracy środowisku międzynarodowym w instytucjach finansowych, doświadczenie w tworzeniu i rozbudowywaniu modeli, m.in. z zakresu ryzyka kredytowego, znajomość Basel II (Nowa Umowa Kapitałowa), doświadczenie w przeprowadzaniu niezależnej oceny modeli, bardzo dobra znajomość programów: Matlab, C++, SQL
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2016
Data dodania oferty pracy: 25.11.2016
Oferta pracy ważna do: 06.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2016
Podobne oferty pracy
Pracodawca oferuje: umowę o pracę na etatu, elastyczny czas pracy, bogaty pakiet socjalny (m. in. bony towarowe na święta, dofinansowanie do wczasów, karnetów sportowych, paczki dla dzieci), prywatną opiekę medyczną.Zakres obowiązków: bezpośrednia obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie środków płatniczych, budowanie dobrych relacji z klientem.Oczekiwania pracodawcy: zaangażowanie w pracę,komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, posiadanie książeczki do celów sanitarno-epidemiologicznych.
Schiever Polska Sp. z o. o. Centrum Handlowe Auchan - 2017-07-11 - Racibórz (śląskie)
Analiza i optymalizacja kosztów zakupu energii cieplnej i gazowej.
Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej - 2018-01-11 - Kraków (małopolskie)
Koordynowanie działań na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, aneksów oraz innych dokumentów kadrowych,Przygotowywanie umów cywilnoprawnych oraz prowadzenie dokumentacji kadrowej,Bieżąca obsługa kadrowa pracowników, rozliczenie delegacji pracowniczych, Naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych,Ewidencja czasu pracy, rozliczanie urlopów oraz zwolnień lekarskich, Prowadzenie rozliczeń z ZUS, US, PEFRON,Przygotowywanie sprawozdań GUS,Sporządzanie deklaracji PIT.
Cass Construction And Steel Structures - 2018-04-24 - Staszów (świętokrzyskie)
praca w restauracji, przygotowywanie cateringu
CATERING ARTS EWELINA CZAJKA - 2016-02-08 - Chorzów (śląskie)
ustalanie wysokości składek ubezpieczeniowych, dokonywanie poboru składek, prowadzenie rozliczeń składek społecznych i zdrowotnych rolników, analiza kart i kont płatników, przygotowywanie decyzji w sprawie należności, , sporządzanie sprawozdań statystycznych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Administrowanie i implementowanie baz danych zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Nordea; praca z bazami danych należących do Nordea Group IT; współpraca z zespołami projektowymi w metodologii Agile; współpraca z wewnętrznymi i zewnętrznymi audtorami
NORDEA BANK AB SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2018-07-02 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja zadań związanych z planowaniem mobilizacyjnym i gotowości bojowej Składu.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-07-06 - Porażyn (wielkopolskie)
sprzedaż części samochodowych, przyjmowanie dostaw, sporządzanie faktur, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie raportów kasowych, reklamacja towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Lubin (dolnośląskie)
.
