INSPEKTOR W SEKCJI UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Nowa Dęba oferta pracy 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Stanowisko: INSPEKTOR W SEKCJI UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: - nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi- sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne - przygotowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego - udział w komisjach przetargowych
Data publikacji: 2019-06-21
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi- sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne - przygotowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego - udział w komisjach przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W SEKCJI UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia konstrukcyjno budowlane lub uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
Ulica pracodawcy: Anieli Krzywoń
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 21.06.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?924dddc48e3b0fe6363566c243e36865
Podobne oferty pracy
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Praca na sortowni odpadów wtórnych, przy taśmie sortowniczej.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Trzebania (wielkopolskie)
Księgowanie protokołów przyjęcia do magazynu części zamiennych, sporządzanie i księgowanie dokumentów rozchodowych.Wystawianie, opisywanie oraz księgowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową, wprowadzanie poleceń przelewu do programu Fortech; klasyfikowanie wydatków zgodnie z realizacją działań w układzie budżetu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji budżetu zadaniowego z Pionem Głównego Księgowego.Prowadzenie ewidencji pozostałych środków trwałych będących w użytkowaniu.Ujmowanie w książce kontowej faktur wg pozycji budżetowej oraz comiesięczne uzgadnianie wydatków z Pionem Głównego Księgowego.Wystawianie not korygujących błędy w fakturach oraz zgłaszanie kontrahentom konieczności wystawienia faktury korygującej.Sporządzanie zestawień dokumentów przychodowych i rozchodowych materiałów oraz pozostałych środków trwałych.Przygotowywanie ewidencji materiałowej oraz sporządzanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapasów magazynowych i wykorzystaniu środków finansowych.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-07-30 - Chełm (lubelskie)
kontakt z klientem, sporzadzanie analiz, obsługa programu graficznego, równoważny czas pracy
"SPOŁEM" POZNAŃSKA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW - 2016-05-25 - Poznań (wielkopolskie)
- zgodnie ze stanowiskiem- konieczna znajomość obsługi agregatu tynkarskiego G4FC
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Łódź (łódzkie)
Malowanie plandek, kontrola jakości wykonywanych wyrobów, organizacja własnego stanowiska pracy.
INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-10-02 - Częstochowa (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Działoszyn (łódzkie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z Prawem Budowlanym oraz prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2016-05-19 - Gdynia (pomorskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów związanych z prowadzeniem ruchu odkrywkowych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2019-04-03 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Świnna (śląskie)
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy, wsparcie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wyższe z obszaru prawa pracy. Doświadczenie min. 3 lata prowadzenia spraw pracowniczych, w tym rozliczania czasu pracy. Znajomość: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów o ochronie danych osobowych, obsługi aplikacji MS Office. Umiejętności: abstrakcyjnego myślenia, organizowania pracy własnej, interpersonalne, pracy w zespole, skrupulatność i rzetelność, potrzeba rozwoju zawodowego, chęć uczenia się, komunikatywność, dyskrecja, otwartość na zmiany. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Doświadczenie w obszarze zarządzania kompetencjami, w tym prowadzenie procesów doboru personelu. Znajomość: obsługi programu Płatnik, obsługi programu Impuls. - Aplikacje zawierające CV należy przesyłać w terminie do dnia 4 września 2017 r. na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice z dopiskiem Wydział Polityki Kadrowej aplikacja lub na adres mailowy j.nowak (at) gpw.katowice.pl. W dokumentach aplikacyjnych koniecznie prosimy zawrzeć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice oraz pozostałe spółki powiązane kapitałowo ze spółką GPW S.A., zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie oświadczam, że znane mi są informacje, o których mowa w art. 24 ust. 1 ww. ustawy. Podanie danych jest dobrowolne, acz konieczne do rozpatrzenia mojego podania.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie aut osobowych oraz samochodów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Ciechanów (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
betonowanie, zbrojenie, szalowanie, tynkowanie, murowanie
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Błonie (mazowieckie)
prace kuchenne
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Projektowanie i programowanie różnych elementów nakładek dla firmy oraz innych klientów. Programowanie różnych złożonych aplikacji dla urządzeń mobilnych poprzy współpracy z innymi członkami zespołu.Tworzenie i przygotowywanie danych oraz ich poszczególnych struktur dla końcowych urządzeń przemysłowych (SmartFieldDevice)Opracowywanie nowych i innowacyjnych powierzchni HMI oraz przeprowadzanie testów oprogramowania.
