INSPEKTOR DO SPRAW: PRZEPROWADZANIA KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI PALIW, HANDLU I USŁUG BRANŻ PRZEMYSŁOWYCH(NR 1779) Bydgoszcz oferta pracy WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW: PRZEPROWADZANIA KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI PALIW, HANDLU I USŁUG BRANŻ PRZEMYSŁOWYCH(NR 1779)
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES ZADAŃprzeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego artykułówprzemysłowych, a w szczególności w zakresie jakości paliw stałychwykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnymsporządzanie informacji i sprawozdańprowadzenie samochodu służbowego
Data publikacji: 2019-03-26
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 10, 85-020 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES ZADAŃprzeprowadzanie kontroli przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego artykułówprzemysłowych, a w szczególności w zakresie jakości paliw stałychwykonywanie wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem inspekcyjnym i poinspekcyjnymsporządzanie informacji i sprawozdańprowadzenie samochodu służbowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW: PRZEPROWADZANIA KONTROLI W WYDZIALE KONTROLI PALIW, HANDLU I USŁUG BRANŻ PRZEMYSŁOWYCH(NR 1779)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor kontroli handlu i usług
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: średnieZNAJOMOŚĆ USTAW:z dnia 15.12.2000 r. o Inspekcji Handlowej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1930 ze zm.)z dnia 06.03.2018 r. Prawo Przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.)z dnia 25.08.2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw - rozdział 1. Przepisy ogólne, 2. Systemmonitorowania i kontrolowania jakości paliw (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 427 ze zm.)z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1559 ze zm.)Posiadanie prawa jazdy kategorii B;Zdolność analitycznego myślenia i swoboda komunikowania się w mowie i piśmieKultura osobista i umiejętność pracy w zespoleSamodzielność i inicjatywa w działaniuUmiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) i urządzeń biurowychDyspozycyjnośćPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: wyższe techniczne lub administracyjnedoświadczenie zawodowe: w obszarze administracjiOdporność na stresUmiejętność prezentowania argumentów
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W BYDGOSZCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 10, 85-020 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNECV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaOświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. BOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiegoobywatelstwaOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEkopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzającychskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszychkandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracyOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 04 kwietnia 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczyul. Jagiellońska 1085-020 BydgoszczDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych niebędzie możliwy udział w naborze.Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Danych Osobowych jest Kujawsko-Pomorski WojewódzkiInspektor Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy, z siedzibą W Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 10.Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych mgr Mateusz Skiba, e-mail: iod (at) wiih.com.pl, tel.52 323-16-16, adres do korespondencji: ul. Jagiellońska 10, 85-020 BydgoszczCel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnejInformacje o odbiorcach danych: Dane osobowe są udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisówprawa.Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej(z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionegokandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)Uprawnienia:prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczeniaprzetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesieniadanych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżejprawo do wniesienia skargi do organu nadzorczegoPodstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODOInne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą teżprofilowaneINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi conajmniej 6%.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Proponowane wynagrodzenie ok. 2.700 zł brutto i dodatek za wieloletnią pracę w zależności od udokumentowanegostażu pracy.Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest na stronie www.wiih.com.pl. List motywacyjny, CV oraz oświadczeniawinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. W dokumentach aplikacyjnych należy podać numer ogłoszenia.Nie będą rozpatrywane oferty, które:- nie spełniają wymogów formalnych, określonych w ogłoszeniu;- zostały złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego);- zostały złożone bez wymaganych dokumentów;- nie zawierają własnoręcznych podpisów kandydatów na załączonych dokumentach.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogąelektroniczną o ich terminie. W przypadku dużej liczby kandydatów przed rozmową kwalifikacyjną przeprowadzonyzostanie pisemny test wiedzy ze znajomości ustaw wskazanych w wymaganiach niezbędnych.Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 523231615.Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WIIH oraz w siedzibie Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor kontroli handlu i usług
Data dodania oferty pracy: 26.03.2019
Oferta pracy ważna do: 04.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków z funduszy krajowych i zagranicznych na zadania inwestycyjne realizowane przez UG. Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i realizacja projektów ze środków funduszykrajowych i zagranicznych. Udział w prowadzeniu inwestycji i prac remontowych realizowanych przez UG.Przekazywanie zrealizowanych inwestycji użytkownikom. Współpraca ze stanowiskiem ds. planowania przestrzennego.