ZUPTOR Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Gostyń (wielkopolskie)
UDZIELANIE PORAD I PRZEPROWADZANIE SPOTKAŃ ZE STRAŻAKAMI, PROWADZENIE INTERWENCJI KRYZYSOWYCH, DEBRIEFING PSYCHOLOGICZNY, PROWADZENIE SPECJALISTYCZNYCH SZKOLEŃ Z ZAKRESU PSYCHOLOGII, WSPÓŁPRACA Z OŚRODKIEM SZKOLENIA PSP W PRZEPROWADZANIU ZAJĘĆ DOT. PSYCHOLOGICZNYCH ASPEKTÓW DZIAŁAŃ RATOWNICZYCH, WSPÓŁPRACA Z PSYCHOLOGAMI INNYCH SŁUŻB MUNDUROWYCH ORAZ INSTYTUCJAMI PROPAGUJĄCYMI ZDROWIE PSYCHICZNE, SPORZĄDZANIE ROCZNYCH I OKRESOWYCH ANALIZSZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE NABORU DO SŁUŻBY TJ. WYMAGAŃ I ETAPÓW POSTĘPOWANIA KWALIFIKACYJNEGO ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE INTERNETOWEJ KW PSP W SCZECINIE WWW.SZCZECIN.KWPSP.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA- WOLNE ETATY"WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PSYCHOLOGICZNE, UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKONYWANIA, ARGUMENTOWANIA, PRZESZKOLENIE Z ZAKRESU UDZIELANIA POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ I PSYCHOTERAPII, DWA LATA PRACY W CHARAKTERZE PSYCHOLOGAPRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNYPRACA W GODZINACH 07:30-15:30WYNAGRODZENIE: 3.300,00 ZŁ (BRUTTO) + STAŻ
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-06-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie zabiegów pielęgnacyjno - leczniczych w warunkach domowych u pacjentów, przygotowanie chorego i jego rodziny do samoopieki i samopielęgnacji, prowadzenie niezbędnej dokumentacji medycznej.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej SILOE - 2016-01-18 - Myszków (śląskie)
Główne obowiązki: weryfikacja pod względem poprawności, zgodności, celowości prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej (wydatków, dochodów budżetowych, funduszy celowych, specjalnych, środków trwałych, kont pozabilansowych i innych) w celu prawidłowości sprawdzanych dokumentów; przygotowywanie dokumentów, decyzji, umów, not w celu prawidłowego dekretu poprzez koordynację pracy specjalistów oraz samodzielne odpowiadanie za przygotowanie całości dekretu; dekretowanie na bieżąco dowodów księgowych (wartości umów, decyzji, postanowień itp.) zaangażowania wydatków budżetowych w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych w celu wstępnej kontroli zgodności zamierzonych wydatków z planem finansowym jednostki wykorzystując komputerowy program finansowo-księgowy Ft-Fk; prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej realizacji zadań związanych z uczestnictwem funkcjonariuszy polskiej Straży Granicznej w szkoleniach, operacjach inicjowanych przez Europejską Agencję Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach państw Członkowskich Unii Europejskich (FRONTEX) oraz nadzorowanie ewidencji środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w celu prawidłowego rozliczania dokumentów;sporządzanie wspólnie ze specjalistami sprawozdań finansowych oraz uzgadnianie ewidencji, bilansów, rachunków zysków i strat oraz zestawień zmian w funduszu jednostki wraz z wymaganymi załącznikami w celu ostatecznego przedstawienia rezultatu działalności, sytuacji finansowej i majątkowej jednostki; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań, właściwej realizacji zadań sekcji; przygotowywanie projektów decyzji pozostających w zakresie właściwości sekcji w celu zgodnej z prawem realizacji zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe o specjalności finanse i rachunkowość, bankowość, ekonomia.Wymagania niezbędne: posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, Excel); umiejętność analitycznego myślenia;znajomość przepisów prawa o rachunkowości i finansów publicznych w praktyce; umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadań; posiadanie wiedzy w zakresie ewidencji księgowej i zdarzeń gospodarczych; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z rachunkowością, finansami publicznymi; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu finansowo-księgowego; umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą, dyspozycyjność;posiadanie 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-20 - Racibórz (śląskie)
kompletacja towaru, załadunek, rozładunek, transport towaru w magazynie, praca ze skanerem i komputerem
Arvato Polska sp. z o.o. oddział Arvato Services Polska w Plewiskach - 2018-08-01 - Poznań (wielkopolskie)
USTALANIE PRZYCZYN USTEREK I USZKODZEŃ POSZCZEGÓLNYCH UKŁADÓW, ZESPOŁÓW I MECHANIZMÓW, OSUWANIE USTEREK, WYKONYWANIE PRAC DEMONTAŻOWYCH I MONTAŻOWYCH W WÓZKACH WIDŁOWYCH
LEMARPOL - WÓZKI WIDŁOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-09 - Zator (małopolskie)
Tworzenie nowych oraz odpowiedzialność za rozwój istniejących aplikacji biznesowych tworzonych według indywidualnych potrzeb klientów biznesowych,zbieranie i opisywanie wymagań funkcjonalnych klienta, definiowanie wizji i szczegółowych koncepcji dotyczącej definiowania wizji i szczegółowych koncepcji dotyczącej przyszłego systemu oraz ich dokumentowanie,uzgodnienie propozycji z przedstwicielami klienta i dopasowanie ich do jego potrzeb,pełnienie roli eksperta dziedzinowego w obszarze wyspecjecyfikowanego systemu w fazach implementacyjnych, kontrola zgodności powstałego systemu w stosunku do wymagań biznesowych Miejsce pracy: Wrocław ul. Strzegomska 42 BKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny, e-mail. Oferta znajduje się w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Zastanawiasz się czym będziesz się zajmował? To proste:• Zadbasz o Klientów oferując im szeroką gamę produktów finansowych Kasy Stefczyka• Najpierw jednak rozpoznasz ich potrzeby. • Zrobisz to zarówno bezpośrednio w naszym oddziale jak i telefonicznie - tak, zdecydowanie szukamy osób lubiących rozmawiać i umiejących robić to dobrze! :)• Kiedy będzie wymagała tego sytuacja zajmiesz się obsługą kasową.
