INSPEKTOR DS. REMONTÓW Świnoujście oferta pracy Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i sprawozdawczość w zakresie remontów Spółki.Przygotowanie remontów systemu ciepłowniczego. Organizowanie wykonastwa remontów systemu cieplowniczego. Prowadzenie procedur awarii systemu cieplowniczego.
Data publikacji: 2017-10-16
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i sprawozdawczość w zakresie remontów Spółki.Przygotowanie remontów systemu ciepłowniczego. Organizowanie wykonastwa remontów systemu cieplowniczego. Prowadzenie procedur awarii systemu cieplowniczego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Stawka zasadnicza 3500 zl+premia regulaminowa 525 zł.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budoenictwo
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kierunek- budownictwo ogólne, instalacje sanitarne, mechaniczne, elektrotechnika. Znajomosc programu do kosztorysowania. Bardzo dobra znajomość prawa budowlanego.Minimum 3 letnie doświadczenie w słuzbach technicznych.
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Daszyńskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Daszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 17.10.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac pomocniczych związanych z kontrolą procesu produkcyjnego na szwalni
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Kama" Sp. z o. o. - 2017-08-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie powierzonych prac (prace ogólnobudowlane).Praca na terenie Krakowa.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Docieplanie budynków
MANEX. Firma Ogólnobudowlana.Tobiasz Kostaecki - 2016-08-16 - Lechlin (wielkopolskie)
Mile widziane prawo jazdy kat. "B".
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Patryk Gogolin - 2016-07-11 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
jw.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2018-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i udział w konstruowaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych, zlecanie i opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowanych lubmodernizowanych i remontowanych obiektówbudowlanych, opracowywanie opisu przedmiotuzamówienia, projektów umów, szacowaniewartości zamówienia oraz innych niezbędnychdokumentów dotyczących przeprowadzeniapostępowań o udzielenie zamówień, załatwianiespraw technicznych i formalnych inwestycji iremontów w fazie przygotowania oraz uzyskaniepozwolenia na użytkowanie nowo budowanych,modernizowanych lub remontowanych obiektów,nadzór nad realizowanymi zadaniami w nowobudowanych, modernizowanych lubremontowanych obiektach budowlanych, ichzgodności rzeczowej, finansowej i terminowej zplanami inwestycyjnymi, dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę oraz obowiązującym prawem i sztuką budowlaną, udział w organizacji i odbiorach oraz przekazywaniu do użytku obiektów,merytoryczna i formalna kontrola faktur, rozliczanie budowy i kompletowanie dokumentów odbiorowych, udział w okresowych kontrolach stanu technicznego obiektów.
Poczta Polska S.A. - 2017-09-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
Jarosław Jacewicz Myjnia Nr 1 - 2016-03-04 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie rejestrów zleceń robót, awarii, nadzór nad przeglądami
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta,
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Szaflary (małopolskie)
KONTROLA WARUNKÓW PRACY I PRZESTRZEGANIA ZASAD BHP, OKRESOWA OCENA ORAZ ANALIZA STANU BHP ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM STANOWISK PRACY NA KTÓRYCH WYSTĘPUJĄ ZAGROŻENIA WYPADKOWE ORAZ NARAŻENIE NA POWSTANIE CHORÓB ZAWODOWYCH, OPRACOWYWANIE ODPOWIEDNICH INFORMACJI O STANIE BEZPIECZEŃSTWA PRACY, ŹRÓDŁACH ZAGROŻENIA, OPRACOWYWANIE ROCZNYCH I WIELOLETNICH PLANÓW POPRAWY WARUNKÓW BHP, OPRACOWYWANIE INSTRUKCJI Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA PRACY DLA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISK PRACY, ZGŁASZANIE WNIOSKÓW PRZY OPRACOWANIU ZAŁOŻEŃ I DOKUMENTACJI INWESTYCYJNYCH ORAZ MODERNIZACYJNYCH W ZAKRESIE WYMOGÓW BHP, NADZÓR W OCENIE DOKUMENTACJI INWESTYCYJNEJ ORAZ W ODBIORACH TECHNICZNYCH NOWO BUDOWANYCH LUB MODERNIZOWANYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ INNYCH URZĄDZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WARUNKI BHP, NADZÓR NAD BADANIEM PRZYCZYN I OKOLICZNOŚCI WYPADKÓW PRZY PRACY ORAZ ZACHOROWAŃ NA CHOROBY ZAWODOWE, PROWADZENIE INSTRUKTAŻU WSTĘPNEGO DLA NOWO PRZYJĘTYCH PRACOWNIKÓW, KONTROLA ZAOPATRZENIA PRACOWNIKÓW W ODZIEŻ OCHRONNĄ, ROBOCZĄ I SPRZĘT OCHRONY OSOBISTEJ, PROWADZENIE REJESTRU WYPADKÓW PRZY PRACY ORAZ INNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ EWIDENCJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W TYM ZAKRESIE, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI POWYPADKOWEJ I NADAWANIE WŁAŚCIWEGO BIEGU POSTĘPOWANIU POWYPADKOWEMU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UPRAWNIENIA ZGODNE Z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW Z DNIA 02.09.1997 R W SPRAWIE SŁUŻBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY;WYNAGRODZENIE: 700ZŁ+WYSŁUGA LAT I PREMIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kadry (at) opera.szczecin.pl
OPERA NA ZAMKU - 2017-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontrola poprawności dokumentów dostarczanych do biura, segregacja oraz archiwizacja dokumentów, prace biurowe
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-11-14 - Kraków (małopolskie)
Odpowiedzialność za koordynowanie i organizowanie funkcjonowania recepcji Uzupełnianie i stosowanie procedur usprawniających pracę recepcji Przygotowywanie i przekazywanie raportów Organizacja pracy podległego zespołu Dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze klienta Obsługa rezerwacji, pomoc przy marketingu Zarządzanie i obsługa portali rezerwacyjnych (np. booking.com, hrs.com) Perfekcyjna znajomość bieżącej oferty hotelu
S.C. VIDI Dorota Stadnicka, Piotr Stadnicki - 2016-09-21 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Zgodnie z zajmowanym stanowiskiem, przygotowywanie i wydawanie posiłków
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Masażysta 1/2 etatu. Praca w godzinach popołudniowych.
