INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 031,24 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie ewidencji głównej Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej dot. sprzętu oraz druków i formularzy, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętu oraz druków i formularzy,-prowadzenie ewidencji stanu żywionych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców i pomieszczeniach przeznaczonych dla osób zatrzymanych w celu realizacji przedsięwzięć w tym zakresie;-przyjmowanie, rejestrowanie, opracowywanie, udzielanie stosownych odpowiedzi na wnioski urlopowe, zapomogi, pożyczki mieszkaniowe, dopłatę do wypoczynku dzieci pracowników cywilnych i funkcjonariuszy w celu realizacji przedsięwzięć w tym zakresie;-przygotowywanie i wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowychna sprzęt, materiały i druki sekcji w celu dokonywania właściwych obrotów sprzętem i materiałami;-kompletowanie dowodów materiałowych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów między sekcją a Pionem Głównego Księgowego-wprowadzanie obrotów w systemie komputerowym - sprzętem żywnościowym, drukami znajdującymi sie w magazynach, w celu prowadzenia i aktualizowaniabieżących stanów magazynowych
Data publikacji: 2017-05-16
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie ewidencji głównej Sekcji Gospodarki Mundurowej i Żywnościowej dot. sprzętu oraz druków i formularzy, w celu zapewnienia właściwej gospodarki sprzętu oraz druków i formularzy,-prowadzenie ewidencji stanu żywionych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców i pomieszczeniach przeznaczonych dla osób zatrzymanych w celu realizacji przedsięwzięć w tym zakresie;-przyjmowanie, rejestrowanie, opracowywanie, udzielanie stosownych odpowiedzi na wnioski urlopowe, zapomogi, pożyczki mieszkaniowe, dopłatę do wypoczynku dzieci pracowników cywilnych i funkcjonariuszy w celu realizacji przedsięwzięć w tym zakresie;-przygotowywanie i wystawianie dokumentów przychodowo-rozchodowychna sprzęt, materiały i druki sekcji w celu dokonywania właściwych obrotów sprzętem i materiałami;-kompletowanie dowodów materiałowych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów między sekcją a Pionem Głównego Księgowego-wprowadzanie obrotów w systemie komputerowym - sprzętem żywnościowym, drukami znajdującymi sie w magazynach, w celu prowadzenia i aktualizowaniabieżących stanów magazynowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 031,24 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie ok. 2031,24zł + dodatek za wysługę lat (od 5% do 20%)rozpoczęcie pracy: lipiec 2017zatrudnienie na min. 1 rok
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 031,24 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: wykształcenie średnie; min. 6 miesięczne doświadczenie w pracy w księgowości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 5
Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, życiorys (CV), oświadczenie o niekaralności, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie innych dokumentów świadczących o kwalifikacjach kandydatów, kserokopie świadectw pracy potwierdzające wszystkie poprzedzające zakończone okresy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.Dokumenty należy przesłać pod adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej Kancelaria Jawna ul. Poprzeczna 1 66-600 Krosno Odrzańskie lub złożyć osobiście we wskazanym terminie w kancelarii Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem "Oferta pracy"
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: POPRZECZNA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 26.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
Polska Żegluga Bałtycka SA - 2017-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych,Współpraca z działem technologicznym,Nadzór nad wyrobem niezgodnym,Znajomość wymogów jakościowych klientów,Prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godz.od 06.00-14.00 i od 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wykonywanie czynności zgodnie z zawodem kosmetyczki
Europejska Akademia Medycyny Ludowej Aleksander Haretski - 2016-03-04 - Świebodzice (dolnośląskie)
pomc przy pracach budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Rudzk Duży (kujawsko-pomorskie)
obsługa recepcji, wydawanie kluczy, obchody co 2,3 godziny(ul.Rakowicka; zmiany 24 godzinne 07.00-07.00).
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Kraków (małopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za:nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego z dokumentacją i wymogami klienta, kontrola jakościkomponentów i produktów gotowych, wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,zbieranie danych jakościowych w trakcie procesu produkcyjnego, podejmowanie decyzji o potrzebie zatrzymania linii produkcyjnej, wsparcie produkcji w ustalaniu i podejmowaniu działań korygujących odnośnie detali , współpraca z pozostałymi pracownikami Działu Jakości, dokonywanie pomiarówzgodnie ze specyfikacjamiOferujemy:pracę w międzynarodowej i renomowanej firmie produkcyjnej, możliwość udziału w interesujących projektach o zasięgu międzynarodowym, liczne szkolenia zapewniające rozwój zawodowyzdobywanie doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów w branży, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z szansą na stałe zatrudnienie bezpośrednio przez klienta, stałe wynagrodzenie oraz dwie premie i dodatki, gabinet medyczny na terenie zakładu - zyskujesz darmowy i łatwy dostęp do, dodatkowych badań oraz specjalistów, bezpłatny dostęp do nowoczesnej siłowni 24h/dobę na terenie zakładu, pracę w komfortowych warunkach w klimatyzowanej hali, 2 kantyny na terenie zakładu oferujące wyżywienie (śniadania, obiady, desery) w przystępnej cenie, pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, co gwarantuje stabilizację i poczucie bezpieczeństwa.Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl z dopiskiem numeru referencyjnego IJProsimy o zamieszczenie klauzuli o ochronie danych osobowych:"Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Toolip HR Sp. z o.o."