STEFCZYK FINANSE TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-05-09 - Rumia (pomorskie)
-Praca w magazynie dystrybucji gazu butlowego,-Praca w godzinach 7-15,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Praca na terenie Pelplina i okolic,-Kontakt telefoniczny 501-202-780.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "GAZBUT" JERZY GRABALSKI - 2016-06-15 - Pelplin (pomorskie)
praca przy obróbce profili aluminiowych
Effector S.A. - 2017-06-21 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
transport krajowy
ANDROMIL - BIS - ANDRZEJ JABŁOŃSKI - 2016-09-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe: Budownictwo drogowe. Wymagane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-14:00) (Tel. 32-204-04-42, 32-203-51-23) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (al. Aleja Wojciecha Korfantego 193, 40-153 Katowice) lub e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Przygotowanie do transportu pieczywa, dostarczanie do punktów-sklepów
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Obsługa recepcji, obsługa klienta, dbanie o gabinety
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Malbork (pomorskie)
jw.
Wojskowe Biuro Historyczne - 2017-09-25 - Warszawa (mazowieckie)
Kierownik robót budowlano- montażowych
Zakład Ślusarsko Budowlany Ryszard Utrata - 2017-07-04 - Niedomice (małopolskie)
Ochrona obiektów przemysłowych, magazynów, placów budowy, biurowce i inne.
Agencja Ochrony "Juwentus" Sp. z o. o. Sp. k. - 2018-03-07 - Gdańsk (pomorskie)
Realizacja zadań wynikających z umów partnerskich Województwa Pomorskiego, realizacja zadań w zakresie współpracy z krajami: Białoruś, Estonia, Litwa, Łotwa, Rosja, Gruzja, Mołdawia, wspieranie działań międzynarodowych realizowanych przez pozostałe departamenty, wspieranie jednostek z terenu Województwa Pomorskiego w poszukiwaniu partnerów współpracy międzynarodowej i realizowaniu zadań z tą współpracą związanych, pomoc dla Zagranicznych partnerów współpracy oraz inwestorów w ich działaniach na terenie Województwa Pomorskiego, organizacja misji gospodarczych, wydarzeń promocyjnych, imprez targowych i wystawienniczych, szczególnie we współpracy z partnerami regionalnymi oraz instytucjami okołobiznesowymi z terenu województwa pomorskiego.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2015-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
naprawa samochodów dostawczych
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Pabianice (łódzkie)
Przygotowywanie dań oraz organizacja bankietów, przyjęć i innych imprez od strony kulinarnej.
GRANFISH Sp.k. JWM NORD Sp. z o.o. - 2016-05-30 - Sopot (pomorskie)
Prace ziemne i montażowe wodno-kanalizacyjno-gazowe. Kopanie ręczne wykopów pod instalacje wodno-kanalizacyjno-gazowe.
SOKÓŁ ANDRZEJ "A N J A X" BUDOWA I PROJEKTOWANIE SIECI GAZOWYCH, CIEPŁOWNICZYCH, WOD-KAN I INST. SANIT. - 2018-03-27 - Kozery (mazowieckie)