INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI, INWESTYCJI I REMONTÓW Kluczbork oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYSZŁOŚĆ"
Stanowisko: INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI, INWESTYCJI I REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie czynności związanych z inwestycjami i remontami: przygotowywanie elementów dokumentacji przetargowych; uczestniczenie w komisjach przetargowych; przeprowadzanie procedury wyboru wykonawcy na podstawie zapytań ofertowych; uczestniczenie w odbiorach technicznych robót.Prowadzenie dokumentacji związanych z zasobami Spółdzielni, ewidencją budynków, lokali mieszkaniowych i użytkowych. Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, instalacji oraz urządzeń zgodnie z wymogami przepisów Prawa budowlanego.Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z przeglądami budynków: książki obiektów, przeglądy przewodów kominowych, instalacji.Przygotowywanie danych wyjściowych do planów remontowych Spółdzielni. Przygotowywanie sprawozdań dot. realizacji planów remontowych. Sporządzanie terminowe sprawozdań z zakresu działu GZM. Udział w statutowych formach działania Spółdzielni, a w szczególności w Walnych Zgromadzeniach członków.
Data publikacji: 2020-08-03
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYSZŁOŚĆ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA PAWŁA II 5, 46-203 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie czynności związanych z inwestycjami i remontami: przygotowywanie elementów dokumentacji przetargowych; uczestniczenie w komisjach przetargowych; przeprowadzanie procedury wyboru wykonawcy na podstawie zapytań ofertowych; uczestniczenie w odbiorach technicznych robót.Prowadzenie dokumentacji związanych z zasobami Spółdzielni, ewidencją budynków, lokali mieszkaniowych i użytkowych. Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, instalacji oraz urządzeń zgodnie z wymogami przepisów Prawa budowlanego.Prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanej z przeglądami budynków: książki obiektów, przeglądy przewodów kominowych, instalacji.Przygotowywanie danych wyjściowych do planów remontowych Spółdzielni. Przygotowywanie sprawozdań dot. realizacji planów remontowych. Sporządzanie terminowe sprawozdań z zakresu działu GZM. Udział w statutowych formach działania Spółdzielni, a w szczególności w Walnych Zgromadzeniach członków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI, INWESTYCJI I REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1604
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.09.2020
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: branża budowlana
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_1:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: branża budowlana
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość podstawowych zagadnień budowlanych z zakresu budownictwa mieszkaniowego i przepisów prawa budowlanego. Znajomość przepisów z zakresu zarządzania nieruchomościami, ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych. Znajomość pracy biurowej (opracowywanie pism, sporządzanie dokumentów, archiwizacja itp.). Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, programów Excel, Word. Kreatywność oraz zdolność analitycznego myślenia. Motywacja, gotowość do nauki i zdolności do szybkiego przyswajania wiedzy. Dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność. Mile widziane uprawnienia budowlane.
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PRZYSZŁOŚĆ"
danePracodawcy_nip: 7510002450
danePracodawcy_regon: 00048810200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
JANA PAWŁA II 5, 46-203 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty należy składać w biurze Spółdzielni lub listownie na adres Spółdzielni Mieszkaniowej "Przyszłość" ul. Jana Pawła II 5 46-203 Kluczbork w terminie do dnia 30 września 2020r.Wysyłając ofertę kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacyjnych, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119), tzw. RODO.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kluczborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1604
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965619
Ulica pracodawcy: JANA PAWŁA II
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214902
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.08.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?10faf3ce5a262028d251e6971cfdc2c4
Podobne oferty pracy
Realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniem przełożonego.Obsługa maszyn sterowanych komputerowo.Dbanie o miejsce pracy.Odpowiedzialność za jakość wytwarzanych produktów.
