INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM Starogard Gdański oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE"
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie sekretariatu faktur zakupu. 2. Weryfikacja formalno-prawna dokumentów zakupu. 3. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego (DOM-5). 4. Prowadzenie działań windykacyjnych wobec dłużników Spółdzielni: postępowanie przedsądowe, postępowanie sądowe, postępowanie egzekucyjne, 5. Współpraca z radcą prawnym oraz kancelariami komorniczymi w ramach prowadzenia działań windykacyjnych. 6. Inne prace wynikające z bieżących potrzeb Działu Finansowo-Księgowego.
Data publikacji: 2020-10-01
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Sobieskiego 7, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie sekretariatu faktur zakupu. 2. Weryfikacja formalno-prawna dokumentów zakupu. 3. Wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego (DOM-5). 4. Prowadzenie działań windykacyjnych wobec dłużników Spółdzielni: postępowanie przedsądowe, postępowanie sądowe, postępowanie egzekucyjne, 5. Współpraca z radcą prawnym oraz kancelariami komorniczymi w ramach prowadzenia działań windykacyjnych. 6. Inne prace wynikające z bieżących potrzeb Działu Finansowo-Księgowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIĘGOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: finanse, rachunkowość, ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, praktyczna wiedza i umiejętności z zakresu pełnej księgowości, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS OFFICE, dokładność, systematyczność i dobra organizacja pracy, uczciwość i wysoka kultura osobista, umiejętność radzenia sobie z trudnymi klientami
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE"
danePracodawcy_nip: 5920400367
danePracodawcy_regon: 00048412700000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Jana Sobieskiego 7, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie do pracodawcy - kandydat składa dokumenty za pośrednictwem strony internetowej: www.smkociewie.com.pl lub osobiście w sekretariacie Spółdzielni przy ulicy Sobieskiego 7 w Starogardzie Gdańskim - pokój nr 16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: starogardzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 2213
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934837
Adres strony pracodawcy: www.smkociewie.com.pl
Ulica pracodawcy: Jana Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.10.2020
Oferta pracy ważna do: 14.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dc4f61e457b8210a378a949406d8c89a
Podobne oferty pracy
Konserwacja, naprawa, kontrola instalacji elektyrycznych w budynkach.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Gryfino (zachodniopomorskie)
zakres obowiązków: doradztwo w zakresie przewozów towarów niebezpiecznych oraz prowadzenie dokumentacji w tym przedmiocie
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-03-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie czynności związanych z inwestycjami i remontami: przygotowywanie elementów dokumentacji przetargowych; uczestniczenie w komisjach przetargowych; przeprowadzanie procedury wyboru wykonawcy na podstawie zapytań ofertowych; uczestniczenie w odbiorach technicznych robót.Prowadzenie dokumentacji związanych z zasobami Spółdzielni, ewidencją budynków, lokali mieszkaniowych i użytkowych. Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, instalacji oraz urządzeń zgodnie z wymogami przepisów Prawa budowlanego.Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z przeglądami budynków: książki obiektów, przeglądy przewodów kominowych, instalacji.Przygotowywanie danych wyjściowych do planów remontowych Spółdzielni. Przygotowywanie sprawozdań dot. realizacji planów remontowych. Sporządzanie terminowe sprawozdań z zakresu działu GZM. Udział w statutowych formach działania Spółdzielni, a w szczególności w Walnych Zgromadzeniach członków.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYSZŁOŚĆ" - 2020-08-03 - Kluczbork (opolskie)
- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych- przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych- uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali. Przygotowywanie dokumentów do wykupów lokali
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
ZBROJENIA - PRACA DĘBICA I OKOLICE, TEREN KRAJU ORAZ SŁOWACJA.
