INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW DELEGATURA TORUŃ(NR 5211) Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW DELEGATURA TORUŃ(NR 5211)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, - przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych oraz wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego, - wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikowaniem linii papilarnych klientów realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- obsługiwanie zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe,- wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, w tym obsługa poczty elektronicznej oraz prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Data publikacji: 2019-09-25
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, - przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych oraz wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego, - wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikowaniem linii papilarnych klientów realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- obsługiwanie zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe,- wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, w tym obsługa poczty elektronicznej oraz prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW DELEGATURA TORUŃ(NR 5211)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy: o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi,- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy: o dowodach osobistych ( rozdziały od 1 do 5),- znajomość ustawy: o ewidencji ludności (rozdziały od 1 do 4), - znajomość ustawy: o ochronie danych osobowych,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- umiejętność obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Office,- efektywna komunikacja, - dobra organizacja i nastawienie na osiąganie rezultatów, - odporność na stres, asertywność.wymagania dodatkowe:- znajomość ustawy: kodeks rodzinny i opiekuńczy Tytuł II, Dział Ia, Rozdział II, Oddział 2,- umiejętność redagowania pism urzędowych.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 25 września 2019 roku do dnia 5 października 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC III.2 Delegatura Toruń - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danychNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy ważna do: 05.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9b5b5f8389dd7c6473ed2901618c62fe
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-07-24 - Rybnik (śląskie)
Praca w magazynie izolatorów
Zakład Izolatorów Elektrotechnicznych "BOPLAST" Spółka z o.o. - 2017-05-12 - Lębork (pomorskie)
Montaż ogrodzeń
ARKO Arkadiusz Krysiak - 2019-06-07 - Panki (śląskie)
PROWADZENIE CRU DLA UMÓW DO 30 000 EUR I POWYŻEJ 30.000WERYFIKOWANIE PROCEDUR UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH DO 30 000 E SPORZĄDZANIE UMÓW POWYŻEJ 3000 ZŁ. PRZYGOTOWYWANIE POSTĘPOWAŃ I UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO ZAMÓWIŃ PUBLICZNYCH , DOSWIADCZENIE ZWIĄZANE Z PRACĄ NA USTAWIE
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH - 2016-04-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-02-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klientów,- obsługa sprzętu biurowego,- sporządzanie dumów,
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Wronki (wielkopolskie)
Transport zbóż, w kraju i zagranicą.Wymagane prawo jazdy kat. "C"+"E", świadectwo kwalifikacji, doświadczenie zawodowe.
Agrotim Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Racibórz (śląskie)
Przygotowanie surowców do produkcji, prace pomocnicze. Praca Kraków przy "Zakopiance" od ul. Jugowickiej. Praca w godz. 6-14.00 (poniedziałek-piątek)
MARIA BROWARSKA WYTWÓNIA KOSMETYKÓW " M.B. " - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie inspekcji jakościowej i ilosciowej zgodnie z zatwierdzonymi Kartami Inspekcji w oparciu o dokumentację techniczną i dokumenty produkcyjne. Sporządzanie i przekazywanie zapisów z przeprowadzonych inspekcji. Raport inspekcji. Udział w procesach dotyczących odbioru jakościowego mebli. Wspłpraca w zespole w ramach realizacji wyznaczonych celów i projektów jakościowych.
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-09-20 - Hajnówka (podlaskie)
ZAKRES ZADAŃprzeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego artykułówprzemysłowych, a w szczególności w zakresie jakości paliw stałychwykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnymsporządzanie informacji i sprawozdańprowadzenie samochodu służbowego
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY - 2019-03-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
inspektor ds. rozliczeń
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP, opracowywanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i hiegieny pracy, opracowywanie oraz aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, analiza przyczyn źródłowych zagrożeń występujących na stanowiskach pracy, sporządzanie niezbędnej dokumentacji w zakresie BHP, prowadzenie postepowań powypadkowych; miejsce pracy - Śląsk
Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA - 2016-08-30 - Bieruń (śląskie)
wykonywanie i konserwacja przedmiotów drewnianych, wykonywanie mebli z gotowej dokumentacji
BGH.WORK SP. Z O.O. - 2017-05-04 - Malanów (wielkopolskie)
jw.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Fryzjer zwierząt
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Śrem (wielkopolskie)
opracowywanie przedmiotów i kosztorysów na zadania z konserwacji, napraw i remontów nieruchomości, opracowywanie wytycznych doprojektowania i opinii do programów organizacyjno - użytkowych, wykonywanie rozliczeń i elaboratów do planowanych zadań, wykonywanie częściowych robót budowlanych, udział w komisjach odbioru robót końcowych
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-04-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Strzyżenie, modelowanie włosów, wykonywanie ich koloryzacji, balejażu oraz rozjaśniania i dekoloryzacji.
