STARSZY SPECJALISTA Gdańsk oferta pracy Gdański Uniwersytet Medyczny
Stanowisko: STARSZY SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Katedrze i Załadzie Farmakognozji z Ogrodem Roślin Leczniczych GUM. Obsługa aparatury chromatograficznej, w tym systemów HPLC, w sprzężeniu z detektorem masowym. Prowadzenie laboratorium analitycznego w obszarze chromatografii HPLC (jednowymiarowa i dwuwymiarowa), w systemach analitycznym i preparatywnym. Udział w badaniach naukowych.
Data publikacji: 2016-09-09
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Gdański Uniwersytet Medyczny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hallera 107, 80-210 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w Katedrze i Załadzie Farmakognozji z Ogrodem Roślin Leczniczych GUM. Obsługa aparatury chromatograficznej, w tym systemów HPLC, w sprzężeniu z detektorem masowym. Prowadzenie laboratorium analitycznego w obszarze chromatografii HPLC (jednowymiarowa i dwuwymiarowa), w systemach analitycznym i preparatywnym. Udział w badaniach naukowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca do poniedziałku do piątku w godz. 8-16.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: STARSZY SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali farmaceuci specjaliści
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe chemiczne lub farmaceutyczne (może być doktorat), doświadczenie zawodowe - preferowany profil analityczny. M-ce pracy: Gdańsk Wrzeszcz. Kontakt telefoniczny: 58 349 19 61.
Nazwa pracodawcy: Gdański Uniwersytet Medyczny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
80-210 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Telefon: 58 349-19-60 (61)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali farmaceuci specjaliści
Data dodania oferty pracy: 10.09.2016
Oferta pracy ważna do: 10.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Tworzenie i prowadzenie dokumentacji w obszarze BHP.Wdrażanie odpowiednich procedur w zakresie BHP.Kontrola warunków pracy pod kątem wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, analizowanie i dokumentowanie wypadków przy pracy.Przeprowadzenie analiz ryzyka zawodowego i potencjalnych źródeł zagrożeń.Kontakty z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru w zakresie przestrzegania BHP.Udział w wewnętrznych projektach w zakresie BHP.Realizacja pozostałych zadań wynikajacych z Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby BHP.
GDYNIA CONTAINER TERMINAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-09 - Gdynia (pomorskie)
Wg stanowiska /polerownie różnego rodzaju płaszczyzn mebli/
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Moszyce (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Mirakowo (kujawsko-pomorskie)
Rozładunek surowców i komponenów, wytwarzanie elementów z zastosowaniem operacji wiercenia, cięcia, piłowania,gięcia,wytłaczania, szlifowania, przygotowanie form i komponentów do wylewania,wylewanie i obróbka wykańczająca wyrobów, załadunek gotowych wyrobów, prace porządkowe.
EUTHERM - 2018-04-06 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych
Usługi Remontowo-Budowlane Piotr Gajewski - 2018-07-20 - Jabłonowo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Techniczna kontrola utrzymaia budynków, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków
Zarządzanie Nieruchomościami Kurpisz Roman - 2017-05-18 - Sieradz (łódzkie)
Układanie kostki, prace porządkowe.
F.D.I. DORFA SP.JAWNA - 2017-12-04 - Wola Suchożebrska (mazowieckie)
• Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów• Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy• Tworzenie dokumentacji dostarczanego oprogramowania w całym procesie wytwórczym- Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania- Współtworzenie architektury rozwiązań aplikacji/systemów komputerowych- Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa zwaną dalej "działalnością twórczą"- Dbanie o terminowość i jakość dostarczanego oprogramowania w ramach dedykowanego obszaru/ grupy zadań- Nadzorowanie pracy zespołu w ramach dedykowanego obszaru/ grupy zadań- Dzielenie się wiedzą, wdrażanie najlepszych praktyk
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wrocław (dolnośląskie)
realizowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży, budowanie wizerunku firmy, kontakt z klientem, budowanie bazy klientów, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie listy płac, rozliczenia z US, ZUS, PFRON, GUS, rozliczenie podatku Vat, sporządzanie tytułów wykonawczych do US, obsługa kasy fiskalnej, księgowanie wydatków budżetowych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-10-10 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie zawodu lekarza zgodnie z obowiązującymi standardami.
Szpital Powiatowy w Kętrzynie - 2018-02-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Sierpc (mazowieckie)
Przewóz artykułów spożywczych na terenie Niepołomic i całego kraju.
