INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH(NR 2889) Bydgoszcz oferta pracy FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH(NR 2889)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - wspomaganie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- wspomaganie organizacji prac remontowo-budowlanych i inwestycyjnych,- bieżąca współpraca z Inspektorami Nadzoru w zakresie realizowanych zamierzeń,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- bieżąca współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości,Oferujemy:- umowę o pracę cza czas określony (na zastępstwo)- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego- wsparcie doświadczonego zespołu.
Data publikacji: 2019-05-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wspomaganie nadzoru inwestorskiego nad pracami wykonywanymi przez firmy podwykonawcze,- wspomaganie organizacji prac remontowo-budowlanych i inwestycyjnych,- bieżąca współpraca z Inspektorami Nadzoru w zakresie realizowanych zamierzeń,- bieżąca współpraca z firmami wykonawczymi – egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych prac,- bieżąca współpraca z Administratorami Nieruchomości i Samorządami Nieruchomości,Oferujemy:- umowę o pracę cza czas określony (na zastępstwo)- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego- wsparcie doświadczonego zespołu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH(NR 2889)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- znajomość podstawowych zagadnień branży budowlanej,- wykształcenie średnie lub wyższe ogólnobudowlane,- znajomość przepisów prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych,- biegła obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office – Excel oraz AutoCAD,- bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole,- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie i konsekwencja w realizacji celów.Mile widziane:- znajomość procesów inwestycyjnych i podstaw zarządzania nieruchomościami.
Nazwa pracodawcy: FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Gen. Franciszka Kleeberga 2, 85-791 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny i oświadczenie RODO) na adres e-mail d.kmuk (at) fordonskasm.pl do dnia 29.05.2019 r. W temacie wiadomości proszę podać nazwę stanowiska pracy: aplikacja Inspektor ds. Technicznych. ZGODAna przetwarzanie danych osobowych udzielana przez osobę, której dane dotyczą ...................................................................................... (imię i nazwisko osoby, kandydata do pracy)Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych: Fordońską Spółdzielnię Mieszkaniową 85-791 Bydgoszcz NIP 554-031-21-83, REGON 000483429Reprezentowana przez:Zbigniewa Sokoła - Prezesa Zarządu-Dyrektora Naczelnego, Andrzeja Wyżgowskiego - Z-cę Prezesa Zarządu-Z-cę Dyrektora ds. Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi.Niniejsza zgoda obowiązuje do czasu jej pisemnego odwołania lub zakończenia procesu niniejszej rekrutacji.Podaję dane osobowe dobrowolnie i świadomie w celu:Uczestniczenia w procesie rekrutacji na stanowisko INSPEKTORA DS. TECHNICZNYCH w Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.Oswiadczam, iż udostępnione administratorowi dane:imię, nazwisko, dane adresowe, wykształcenie, przebieg kariery zawodowej, posiadane uprawnienia i certyfikaty, telefon, adres mailowy są zgodne z prawdą, a także, że zapoznałem się z warunkami przetwarzania moich danych osobowych poprzez stronę www Fordońskiej Spółdzielni Mieszkaniowej i przyjmuję je do wiadomości.Bydgoszcz,........................ ....................................................... (podpis osoby, której dane dotyczą)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Gen. Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.05.2019
Data dodania oferty pracy: 22.05.2019
Oferta pracy ważna do: 29.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e4b99d246f2008df9fb1df24cddb0781
Podobne oferty pracy
obsługa klientów w tradycyjnej formie sprzedaży, prowadzenie rozmowy sprzedażowej, udzielanie informacji o towarach i warunkach sprzedaży, prezentowanie oferty handlowej, obsługiwanie kasy fiskalnej, dokonywania inkasa należności oraz rozlicze finansowych, zabezpieczanie i odprowadzanie utargu, przyjmowanie i dokumentowanie dostaw towarów, dokonywanie ilościowej i jakościowej kontroli towarów przeznaczonych do sprzedaży, przygotowanie towarów do sprzedaży, prawidłowe przeprowadzanie magazynowania towarów, zabezpieczenie towarów przed uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą, rozmieszczanie towrów w magazynie i w sali sprzedażowej, prowadzenie racjonalnej gospodarki opakowaniami, przeprowadzenie inwentarazji towarów, sporządzanie dokumnetów potweirdzających sprzedaz towarów, przestrzeganie procedur dotyczących przyjmowania i rozpatrywania reklamacji, utrzymywanie czystości w sklepie, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zastosowanie przepisów prawa dotyczącego ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska, wykonywanie poleceń sluzbowych przełozonego
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Ruda Śląska (śląskie)
Nadzór nad robotami remontowymi, prowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości, przeprowadzanie wizji technicznych w terenie, kompletowanie dokumentacji technicznej, sporządzanie i sprawdzanie kosztorysów
MIĘDZYZAKŁADOWA GÓRNICZA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PERSPEKTYWA" - 2018-05-18 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa krosien STB.