URZĄD GMINY W MALANOWIE - 2017-06-14 - Malanów (wielkopolskie)
przygotowanie dań kuchni orientalnej
"DAAN" Daniel Kęskrawiec - 2018-08-23 - Tryszczyn (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie podstawowe
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Złotoryja (dolnośląskie)
Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. instalacji i sieci sanitarnych.Wynagrodzenie: 2500 zł brutto - na okresie próbnym, 3500 zł brutto po okresie próbnym.Kontakt z pracodawcą: Alicja Walniczek tel. 71-361-97-13, biuro (at) hjw.plInformacja o ofercie w sali D
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI HJW SP.Z O.O. - 2016-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykonywanie czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.(obowiązki inwestora, inspektora nadzoru inwestorskiego),Sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem dróg (wraz z infrastrukturą towarzysząca) będących w utrzymaniu ZDP. Organizowanie i podział pracy pomiędzy podległych pracowników drogowych Obwodu Drogowego Trzebnica, wraz z rozliczaniem tej pracy.Szczegółowe dane o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Trzebnicy (http://bip.powiat.trzebnica.pl), stronie internetowej ZDP (www.drogi.trzebnica.pl)
Zarząd Dróg Powiatowych - 2017-10-09 - Trzebnica (dolnośląskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-28 - Kartoszyno (pomorskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przygotowywanie i podawanie napojów, obsługa urzadzeń fiskalnych
Gibson Anna sobiecka - 2017-10-09 - Żyrardów (mazowieckie)
Prace związane z obsługą biurową spraw na etapie postępowania egzekucyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zamość (lubelskie)
Przeprowadzanie oględzin i kontroli w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych w celu weryfikacji stanów faktycznych z zatwierdzonymi projektami oraz wymaganiami przepisów prawa budowlanego, prowadzenie postepowań administracyjnych w zakresie właściwości PINB w przedmiocie przebiegu procesu budowlanego, utrzymania obiektów budowlanych jak i oddawania obiektów do użytkowania w tym przygotowanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych, przeprowadzanie obowiązkowych kontroli w przedmiocie dopuszczania obiektów do użytkowania, weryfikacja dokumentów związanych z zakończeniem budów w celu ich weryfikacji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny powstania katastrofy budowlanej, prowadzenie rejestrów w programie ESTIMA w zakresie prowadzonych spraw. Wymagania: wyksztalcenie średnie/techniczne, uprawnienia budowlane.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-06-03 - Wejherowo (pomorskie)
Wykonywanie zadań z zakresu gospodarowania mieniem komunalnym gminy, zgodnie z przepisami ustaw o samorządzie gminnym i finansach publicznych, a w tym: prowadzenie na bieżąco ewidencji posiadanych przez gminę w poszczególnych obrębach nieruchomości mienia komunalnego; prowadzenie rejestru umów dot. oddania w zarząd, użyczenia, najmu, dzierżawy posiadanego mienia; załatwianie spraw związanych z przekazywaniem nieruchomości jednostkom organizacyjnym; przygotowywanie dokumentów dotyczących najmu, dzierżawy, użyczenia, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustaw, rozporządzeń i uchwał rady gminy; sporządzanie informacji o aktualnym stanie mienia, o którym mowa w pkt. 1; kontrola użytkowania mienia gminy i ew. pozbawianie tego prawa; uczestniczenie w przekazywaniu nieruchomości; naliczanie należności za udostępniane nieruchomości, przekazywanie ich do referatu finansowego oraz ich egzekwowanie. Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości na podstawie zapisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, obejmujące w szczególności: zapewnianie wyceny nieruchomości; sporządzanie planów wykorzystania zasobu; zabezpieczanie nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem; współpracę z innymi organami, które na mocy odrębnych przepisów gospodarują nieruchomościami Skarbu Państwa, a także z właściwymi jednostkami samorządu terytorialnego; zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste i nabywanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu (a w tym: przygotowywanie projektów zarządzeń, wykazów, uchwał, ogłoszeń, organizowanie pracy komisji przetargowej); podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym, w szczególności w sprawach dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie; składanie wniosków o założenie księgi wieczystej dla nieruchomości gminnej oraz o wpis w księdze wieczystej; przygotowywanie opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych, dokonywanie podziałów oraz scaleń i podziałów nieruchomości, a także wyposażanie ich, w miarę możliwości, w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej. Prowadzenie spraw dotyczących regulowania stanu prawnego