INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 108,07 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o Zintegrowany System Informatyczny FORTECH w celu właściwej gospodarki mieniem w celu aktualnej informacji o ilości i jakości posiadanego mienia; Sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej oraz dokumentów pomocniczych związanych z gospodarką działu mundurowego w celu realizacji przepisów; Przygotowywanie planu zamówień publicznych i planu rzeczowo-finansowego; Miesięczne, kwartalne i półroczne planowanie i ustalanie potrzeb w przedmioty umundurowania, w celu zabezpieczenia potrzeb dla funkcjonariuszy i pracowników; Wprowadzanie należności mundurowych do programu FT Płace w celu ich wypłaty; Współudział w planowaniu i nadzorze nad realizacją planu wydatków budżetowych w zakresie umundurowania w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w gospodarce materiałowej; umiejętność pracy w zespole; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; komunikatywność; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi komputera; znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej.
Data publikacji: 2017-03-08
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o Zintegrowany System Informatyczny FORTECH w celu właściwej gospodarki mieniem w celu aktualnej informacji o ilości i jakości posiadanego mienia; Sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej oraz dokumentów pomocniczych związanych z gospodarką działu mundurowego w celu realizacji przepisów; Przygotowywanie planu zamówień publicznych i planu rzeczowo-finansowego; Miesięczne, kwartalne i półroczne planowanie i ustalanie potrzeb w przedmioty umundurowania, w celu zabezpieczenia potrzeb dla funkcjonariuszy i pracowników; Wprowadzanie należności mundurowych do programu FT Płace w celu ich wypłaty; Współudział w planowaniu i nadzorze nad realizacją planu wydatków budżetowych w zakresie umundurowania w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w gospodarce materiałowej; umiejętność pracy w zespole; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; komunikatywność; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi komputera; znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 108,07 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 108,07 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymogów formalnych:1. życiorys i list motywacyjny;2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;3. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;4. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;7. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;8. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2010, Nr 182, poz. 1228 ze zm.).Inne dokumenty:1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;2. kopie świadectw pracy;3. kopie zaświadczeń o ukończeniu kursów uzupełniających.Dokumenty należy składać osobiście /lub przesyłać/ od dnia:8 marca 2017 r. do dnia 21 marca 2017 r.pod adresem:Śląski Oddział Straży GranicznejWydział Kadr i Szkoleniaul. Dąbrowskiego 247-400 RacibórzInne informacje:
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 08.03.2017
Oferta pracy ważna do: 21.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wypiek chleba.
GMINNA SPÓŁDZIELNIA HANDLOWO PRODUKCYJNA W CZARNEJ - 2016-06-10 - Czarna (podkarpackie)
Kontrola jakościowa części samochodowych- ocena wizualna oraz wykonywanie pomiarów gotowych produktów- wypełnianie dokumentacji na stanowisku pracy
Randstad Polska - 2016-08-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie szkoleń RODO, opracowywanie dokumentacji RODO, wydawanie wytycznych w zakresie bezpieczenstwa informacji, audyty, pisanie procedur, kontakt z klientem
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2018-04-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa klientów w sklepie mięsnym.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Miechów (małopolskie)
Pomocnik piekarza
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
montaż konstrukcji stalowych, przygotowanie konstrukcji do spawania, spawanie konstrukcji stalowych MAG 135
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe, drobne prace malarskie i konserwatorskie, konserwacja zieleni
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie detali do cynkowania ogniowego
Zakłady Metalowe w Przysiekach Sp. z.o.o. - 2017-04-04 - Przysieki (podkarpackie)
tapicerowanie mebli
POLIPOL MEBLE POLSKA Sp. z o.o. Sp. k - 2017-06-22 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie dostaw, sprawdzanie terminów ważności, dbanie o czystość i porządek w sklepie i jego otoczeniu
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie wyższe mechaniczne, energetyczne+podyplomowe bhp.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Rybnik (śląskie)
pomoc w przygotowywaniu ciast,dzielenie ręczne lub mechaniczne ,wypiek pieczywa
"SPOŁEM" OŁAWA Sp. z o.o - 2016-06-22 - Oława (dolnośląskie)
Wymagania: uprawnienia wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów dot. stanowiska Inspektora, aktualne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy, praktyczna znajomość przepisów BHP, samodzielność w realizacji zadań, umiejętność prowadzenia szkoleń. Mile widziane: doświadczenie na stanowisku Inspektora ds. BHP, doświadczenie w placówkach ochrony zdrowia. Opis stanowiska: nadzór nad przestrzeganiem przepsiów BHP, doradztwo w zakresie organizacji bezpiecznej pracy, raportowanie o warunkach pracy oraz wdrażanie procedur usprawniających, prowadzenie szkoleń wstępnych oraz okresowych dla pracowników, prowadzenie i dokumentowanie postępowań powypadkowych. Firma oferuje: możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, interesująca i samodzielną pracę w przyjaznym zespole. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzajace kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektroniczną na adres: szpital (at) psychiatria.com. Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SP ZOZ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH - 2015-12-14 - Rybnik (śląskie)
Przyrządzanie posiłków dla całego Szpitala i na potrzeby zewnętrzne.
SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHICZNIE CHORYCH IM. ST. KRYZANA - 2017-08-18 - Starogard Gdański (pomorskie)
ochrona mienia
P.H. Jarexs Spółka z.o.o - 2017-09-05 - Gostków (dolnośląskie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
recepcja plus dbanie o porządek na siłowni
SIŁOWNIA HEROS PAWEŁ BANASZCZYK - 2017-03-22 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
ZAKRES ZADAŃ:- opracowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych i szkoleniowych Placówki,- prowadzenie rocznych kart ewidencji obecności funkcjonariuszy i miesięcznych kart ewidencji czasu pracy pracowników Placówki oraz sprawdzanie pod względem formalnym wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich, wniosków o zwolnienie z zajęć służbowych,- ustalanie ilości pracowników i funkcjonariuszy Placówki kierowanych na szkolenia, specjalistyczne organizowane przez ośrodki szkoleń Straży Granicznej,- prowadzenie ewidencji i sprawdzanie pod względem formalnym skierowań na profilaktyczne badania lekarskie pracowników i funkcjonariuszy Placówki,- dystrybucja korespondencji dotyczącej spraw osobowych funkcjonariuszy Placówki,- aktualizowanie książki obsady etatowej Placówki oraz uczestniczenie w opracowywaniu projektów dotyczących zmiany struktury.WARUNKI PRACYPraca o charakterze administracyjno biurowym w systemie 8 godzinnym w siedzibie Placówki SG w Bydgoszczy i poza nim. Praca stacjonarna w siedzibie Oddziału. Budynek nie jest przystosowany do poruszania się osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, brak pomieszczeń higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych). Pracownik wykonuje prace biurowe w naturalnym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego, drukarki, telefonu, faksu. Konieczność poruszania się po obiekcie.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Godziny pracy urzędu: 7:30 - 15:30.
NADWIŚLAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ - 2018-05-14 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie listy płac, prowadzenie depozytów, dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych.
Zakład Karny w Medyce - 2016-05-19 - Medyka (podkarpackie)
Praca przy produkcji metaloplastyki, inne prace przy obróbce metali.
FIRMA "ATA" BEATA MARCINEK - 2018-04-10 - Trzemeśnia (małopolskie)
prowadzenie technicznej dokumentacji - książki obiektów budowlanych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie i opiniowanie propozycji remontowych, sporządzanie przeglądów technicznych obiektów, nadzór techniczny nad prowadzonymi pracami remontowymi, prowadzenie sprawozdawczości z nadzoru prac. Praca na terenie woj. śląskiego.
TERMA - DOM Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Zabrze (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Klucze (małopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Wietnamu, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
program w/g stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Zakopane (małopolskie)
Inspektor budowlany ds mostowych
Transprojekt Gdański Sp. z o. o. - 2016-09-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; ks.sanepidu- mile widziana; chęci do pracy i zamiłowanie do pracy w kuchni; przygotowywanie potraw takich jak: sałatki, kanapki, potrawy z makaronem; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
MAGNES IRENA MAGDZIARZ - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-13 - Tczew (pomorskie)
Transport drogowy towarów.
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Michał Banach - 2017-07-05 - Turośl (podlaskie)
Obsługa bieżąca wtryskarek , wytłaczarek , ocena wizualna jakości produkowanych detali , kontrola parametrów pracy wtryskarki i urządzeń pomocniczych.Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku
Industrial Brush Manufakturers - 2018-01-09 - Komorniki (dolnośląskie)