J. Schmalz GmbH - 2017-03-08 - Niemcy (Niemcy)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2019-03-29 - Choroszcz (podlaskie)
umiejętności ślusarskie,posługiwanie się elektronarzędziami,chęć do pracy, 2 zmiany: 7-15, 15-23
EUROCONSULTING Budownictwo i Architektura Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
1. Inicjowanie i organizowaniu działań związanych z organizacją staży, w tym:- udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji miejsc odbywania stażu,- inicjowanie i organizowanie miejsc odbywania stażu dla osób bezrobotnych,- wydawanie i przyjmowanie wniosków o organizację miejsc stażu,- sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- przygotowywanie wniosków o organizację miejsc stażu do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków odbywania stażu, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do bezrobotnych odbywających staż organizowany przez PUP,- przygotowywanie umów w sprawie organizacji miejsc odbywania stażu,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane miejsca stażu oraz wymaganych rejestrów,- prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- przygotowywanie dokumentacji dla osób bezrobotnych dotyczących rozpoczęcia stażu,- przekazywanie dokumentacji dotyczącej osób bezrobotnych rozpoczynających staż do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń,- wystawianie zaświadczeń o odbyciu stażu,- przekazywanie ofert odbywania stażu do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- sporządzanie list wypłat dot. zwrotu kosztów badań lekarskich wykonanych przez osoby bezrobotne przed odbyciem stażu,- systematyczne przekazywanie Kierownikowi Działu danych i informacji dotyczących organizacji miejsc stażu,- przekazywanie do Działu Finansowo - Księgowego informacji na temat podpisywanych umów stażowych, liczby osób podejmujących staż, okresu stażu,- bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- wprowadzanie danych dotyczących organizacji miejsc stażu do systemu komputerowego SYRIUSZ,- kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do odbycia stażu, przekazywanie faktury do Działu Finansowo Księgowego (wprowadzenie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ),- przygotowywanie okresowych danych statystycznych miesięcznych, kwartalnych i rocznych dotyczących zajmowanego stanowiska pracy,- inicjowanie i organizowanie działań związanych z przyznawaniem bonów stażowych oraz wypłacaniem premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy, realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych w zakresie: organizacji staży, przyznania bonów stażowych oraz wypłaty premii dla pracodawcy, który zatrudni bezrobotnego przez deklarowany okres 6 miesięcy.2. Obsługa zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-06-28 - Płock (mazowieckie)
obsługa maszyn drukarskich, oprawianie/łączenie i umieszczanie wkładu usztywniającego w publikacjach i inne prace związane z pracą drukarni
DRUKARNIA ARMMI ROMAN GRABARZ - 2017-09-18 - Krasowa (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska i BHP.
SABA Sp. z o.o. - 2019-05-31 - Płock (mazowieckie)
Ochrona osób i mienia
kontakt przez OHP - 2019-01-08 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Negocjacje z kontrahentami. Analiza sprzedaży i zakupów. Kierowanie zespołem pracowników na dziale. Prowadzenie dokumentacji. Przygotowywanie gazetek i promocji. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. (E.Leclerc) - 2015-11-25 - Zamość (lubelskie)
1. Zapoznanie się z podstawą prawną działalności Sądu, planem działalności - misją i celami.2. Poznanie struktury jednostki, zapoznanie się z przepisami, regulaminami obowiązującymi w Sądzie.3. Protokołowanie na posiedzeniach.4. Pomoc kancelaryjna w sekretariacie wydziału.5. Pomoc w przygotowaniu akt do zdania do archiwum.
SĄD REJONOWY POZNAŃ - STARE MIASTO W POZNANIU - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowe sprzątanie wybranego rejonu szkoły
Szkoła Podstawowa Nr 34 z Oddziałami Integracyjnymi - 2018-08-27 - Gdynia (pomorskie)
Rozliczanie dokumentacji, realizacja zleceń spedycyjnych, prace biurowe
Transbanderas Krzysztof Ferdyn - 2016-10-28 - Bytom (śląskie)
- wykonywanie schodów drewnianych- czytanie rysunku technicznego- obsługa maszyn stolarskich
PGA PAWEŁ GAŹDZICKI - 2018-02-09 - Łomnica (dolnośląskie)
Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi;prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3411 - 2017-09-20 - Grójec (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)