dróg i innych nieruchomości, m. in. poprzez: występowanie do wojewody o wydanie decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. prawa własności nieruchomości zajętych pod drogi publiczne i składanie wniosków o ujawnienie drogi w K.W. , prowadzenie postępowań w celu przejęcia lub nabycia nieruchomości na rzecz gminy, przygotowywanie wniosków do starosty o ew. wszczęcie postępowania wywłaszczeniowego lub ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości, udział w rokowaniach, występowanie do wojewody o komunalizację nieruchomości Skarbu Państwa. Z zakresu ustawy z dnia 29 czerwca 1963 r. o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych przyjmowanie i ogłaszanie pism i decyzji starosty dotyczących ustalania uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz przygotowywanie wniosków o nieodpłatne nabycie nieruchomości przez gminę. Prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia majątku gminy. Składanie informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego. Udzielanie pomocy jednostkom pomocniczym gminy w zakresie zarządzania i korzystania z mienia gminnego. Uzgadnianie lokalizacji obiektów, budowli, sieci i urządzeń dot. nieruchomości gminnych (z wyjątkiem lokalizowanych w pasie drogowym).
URZĄD GMINY KOCMYRZÓW-LUBORZYCA - 2016-10-25 - Luborzyca (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Kowary (dolnośląskie)
określony w ogłoszeniu o naborze na str.: bip.mzuim.tarnowskiegory.nv.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2019-02-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sprawowanie pomocy w formie usług opiekuńczych w ilości po 2 godziny dziennie od poniedziałku do piątku dla osoby starszej w miejscowości Drożków.
MARMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-10 - Drożków (lubuskie)
składanie baterii
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Obrzycko (wielkopolskie)
praca w ksiegowosci
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
wyksztalcenie zawodowe-kucharz, doświadczenie mile widziane, umiejetność gotowania, chęć do pracy.Zakres obowiązków: przygotowywanie potraw, obsługa gastronomiczna, porcjowanie i wydawanie posiłków, dbanie o porządek w miejscu pracy.
Wawrzyniak Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Perzyce (wielkopolskie)
prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług z Bangladeszu, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych zgodnie z pełnomocnictwami
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca w dziale technicznym/administracja osiedlowa
Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-07-30 - Tarnów (małopolskie)
Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Szpitala. Dystrybucja posiłków dla pacjentów.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Zabrze (śląskie)
-
"BUD-BET" s.c. Andrzej Kopiec, Bogdan Grychnik - 2016-04-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Inspektor ds. technicznych. Teren działalności GSM Luiza.
Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa LUIZA - 2019-03-04 - Zabrze (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko ds. obsługi poczty i Kancelarii Urzędu Miejskiego.Ważniejsze zadania: odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu Miejskiego; dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu Miejskiego zgodnie z instrukcją kancelaryjną; prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących w tym specjalnych i wartościowych; wysyłanie korespondencji otrzymanej z wydziału Urzędu Miejskiego; kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Słupsku.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaz towarów handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Radomsko (łódzkie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpieczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowywanie wniosków o ulgi/ umorzenia, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych, obsługa interesanta, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-11-09 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem informacji o stanie majątkowym podmiotów ujawnionych. Obsługa stron w zakresie ewidencji gruntów i budynków(osób fizycznych i prawnych w tym jednostek wykonawstwa geodezyjnego i innych Wydziałów Urzędu). Kosztorysowanie oraz wystawianie dokumentów, obliczanie opłat związanych ze sprzedażą danych zgromadzonych w Państwowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym(wypisy, wyrysy, informacje, itp.). Skanowanie dowodów zmian ewidencyjnych, wpływających do sekretariatu Wydziału, połączone z ich bieżącą obsługą w elektronicznych w systemie obiegu dokumentów.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Praca na 2 zmiany w godzinach 7.30-17.00.Umowa na zastępstwo przez okres ok. 1 roku.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Zabrze (śląskie)