INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM Starogard Gdański oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE"

Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie sekretariatu faktur zakupu. 2. Weryfikacja formalno-prawna dokumentów zakupu. 3. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego (DOM-5). 4. Prowadzenie działań windykacyjnych wobec dłużników Spółdzielni: postępowanie przedsądowe, postępowanie sądowe, postępowanie egzekucyjne, 5. Współpraca z radcą prawnym oraz kancelariami komorniczymi w ramach prowadzenia działań windykacyjnych. 6. Inne prace wynikające z bieżących potrzeb Działu Finansowo-Księgowego.

Data publikacji: 2020-10-01

Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jana Sobieskiego 7, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie sekretariatu faktur zakupu. 2. Weryfikacja formalno-prawna dokumentów zakupu. 3. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego (DOM-5). 4. Prowadzenie działań windykacyjnych wobec dłużników Spółdzielni: postępowanie przedsądowe, postępowanie sądowe, postępowanie egzekucyjne, 5. Współpraca z radcą prawnym oraz kancelariami komorniczymi w ramach prowadzenia działań windykacyjnych. 6. Inne prace wynikające z bieżących potrzeb Działu Finansowo-Księgowego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2213

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: finanse, rachunkowość, ekonomia

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu pełnej księgowości, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS OFFICE, dokładność, systematyczność i dobra organizacja pracy, uczciwość i wysoka kultura osobista, umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE"

danePracodawcy_nip: 5920400367

danePracodawcy_regon: 00048412700000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Adres pracodawcy:
Jana Sobieskiego 7, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracodawcy - kandydat składa dokumenty za pośrednictwem strony internetowej: www.smkociewie.com.pl lub osobiście w sekretariacie Spółdzielni przy ulicy Sobieskiego 7 w Starogardzie Gdańskim - pokój nr 16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: starogardzki

danePracodawcy_kodPowiatu: 2213

Gmina pracodawcy: Starogard Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934837

Adres strony pracodawcy: www.smkociewie.com.pl

Ulica pracodawcy: Jana Sobieskiego

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 01.10.2020

Oferta pracy ważna do: 14.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc4f61e457b8210a378a949406d8c89a

Podobne oferty pracy

KONSERWATOR -HYDRAULIK - od 3 200 PLN

Konserwacja, naprawa, kontrola instalacji elektyrycznych w budynkach.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Gryfino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - od 3 000 PLN

zakres obowiązków: doradztwo w zakresie przewozów towarów niebezpiecznych oraz prowadzenie dokumentacji w tym przedmiocie
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-03-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI, INWESTYCJI I REMONTÓW - od 2 600 PLN

Prowadzenie czynności związanych z inwestycjami i remontami: przygotowywanie elementów dokumentacji przetargowych; uczestniczenie w komisjach przetargowych; przeprowadzanie procedury wyboru wykonawcy na podstawie zapytań ofertowych; uczestniczenie w odbiorach technicznych robót.Prowadzenie dokumentacji związanych z zasobami Spółdzielni, ewidencją budynków, lokali mieszkaniowych i użytkowych. Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, instalacji oraz urządzeń zgodnie z wymogami przepisów Prawa budowlanego.Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z przeglądami budynków: książki obiektów, przeglądy przewodów kominowych, instalacji.Przygotowywanie danych wyjściowych do planów remontowych Spółdzielni. Przygotowywanie sprawozdań dot. realizacji planów remontowych. Sporządzanie terminowe sprawozdań z zakresu działu GZM. Udział w statutowych formach działania Spółdzielni, a w szczególności w Walnych Zgromadzeniach członków.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYSZŁOŚĆ" - 2020-08-03 - Kluczbork (opolskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 16/DOM9/20) K/M - od 6 000 PLN

- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych- przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych- uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali. Przygotowywanie dokumentów do wykupów lokali
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-02-12 - Warszawa (mazowieckie)

ZBROJARZ - od 1 850 PLN

ZBROJENIA - PRACA DĘBICA I OKOLICE, TEREN KRAJU ORAZ SŁOWACJA.
MONT-DACH PLUS MAŁGORZATA GIL - 2016-02-03 - Wola Żyrakowska (podkarpackie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 11,5 PLN

