INSPEKTOR DS OSOBOWYCH (K/M) Warszawa oferta pracy Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo
Stanowisko: INSPEKTOR DS OSOBOWYCH (K/M)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat 5% dla osób mających 5 lat stażu pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS OSOBOWYCH (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik do spraw osobowych (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kodeks Pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: średnie lub wyższe (w tym licencjat). UMIEJĘTNOŚCI: - znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, aktów wykonawczych do Kodeksu Pracy, - planowanie i organizacja pracy własnej (samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność), - program Płatnik - programy kadrowe. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 4 lata. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników: prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, pism, rozliczanie nieobecności, prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji ubezpieczeniowej i rentowej, przygotowywanie analiz i sprawozdań. ZGŁOSZENIA: cv na e-mail joanna.wozniak (at) szpitalnowowiejski.pl, tel 22-1165316
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Nowowiejska
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 27.02.2018
Oferta pracy ważna do: 27.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na wysokości
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY DEKARSKO-BLACHARSKI KRZYSZTOF FRANIEL - 2017-12-04 - Chorzów (śląskie)
- sprawdzanie zamówień- pakowanie towaru- przygotowanie paczek do wysyłki (sprzęt komputerowy);- sporadycznie dowóz towaru do klienta na terenie Oświęcimia
NETPRINT SPÓŁKA CYWILNA - 2017-05-05 - Oświęcim (małopolskie)
- nadzór nad robotami budowlanymi zleconymi zewnetrznym firmom budowlanym- sprawdzanie obmiaru robót, kosztorysów wstępnych i powykonawczych- przygotowywanie zleceń- praca na jedną zmianę w godz. 07:00 - 15:00 we wtorki praca w godz. 09:30 - 17:30
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA DĄBROWA - 2018-07-30 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie prac związanych z budową oraz rozbiórką budynków.
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Puzdrowo (pomorskie)
znajomość konfiguracji i zarządzania sieciami komputerowymi LAN i WAN, znajomość na poziomie administracyjnym systemu operacyjnego Microsoft Windows 7
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu - 2017-07-03 - Sosnowiec (śląskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej - staż EFS WRPO 105
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Września (wielkopolskie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-06-26 - Chełm (lubelskie)
Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych. Prowadzenie sprawozdawczości kadrowej. Prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi. Ustalanie uprawnień pracowniczych oraz ich dokumentowanie. Współpraca z komórką płacową w zakresie naliczania płac pracowników. Prowadzenie nadzoru na dyscyliną czasu pracy. Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji. Prowadzenie spraw związanych z działalnością socjalną. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji dla pracowników.
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "SASANKA" - 2017-05-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
nadzór i kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym, warunkami określonymi w dycyzji o pozwoleniu na budowę
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OLECKU - 2018-01-16 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Malowanie, kompleksowa renowacja przyczep, naczep i silosów TIR
Renospol Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-12-13 - Lipno (wielkopolskie)
Praca na stanowisku Urzędniczym, prace administracyjno- biurowe.Praca na umowę o pracę od 7-15 w Kołobrzegu.Więcej informacji na stronie internetowej www.bip.krus.gov.pl w zakładce "Praca w KRUS", a następnie " OR w Koszalinie"
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie (KRUS) - 2017-02-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykszt. podst., doświadczenie w zawodzie przy pracach elewacyjnych, osoba zarejestrowana w PUP, profil II
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, dyspozycyjność
Sklep Mięsno-Spożywczo-Przemysłowy Joanna Kwiatkowska - 2017-11-27 - Zduny (wielkopolskie)
-
MET-BUD plus Zakład Usług Blacharskich i Budowlanych - 2016-07-12 - Kościerska Huta (pomorskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Dęblin (lubelskie)
organizowanie pobierania próbek i gromadzenie dokumentacji dotyczącej wyników badań laboratoryjnych pasz,sporządzanie i aktualizacja wykazów i rejestrów podmiotów objętych nadzorem w zakresie pasz oraz ubocznych produktów zwierzęcych,kontrola nad zbieraniem, transportowaniem, przetwarzaniem, spalaniem oraz wykorzystywaniem ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego,realizacja zadań wynikających z Krajowego Planu Kontroli Urzędowej Pasz oraz sporządzanie raportów z wyników urzędowej kontroli pasz,kontrola gospodarstw indywidualnych, wytwarzających i stosujących pasze,kontrola stosowania organizmów genetycznie modyfikowanych w paszach,kontrola stosowania dodatków paszowych,kontrola obrotu paszami,sporządzanie aktualizacji powiatowego planu gotowości na wypadek wystąpienia zagrożeń w zakresie pasz,kontrola wytwórni pasz, w tym stosujących dozwolone białka pochodzenia zwierzęcego,kontrola zakładów produkujących karmy dla zwierząt domowych oraz hurtowni karm dla zwierząt domowych,przyjmowanie i wysyłanie informacji o niebezpiecznych paszach w ramach systemu RASFF,obsługa weterynaryjnych systemów informatycznych do bieżącego przepływu informacji,prowadzenie obowiązującej dokumentacji, sprawozdawczości i niezbędnej ewidencji prowadzonych spraw.Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Sekretariacie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii ul. Gen. Sikorskiego 58, 63-500 Ostrzeszów lub pocztą na adres Inspektoratu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko inspektor weterynaryjny do spaw pasz i utylizacji w terminie do dnia 25.07.2017r. Aplikacje, które wpłyną do Inspektoratu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Urząd skontaktuje się tylko z osobami, które po ocenie dokumentów uzna za najbardziej odpowiednie do pracy na tym stanowisku, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.Nie zwracamy złożonych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną zniszczone.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 62/732-07-20
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-07-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Głogów (dolnośląskie)
- Przeprowadzanie w terenie systematycznych inspekcji i lustracji obiektów zabytkowych architektury, budownictwa, urbanistyki i techniki w celu rozpoznania i stwierdzenia ich stanu zachowania, sposobu użytkowania i aktualnych potrzeb właściwego utrzymania;- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących prac remontowych, konserwatorskich i budowlanych przy zabytkach nieruchomych i na terenie zabytkowych założeń urbanistycznych;- Opracowywanie wytycznych konserwatorskich do projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do postępowań administracyjnych mających na celu dokonanie wpisu obiektu lub obszaru do rejestru zabytków lub skreślenia go z rejestru zabytków;- Współuczestniczenie w kontrolach zabytków nieruchomych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania i użytkowania obiektu lub obszaru zabytkowego i prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich lub budowlanych z wydanymi pozwoleniami;
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Zaryń (wielkopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora w Dziale Organizacyjnym i Kontroli Wewnętrznej. (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: załatwianie skarg, wniosków i interwencji, przygotowywanie projektów korespondencji oraz projektów wewnętrznych aktów normatywnych, prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą, w tym kontroli wewnętrznych, praca w zintegrowanym systemie informatycznym Dom-5. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Grażyńskiego 5, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu zklientami.- Wynagrodzenie: 2650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne lub techniczne) oraz 2-letni staż pracy, biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń peryferyjnych, a także oprogramowania stosowanego w pracy biurowej, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. [t.j. Dz. U. 2014 poz.1202 z późn. zm.], orientacja w przepisach ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Ustawa oochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa owłasności lokali, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa, odpowiedzialność i systematyczność, samodzielność, komunikatywność.- Wymagania dodatkowe (fakultatywne): znajomość branży mieszkaniowej lub struktur jednostek samorządu terytorialnego/administracji publicznej oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów, wynikająca z profilu wykształcenia lubdoświadczenia zawodowego.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie mile widziane, samodzielność; prace dekarskie, umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwic
BEN-BUD MATEUSZ WALKOWICZ - 2018-06-19 - Gliwice (śląskie)
prace porządkowe, sprzątanie ulic, chodników, utrzymanie zieleni, prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Zakres czynności związany z funduszami europejskimi - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Oferta dostępna w sali E. Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać pocztą do dnia 17 czerwca 2016 roku, na adres:Okręgowy Inspektorat Służby Więziennejul. Kleczkowska 35, 50-211 WrocławW formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem - Oferta pracy. Wynagrodzenie miesięczne brutto: 4.640 zł w zależności od stażu pracy. Rozpatrywane będą tylko kompletne zgłoszenia złożone w formie papierowej. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu dokumentów).Nie zwracamy złożonych dokumentów.O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 71 32 72 605.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2016-06-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie instalacji elektrycznej według projektu, koordynowanie prac w porozumieniu z innymi pracownikami, skl;adanie rozdzielnic, diagnozowanie i usuwanie awarii instalacji elektrycznych.
Safe Electric System Iwona Wójcik - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
wykładanie towarubudowa ekspozycjiwykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-02-28 - Tychy (śląskie)
Kontrola jakości dostaw, walidacja materiałów (nowych oraz do produkcji bieżącej), kontrola i klasyfikacja materiału poprodukcyjnego, znakowanie materiału niezgodnego, prowadzenie rejestrów i ewidencji materiałów do nadzoru nad materiałem niezgodnym, przygotowanie materiału niezgodnego do zwrotu lub utylizacji, weryfikowanie wadliwego materiału zwracanego z produkcji.
ASSEL sp. z o.o. - 2016-06-14 - Pruszcz Gdański (pomorskie)