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Jatne (mazowieckie)
Obsługa recepcji, prowadzenie korespondencji Ośrodka, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie działalności promocyjno marketingowej Ośrodka, prowadzenie spraw personalnych oraz dokumentacji kadrowej pracowników młodocianych zgodnie z Kodeksem Pracy
kontakt przez OHP - 2019-12-17 - Lanckorona (małopolskie)
Praca przy uprawie bylin.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Nowy Kobrzyniec (kujawsko-pomorskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
czyszczenie klatek schodowych, mycie okien, zamiatanie chodników
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Police (zachodniopomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku, prowadzenie magazynu podręcznego, przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie ewidencji, rejestrów i wykazów, obsługa specjalistycznego oprogramowania.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-05-04 - Lubań (dolnośląskie)
Obsługa finansowo-księgowa szkół i placówek oświatowych - szczegóły w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie http://spleczna.bip.e-zeto.eu/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2020-04-14 - Łęczna (lubelskie)
Inspektor sanitarny- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER lub RPO. Wymagania: wykształcenie wyższe medyczne lub inne medyczne Zdrowie Publiczne, Chemia, Ochrona Środowiska, Biologia.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Mikołów (śląskie)
Prowadzenie spraw bhp w spółce. Ustalenie okoliczności wypadków przy pracy-sporządzanie protokołów. Nadzór nad bezpieczeństwem pracy.
Centromost Stocznia Rzeczna w Płocku Sp. z o.o. - 2019-08-23 - Płock (mazowieckie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka techniczna nad budynkami będącymi w administrowaniu firmy, współpraca z mieszkańcami, nadzór nad prawidłowym wykonaniem prac remontowych, kosztorysowanie. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16.
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o. o. Oddział Koszalin - 2019-04-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
KOSZENIE TRAWY, SPRZĄTANIE, DROBNE PRACE PRZY OBIEKCIE
Autoryzowany Serwis "KURZAWSCY" s.c. Stanisław Kurzawski, Barbara Kurzawska - 2016-08-17 - Wawrów (lubuskie)
wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Brańsk (podlaskie)
Obsługa klienta, wydawanie towaru, dbanie o porządek, przyjmowanie dostaw
MILA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)
szczegółowy zakres obowiązków pod adresem strony: http://bip.umilawa.pl/wakaty/6/59/Inspektor/
Urząd Miasta Iławy - 2019-05-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej-prowadzenie gospodarki transportowej m.in; częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi, organizowanie przeglądów , napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego, i innych urządzeń i instalacji technicznych, wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupowanych samochodów i sprzętu silnikowego, prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.-prowadzenie narzędziowni-prowadzenie magazynu-likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku-dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzglednieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.-zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przed jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu (miasta) oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów opertacyjnych.-prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szodami w mieniukomendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowczych prowadzonychprzez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej.-współpraca z kontrahentami
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie - 2017-11-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
techniczne utrzymanie sieci i instalacji wodociągowej oraz sanitarnej, eksploatacja kotłowni olejowej, hydroforni, ujęć wody i oczyszczalni, klimatyzatorów, nadzór nad dostawami , utrzymanie obiektu i stałego wyposażenia technicznego, udział w komisjach odbioru robót, nadzór nad realizacją robót naprawczych i konserwacyjnych; praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km ( bezpłatny dowóz do miejsca pracy)
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2019-05-13 - Opole (opolskie)
- nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi- sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne - przygotowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego - udział w komisjach przetargowych
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-06-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Obsługa klientów - tankowanie pojazdów, obsługa komputera i terminala, sporządznie dokumentacji i ewidencji magazynowej w zakresie przyjmowania i wydawania towarów
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2016-04-29 - Żary (lubuskie)
pomoc w czynnościach codziennych osobom w podeszłym wieku i niepełnosprawnym
VITA-MED ORYSZEW Sp. zo.o. - 2017-08-02 - Oryszew-Osada (mazowieckie)
Prace fizyczne przy dociepleniach budynków, elewacje, malowanie na terenie Warszawy i okolic ( wg zleceń).
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Mirosław Wilczyński - 2017-10-23 - Otwock (mazowieckie)
1. Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Miejsce pracy: siedziba pracodawcy i miejsca zarządzania nieruchomościami na terenie Gminy Wrocław. Umowa o pracę na okres próbny z możliwością zawarcia dalszej umowy na czas określony lub nieokreślony. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 325 24 65 lub e-mail: abartosz (at) tbs-wroclaw.com.pl
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż pieczywa, obsługa kasy fiskalnej
FHU MIOTK Mirosław Miotk - 2016-12-01 - Tychy (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż instalacji c.o i w.u ,montaż kotłowni
ALL WATER WALDEMAR WITKOWSKI - 2019-11-15 - Mrzezino (pomorskie)
Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2016-02-08 - Zegrze (mazowieckie)
praca z dzieckiem z zespołem Apergera
SZKOŁA PODSTAWOWA im. Bolesława Prusa w Januszówce - 2019-03-11 - Januszówka (lubelskie)