TOOLIP HR SPÓŁKA z o.o. - 2016-06-06 - Tczew (pomorskie)
Rozliczanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jawor (dolnośląskie)
Produkcja etykiet na maszynach półautomatycznych, pakowanie towaru, przyjmowanie dostaw, kontrola stanów magazynowych, praca stojąca. Praca trzyzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
JANTAR SP. Z O. O. - 2016-04-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktów, kontakty z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi, praca w S-cu, delegacje na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji ds.świadczeń rodzinnych.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-08-03 - Witnica (lubuskie)
realizacja procedury stypendium szkolnego, zasiłków jednorazowych oraz pomocy materialnej o charakterze motywacyjnym, rozliczanie kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opiekunem, opiniowanie oraz tworzenie wniosków o zwiększenie środków w ciągu roku budżetowego, współpraca z organizacjami pozarządowymi, obsługa Rady Działalności Pożytku Publicznego i Rady Sportu, udział w przygotowywaniu projektu budżetu Wydziału oraz projektów uchwał, zarządzeń, umów i innych materiałów, realizacja procedury spełniania obowiązku nauki, wykonywanie analiz i symulacji finansowych w zakresie oświaty, rozliczanie dotacji udzielonych podmiotom publicznym, przygotowywanie pism oraz wykonywanie innych czynności związanych z pracą Wydziału; Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletyny informacji publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2016-04-11 - Ustka (pomorskie)
przyjmownaie zgłoszeń usterek, dokonywanie napraw bieżących, dokonywanie konserwacji maszyn i urządzeń, praca w warsztacie mechanicznym, dokonywanie napraw okresowych
Fabryka Wyrobów Cukierniczych "JAGO" Jan Gogolewski - 2016-06-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych osób zatrudnionych w Spółce. Obsługa programów informatycznych wspomagających pracę na stanowisku. Prowadzenie, weryfikacja oraz rozliczanie dokumentów dotyczących ewidencji czasu pracy (harmonogramów czasu pracy, list obecności, urlopów, zwolnień lekarskich itp.). Wsparcie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych oraz współpraca z instytucjami zewnetrznymi w tym zakresie. Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy. Tworzenie raportów dla potrzeb Zarządu i instytucji zewnętrznych. Realizacja procesów z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi: analiza i planowanie zatrudnienia, adaptacja zawodowa pracowników, polityka szkoleniowa, okresowa pracowników. Ścisła współpraca z Działem Płac, Komórką Prawną, Specjalistą BHP.
Szpitale Pomorskie Sp. z o. o. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
zbiór wiśni
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Grudynia Wielka (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac załadunkowych i rozładunkowych, zabezpieczanie przewożonego towaru, ustawianie spaletyzowanych ładunków w stosy, przygotowanie elementów do lakierowania proszkowego poprzez odtłuszczanie, usuwanie korozji, wiercenie otworów
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Bielawa (dolnośląskie)
przygotowywanie projektów pism, umów, zarządzeń, administracja cmentarzami, obsługa elektronicznych baz danych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Księginice (dolnośląskie)
obsługa klientów na Stacji Obsługi samochodów, wystawianie faktur, rozliczenia
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "DEMEX" Jerzy Demiańczuk - 2017-03-15 - Augustów (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Węgrów (mazowieckie)
Naprawa i lakierowanie wózków widłowych (stacjonarnie).
Gamadex Sp. z o.o. - 2018-08-24 - Chocznia (małopolskie)
prace pomocnicze w kuchni, utrzymywanie porządku,zmywanie naczyń,przygotowywanie potraw
kontakt przez OHP - 2018-04-23 - Zbiczno (kujawsko-pomorskie)
1. Wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi Starostwa: a) prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu w programie komputerowym; b) oznakowanie numerami inwentarzowymi składników majątkowych Starostwa; c) sporządzanie i bieżące weryfikowanie spisów inwentarzowych w pomieszczeniach biurowych Starostwa; d) inwentaryzowanie składników majątkowych Starostwa; e) likwidowanie składników majątkowych. 2. Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania magazynu ogólnego Starostwa: a) wprowadzanie na stan karttek magazynowych materiałów piśmiennych, papieru kserograficznego i druków; b) wydawanie materiałów magazynowych; c) rozchodowywanie ze stanu kartotek magazynowych wydawanych materiałów. 3. Zabezpieczenie dla potrzeb wydziałów i biur pieczęci urzędowych oraz ewidencjonowanie pieczęci urzędowych i imiennych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-12-22 - Płock (mazowieckie)
Transport towarów na terenie kraju.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-TRANSPORTOWA MAREK FLOREK - 2017-03-31 - Kobyle (małopolskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prace ogólnobudowalne związane z prowadzeniem termomodernizacji, wykańczania wnetrz, budowy od podstaw, znajomość technik sztukatorskich
"KASKA" Sp. z o.o. - 2016-12-05 - Sosnowiec (śląskie)
Pomoc dzieciom przy ubieraniu się i rozbieranuOpieka nad dziećmiUdział w przygotowaniu pomocy do zajęć
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Słupca (wielkopolskie)
praca w biurze przy obsłudze klienta, wystawianie faktur, sprzedaż części samochodowych, prowadzenie dokumentacji
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Motoryzacji "MOTOZBYT" Sp. z o.o. - 2018-09-06 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Monter instalcji i urządzeń sanitarnych
P.P.H.U. ARTEZ Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Nadzór i kontrola nad eksploatacją instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych. Organizowanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznych oraz realizacja przeglądów okresowych.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej Rozliczanie rachunków zleceniobiorcówKompleksowe prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji kadrowej,Rozliczanie czasu pracy,Tworzenie różnorodnych raportów oraz zestawień kadrowych,Wprowadzanie oraz aktualizowanie danych w programie kadrowo-płacowym,Przygotowanie zaświadczeń o zatrudnieniu.
COPERNICUS Podmiot Leczniczy Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Gdańsk (pomorskie)