INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY Brzeg oferta pracy 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: - nazdór nad pracami konserwacyjno-remontowymi- przeglądy obiektów budowlanych - kosztorysowanie oraz przygotowanie dokumentów do przetargów- udział w odbiorach robó konserwacyjno remontowych- sprawozdawczość
Data publikacji: 2020-05-08
Lokalizacja: Brzeg (opolskie)
Pracodawca: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- nazdór nad pracami konserwacyjno-remontowymi- przeglądy obiektów budowlanych - kosztorysowanie oraz przygotowanie dokumentów do przetargów- udział w odbiorach robó konserwacyjno remontowych- sprawozdawczość
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ 5% premiipo okresie próbnym 4000zł + 5% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1601
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość zasad wykonywania i odbioru robót
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność kosztorysowania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość przepisów Prawa Budowlanego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: budownictwo ogólne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: przynależnosć do Izby Inzynierów Budownictwa
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: 2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu
danePracodawcy_nip: 8951897962
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Adres pracodawcy:
Sikorskiego 6, 49-300 Brzeg, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: brzeski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1601
Gmina pracodawcy: Brzeg
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Brzeg
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965252
Ulica pracodawcy: Sikorskiego 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244003
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.05.2020
Data dodania oferty pracy: 08.05.2020
Oferta pracy ważna do: 29.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9afcbd2608f6f821c762226575687204
Podobne oferty pracy
Analiza zdolności kredytowej, opracowywanie i przyjmowanie wniosków kredytów.
Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy - 2017-11-07 - Brzeźnica (małopolskie)
- Praca przy maszynach produkcyjnych lub przy pakowaniu pasów mocujących ładunek.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 miesiąc, z możliwością podpisywania kolejnych umów co miesiąc. Maksymalnie praca do 18 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 miesiące w pracy na produkcji. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-200-00-95) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Opolska 22, 40-084 Katowice).
GI GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z Nadzorem Inwestorskim ds. elektrycznych, nadzór nad robotami elektrycznymi wykonywanymi na obiektach, wykonywanie przeglądów okresowych obiektów, planowanie robót utrzymaniowych i remontowych, inwentaryzacja szkód powodziowych i szacowanie wartości strat, opracowanie dokumentacji technicznej i kosztorysowych na roboty z branży elektrycznej, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, udział w komisjach odbioru robót, prowadzenie spraw formalno-prawnych dot. robót utrzymaniowych, remontowych, modernizacyjnych i awaryjnych, wykonywanie obowiązującej sprawozdawczości, pełnienie dyżurów i czynny udział w ramach akcji powodziowej, prowadzenie samochodu służbowego. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Norwida, obszar działania RZGW Wrocław: woj. dolnośląskie, lubuskie, opolskie. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 33 78 914.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2017-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przewóz towaru.
FHU SARDAW Marcin Plichta - 2020-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc w wypieku pieczywa
Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna TAD Pisarek Tadeusz - 2020-03-13 - Pawłowice (śląskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, - przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych oraz wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego, - wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikowaniem linii papilarnych klientów realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- obsługiwanie zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe,- wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, w tym obsługa poczty elektronicznej oraz prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-25 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca na budowie.
