INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 0519) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 0519)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2018-01-27
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 0519)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o cudzoziemcach- znajomość ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, - znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 16),- znajomość kodeksu postępowania administracyjnegowymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracjipozostałe wymagania dodatkowe:- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacjiKopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 25 stycznia 2018 roku do dnia 4 lutego 2018 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC oddział zezwoleń - 4 etNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2018
Data dodania oferty pracy: 25.01.2018
Oferta pracy ważna do: 04.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji zakupu dla celów VAT, analiza wpłat lokatorów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Lubin (dolnośląskie)
Wg umowy
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Słupca (wielkopolskie)
Renowacja instrumentów muzycznych
PPH WITEX WIKTOR ŚWIDERSKI - 2016-05-12 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)
opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony ppoż, opracowanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony ppoż, szkolenie żołnierzy zawodowych oraz pracowników RON w zakresie ochrony ppoż
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regio - 2018-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie towarów do sprzedaży, wystawianie ich na półki, witryny; obsługa klienta; obsługa kasy fiskalnej; dbanie o czystość i bezpieczeństwo miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Koniaków (śląskie)
- Stała obserwacja otoczenia poprzez system monitorujący. Obsługa centrali systemu SAP. Obchód obiektu. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym pod nieobecność osób do tego przyporządkowanych.- Wynagrodzenie: od 11,56 zł/brutto/godzina (w tym: premia + dodatek za staż pracy). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedzile i święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 5 lat w pracy w ochronie. Umijętność podejmowania szybkich decyzji. Obsługa komputera. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
wykonywanie pracy zgodnie z dokumentacją technologiczną i konstrukcyjną, dbanie o sprawny przebieg procesów obróbki, optymalne wykorzystanie czasu pracy, dbanie o należyty stan maszyn, urządzeń, narzędzi i sprzętu oraz ład i porządek w miejscu pracy, prowadzenie procesu samokontroli wykonywanych w oparciu o dostępne przyrządy i narzedzia pomiarowe, informowanie przełożonych o wszelkich występujacych i przewidywanych niezgodnościach i zagrozeniach w realizacji pracy
ZAKŁAD APARATURY ELEKTRYCZNEJ "WOLTAN" Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Łódź (łódzkie)
Praca przy przygotowywaniu warzyw, owoców do posiłków, praca w barze, dyspozycyjność w różnych godzinach od 7:00-17:00; okolo 160 godzin pracy w miesiącu; w późniejszym okresie mozliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę; sala G
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wrocław (dolnośląskie)
odbiór złomu od klientów i transport do skupu
PHU RAF MET SC MALICKA JÓŹWIAK A. MALICKI R. - 2017-11-06 - Latkowo (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
DR INVEST S.C. DAMIAN DRUPKA, RAFAŁ KRMARZ - 2016-08-09 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Transport międzynarodowy i krajowy
"LABTRANS" TRANSPORT SPEDYCJA HANDEL M. Labuda - 2016-09-02 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
Kontrola jakościowa części samochodowych- ocena wizualna oraz wykonywanie pomiarów gotowych produktów- wypełnianie dokumentacji na stanowisku pracy
Randstad Polska - 2016-08-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowiskuco najmniej 2- letni staż pracy,biegła znajomość poniżej wymienionych przepisów prawa: ustawy Kodeks Pracyustawy z o pracownikach samorządowychustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwaustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnychustawy o ochronie danych osobowychrozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychRozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ,znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem spraw kadrowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office ( Word, Exel)
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku - 2016-03-31 - Wysocko (podkarpackie)
dystrybucja towarów do klienta, przewóz towarów samochodem dostawczym do 3,5t
ATUT Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Murarz pieców i urządzeń przemyslowych
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pozostali malarze preparacji płótna
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Lesko (podkarpackie)
Przygotowywanie dokumentacji projektowej
Przydanek Paweł - pro-art PABLO - 2017-07-27 - Pomianowo (zachodniopomorskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Pełnienie funkcji 1000 dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych. 3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach. 4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych. 5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie. 6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych. 7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO). 8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. 9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych. 10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO. 11 . I nne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-06-01 - Płock (mazowieckie)
-przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia,rozwiązania umowy o pracę, zaszeregowania, przeniesienia,delegowania oraz innych spraw wynikających ze stosunku pracy-prowadzenie ewidencji czasu pracy , urlopów-prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa-prowadzenie dokumentów związanych ze stażem podyplomowym/cząstkowym lekarzy-prowadzenie sprawozdań do urzędów w zakresie spraw personalnych, zatrudniania pracowników-wystawianie delegacji służbowych itp.
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi - 2017-12-12 - Łódź (łódzkie)
Ścinka drzew, przygotowywanie do wywózki drewna, pomoc drwala.
Zakład Usług Leśnych z alpinistyczną ścinką drzew Robert Skiba - 2018-04-26 - Kuryłówka (podkarpackie)
pon- pt 10-18
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Radom (mazowieckie)
1.Przygotowywanie postępowań przetargowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i Nwdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Koordynacja procesu inwestycyjnego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja procesu inwestycyjnego.7.Organizacja napraw i remontów nieruchomości.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-01-10 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Zapoznanie się ze strukturą, specyfiką organizacyjną zakładu pracy, prace polegające na sprzątaniu pomieszczeń należących do firmy, mycie, sortowanie owoców i warzyw, obieranie cebuli, szypułkowanie truskawek, prace wykonywane ręcznie, przy użyciu taśmy do sortowania owoców i warzyw, przygotowywanie opakowań jednostkowych i zbiorczych.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Lwówek (mazowieckie)
Współudziałw zadaniach wykonywanych z zakresu nadzoru fitosanitarnego, ochrony roślin i techniki nasiennictwa
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
- naprawa pojazdów samochodowych, - wulkanizacja.Mile widziane doświadczenie zawodowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Hipolitów (mazowieckie)
- Realizacja kilkunastu TV show na żywo przed kamera. Przygotowanie planu produkcji telewizyjnej na region europejski na sezon 2016-2017. Przygotowanie kilkudziesięciu skryptów komentatorskich. Biegła znajomość języka angielskiego jest wymagana do pracy jako komentator esportowy przed kamerą w komentowaniu wydarzeń esportowych wyłącznie w języku angielskim.- Wynagrodzenie: 7975 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności praktyczne związane z pracą komentatora sportowego, umiejętność współtworzenia planów produkcji telewizyjnej, umiejętności związane z uczestnictwem w wydarzeniach na żywo, umiejętności związane z pracą przed kamera na żywo. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)
-
Małe Elektrownie Wodne sc Jerzy,Maria,Piotr Kujawscy - 2018-05-18 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa klientów. Obsługa kasy fiskalnej, krajalnicy. Cenowanie i układanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Głuchów (podkarpackie)
Obsługa klientów w sklepie spożywczo - przemysłowym
Daniel Podkul, Damian Podkul F. H. "PARTNER" S. C. - 2017-03-31 - Krosno (podkarpackie)