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Huta Dłutowska (łódzkie)
Praca biurowa, kontrolna w tereniewymagania: wykształcenie średnie zawodowe, prawo jazdy b, umiejętność pracy w grupie, stosowanie kodeksu postępowania administracyjnego, uprawnienia budowlane, doświadczenie zawodowe 1,6 rokuPierwsza umowa na 12 miesiecy służba cywilna
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wizualna kontrola części oraz ich poprawa, ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności, sporządzanie wniosków korygujących
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Świebodzin (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Pawłowice (mazowieckie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Roboty ogólnobudowlane nie wymagające specjalistycznego sprzętu. Utrzymywanie porządku i czystości wewnątrz budynku. Utrzymywanie porządku i czystości w otoczeniu budynku. Obsługowanie i konserwacaja sprzętu technicznego wykorzystywanego w pracy. Wykonywanie prostych prac naprawczych wewnątrz i na zewnątrz budynku. Pielegnowanie zieleni na terenia nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
układanie kostki
P.H.U. Makro-Bud - 2016-05-10 - Kraków (małopolskie)
utrzymywanie czystości na terenie obiektu handlowego, zamiatanie, zmywanie posadzek, opróżnianie koszy, mycie okien itp.)
FIRMA OCHRONIARSKA "OMEGA NOW-KOLT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie robót brukarskich.
Furex Zakład Usługowo Handlowy Zbigniew Furmański Kutno - 2018-02-01 - Kutno (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-17 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i nadawanie samochodów ciężarowych z kontenerami (ocena stanu technicznego kontenerów morskich), obsługa dokumentacyjna.
PCC INTERMODAL S.A. - 2018-08-29 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
montaż instalacji elektrycznych
Usługi Elektroinstalacyjne "ELJOT"- Ryszard Jamka - 2017-06-23 - Bilczyce (małopolskie)
zbiór, ważenie,sortowanie ,pakowanie pieczarek
GOSPODARSTWO PRODUKCJA PIECZAREK PROBST GRZEGORZ - 2017-05-04 - Rostarzewo (wielkopolskie)
zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
pomoc przy wydawaniu posiłków, sprzątanie
RESTAURANT CAFE BARBARA ZIELIŃSKA - 2016-11-04 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
stylizacja paznokci
STUDIO URODY "ME LADY" Ilona Snopek - 2018-09-20 - Ożarów (świętokrzyskie)
Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Słonów (lubuskie)
Przyuczenie do zawodu cukiernika
kontakt przez OHP - 2015-12-31 - Chełm (lubelskie)
- Zapewnianie aktualności i dostępności systemów informatycznych, zapewnianie funkcjonowania urządzeń informatycznych, wykonywanie i konserwowanie sieci informatycznych, koordynowanie technicznego wsparcia przy utrzymaniu strony internetowej i intranetowej, prowadzenie magazynu działu łączności i informatyki, inicjowanie potrzeb w działach łączności i informatyki, koordynowanie aktualizowania informacji na stronie intranetowej.- Wynagrodzenie: 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesiący z możliwością kontynuowania. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Ruchomy czas pracy - zgodnie z harmonogramem. Rozpoczęcie pracy w godz.: 7.00-10.00, zgodnie z ustalonym harmonogramem. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane informatyczne. Wymagane 4 lata stażu pracy. Mile widziana umiejętność projektowania stron internetowych oraz znajomość obsługi programów do obróbki grafiki komputerowej. Kontakt osobisty lub telefoniczny (32-60-69-236) w godzinach: 8.00-15.00.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2018-12-17 - Katowice (śląskie)
- Dbanie o ekspozycję towarów, - Obsługa klienta, - Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, - Dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca w godzinach: 6:15-14:15, 14:15-22:15. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław:- ul. Malwowa,- ul. Barlickiego,- ul. Strachocińska,- ul. Boguszowska,- ul. Nowowiejska. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 785 235 102
Dino Polska S.A. - 2019-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
- wykonywanie regulacji i kontroli końcowych gazomierzy zgodnie z instrukcją odpowiednią dla danego typu gazomierza,- egalizowanie gazomierzy, które pozytywnie przeszły kontrolę końcową zgodnie z dyrektywą 2004/22/WE ,- konfigurowanie gazomierzy z liczydłami elektronicznymi zgodnie z wymaganiami określony w zleceniach,- izolacja i właściwe oznaczenie wykrytych niezgodnych gazomierzy oraz detali,- dokumentowanie wyników kontroli,- właściwa obsługa stanowisk pomiarowych podczas wykonywania kontroli.Telefon do kontaktu: 58-530-92-00Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane ofertyAdministratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-08 - Tczew (pomorskie)
-
Usługi Ogólnobudowlane i Transportowe Stefan Datta - 2016-01-27 - Łubiana (pomorskie)
samodzielne prowadzenie sekretariatu z uwzględnieniem następujących zadań:prowadzenie dokumentacji sprzedaży/zakupu, prowadzenie dokumentacji kadrowej, bieżąca obsluga biura, przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań, zaśwaidczeń
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Marciszów (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, - weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień,- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,- monitorowanie procedur wynikających z przyznania środków finansowych na określone projekty, we współpracy z wydziałami Urzędu, zgodnie z warunkami zawartych umów,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczególne zadania, w trakcie realizacji przedsięwzięcia i po jego zakończeniu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji,- współudział w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem zamówień centralnych, współpraca w tym zakresie z wydziałami oraz z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg pr. stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Laskowizna (mazowieckie)