INSPEKTOR DS. ZIELENI Kołobrzeg oferta pracy Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZIELENI
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i nadzorowanie pracami pielęgnacyjnymi oraz porządkowymi na terenach zieleni. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Data publikacji: 2019-06-10
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:VI Dywizji Piechoty 60, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i nadzorowanie pracami pielęgnacyjnymi oraz porządkowymi na terenach zieleni. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +stażowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ZIELENI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier ogrodnictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ogrodnicze, kierunek: leśnictwo, ogrodnictwo lub architektura krajobrazu
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, biegła obsługa komputera (pakiet Office), odporność na stres.
Nazwa pracodawcy:
Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
VI Dywizji Piechoty 60, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : kontakt osobisty w godz. 10-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: VI Dywizji Piechoty
Numer budynku pracodawcy: 60
Profil działalności pracodawcy: wywóz smieci i odpadów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier ogrodnictwa
Data dodania oferty pracy: 10.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d1f5e4fcb624aba0efadf2d14e11883b
Podobne oferty pracy
Wymiarowanie drewna, przygotowanie do obróbki mechanicznej, sprawdzanie uzyskanych materiałów.
Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Barbara Dul-Lalik - 2018-01-19 - Przebendów (podkarpackie)
Prace porządkowe, przygotowanie roślin do transportu, realizacja zamówień, sadzenie, pielenie, etykietowanie roślin, ogólna pielęgnacja drzew i krzewów, obsługa maszyn i urządzeń.
Michał Sutkowski - 2018-03-19 - Sinołęka (mazowieckie)
transport krajowy, wyjazdy od poniedziałku do piątku
TRANSPORT BOROWSKI - ARKADIUSZ BOROWSKI - 2016-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wymagana znajomość przepisów prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, biegła obsługa komputera, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, korzystanie z pełni praw publicznych. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-05-14 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
2 Regionalna Baza Logistyczna w Warszawie Warsztaty Techniczne Łomża - 2017-06-21 - Łomża (podlaskie)
j.w
6 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów i dokumentacji na potrzeby zamówień publicznych; nadzorowanie prac związanych z procesem budowlanym (remonty, konserwacje); kontrola wykonawców robót budowlanych; nadzorowanie obiektów budowlanych i dokumentacji; kontrolowanie właściwego wykonywania funkcji technicznych w budownictwie.
26 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W ZEGRZU - 2018-03-01 - Zegrze (mazowieckie)
Planowanie i sprawozdawczość w zakresie remontów Spółki.Przygotowywanie remontów systemu ciepłowniczego, organizowanie wykonawstwa remontów systemu ciepłowniczego, prowadzenie procedur awarii systemu ciepłowniczego.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
BRUNO TASSI POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Dbanie o ekspozycje towarów Obsługa klienta Wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami Dbanie o porządek na sali sprzedaży
DINO POLSKA SA - 2017-04-20 - Jaworznia (świętokrzyskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i higieny pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2018-09-25 - Wędrzyn (lubuskie)
prace administracyjno-biurowe, kadrowo płacowe
CENTRUM OBSŁUGI PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZYCH POWIATU KROŚNIEŃSKIEGO - 2017-04-13 - Gubin (lubuskie)
- wykonywanie projektów w oparciu o dostarczoną dokumentację rysunkową,- wykonywanie prac ślusarskich,- obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,- przygotowywanie elementów do spawania.
Metchem-Kościan Sp. z o.o. - 2018-10-03 - Bonikowo (wielkopolskie)
wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierzat oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierzat,prowadzenie kontroli przestrzegania zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt oraz ich przemieszczania oraz kontrola wymogów wzajemnej zgodności,prowadzenie obowiazującej dokumentacji w zakresie realizowanych zadań,prowadzenie sprawozdawczości.
Powiatowy Inspektorat Weterynariii w Chełmie - 2018-05-02 - Chełm (lubelskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Brzeg (opolskie)
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa i naprawa pojazdów samochodowych.