MONT-DACH PLUS MAŁGORZATA GIL - 2016-02-03 - Wola Żyrakowska (podkarpackie)
Praca polega na kontroli procesu produkcji, auditu wyrobu gotowego, kontroli jakości wykonywanych produktów, szkoleniu operatorów.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-02-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
1. Czynne uczestnictwo w pracach normalizacyjnych w zakresie powierzonej tematyki, w tym prace merytoryczne, organizacyjne i administracyjne związane z działalnością komitetów technicznych oraz prowadzonych sekretariatów komitetów technicznych wskazanych przez kierownika Sektora Technik Informacyjnych i Komunikacji.2. Koordynacja prac i współpraca z komitetami technicznymi i innymi komórkami organizacyjnymi PKN w procesie tworzenia Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.3. Koordynacja prac związanych ze współpracą międzynarodową i regionalną.4. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej, w tym wprowadzanie i nadzór nad danymi systemu informatycznego w zakresie powierzonej tematyki.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie i wydawanie posiłków
PHU "LUBINPEX" Sp. z o.o. - 2019-11-26 - Głogów (dolnośląskie)
prace o charakterze biurowymKandydatem może być osoba:- posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,- daje rękojmię prawidłowego wykonywania zadań,- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe albo wobec której nie został wydany prawomocny wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, - posiada wykształcenie wyższe- daje rękojmię zachowania tajemnicy, stosownie do wymogów określonych w przepisach ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1167).- posiada zdolność psychiczną i fizyczną pozwalającą na zatrudnienie na określonym stanowisku.Przebieg postępowania kwalifikacyjnego wobec kandydatów:ocena złożonych dokumentów,przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnychsprawdzenie w rejestrach skazanych i ukaranychwykonanie badań lekarskichTermin i miejsce składania dokumentów:Osoby zainteresowane ogłoszeniem proszone są o składanie dokumentów od dnia 10 lipca 2017 r. do dnia 17 lipca 2017 r.:- osobiście w siedzibie Zakładu Karnego w Iławie- listownie na adres: Zakład Karny w Iławie, ul. 1 Maja 14, 14-200 Iława (liczy się data wpływu do Zakładu Karnego w Iławie). Zgłoszenia nie spełniające wymogów ogłoszenia lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.Iława, 10.07.2017 r.
Zakład Karny Iława - 2017-07-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Praca na produkcji przy montażu i regulacji wyrobu.
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO - POZNAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
- Miejsce pracy Tczew, ul. Czatkowska 2 A- Wynagrodzenie do uzgodnienia,- Kontakt e-mal: malgorzata.l (at) admiralpowerboads.com
ADMIRAŁ DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-13 - Tczew (pomorskie)
prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej; przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony przeciwpozarowej; opracowywanie i na bieżąco uaktualnianie dokumentacji przeciwpozarowej; kontrolowanie przestzregania przepisow przeciwpzarowych.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2019-02-11 - Zegrze (mazowieckie)
Rejestracja przesyłek wpływających do jednostki w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją, nadawanie przesyłce unikatowego identyfikatora z rejestru przesyłek wpływających oraz uzupełnianiu podstawowych metadanych opisujących tę przesyłkę, organizacja pracy sekretariatu, przygotowywanie korespondencji wychodzącej, obsługa interesantów, archiwizowanie dokumentacji Wydziału, prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych, prowadzenie rejestru delegacji służbowych.Jedna zmiana 7.30-15.30 pn-ptMiejsce odbywania stażu Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie Wydział Spraw Terenowych I w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1 ElblągOferta stażu dla osób powyżej 30 r.ż. - bez kandydata
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Krośnice (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-03-19 - Brzeg (opolskie)
rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Głogów (dolnośląskie)
OPIS STANOWISKA:Stanowisko Inżyniera Wsparcia Technicznego wymaga doskonałych umiejętności komunikacyjnych i predyspozycji do pracy w zespole. Kandydat będzie odpowiedzialny za wsparcie 100+ użytkowników w szybko zmieniającym się środowisku, wstępnie odpowiadając na zgłoszenia (tickety) i podejmowanie kroków, aby przywrócić niedziałające usugi tak szybko jak to możliwe. Idealny kandydat powinien być mocno zmotywowany, a doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkową zaletą.ODPOWIEDZIALNOŚCI:- Wspieranie 100+ użytkowników z Polski i zagranicy i zapewnienie wysokiej jakości obsugi użytkowników.- Wstępne odpowiadania na zgłoszenia (tickety), eskalowanie zgłosze (ticketów) do 2-giej linii wsparcia.- Reagowanie lub przywracanie niedziałających usug w możliwie krótkim czasie (na przykad: pliki utknęły na którym z etapów w Systemie Zarządzania Tumaczeniami wkazując na błędy, które wymagają odpowiedniej reakcji).