STARSZY SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 351,67 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki: weryfikacja pod względem poprawności, zgodności, celowości prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej (wydatków, dochodów budżetowych, funduszy celowych, specjalnych, środków trwałych, kont pozabilansowych i innych) w celu prawidłowości sprawdzanych dokumentów; przygotowywanie dokumentów, decyzji, umów, not w celu prawidłowego dekretu poprzez koordynację pracy specjalistów oraz samodzielne odpowiadanie za przygotowanie całości dekretu; dekretowanie na bieżąco dowodów księgowych (wartości umów, decyzji, postanowień itp.) zaangażowania wydatków budżetowych w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych w celu wstępnej kontroli zgodności zamierzonych wydatków z planem finansowym jednostki wykorzystując komputerowy program finansowo-księgowy Ft-Fk; prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej realizacji zadań związanych z uczestnictwem funkcjonariuszy polskiej Straży Granicznej w szkoleniach, operacjach inicjowanych przez Europejską Agencję Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach państw Członkowskich Unii Europejskich (FRONTEX) oraz nadzorowanie ewidencji środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w celu prawidłowego rozliczania dokumentów;sporządzanie wspólnie ze specjalistami sprawozdań finansowych oraz uzgadnianie ewidencji, bilansów, rachunków zysków i strat oraz zestawień zmian w funduszu jednostki wraz z wymaganymi załącznikami w celu ostatecznego przedstawienia rezultatu działalności, sytuacji finansowej i majątkowej jednostki; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań, właściwej realizacji zadań sekcji; przygotowywanie projektów decyzji pozostających w zakresie właściwości sekcji w celu zgodnej z prawem realizacji zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe o specjalności finanse i rachunkowość, bankowość, ekonomia.Wymagania niezbędne: posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, Excel); umiejętność analitycznego myślenia;znajomość przepisów prawa o rachunkowości i finansów publicznych w praktyce; umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadań; posiadanie wiedzy w zakresie ewidencji księgowej i zdarzeń gospodarczych; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z rachunkowością, finansami publicznymi; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu finansowo-księgowego; umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą, dyspozycyjność;posiadanie 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych.
Data publikacji: 2017-03-20
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki: weryfikacja pod względem poprawności, zgodności, celowości prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej (wydatków, dochodów budżetowych, funduszy celowych, specjalnych, środków trwałych, kont pozabilansowych i innych) w celu prawidłowości sprawdzanych dokumentów; przygotowywanie dokumentów, decyzji, umów, not w celu prawidłowego dekretu poprzez koordynację pracy specjalistów oraz samodzielne odpowiadanie za przygotowanie całości dekretu; dekretowanie na bieżąco dowodów księgowych (wartości umów, decyzji, postanowień itp.) zaangażowania wydatków budżetowych w celu prawidłowego dokonywania zapisów zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych; wprowadzanie do ksiąg rachunkowych, na podstawie zadekretowanych dowodów księgowych operacji finansowych w celu wstępnej kontroli zgodności zamierzonych wydatków z planem finansowym jednostki wykorzystując komputerowy program finansowo-księgowy Ft-Fk; prowadzenie ewidencji księgowej dotyczącej realizacji zadań związanych z uczestnictwem funkcjonariuszy polskiej Straży Granicznej w szkoleniach, operacjach inicjowanych przez Europejską Agencję Zarządzania Współpracą Operacyjną na Zewnętrznych Granicach państw Członkowskich Unii Europejskich (FRONTEX) oraz nadzorowanie ewidencji środków pochodzących ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w celu prawidłowego rozliczania dokumentów;sporządzanie wspólnie ze specjalistami sprawozdań finansowych oraz uzgadnianie ewidencji, bilansów, rachunków zysków i strat oraz zestawień zmian w funduszu jednostki wraz z wymaganymi załącznikami w celu ostatecznego przedstawienia rezultatu działalności, sytuacji finansowej i majątkowej jednostki; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań, właściwej realizacji zadań sekcji; przygotowywanie projektów decyzji pozostających w zakresie właściwości sekcji w celu zgodnej z prawem realizacji zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe o specjalności finanse i rachunkowość, bankowość, ekonomia.Wymagania niezbędne: posiadanie biegłej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, Excel); umiejętność analitycznego myślenia;znajomość przepisów prawa o rachunkowości i finansów publicznych w praktyce; umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i tworzenia koncepcji realizacji zadań; posiadanie wiedzy w zakresie ewidencji księgowej i zdarzeń gospodarczych; posiadanie powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z rachunkowością, finansami publicznymi; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: obsługa programu finansowo-księgowego; umiejętność pracy w zespole, dzielenia się wiedzą, dyspozycyjność;posiadanie 1 roku doświadczenia w obszarze działalności finansowej jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 351,67 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY SPECJALISTA SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 351,67 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2017
