INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Sokołów Małopolski oferta pracy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Małopolskim
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Twoje zadania:•Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym•Księgowanie dokumentów•Uzgadnianie kont gospodarki własnej•Obsługa rozliczeń międzybankowych•Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem dnia operacyjnego w systemie informatycznym •Współpraca z komórkami organizacyjnymi Banku i instytucjami zewnętrznymi
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Sokołów Małopolski (podkarpackie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Sokołowie Małopolskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 4, 36-050 Sokołów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Twoje zadania:•Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym•Księgowanie dokumentów•Uzgadnianie kont gospodarki własnej•Obsługa rozliczeń międzybankowych•Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem dnia operacyjnego w systemie informatycznym •Współpraca z komórkami organizacyjnymi Banku i instytucjami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sokołów Małopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sokołów Małopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Sokołowie Małopolskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Rynek 4, 36-050 Sokołów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: rzeszowski
Gmina pracodawcy: Sokołów Małopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sokołów Małopolski
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 05.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?885d4ebebdc8c8a53a05ab710056bb83
Podobne oferty pracy
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Konserwacja rowów melioracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Zembrzus-Mokry Grunt (warmińsko-mazurskie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie techniczne (technik-elektronik, technik-informatyk); doświadczenie zawodowe mile widziane; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym: umiejętność czytania i rozumienia dokumentacji technicznej w j. angielskim; prawo jazdy kat. B; umiejętność czytania schematów elektronicznych, lutowania, pracy w zespole i samodzielnego rozwiązywania problemów; Zakres obowiązków: Naprawa sprzętu biurowego i telekomunikacyjnego; instalowanie i konfiguracja sprzętu i oprogramowanie; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gliwice oraz wykonywanie usług na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Gliwice (śląskie)
Zapewnienie ciągłości ochorny mienia klientów w okresach wynikających z umów na usługi ochrony, kontrola realizacji ochrony obiektów, zatwierdzanie czasu pracy do naliczeń wynagrodzeń. Zadaniowy system czasu pracy. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - CV na adres e-mail: oferty (at) zeco.pl
ZECO SYSTEMY OCHRONY MIENIA Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Siemkowice (łódzkie)
prowadzenie systematycznej kontroli wizualnej zgodnie z Planem Kontroli Jakości dla danego wyrobuwykonywanie prac mających na celu uniknięcie zagrożenia niedostarczenia do klienta w wymaganej przez niego ilości zamawianych elementówkontrola zgodności procesutechnologicznego z instrukcjamiidentyfikacja i izolowanie wadliwych części
KOAM Spółka z o.o. - 2015-12-02 - Skoczów (śląskie)
obsługa klientów w salonie PLAY
FHU "ERINO" MARIUSZ OPALIŃSKI USTRZYKI DOLNE - 2016-11-21 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Stomatologiczna Iwona Mackiewicz - 2017-06-30 - Słupsk (pomorskie)
Tankowanie, sprzedaż płynów, doradztwo itp. stacja paliw "MOJA".
FIRMA "BIZNES" Monika Pietryga - 2018-07-20 - Jazowsko (małopolskie)
Ustawianie szalunków pod fundamenty
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Żuromin (mazowieckie)
Kierowanie samochodem dostawczym w ruchu międzynarodowym. Pozyskiwanie nowych kontrahentów; przedstawianie ofert firmy na rynkach wschodnich; negocjacje z kontrahentami rosyjsko- i anglojęzycznymi. Praca na terenie kraju i zagranicą.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wyszków (mazowieckie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 14 WOG
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/ Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2016-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
- wspomaganie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- wspomaganie organizacji prac remontowo-budowlanych i inwestycyjnych,- bieżąca współpraca z Inspektorami Nadzoru w zakresie realizowanych zamierzeń,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- bieżąca współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości,Oferujemy:- umowę o pracę cza czas określony (na zastępstwo)- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego- wsparcie doświadczonego zespołu.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-05-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe, kier. administracja; obsługa zadania dot. realizacji świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym obsługa klientów i prowadzenie postępowań; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2016-07-06 - Pyskowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na budowie,wykonywnie pra pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań, mieszanie wylewanie i rozpościeranie materiałów takich jak beton gips i zaprawa murarska, kopanie i wypełnianie dołów i rowów przy użyciu narzedzi ręcznych, rozpościeranie piasku, ziemi żwiru i podobnych materiałów, ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych, materiałów wydobytych oraz sprzetu i transportowanie ich w obrębie miejsc prowadzenia prac przy uzyciu taczek, nosiłek do ręcznego transportu ciegieł i wózków ręcznych, wykonywanie prostych prac rozbiorowych, w tym usuwanie gruzuoraz oczyszczanie starych cegieł uzyskiwanych z rozbiórki budynku, sprzatanie miejsc pracy i usuwanie różnych przeszkód i zatorów według otrzymanych instrukcji, posługiwanie sie prostymi narzędziami recznymi takimi jak łopata, kilof, taczka itp., przestrzeganiezasad ergonomi oraz przepisówbhp, ochrony ppoż. i ochrony środowiska wymaganych na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Przemyśl (podkarpackie)
Pomoc w demontażu i montażu elementów karoserii, pomoc w malowaniu karoserii
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Góra (dolnośląskie)
praca na stanowisku jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Kraków (małopolskie)
zarzadzanie bezpieczeństwem danych osobowych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, weryfikacja zgodności dokumentacji np. przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa unijnego i krajowego, normami i wytycznymi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2019-03-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. zawodowe - ślusarz, spawacz. Umiejętność spawania metodą MAG 135, acetylen i tlen 311, obsługa elektronarzędzi. Charakterystyka pracy: remonty maszyn, wykonywanie nowych i regeneracja zużytych form, wykonywanie konstrukcji, prace ślusarskie i spawalnicze. Wynagrodzenie + 50% premii. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
PRZEDSIĘBIORSTWO PREFABRYKACJI GÓRNICZEJ PREFROW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-07 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2. Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a) uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b) uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c) sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d) sprawdzanie i opisywanie rachunków,e) opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f) współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g) współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a) udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b) ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c) proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d) przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e) udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f) sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g) współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h) pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i) sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j) sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k) udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l) dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4. Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni.Umowa do 30.04.2020 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-03-20 - Słupsk (pomorskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2017-02-27 - Gdynia (pomorskie)
produkcja systemów aluminiowych
ROL-TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa maszyn CNC
Wengerski Roman W-TECH - 2016-09-29 - Radlin (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
opracowanie ofert handlowych, negocjacje z klientem, raportowanie wykonanych prac,
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Marki (mazowieckie)
Wykładanie towaru na poszczególnych działach (istnieje możliwość przeszkolenia na kasy fiskalne i zmiana stanowiska pracy)
Nimes Sp. Z.O.O. - 2017-03-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
proste prace manualne przy linii produkcyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny, salon kosmetyczny, II zmiany
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)