- Zarządzanie prawami dostępu do systemów SDL i ich administracja (np. nadawanie odpowiednich uprawnień upoważnionym użytkownikom).OFERUJEMY:- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- aktywny udział w projektach międzynarodowych- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - prywatną opiekę medyczną- jasno określoną ścieżkę kariery (system awansów poziomych i pionowych)- pracę na podstawie umowy o pracę- stabilność zatrudnienia- karta Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad budowami, wykonywanie kosztorysów i przeglądów technicznych.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2017-08-23 - Zamość (lubelskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
obsługa klienta,
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2019-07-17 - Mielec (podkarpackie)
Skręcanie mebli. Montaż mebli u klienta.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DOMAR Lech Dejnecki Spółka Jawna - 2019-04-03 - Płock (mazowieckie)
Praca w zawodzie inspektora BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie obiektu szkolnego
kontakt przez PUP - 2020-09-24 - Bodzanów (małopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (2 pełne etaty). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezen-towanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projek-tem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegają-cych zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów ro-bót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powyko-nawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po reali-zacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwe-storskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę do-kumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwe-storskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytko-wych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wyko-nania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie pro-cesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumenta-cji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfika-cji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i ko-respondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe techniczne,- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,- co najmniej 4 letni staż pracy,- bardzo dobra znajomość procesu przygotowania inwestycji do realizacji,- biegłość w sporządzaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,- bardzo dobra znajomość Prawa Budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,-orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. z późniejszymi zmianami,- obywatelstwo polskie, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność i umiejętność postępowania w kontaktach ze stronami,- umiejętność redagowania pism,- komunikatywność, rzetelność, sumienność,- dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.krus.gov.pl w zakładce Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Poznaniu - 2020-10-28 - Jarocin (wielkopolskie)
Twoje zadania:•Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym•Księgowanie dokumentów•Uzgadnianie kont gospodarki własnej•Obsługa rozliczeń międzybankowych•Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem dnia operacyjnego w systemie informatycznym •Współpraca z komórkami organizacyjnymi Banku i instytucjami zewnętrznymi
Bank Spółdzielczy w Sokołowie Małopolskim - 2019-06-19 - Sokołów Małopolski (podkarpackie)
-prowadzenie ewidencji głównej Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej dot. sprzętu oraz druków i formularzy, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętu oraz druków i formularzy,-prowadzenie ewidencji stanu żywionych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców i pomieszczeniach przeznaczonych dla osób zatrzymanych w celu realizacji przedsięwzięć w tym zakresie;-przyjmowanie, rejestrowanie, opracowywanie, udzielanie stosownych odpowiedzi na wnioski urlopowe, zapomogi, pożyczki mieszkaniowe, dopłatę do wypoczynku dzieci pracowników cywilnych i funkcjonariuszy w celu realizacji przedsięwzięć w tym zakresie;-przygotowywanie i wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowychna sprzęt, materiały i druki sekcji w celu dokonywania właściwych obrotów sprzętem i materiałami;-kompletowanie dowodów materiałowych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów między sekcją a Pionem Głównego Księgowego-wprowadzanie obrotów w systemie komputerowym - sprzętem żywnościowym, drukami znajdującymi sie w magazynach, w celu prowadzenia i aktualizowaniabieżących stanów magazynowych
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-05-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montowanie, pakowanie, etykietowanie wyprodukowanych wyrobów z tworzyw sztucznych np. wieszaki, mieseczki, koszyczki.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MARC-TH" M. I B.KAMIŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2019-12-23 - Sulejówek (mazowieckie)