INSPEKTOR DO SPRAW BADAŃ MASZYN I URZĄDZEŃ W LABORATORIUM KOMPATYBILNOŚCI ELEKTROMAGNETYCZNEJ I BADAŃ ELEKTRYCZNYCH Lubin oferta pracy CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O.
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW BADAŃ MASZYN I URZĄDZEŃ W LABORATORIUM KOMPATYBILNOŚCI ELEKTROMAGNETYCZNEJ I BADAŃ ELEKTRYCZNYCH
Wynagrodzenie: 3 200 - 6 400 PLN
Zakres obowiązków: szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
Data publikacji: 2018-01-19
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Skłodowskiej-Curie 183, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 6 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW BADAŃ MASZYN I URZĄDZEŃ W LABORATORIUM KOMPATYBILNOŚCI ELEKTROMAGNETYCZNEJ I BADAŃ ELEKTRYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier elektryk automatyk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 6 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie wyższe (elektronika, elektrotechnika, automatyka, telekomunikacja), uprawnienia SEP do 1 kV, prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Marii Skłodowskiej-Curie 183, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Marii Skłodowskiej-Curie
Numer budynku pracodawcy: 183
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier elektryk automatyk
Data dodania oferty pracy: 19.01.2018
Oferta pracy ważna do: 02.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rozładunejk i załadunek towaru, pakowanie towaru do wysyłki, montaż przedłużaczy
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Bielawa (dolnośląskie)
j.w
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Krosnowice (dolnośląskie)
wykonywanie stylizacji paznokci, zabiegów na twarz i dłonie
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - prowadzenie ewidencji głównej materiałowej amunicji i środków pozoracji pola walki w systemie klasycznym odręcznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz elektroniczną ewidencją główną rzeczowych składników majątku pod względem materiałowo finansowym w oparciu o komputerowy system gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, celem określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie w książkach oraz w kartotekach kont osobistych odręcznej ewidencji mienia wydanego dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych Warmińsko Mazurskiego Oddziału Staży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, w których na podstawie opracowania dowodów księgowych dokonuje się przychodów i rozchodów wydanego sprzętu i materiałów, celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie ilościowym posiadanego przez użytkowników mienia, - prowadzenie pod względem materiałowo finansowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencji głównej mienia zakwalifikowanego do środków trwałych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej Ft7-ŚT w działach: uzbrojenie, w tym broń i sprzęt optyczno noktowizyjny, sprzęt: pirotechniczny, inżyniersko saperski, do kontroli ruchu granicznego, techniki kryminalistycznej, mechanizacji prac biurowych i poligraficzny, kulturalno oświatowy i sportowy, oraz inny sprzęt zakwalifikowany do środków trwałych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu dostarczenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- prowadzenie pod względem materiałowym ewidencji głównej oraz ewidencji pomocniczej według numerów seryjnych i symboli sprzętu mechanizacji prac biurowych w systemie klasycznym odręcznym oraz z wykorzystaniem komputerowego systemu gospodarki magazynowej FT-GM7 i FT-EW7, zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu określenia aktualnej informacji o ilości, wartości i jakości posiadanego mienia,- opracowywanie sprawozdań, protokołów zdawczo odbiorczych, analiz i informacji dla potrzeb Pionu Głównego Księgowego, Biura Techniki i Zaopatrzenia Komendy Głównej Straży Granicznej oraz sporządzanie dowodów księgowych przychodowo rozchodowych w celu dostarczenia informacji o stanie mienia z zakresu działów swojej odpowiedzialności oraz zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia logistycznego komórek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu oddziału. - porównywanie prowadzonej ewidencji głównej z ewidencją magazynową i ewidencją prowadzoną przez użytkowników w celu uzyskania informacji o stanie zgodności mienia, właściwym jego prowadzeniu oraz wyeliminowaniu ewentualnych błędów ewidencyjnych,- analizowanie Planu finansowego oraz planowanie i dostarczanie do starszego księgowego ds. rozliczeń finansowych gospodarki materiałowej informacji w zakresie wydatków publicznych oraz danych ilościowo wartościowych do Planu zamówień publicznych w celu uzyskania aktualnej i dokładnej informacji finansowej o potrzebach poszczególnych działów, - kompletowanie, segregowanie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów materiałowych oraz innych dokumentów z zakresu swoich obowiązków w celu przekazania ich do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu prowadzonej ewidencji materiałowej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
-utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach kawiarni, na zapleczu oraz sali kolumnowek-obsługa kasy fiskalnej-Obsługa imprez okolicznościowych, bankietów, konferencji i innych imprez organizowanych przez Wąbrzeski Dom Kultury oraz gości kawiarni"Styl"-Dekorowanie sal na wesela i inne imprezy organizowane przez Wąbrzeski Dom Kultury- Wykonywanie innych poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku;- udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw;- prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych;- wykonywanie nadzoru wewnetrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych;- udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd;- przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalności9ą Urzędu;- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania;- aktualizacja dokuemntów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Sala F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Inspektor sanitarny- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER lub RPO. Wymagania: wykształcenie wyższe medyczne lub inne medyczne Zdrowie Publiczne, Chemia, Ochrona Środowiska, Biologia.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowanie ofert do przetargów na roboty budowlane
SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA "BUDREM" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2017-01-19 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "POD BRZOZAMI" - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac, prowadzenie spraw z zakresu ubzepieczeń społecznych i podatkowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy i sporządzanie miesięcznych harmonogramów czasu pracy, prowadzenie kart ewidencji urlopów. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej. Praca w godz.: 7:45-15:45.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2018-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
.
