INSPEKTOR DS. EWIDENCYJNYCH I ROZLICZEŃ MATERIAŁOWYCH Lubań oferta pracy Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań
Stanowisko: INSPEKTOR DS. EWIDENCYJNYCH I ROZLICZEŃ MATERIAŁOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 070 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku, prowadzenie magazynu podręcznego, przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie ewidencji, rejestrów i wykazów, obsługa specjalistycznego oprogramowania.
Data publikacji: 2017-05-04
Lokalizacja: Lubań (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku, prowadzenie magazynu podręcznego, przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, prowadzenie ewidencji, rejestrów i wykazów, obsługa specjalistycznego oprogramowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 070 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie:1 800,00 zł brutto wynagr. zasadnicze + premia 15% - 270 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. EWIDENCYJNYCH I ROZLICZEŃ MATERIAŁOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy do spraw transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 070 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Komputer - podstawy obsługi komputera i internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 2, 59-800 Lubań, powiat: lubański, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubański
Gmina pracodawcy: Lubań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubań
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy do spraw transportu
Data dodania oferty pracy: 04.05.2017
Oferta pracy ważna do: 19.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, - weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień,- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,- monitorowanie procedur wynikających z przyznania środków finansowych na określone projekty, we współpracy z wydziałami Urzędu, zgodnie z warunkami zawartych umów,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczególne zadania, w trakcie realizacji przedsięwzięcia i po jego zakończeniu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji,- współudział w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem zamówień centralnych, współpraca w tym zakresie z wydziałami oraz z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracownik działu księgowości
Estrada Poznańska - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
-
TRANS-IDEA ANNA JÓŹWIK - 2016-11-16 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rachunków, dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków, samodzielne przygotoywanie psostych dań, klejenie pierogów.
"Kan" S.C. Katarzyna Dryś Mirosław Dryś - 2017-09-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-04-04 - Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca oferuje umowę zlecenie w pierwszym miesiącu pracy, po tym okresie zawarcie umowy o pracę.Mile widziana znajomość języków obcych - język angielski lub język niemiecki.
HOTEL RACIBOR Sp. z o. o. - 2018-03-06 - Racibórz (śląskie)
Konstruktor odzieży, Wykonywanie szablonów na komputerze
Kowalski Andrzej - P.P.H. "ANKAR" - 2016-01-27 - Koluszki (łódzkie)
Pomoc kuchenna
P.H.P. "Eurostyl" Pensjonat "Dworek Szlachecki" Aleksandra Pargulska w Mławie - 2018-04-05 - Karwia (pomorskie)
Zadania wykonywane na stanowisku:1) opracowywanie rocznego planu zamówień publicznych przewidzianych dorealizacji przez Urząd Gminy i jednostek podległych ,2) przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówieńpublicznych na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych wustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z przepisami cytowanej ustawyoraz dyrektywami Unii Europejskiej, Banku Światowego itp.3) dokonywanie zamówień w trybie art. 4 ust. 8 ustawy, zlecanych przez WójtaGminy, Sekretarza bądź Kierownika referatu i innych jednostek,4) prowadzenie rejestru postępowań udzielanych na podstawie ustawy Prawozamówień publicznych,5) prowadzenie ewidencji udzielanych zamówień, w stosunku do których ustawy ozamówieniach publicznych nie stosuje się,6) koordynacja udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy,7) prowadzenie rejestru drobnych usług i zakupów,8) opracowywanie kosztorysów,9) współdziałanie w zakresie szeroko rozumianej gospodarki komunalnej GminyLiniewo.