ZAKŁAD FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY Anna Żelazna - 2016-09-27 - Lublin (lubelskie)
przyjmowanie towarów do magazynu, załadunek i rozładunek z wykorzystaniem wózka jezdniowego, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji; wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych; rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą; prawidłowe oznakowanie składanych towarów; przestrzeganie terminów ważności i trwałości towarów oraz terminów zwrotu opakowań; utrzymywanie porządku i czystości w magazynie, przejezdności dróg transportowych, eksploatacyjnych i pożarowych: przestrzeganie zasad bezpieczeństwa ppoż.; prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych lub metodami tradycyjnymi; czynny udział w inwentaryzacjach, doraźnych, ciągłych, zdawczo-odbiorczych; wyjaśnianie przyczyn powstawania różnic w stanie ilościowym towarów.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Chojna (zachodniopomorskie)
Prace pomocnicze przy remontach infrastruktury technicznej, prace przy utrzymaniu terenów zieleni oraz oczyszczaniu miasta.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Szczytna (dolnośląskie)
Obsługa kancelaryjno biurowa Kierownictwa Komendy.Prowadzenie terminarza spotkań Kirownictwa Komendy.Telefoniczna obsługa petentów.Obsługa centralnego Rejestru Przepisów i zapoznawanie z aktami prawnymi funkcjonariuszy i pracowników Komendy.Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Prowadzenie ewidencji delegacji oraz zaświadczeń.
Komenda Miejska Policji - 2018-03-24 - Sopot (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji projektów planowanych do dofinansowania z funduszy europejskich lub środków krajowych. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umów o dofinansowanie projektów. Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu. Realizacja obowiązków związanych z promocją projektów w zakresie określonym we wniosku o dofinansowanie. Udział w przygotowywaniu i składaniu sprawozdań/wniosków o płatność. Archiwizacja dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych ze środków europejskich przez okres i w sposób zgodny z zasadami i wytycznymi Unii Europejskiej. Współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowe z funduszy europejskich. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi - realizującymi projekty finansowane z funduszy europejskich
Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich - 2015-12-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
POBÓR PRÓB WĘGLA I KOKSU NA TERMINALACH PRZEŁADUNKOWYCH, PRZYGOTOWANIE PRÓBEK LABORATORYJNYCH, WYKONYWANIE BADAŃ PRÓBEK ZGODNIE Z PROCEDURĄ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI WYKONYWANYCH BADAŃ ZGODNIE Z PROCEDURAMI, NADZÓR NAD SPRAWNOŚCIĄ URZĄDZEŃ, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI ODDZIAŁAMI FIRMY, WYJAZDY SŁUŻBOWE- KRAJOWE I ZAGRANICZNEWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO
INCOLAB SERVICES POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca z programem sprzedażowym i w internecie, bezpośrednia obsługa klientów marketu budowlanego, nadzór nad zaopatrzeniem i ekspozycjami w markecie, wystawianie dokumentów przyjęć i wydań magazynowych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ART-BUD JAN LACHOWSKI - 2018-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
konserwacja i naprawa elektronarzędzi
"DAKIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Krupski Młyn (śląskie)
Wykształcenie: średnie; rok doświadczenia zawodowego; znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; znajomość programu Excel; zakres obowiązków: rozliczanie delegacji; przygotowywanie płatności; uzgadnianie rozrachunków; pomoc przy pracy Głównej Księgowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Derksen Polska Sp. z o.o - 2019-01-25 - Gliwice (śląskie)
Planowanie i organizowanie zaopatrzenia kuchni, opracowywanie jadłospisu, prowadzenie magazynu żywienia, kierowanie pracą kuchni, zapewnienie niezbędnych standardów sanitarnych oraz prowadzenie dokumentacji żywienia,Prowadzenie magazynu przemysłowego - zakup środków czystości i sprzętu kuchennego, wydawanie i prowadzenie ewidencji artykułów przemysłowych,Pobieranie i rozliczanie zaliczek, naliczanie opłat za żywienie, zabezpieczanie środków pieniężnych zgodnie z procedurami, rozliczanie faktur, monitorowanie budżetu placówki, wykonuje inne prace zlecone przez przełożonegoGodzina zakończenia pracy: 15:30Praca na okres próbny : 0d 1.01.2018r. do 31.03.2018r.Miejsce pracy: Wrocław, ul. Różyckiegosala G
Przedszkole nr 47 " Leśny Ludek" - 2017-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- koordynacja procesów rekrutacyjnych od początku do końca poprzez organizowanie rozmów kwalifikacyjnych i inicjowanie procesu wdrożenia do firmy, - wsparcie oraz utrzymywanie kontaktu z kandydatami, menedżerami i rekruterami, - zapewnienie wysokiej jakości dostarczanych uslug,- śledzenie danych oraz etapów kandydatów w systemie rekrutacjyjnym,- prace administracyjne w zakresie pozwoleń na pracę,- skuteczne zarządzanie ogólnymi zapytaniami od członków zespołu, kandydatów i menedżerów rekrutujących,Praca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola jakościowa w trakcie procesu produkcyjnego, zgodnie z instrukcją kontroli, właściwe i termiowe prowadzenie, przekazywanie raportów i sprawozdzań z prowadzonej kontroli, uczestniczenie w spotkaniach na linii, w przypadku wykrycia braków, postępowanie zgodnie z procedurą
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
organizowanie i realizaccja spraw z zakresu zatrudniania na rzecz skazanych
Zakład Karny w Koszalinie - 2019-09-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
promocja wyrobów czekoladowych
kontakt przez OHP - 2016-10-28 - Częstochowa (śląskie)