CEZAR Fitness Club Bartłomiej Zawada - 2016-03-17 - Bolesławiec (dolnośląskie)
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: średnie budowlanedoświadczenie zawodowe: 2 latauprawnienia budowlane w ograniczonym zakresieznajomość przepisów prawa budowlanego oraz Kpa i postępowania egzekucyjnego w administracjiumiejętność obsługi komputeraprawo jazdy kat. BPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;WYMAGANIA DODATKOWEdoświadczenie zawodowe w administracji publicznej szczególnie w nadzorze budowlanymodporność na streskomunikatywność, dyspozycyjność;ZAKRES ZADAŃwykonywanie zadań kontrolno-inspekcyjnych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, w tymkontrola budów i obiektów budowlanych;
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2017-09-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o Zintegrowany System Informatyczny FORTECH w celu właściwej gospodarki mieniem w celu aktualnej informacji o ilości i jakości posiadanego mienia; Sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej oraz dokumentów pomocniczych związanych z gospodarką działu mundurowego w celu realizacji przepisów; Przygotowywanie planu zamówień publicznych i planu rzeczowo-finansowego; Miesięczne, kwartalne i półroczne planowanie i ustalanie potrzeb w przedmioty umundurowania, w celu zabezpieczenia potrzeb dla funkcjonariuszy i pracowników; Wprowadzanie należności mundurowych do programu FT Płace w celu ich wypłaty; Współudział w planowaniu i nadzorze nad realizacją planu wydatków budżetowych w zakresie umundurowania w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w gospodarce materiałowej; umiejętność pracy w zespole; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; komunikatywność; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi komputera; znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
jw.
Zespół Szkół Nr 116 - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
Transport krajowy-kat. CWyjazd w poniedziałek rano, powrót piątek wieczorem, wyjazd tygodniowy. Kurs na przewóz rzeczy, karta kierowcy.
Tomasz Ostojski - 2017-08-30 - Sulejówek (mazowieckie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2017-10-19 - Knurów (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Tczew (pomorskie)
- analiza wymogów i rozwiązań zaprojektowanych w sap bw;- utrzymanie i rozwój istniejących systemów planowania;- rozwój nowych rozwiązań, praca w zespołach projektowych;- konsultacje biznesowe w obszarze sap bw;- praca z klientem globalnym. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa obrabiarki sterowanej numerycznie
kontakt przez OHP - 2016-04-21 - Tarnowiec (podkarpackie)
pomoc w organizowaniu i kierowaniu bieżącym usuwaniem awarii, usterek oraz realizacją pozostałych zadań o charakterze remontowo-konserwacyjnym, planowanie izaopatrzenie Referatu Budownictwa w potrzebne materiały budowlane, sanitarne i elektryczne, przeprowadzanie badań rynku oraz sporządzanie zleceń, planowanie i realizowanie zaopatrzenia na potrzeby Referatu Budownictwa w środkiczystości, materiały biurowe i kwaterunkowe materiały eksploatacyjne, rozliczanie materiałów wykorzystywanych do prac konserwacyjnych, prace o charakterze administracyjno-kadrowym (planowanie urlopów pracownikom Referatu Budownictwa, nadzór nad ewidencją pracy, ewidencjonowanie, wydawanie i rozliczanie Książek pracy konserwatora)
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc w przygotowaniu oraz podaniu posiłków oraz napojów
kontakt przez OHP - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie materiałów informacyjnych o spółdzielni i jej produktachRedagowanie informacji prasowych i tekstów o charakterze marketingowymZarządzanie treścią na stronach internetowych i portalach społecznościowychWsparcie projektów realizowanych przez dział marketinguOferujemy:Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowejZatrudnienie w oparciu o umowę o pracęUdział w projektach marketingowychPrzyjazną atmosferę pracyOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie listu motywacyjnego oraz CV na adres: piatnica (at) piatnica.com.pl
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2016-07-22 - Piątnica Poduchowna (podlaskie)
sprzedaż polis ubezpieczeniowych, wprowadzanie danych do systemu,wymiar czasu pracy: 08.00-16.00, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul. Piastowska 3, kandydaci składają CV na e-mail: dyr.biuro50 (at) tuw.pl
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2017-01-18 - Sierpc (mazowieckie)