Praca polega na kontroli procesu produkcji, auditu wyrobu gotowego, kontroli jakości wykonywanych produktów, szkoleniu operatorów.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-02-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR SPECJALISTA - KONSULTANT (NR REF. WZL.110.12.2019/STI) K/M - 3 500 - 3 600 PLN

1. Czynne uczestnictwo w pracach normalizacyjnych w zakresie powierzonej tematyki, w tym prace merytoryczne, organizacyjne i administracyjne związane z działalnością komitetów technicznych oraz prowadzonych sekretariatów komitetów technicznych wskazanych przez kierownika Sektora Technik Informacyjnych i Komunikacji.2. Koordynacja prac i współpraca z komitetami technicznymi i innymi komórkami organizacyjnymi PKN w procesie tworzenia Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.3. Koordynacja prac związanych ze współpracą międzynarodową i regionalną.4. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej, w tym wprowadzanie i nadzór nad danymi systemu informatycznego w zakresie powierzonej tematyki.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

przygotowywanie i wydawanie posiłków
PHU "LUBINPEX" Sp. z o.o. - 2019-11-26 - Głogów (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. SEKRETARIATU - do 2 250 PLN

prace o charakterze biurowymKandydatem może być osoba:- posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- daje rękojmię prawidłowego wykonywania zadań,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, - posiada wykształcenie wyższe- daje rękojmię zachowania tajemnicy, stosownie do wymogów określonych w przepisach ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167).- posiada zdolność psychiczną i fizyczną pozwalającą na zatrudnienie na określonym stanowisku.Przebieg postępowania kwalifikacyjnego wobec kandydatów:ocena złożonych dokumentów,przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnychsprawdzenie w rejestrach skazanych i ukaranychwykonanie badań lekarskichTermin i miejsce składania dokumentów:Osoby zainteresowane ogłoszeniem proszone są o składanie dokumentów od dnia 10 lipca 2017 r. do dnia 17 lipca 2017 r.:- osobiście w siedzibie Zakładu Karnego w Iławie- listownie na adres: Zakład Karny w Iławie, ul. 1 Maja 14, 14-200 Iława (liczy się data wpływu do Zakładu Karnego w Iławie). Zgłoszenia nie spełniające wymogów ogłoszenia lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Iława, 10.07.2017 r.
Zakład Karny Iława - 2017-07-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 13 PLN

- Miejsce pracy Tczew, ul. Czatkowska 2 A- Wynagrodzenie do uzgodnienia,- Kontakt e-mal: malgorzata.l (at) admiralpowerboads.com
ADMIRAŁ DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ - od 2 465 PLN

prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej; przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpozarowej; opracowywanie i na bieżąco uaktualnianie dokumentacji przeciwpozarowej; kontrolowanie przestzregania przepisow przeciwpzarowych.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2019-02-11 - Zegrze (mazowieckie)

INSPEKTOR - 1 033,7 PLN

Rejestracja przesyłek wpływających do jednostki w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją, nadawanie przesyłce unikatowego identyfikatora z rejestru przesyłek wpływających oraz uzupełnianiu podstawowych metadanych opisujących tę przesyłkę, organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie korespondencji wychodzącej, obsługa interesantów, archiwizowanie dokumentacji Wydziału, prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych, prowadzenie rejestru delegacji służbowych.Jedna zmiana 7.30-15.30 pn-ptMiejsce odbywania stażu Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie Wydział Spraw Terenowych I w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1 ElblągOferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż. - bez kandydata
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ZDOBNIK SZKŁA - 997,4 PLN

w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Krośnice (dolnośląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 4 000 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-03-19 - Brzeg (opolskie)

REJESTRATORKA STOMATOLOGICZNA - do 2 100 PLN

rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Głogów (dolnośląskie)

INŻYNIER WSPARCIA TECHNICZNEGO Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM(NR 1889) - od 3 975 PLN