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1.życiorys i list motywacyjny;2.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4.oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;6.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7.kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;8.kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016. 1167 tekst jednolity wraz z późn. zm.). Inne dokumenty:1.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2.kopie świadectw pracy;3.kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:20 marca 2017 r. do dnia 31 marca 2017 r.pod adresem:Śląski Oddział Straży Granicznej Wydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 Racibórz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 20.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- projektowanie i rozwój interfejsów SAP PI;- rozwiązywanie incydentów eskalowanych z zespołów Operational Command Center oraz Service Desk, jak również przekazanych przez managera Sap Solutions; - weryfikowanie i zatwierdzanie specyfikacji technicznych interfejsów PI w celu zapewnienia spójności ze standardami PI; - rozwój PI w oparciu o metodologię Agile;- tworzenie interfejsów w celu wsparcia potrzeb biznesu; monitorowanie zintegrowane procesów i wspieranie platform używających SAP Netweaver administration/PI Monitoring.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Charzykowy (pomorskie)
Pozyskiwanie i analiza informacji na temat firm i instytucji na podstawie źródeł w języku angielskim. Tworzenie kompletnych profili danych w oparciu o metodologię KYC. Tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski. Weryfikacja brakujących danych i monitorowanie jakości kompletnych profili. Zlecanie zadań zespołowi kontaktu z klientami, celem pozyskania danych niedostępnych publicznie.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w Katedrze i Załadzie Farmakognozji z Ogrodem Roślin Leczniczych GUM. Obsługa aparatury chromatograficznej, w tym systemów HPLC, w sprzężeniu z detektorem masowym. Prowadzenie laboratorium analitycznego w obszarze chromatografii HPLC (jednowymiarowa i dwuwymiarowa), w systemach analitycznym i preparatywnym. Udział w badaniach naukowych.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-09-09 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymi. Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentową.Definiowanie ryzyk projektowych. Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie.Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Kraków (małopolskie)
składanie tortów, pieczenie oraz wykańczanie ciast
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Bytom (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa maszyn i urządzeńna stoisku mięsnym.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
raportowanie według Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości finansowe- przygotowanie raportów dla lokalnego i europejskiego nadzoru finansowego (np. FINREP, COREP)- wdrażanie nowych standardów / przepisów- usprawnianie procesów księgowych - wspieranie zespołów krajowych.- zarządzanie zespołami księgowości operacyjnej- nadzorowanie uzgadniania bilansu, aprobaty księgowań i wspierających je obliczeń- kontrolowanie wszystkich działań konsolidacyjnych- nadzorowanie procesu zamknięcia miesiąca- wsparcie pracowników w zakresie zasad i przepisów dotyczących raportów- zapewnienie zgodności z procedurami i kontrolą wewnętrzną
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Kraków (małopolskie)
Księgowanie faktur, prowadzenie rachunków klientów holenderskojęzycznych, bezpośredni kontakt z klientem holenderskim
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
Wspieranie zespołów w regionie i kraju w utrzymywaniu, ocenie, ulepszaniu lub raportowaniu zgodności z politykami HP, a przede wszystkim w odniesieniu do książek US GAAP; Aktywne wspieranie i przestrzeganie przepisów poprzez kontrolę kontroli w poszczególnych krajach, opracowywanie wytycznych wdrażania polityki i komunikację, szkolenia, programy samokontroli, projekty, przeglądy ad hoc; Koordynowanie lokalnych wymogów raportowania oraz zgodności z przepisami GAAP dotyczące konkretnych zadań projektu lub żądań ad-hoc; Połączenie z różnymi funkcjami wsparcia zgodności i raportowania w ramach HP, w regionie lub na poziomie WW: CFR, EY, biuro zgodności, M & A, FP & A, GRRO i kontra rachunkowości; Właściciel procesu awaryjnego; Raportowanie ryzyka finansowego - wykorzystanie wyników audytu IA i SOX, procedur ujawniania informacji, samooceny; BSR (recenzje bilansu) dla kilku krajów lub klastrów i obejmujące analizę na poziomie regionu EMEA; Opracowywanie i przeprowadzanie kontroli - np. przeglądy dotyczące utraty wartości prowadzone przez wiodące jednostki biznesowe, zasady zatwierdzania zamówień; Doradztwo w zakresie polityki AFM i szkoleń US GAAP; Prowadzenie planów ciągłości działania.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas nieokreslony.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
świadczenie usług pielęgnacyjnych na rzecz mieszkańców, udzielanie pomocy w podstawowych czynnościach życiowych, pielęgnacji mieszkańców
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad instalacjami sanitarnymi w administrowanych kompleksach wojskowych. Wynagrodzenie 2600 zł brutto + 6% premii + dodatek stażowy. Praca w Balicach od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH) - 2017-12-18 - Balice (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, działanie marketingowe, obsługa dokumentacji, obsługa kasy; godz. pracy 9-17wynagrodzenie podstawa + prowizja; okres zatrudnienia: ok. 3 miesiące, po okresie próbnym istnieje możliwość przedłużenia umowy
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Słupsk (pomorskie)
Tłumaczenie rozmów z klientami w Bangladeszu, obsługa pocztwy w j. bengalskim i angielskim, dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu. Praca 10 godzin dziennie.