STYLISH HOUSE Piotr Bartosik - 2016-01-20 - Nieszczyce (dolnośląskie)
Składanie zamówień, zachowanie czystości w obiekcie, wydawanie posiłków, mycie urządzeń.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Wykształcenie minimum zawodowe, doświadczenie w obsłudze maszyn budowlanych, znajomość zagadnień mechaniki w teorii i praktyce, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, bardzo dobra organizacja pracy wlasnej, komunikatywność i umiejętność języka angielskiego w stopniu dobrym, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B, dokładność i sumienność. Inspekcja stanu technicznego zakupionych maszyn i pojazdów, ewidencja wynajętych maszyn i pojazdów, obsługa wewnętrznych programów, wykonywanie pozostałych poleceń przełożonego. Kontakt osobisty z pracodawcą oraz e-mailowy biuro (at) polcab.com
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-14 - Rybnik (śląskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Państwa lub właściwych jednostek samorządu terytorialnego i własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie nieodpłatnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad prawa trwałego zarządu nieruchomości z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Państwa,- występowanie do sądów i wydziałów ksiąg wieczystych o uzyskanie informacji o danej księdze wieczystej oraz dokumentach znajdujących się w tej księdze,- wykonywanie zadań z zakresu wyłączania i wyznaczania organów do prowadzenia spraw o zwrot wywłaszczonych nieruchomości oraz ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi, badanie stanu dokumentów oraz przygotowywanie projektów postanowień w tym zakresie, - obsługiwanie i współpracowanie z klientami zewnętrznymi, głównie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie,- przygotowywanie dokumentów i prowadzenie rozpraw administracyjnych jeżeli wymaga tego specyfika zagadnienia.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, wykonywanie zadań również w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-03-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddziału projektu merytorycznego rozstrzygnięcia w tych spawach,- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE,- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń,- przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE,- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2020-01-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy pracach elektroenergetycznych, zmiennych
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Wędrynia (opolskie)
obsługa finansowa Funduszu Administracyjnego i Funduszu Prewencji i Rehabilitacji, sporządzanie przelewów elektronicznych w systemach bankowych, transfer świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego rolników, sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe oddziału regionalnego, obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie prawidłowej i terminowej realizacji wypłat świadczeń, ralizacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości, wystawianie kart, pobytu, rejestrowanie ,meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF ( również raportów kasowych dobowych i miesięcznych), bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu, prowadzenie bieżącej ewidencji pokoiobsługa : centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych, zgłaszane i odnotowywanie w zeszycie usterki braków i uszkodzeń wynikłych z użytkowania lub spowodowanych przez gości, przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia działowi gastronomii oraz służby pięter, koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter, prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej ( zeszyt zmian)i ustnej, przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych, prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji( sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wypłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej), utrzymywanie na bieżąco porządku i wygładu estetycznego pomieszczeń i zaplecza recepcji
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Młyny (podkarpackie)
1) Zapoznanie praktykanta z przepisami prawnymi stosowanymi przez komórkę organizacyjną.2) Zapoznanie praktykanta z zadaniami/zakresem działalności komórki organizacyjnej.3) Obserwacja i pomoc w czynnościach należących do bieżących zadań komórki organizacyjnej.4) Zapoznanie z zasadami obiegu dokumentów.5) Obsługa kancelaryjna komórki organizacyjnej.6) Pomoc przy archiwizacji dokumentów.
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE - 2016-06-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dbanie o porządek wokół obiektu, praca na terenie WOLSZTYNA, mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności oraz prawo jazdy T
HOSPITAL SERVICE "COMPANY"SP.Z O.O. SP.K. - 2016-10-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Planowanie i nadzorowanie pracami pielęgnacyjnymi oraz porządkowymi na terenach zieleni. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. - 2019-06-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Opiniowanie projektów realizowanych inwestycji i remontów; nadzór i kontrola robót sanitarnych; udział w odbiorach robót budowlanych i remontowych; dokonywanie wpisów w dziennikach budowy; inne prace zlecone przez przełożonego.
Łomżyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa w Łomży - 2019-10-01 - Łomża (podlaskie)
- Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenia.aspx?rodzaj=1&menu=565- Ogłoszenie Nr OZ/112/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Kontroli w Wydziale Audytu i Kontroli.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- przeprowadzała kontrole (samodzielnie lub w zespołach kontrolnych) w Urzędzie Miasta Katowice oraz jednost-kach organizacyjnych miasta,- sporządzała dokumentację kontrolną: protokoły, sprawozdania z kontroli oraz informacje pokontrolne,- rozpatrywała zastrzeżenia wnoszone do ustaleń z kontroli,- nadzorowała przebieg realizacji zaleceń i wniosków pokontrolnych,- archiwizowała dokumentację pokontrolną,- współuczestniczyła w przygotowywaniu projektu planu kontroli Urzędu Miasta Katowice oraz miejskich jednostek organizacyjnych.Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca: przy komputerze oraz w terenie /prowadzenie kontroli na obszarze Katowic/, pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, jak również współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Katowice oraz jed-nostkami podległymi. Konieczność przyswojenia w krótkim czasie zróżnicowanych przepisów prawnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-20 - Katowice (śląskie)
układanie nawierzchni brukowych ,nadzór nad pracownikami
"GAWBRUK" JACEK GAWRYŚ - 2019-02-25 - Kadź (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
ECO CAR RAFAŁ CHMIELEWSKI - 2017-04-19 - Zgierz (łódzkie)
m.in.: obsługa narad, spotkań organizowancy przez Dyrektora i Zastępców, oraganizowanie przyjęć interesantów przez Dyrektora i Zatępców, w tym prowadzenie ewidencji spraw wnoszonych podczas przyjęć interesantów i czuwanie nad terminowym ich załatwianiem, prowadzenie ewidencji zarządzeń Dyrektora oraz ich zbiorów, obsługa kancelaryjna Urzędu, zapewnienie właściwego obiektu korespondencji wpływającej do Urzędu. Więcej na temat przedmiotowej oferty: http://pup.jaworzno.ibip.pl/public
Powiatowy Urząd Pracy - 2018-02-07 - Jaworzno (śląskie)
opiniowanie dostępności do drogi publicznej na etapie wstępnego podziału działki, wydawanie warunków technicznych i opiniowanie dokumentacji w zakresie lokalizacji urządzeń obcych, obiektów budowlanych z odległości mniejszej niż określona w art. 43 ust. 1 ustawy o drogach publicznych, wydawanie warunków technicznych dla wykonania zjazdu z drogi powiatowej, wydawanie zezwoleń w formie decyzji administracyjnej, na lokalizacje lub przebudowy zjazdów, dla lokalizacji urządzeń obcych niezwiązanych z gospodarką drogową w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych, odbiory robót związanych z zajęciem pasa drogowego
ZARZĄD DRÓG POWIATU KRAKOWSKIEGO - 2017-07-27 - Kraków (małopolskie)
Udzielanie informacji klientom, prowadzenie rejestru wpływu wniosków, prowadzenie rejestru wpływu wniosków, prowadzenie teczek świadczeniobiorców, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy bęą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy dotyczące trudnej sytuacji życiowej. Bieżąca praca administracyjna, pomoc współpraca i wspóluczestnictwo w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu lokalnych programów pomocy społecznej.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Dobroszyce (dolnośląskie)
- kontrola jakości,- praca przy maszynach,- praca przy komputerze.Umowa o pracę tymczasową.Praca na trzy zmiany.Przewidywany okres zatrudnienia : 18 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Nowa Wieś Wrocławska (dolnośląskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2019-10-15 - Knurów (śląskie)
Kompleksowa realizacja zadań wchodzących w zakres działania służby BHP, okreslonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, a także wdrazanie dobrych praktyk oraz rozwiązań podnoszących świadomosć i odpowiedzialność pracowników w tym zakresie.
OPEC - INEKO Sp.z o.o. - 2020-03-02 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków typu fast - food.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Zamość (lubelskie)
przyjmowanie i wydawnie towaru z magazynu, przekładanie towaru z palet transportowych na wózek ręczny paletowy, przewożenie towaru do miejsca magazynowania, rozmieszczanie towaru na regałach
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Bielawa (dolnośląskie)
Praca przy produkcji wędlin.Możliwość przyuczenia.
Zakład Przemysłu Mięsnego BIERNACKI Sp.z o.o. - 2017-09-25 - Buszewo (wielkopolskie)