Areszt Śledczy w Wałbrzychu - 2015-12-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)
do uzgodnienia
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUZBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2016-06-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa i monitoring kamerą inspekcyjną sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej, nadzór nad zespołem eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o. - 2016-11-17 - Gdynia (pomorskie)
pakowanie rur stalowych
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Bytom (śląskie)
- ocena ryzyka zaowodwego - pomoc przy analizach firm - tworzenie instrukcji BHP
kontakt przez PUP - 2018-04-02 - Trzycierz (małopolskie)
prace porządkowe na terenie zakladów mięsnych, praca w godzinach od 8.30 do 12.30
Inwemer System Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Stargard (zachodniopomorskie)
przyjmowanie , wydawanie wg. wz towaru, wyroby śrubowepraca w godz. 8-16
NORMAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Mściwojów (dolnośląskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi branży elektrycznej, rozliczanie inwestycji. Udział w odbiorach częściowych etapowych i końcowych. Nadzór nad usuwaniem awarii, niedociągnięć i usterek stwierdzonych przez organy nadrzędne. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji eksploatacyjno- remontowej.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-10-17 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb tj. utrzymanie czystości w pomieszczeniach podopiecznych przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem wymaganej diety, zakup leków obecność przy załatwianiu spraw urzędowych i osobistych, utrzymanie w czystości odzieży oraz bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego, utrzymanie higieny osobistej podopiecznego.
Polski Komitet Pomocy Społecznej - 2016-06-21 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
-windykacje należności,-korespondencja z członkami wspólnot mieszkaniowych, -dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
zgodny z wykonywanym zawodem
EHS sp. z o.o. - 2017-07-04 - Będzin (śląskie)
Bieżąca obsługa administracyjno-biurowa ośrodka, prowadzenie punktu kancelaryjnego, kierowanie osób zainteresowanych do rzeczowo i miejscowo właściwych komórek organizacyjnych ośrodka, zapewnienie właściwego obiegu korospodencji
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Włodawa (lubelskie)
Udzielanie kredytów, zastepstwo informatykaWykształcenie wyższe lub średnie preferowane ekonomiczne, mile widziane doświadczenie zawodowe, podstawy znajomości informatyki
Bank Spółdzielczy w Mikołajkach - 2018-03-20 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
nadzorowanie stanu bhp w jednostce, prowadzenie szkoleń z zakresu bhp oraz instruktaży dotyczących przestrzegania bhp, opracowywanie dokumentów ze stanu bhp
Jednostka Wojskowa 5889 - 2015-12-02 - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
przetwarzanie i weryfikacja płatności, dostarczanie wysokiej, jakości usług klienckich, obsluga rachunków Nostro i Loro, rozwiązywanie problemów związanych z instrukcjami płatności, dokładne identyfikowanie błędów i dostarczanie informacji zwrotnych klientom i zespołom w stosownych przypadkach, nawiązywanie dobrej współpracy z kolegami w zespole, zastosowanie zgodność i utrzymanie standardów kontroli wewnętrznej HSBC, zapewnienie aktualności i stosowania wszystkich procedur i instrukcji dotyczących płatności
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Kraków (małopolskie)