Hai Phong Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Nadarzyn (mazowieckie)
sprzątanie pokoi
"Rehakur" Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
Miejska Pracownia Planowania Przestrzennego i Strategii Rozwoju - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
programowanie sterowników PLC, systemów SCADA, uruchamianie linii produkcyjnych, technologicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wojnowice (wielkopolskie)
obsługa koparko-ładowarki
TENAR RAMSKI ANDRZEJ RAMSKI - 2018-09-25 - Lubin (dolnośląskie)
w/g zakresu zadań
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Czerwieńczyce (dolnośląskie)
przepalanie złomu stalowego
ANMAR S.C. Marcin Słowik, Andrzej Mrowiec - 2016-12-02 - Kłobuck (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Jabłonowo (mazowieckie)
Sprzątanie centrum handlowego, łazienek, korytarzy, pokoi socjalnych, terenu zewnętrznego.
ART VENDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
Załadunek i rozładunek towaru zgodnie z dokumentacją magazynową. Transport towarów wózkiem widłowym, inne prace magazynowe. Dbałość o prawidłowy obrót towarów w magazynie. Utrzymywanie ładu i porządku na magazynie. Wykonywanie zadań zgodnie z dokumentacją i wytycznymi przełożonego. Przestrzeganie procedur magazynowych i BHP.W okresie próbnym praca na 1 zmianę od poniedziałku do piątku od 8.00 do 16.00Po okresie próbnym praca na 3 zmiany od poniedziałku do piątku w godzinach: 5.00-13.00,13.00-21.00,21.00-5.00. oraz w niedzielę od 21.00 do 05.00.Miejsce pracy: Gliwice - Strefa Ekonomiczna.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Gliwice (śląskie)
Przygotowanie, pakowanie i wydawanie posiłków w ramach Cateringu. Miejsce pracy: ul. Szpacza 8a, 51-417 WrocławForma zawarcia umowa umowy to będzie umowa o prace na czas okrweślony 3 lata.Godziny pracy od 6-14 . Oferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności pomocniczych rzeczoznawcy majątkowego, edycja dokumentacji związanej z wyceną nieruchomości i ruchomości, współpraca z urzędami, instytucjami oraz innymi podmiotami gospodarczymi.
Nieruchomości IM Osińscy Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Gdynia (pomorskie)
- Kierowanie pracą zespołu na rzecz zapewnienia serwisu IT dla klientów globalnych, działania na rzecz poprawy jakości świadczonych usług. Zarządzanie zespołem. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Kontakt z klientem zagranicznym z wykorzystaniem języka angielskiego i hiszpańskiego.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9890 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 lat w branży IT. Wymagane certyfikaty: certyfikat ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes, języka SQL, DB2. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka hiszpańskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Katowice (śląskie)
-reprezentowanie firmy-przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji,-zarządzanie korespondencją i obiegiem dokumentów,-redagowanie pism,-obsługa urządzeń biurowych,-prowadzenie korespondencji telefonicznej i mailowej,-obsługa spotkań,-zaopatrywanie firmy w materiały biurowe i spożywcze
"BARBARA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-21 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługiwanie zautomatyzowanej linii produkcyjnej,regulowanie urządzeń sterowniczych,bieżący nadzór i kontrola prawidłowego działania maszyn produkcyjnych,zgłaszanie do wydziału utrzymania ruchu awarii i planowanych przeglądów okresowych. Praca w systemie III zmianowym: I 6:00-14:00, II 14:00-22:00, III 22:00-6:00, pracodawca deklaruje możliwość dowozu do pracy z okolic Opola ( z kierunku Kluczbork-Wołczyn). Dodatkowo premia do wynagrodzenia do 20%
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o. - 2017-06-21 - Murów (opolskie)