CENTRUM MOTORYZACYJNE AUTO PLUS SPÓŁKA Z O.O. - 2016-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
SZPITAL WOLSKI im. dr Anny Gostyńskiej - 2018-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
montaż mebli, oferta dla osób poniżej 30 roku życia
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Łukasz Przybylski - 2017-08-24 - Mikuszewo (wielkopolskie)
Koordynator do spraw kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Micigózd (świętokrzyskie)
POMOC W PRZYGOTOWYWANIU DAŃ WEDŁUG TRADYCYJNYCH RECEPTUR KUCHNI NEPALSKIEJ, INDYJSKIEJ IBENGALSKIEJ, UKŁADANIE MENU, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH, DBANIE O PORZĄDEK I HIGIENĘW MIEJSCU PRACY.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Dęblin (lubelskie)
Instalacja urządzeń dozoru elektronicznego, kontrola urządzeń, praca na terenie woj. łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Zgierz (łódzkie)
Od kandydatów firma oczekuje: wykształcenia średniego lub wyższego (preferowane ekonomia, finanse, bankowość), doświadczenia w sprzedaży (w branży bankowej będzie dodatkowym atutem), mile widziany ukończony kurs kasjerski, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizację wyznaczonych celów, umiejętności budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych, komunikatywności, sumienności, rzetelności, odpowiedzialności, wysokiej kultury osobistej, dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych. Zakres zadań i odpowiedzialności: sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, bieżąca obsługa Klientów w placówce zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie produktów kredytowych, obsługa gotówkowa, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę etatu, wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy, możliwość rozwoju własnych kompetencji, niezbędne narzędzia pracy, rozwój zawodowy, system szkoleniowy. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH - 2018-04-27 - Rybnik (śląskie)
Inspektor ds. logistyki
PCC Intermodal S.A. - 2016-07-15 - Dębica (podkarpackie)
kierowanie i kwalifikowanie na rehabilitację leczniczą osób i członków ich rodzin, kierowanie dzieci rolników na turnusy rehabilitacyjne, współudział w szerzeniu oświaty zdrowotnej i propagowanie zachowań prozdrowotnych, zasad profilaktyki medycznej i rehabilitacji, gromadzenie informacji o instytucjach, zakładach, organizacjach i związkach zawodowych zajmujących się prowadzeniem rehabilitacji zawodowej, prowadzenie we współpracy ze związkami zawodowymi i innymi instytucjami działalności informacyjnej o możliwościach korzystania przez rolników z różnych form rehabilitacji, a także przyuczenia do innego zawodu, terminowe sporządzanie sprawozdań i informacji w zakresie działalności rehabilitacyjnej KRUS, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników, planowanie i realizacja działań prewencyjnych, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobach zawodowych oraz o zasadach ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa i higieny w rolnictwie, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi BHP
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-05-20 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta sieci Mc Donald`s(elastyczny czas pracy)
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia spraw związanych ze stanem technicznym obiektów, którymi zarządza zleceniodawca oraz nad dokumentacją techniczną budynków mieszkalnych (weryfikacja zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, kompletności dokumentacji), którymi administruje zleceniodawca.Odbiór techniczny budynków mieszkalnych przy przejęciu nieruchomości od dewelopera lub innego zarządcy, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem KOB. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych w przypadku potrzeby wsparcia z zakresu prawa budowlanego, wsparcie w zakresie wyboru wykonawców robót budowlanych, następnie nadzór nad ich wykonaniem i protokolarny odbiór prac. Wykonywanie zaleceń wynikających z dokonanych przeglądów.
FD ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI ADRIANNA FRANCZEWSKA-KRUPA - 2016-11-07 - Lublin (lubelskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem dozoru i ochrony fizycznej poprzez monitorowanie sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach sygnalizacji włamania i napadu oraz pożaru, obsługa systemów monitoringu i ich udostępnianie wyłącznie na żądanie uprawnionych podmiotów oraz zabezpieczenie mienia Urzędu przed kradzieżą, uszkodzeniem bądź zniszczeniem ze strony osób przypadkowych, osób dopuszczających się wykroczeń lub przestępstw, grup przestępczych, organizacji terrorystycznych albo osób dążących do dokonania dywersji lub sabotażu. Kontrola obiektów Urzędu, które mogą stać się celem zdarzenia o charakterze terrorystycznym, kontrola osób i pojazdów wjeżdżających na teren Urzędu, identyfikacja i kontrola pojazdów uprawnionych do parkowania, w tym w szczególności sprawdzanie na zewnątrz i od wewnątrz budynków w zakresie wykrywania podejrzanych osób oraz poszukiwania podejrzanych przedmiotów,- nadzorowanie i koordynowanie pracy służby portierskiej w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy, a także realizacji umów związanych z ochroną osób i mienia wykonywaną przez podmioty zewnętrzne,- opracowanie oraz aktualizacja planów i procedur dotyczących zabezpieczenia budynków Urzędu oraz zasad współdziałania z kierownikami instytucji wykonujących działalność statutową w budynkach Urzędu,- monitorowanie funkcjonowania i utrzymanie w stałej sprawności systemów alarmowych i monitoringu oraz opracowanie i aktualizacja dokumentacji prowadzonego monitoringu przez pracowników portierni,- współpraca z komórkami organizacyjnymi Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy w zakresie realizacji zadań obronnych i zapewnienia bezpieczeństwa pracowników i obiektów Urzędu, określonych przez Wojewodę i Dyrektora Generalnego. Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (umiarkowany lub znaczny)osoba do przyuczeniapraca stojąca lub stojąco-chodząca (produkcja)3 zmiany: 7-15, 15-23, 23-7wynagrodzenie: 2100 zł brutto + premia
LAVORO SP. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2018-02-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)