OPIS STANOWISKA:Stanowisko Inżyniera Wsparcia Technicznego wymaga doskonałych umiejętności komunikacyjnych i predyspozycji do pracy w zespole. Kandydat będzie odpowiedzialny za wsparcie 100+ użytkowników w szybko zmieniającym się środowisku, wstępnie odpowiadając na zgłoszenia (tickety) i podejmowanie kroków, aby przywrócić niedziałające usugi tak szybko jak to możliwe. Idealny kandydat powinien być mocno zmotywowany, a doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkową zaletą.ODPOWIEDZIALNOŚCI:- Wspieranie 100+ użytkowników z Polski i zagranicy i zapewnienie wysokiej jakości obsugi użytkowników.- Wstępne odpowiadania na zgłoszenia (tickety), eskalowanie zgłosze (ticketów) do 2-giej linii wsparcia.- Reagowanie lub przywracanie niedziałających usug w możliwie krótkim czasie (na przykad: pliki utknęły na którym z etapów w Systemie Zarządzania Tumaczeniami wkazując na błędy, które wymagają odpowiedniej reakcji).- Zarządzanie prawami dostępu do systemów SDL i ich administracja (np. nadawanie odpowiednich uprawnień upoważnionym użytkownikom).OFERUJEMY:- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- aktywny udział w projektach międzynarodowych- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- pracę na podstawie umowy o pracę- stabilność zatrudnienia- karta Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU - 2 500 - 3 200 PLN

Nadzór nad budowami, wykonywanie kosztorysów i przeglądów technicznych.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)

INSPEKTOR W DZIALE RYNKU PRACY - od 1 850 PLN

1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)

MONTAŻYSTA MEBLI - od 2 250 PLN

Skręcanie mebli. Montaż mebli u klienta.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DOMAR Lech Dejnecki Spółka Jawna - 2019-04-03 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR BHP - od 2 600 PLN

Praca w zawodzie inspektora BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 600 PLN

sprzątanie obiektu szkolnego
kontakt przez PUP - 2020-09-24 - Bodzanów (małopolskie)

INSPEKTOR NADZORU - od 3 650 PLN

- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (2 pełne etaty). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezen-towanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projek-tem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegają-cych zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów ro-bót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powyko-nawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po reali-zacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwe-storskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę do-kumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwe-storskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytko-wych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wyko-nania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie pro-cesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumenta-cji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfika-cji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i ko-respondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe techniczne,- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,- co najmniej 4 letni staż pracy,- bardzo dobra znajomość procesu przygotowania inwestycji do realizacji,- biegłość w sporządzaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,- bardzo dobra znajomość Prawa Budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,-orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. z późniejszymi zmianami,- obywatelstwo polskie, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność i umiejętność postępowania w kontaktach ze stronami,- umiejętność redagowania pism,- komunikatywność, rzetelność, sumienność,- dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 600 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.krus.gov.pl w zakładce Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Poznaniu - 2020-10-28 - Jarocin (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

Twoje zadania:•Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym•Księgowanie dokumentów•Uzgadnianie kont gospodarki własnej•Obsługa rozliczeń międzybankowych•Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem dnia operacyjnego w systemie informatycznym •Współpraca z komórkami organizacyjnymi Banku i instytucjami zewnętrznymi
Bank Spółdzielczy w Sokołowie Małopolskim - 2019-06-19 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)

INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 031,24 PLN

-prowadzenie ewidencji głównej Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej dot. sprzętu oraz druków i formularzy, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętu oraz druków i formularzy,-prowadzenie ewidencji stanu żywionych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców i pomieszczeniach przeznaczonych dla osób zatrzymanych w celu realizacji przedsięwzięć w tym zakresie;-przyjmowanie, rejestrowanie, opracowywanie, udzielanie stosownych odpowiedzi na wnioski urlopowe, zapomogi, pożyczki mieszkaniowe, dopłatę do wypoczynku dzieci pracowników cywilnych i funkcjonariuszy w celu realizacji przedsięwzięć w tym zakresie;-przygotowywanie i wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowychna sprzęt, materiały i druki sekcji w celu dokonywania właściwych obrotów sprzętem i materiałami;-kompletowanie dowodów materiałowych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów między sekcją a Pionem Głównego Księgowego-wprowadzanie obrotów w systemie komputerowym - sprzętem żywnościowym, drukami znajdującymi sie w magazynach, w celu prowadzenia i aktualizowaniabieżących stanów magazynowych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-05-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

INSPEKTOR BRANŻY DROGOWEJ(NR 8565) - od 2 100 PLN

Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MONTER WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 600 PLN

Montowanie, pakowanie, etykietowanie wyprodukowanych wyrobów z tworzyw sztucznych np. wieszaki, mieseczki, koszyczki.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MARC-TH" M. I B.KAMIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-12-23 - Sulejówek (mazowieckie)