Urząd Gminy Liniewo - 2017-11-28 - Liniewo (pomorskie)
- Stała obserwacja otoczenia poprzez system monitorujący. Obsługa centrali systemu SAP. Obchód obiektu. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym pod nieobecność osób do tego przyporządkowanych. Praca w Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego w Katowicach.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin dziennie: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedziele i święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy w ochronie. Umijętność podejmowania szybkich decyzji. Obsługa komputera. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
AKADEMIA MUZYCZNA IM.KAROLA SZYMANOWSKIEGO - 2016-11-22 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na zadania własne Powiatu, rozliczanie otrzymanych funduszy, prowadzenie spraw związanych z rozwojem gospodarczym Powiatu,zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-03-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wykształcenie zawodowemurarz 2 lata doświadczenia w pracy na ww. stanowiskupomocnik może być osobą do przyuczenia1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: od 2800 do 2500 zł brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia)
DOMAR BUDOWNICTWO ARCHITEKTURA STANISŁAW RZEŚNIOWIECKI - 2018-06-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
pomoc w kuchni, dbanie o czystość w kuchni, kontakt z klientami z Azji, kontakt z dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
KONTROLA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRZEZ TE PODMIOTY OCHRONY ŚRODOWISKA;NADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM UZGODNIONYCH PROCEDUR W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE-OCHRONA ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 1 ROK
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rejestru faktur. Dekretacja dokumentów księgowych.Praca w godzinach 7:00-15:00.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Andrychowie - 2017-02-16 - Andrychów (małopolskie)
Prace ślusarskie i spawalnicze. Spawanie blach różnych grubości, głównie metodą 135/136.
DMK-WORK Spolka z ograniczona odpowiedzialnoscia/ KRAZ 16202 - 2017-12-18 - Gdynia (pomorskie)
Zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ,- Zapoznaie sie z organizacją wew. UMŁ,- Zapozanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organizacyjną,- Pomoc w prowadzeniu bieżących spraw wybranej komórki organizacyjnej ,- Archiwizowanie dokumentacji wybranej komórki organizacyjnej,- Pomoc w przyjmowaniu dokumentów składanych przez interesantów w wybranej komórce organizacyjnej,Pomoc w czynnościach kancealryjnych ( kopertowanie i adresowanie) wybranej komórki organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Łódź (łódzkie)
- przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a wszczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów- wykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnym- sporządzanie informacji i sprawozdań- miejsce pracy: Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy Delegatura Włocławek ul. Miedziana 2/4
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2018-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i odbiory prac remonotowych realizowanych przez Wspólnoty mieszkaniowe, zapewnienie bezpieczeństwa przez odpowiednią obsługę techniczną. CV przesyłać na e-mail: zbigniew.barc (at) zzn.pl , tel. 605 652 682
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Jarosław (podkarpackie)
Inspektor działu zamówień publicznych
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W KRAKOWIE - 2016-01-08 - Kraków (małopolskie)
wg programu stazu. Fundusz pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Piorunów (łódzkie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: SZAFERA 196/31 GODZ.PR.: 7.00-15.00 PRACA W TERENIEWYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE ZASADNICZE ZAWODOWE, SPRAWNOŚĆ I WYTRZYMAŁOŚĆ FIZYCZNA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, BRAK PRZECIWSKAZAŃ DO PRACY NA WYSOKOŚCI, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV ; PRZED SPOTKANIEM KONTAKT TELEFONICZNY
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie izby Inżynierów Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2018-01-19 - Lubin (dolnośląskie)
Przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów, sporzadzanie planów potrzeb inwestycyjno-remontowych, nadzór nad protokolarnym przekazaniem obiektów, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 2544 zł brutto+wysługa + 5% premii.
Jednostka Wojskowa 4217 - 2016-05-02 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji BHP, bieżąca kontrola warunków pracy i przestrzegania przepisów BHP, analiza zdarzeń wypadkowych i zapobieganie
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Mława (mazowieckie)
Nauczyciel matematyki w gimnazjum.
Zespół Szkono Przedszkolny Oxpress - 2015-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie rejestru przedsiębiorców,- prowadzenie rejestru wykryć organizmów kwarantannowych,- wprowadzanie danych do zintegrowanego systemu informatycznego.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Miedzyń
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)