TOMASZ LITWIN Firma Transportowo Usługowa Przeciąg - 2017-11-22 - Niepołomice (małopolskie)
opieka nad dziećmi w grupie 4 latków
Akademia Wychowania Przedszkolnego - 2015-12-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego oraz wniosków o udzielenie ulg w spłacie lubv umorzenie należności z tytułu składek na ubewzpieczenie społeczne,- opracowywanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne,- prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników,-wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem społecznym zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek, a trakże stanu należności z wyżej wymienionych tytułów,- udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego,- prowadzenie ewidencji okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- księgowanie obrotów na kontach płatników składek,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników,-dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-06-22 - Słupca (wielkopolskie)
-Zabiegi kosmetyczne twarzy / ciała, masaże odnowy biologicznej, konsultacja kosmetyczna, obsługa klienta,-Miejsce pracy: Tczew, ul. Jagiellońska 55,-Kontakt telefoniczny 515-409-049,-Godziny pracy 8-16, 14-22, soboty, niedziele 9-14
"ARSPATEL" TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Tczew (pomorskie)
- Tworzenie, konfigracja, integracja i wdrażanie oprogramowania Guidewire dedykowanego branży ubezpieczeniowej- Bezpośredni kontakt z klientem biznesowym - Praca w metodologii Scrum
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projektów decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- kontrolowanie działalności starostw i miast na prawach powiatu w przedmiocie zadań wykonywanych w zakresie administracji rządowej z gospodarki nieruchomościami,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu oraz w trakcie oględzin nieruchomościMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kierowanie budową, nadzorowanie jakości i terminowości realizowanychrobót pod kątem zgodności ze specyfikacją techniczną i dokumentacjąprojektową; organizowanie oraz koordynowanie budowy zgodnie zzatwierdzonym harmonogramem robót; kontrolowanie podwykonawcówzgodnie z postanowieniami kontraktu, dokumentacją projektową,harmonogramem i przepisami BHP; prowadzenie dokumentacji budowy,nadzór nad przygotowaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej koordynowanie prac podwykonawców wszystkich branż i specjalności.
AKSBUD SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-19 - Schodnia (opolskie)
stażysta w służbie przygotowawczej
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2016-04-08 - Leszno (wielkopolskie)
PRACOWNIK BIUROWY
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Brodowo (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie zawodowe, książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Charakterystyka pracy: zastępowanie kierownika pod jego nieobecność, zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległemu personelowi,aktywna praca na sali sprzedaży, reprezentowanie firmy wobec klientów oraz dostawców zgodnie z zasadami firmy. Aplikacje przesyłać e-mailem praca (at) marketdino.pl
DINO POLSKA SA - 2016-02-12 - Bełk (śląskie)
Przyjmowanie, wykładanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Ułęż (lubelskie)
Rejestracja i ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej. Zarządzanie delegacjami, zapewnienie sprawnej organizacji biura.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Płock (mazowieckie)
Prace pomocnicze przy usługach stomatologicznych, asystowanie przy zabiegach.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- zapewnienie ciągłości funkcjonowania struktury informatycznej firmy,- wsparcie techniczne,- instalacje urządzeń, sprzęu komputerowego i oprogramowania
Akrostal Produkcja Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-14 - Garbatka (wielkopolskie)
prace montażowe
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
przygotowywanie podłoża i układanie kostki brukowej
BDB-BRUK DAMIAN SZPATOWICZ - 2018-04-18 - Głogów (dolnośląskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- wyszukiwanie biznesowych rozwiązań IT dla bankowości;- analiza obecnych procesów i rozwiązań pod kątem ich funkcjonalności;- analiza pod kątem proponowania nowych rozwiązań i produktów dla biznesu;- koordynacja procesu rozwój produktu w trakcie poszczególnych faz projektu oraz współpraca z zespołem deweloperów aplikacji;- definiowanie kryteriów akceptacji aplikacji w celu przeprowadzenia działań testowych;- przygotowywanie ekspertyzy SME odnoszącej się do aplikacji oraz biznesowego środowiska jej wykorzystania;- ścisła współpraca z Klientem, analiza wymagań biznesowych Klienta i stały nadzór nad i kontrola realizacji wymagań Klienta;- praca metodologią agile oraz scrum.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 8000 PLN zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Kierunek wykształcenia: Zarządzanie, finanse, informatyka lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe: 5+ lat na stanowisku Analityka Biznesowego lub pokrewnym związanym z obszarem IT. Doświadczenie w realizacji projektów oraz wykorzystania narzędzi systemowych niezbędnych do weryfikacji potrzeb biznesowych projektu Doświadczenie w pracy oraz zarządzaniem metodologią scrum jest koniecznością. Praca w oparciu o metodologie tajue jak Agile, TDD. Wymagane umiejętności: przeprowadzanie analizy biznesowej pod kątem wymagań technicznych realizowanego projektu i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji; znajomość metod analiz SWOT oraz RCA; znajomość UAT oraz praktyki zarządzania agile&scrum; wiedza z obszaru bankowości w szczególności produktów finansowych (akcje, obligacje. Produkty strukturalne bankowości etc.); znajomość SQL w kontekście analizy biznesowej oraz czynności testowych dla aplikacji komputerowych; silne zaplecze techniczne znajomość takich technologii modelingu aplikacji jak UML, BPMN, Case modeling, conceptual data models, niezależność, systematyczność, zorganizowanie, zdolności przywódcze oraz umiejętność negocjacji, znajomość data feed takich jak Bloomberg, SIX financial Information lub pokrewne; znajomość Business Process Modeling Notification (BPMN) będzie dodatkowym atutem, certyfikaty IREB oraz IIBA będzie dodatkowym atutem. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zwłaszcza w obszarze programowania) zarówno w pisaniu i mówieniu jest koniecznością. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
malowanie proszkowe
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Klucze (małopolskie)