INSPEKTOR DS. BHP Bieruń oferta pracy Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA
Stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP, opracowywanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i hiegieny pracy, opracowywanie oraz aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, analiza przyczyn źródłowych zagrożeń występujących na stanowiskach pracy, sporządzanie niezbędnej dokumentacji w zakresie BHP, prowadzenie postepowań powypadkowych; miejsce pracy - Śląsk
Data publikacji: 2016-08-30
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP, opracowywanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i hiegieny pracy, opracowywanie oraz aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, analiza przyczyn źródłowych zagrożeń występujących na stanowiskach pracy, sporządzanie niezbędnej dokumentacji w zakresie BHP, prowadzenie postepowań powypadkowych; miejsce pracy - Śląsk
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BHP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe w zakresie ochrony środowiska, bardzo dobra znajomość przepisów BHP, dobra znajomość pakietu MS Office: Excel, Powerpoint, Word, rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu, miejsce pracy - woj. śląskie
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Kształcenia Zawodowego PROFESJA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: e-mail: biuro (at) okz-profesja.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Profil działalności pracodawcy:
Kształcenie ustawiczne dorosłych i pozostałe formy kształcenia, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 30.08.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace biurowe.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNE "KUBUŚ" - 2017-02-02 - Cieplewo (pomorskie)
wg harmomnogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
-sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji prac technicznych/ budowlanych z projektem,- realizowanie planów remontów podległych nieruchomości,- usuwanie awarii i zagrożeń,- zapewnianie sprawnego działania istniejących urządzeń technicznych nieruchomości,- kontrola nad jakością wykonywanych robót,- zatwierdzanie faktur wykonawcy do realizacji,- dokonywanie rozliczeń z budowy,- prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań
ENTER sp. z o.o. - 2019-07-05 - Opole (opolskie)
- comiesięczne naliczanie i księgowanie należnych opłat i wymiarów za lokale dla właścicieli wspólnot mieszkaniowycyh- dokonywanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz wymiarów opłat wnoszonych przez właścicieli- regularne wystawianie i wysyłanie upomnień do osób zalegających z opłatami, a także informacji o bieżących opłatach
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ - 2019-06-26 - Dęblin (lubelskie)
Wyjaśnianie klientom zasad i opcji gry na automatach, kontrolowanie stanu zabezpieczeń automatów, realizowanie na rzecz klientów transakcji związanych z grami na automatach, wykonywanie czynności rozliczeniowych związanych z automatami do gier.
Casino Sp. z o.o - 2019-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Miejsce pracy: Niedźwiedź. Prace ogółnobudowlane.
ZAKŁADY MECHANICZNO-REMONTOWE I ANTYKOROZJI JUREX SP. Z O. O. - 2016-04-15 - Niedźwiedź (małopolskie)
Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe oraz studia podyplomowe; 5 lat stażu pracy oraz doświadczenie zawodowe w zakresie: zarządzania kryzysowego, zarządzania bezpieczeństwem państwa, bezpieczeństwa narodowego lub inne pokrewne; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2019-01-11 - Knurów (śląskie)
dekretowanie dokumentów, prowadzenie zapisów księgowych, uzgadnianie wydatków i dochodów.
Gminny Zespół Oświaty - 2017-04-12 - Deszczno (lubuskie)
toczenie, frezowanie, szlifowanie oraz nitowanie i lutowanie
SAVEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa maszyny do zalewania mieszanką betonową płyt stropowych. Praca w godz.: 6:00-16:00. Oferta dostępna w sali D, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 601 56 23 63.
KP1 POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Oferta dostępna w sali E, C, G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: bpajak (at) stoart.org.plMiejsce pracy teren woj. dolnosląskiego i treny ościenne
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie górnictwa, analiza dokumentów i zagadnień związanych z prowadzeniem ruchu podziemnych zakładów górniczych, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych, pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do archiwum
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
Zbiórka i transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego produktów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy Farmutil HS - 2016-07-25 - Prusice (dolnośląskie)
Sprzedaż, wydzierżawianie, wynajmowanie nieruchomości wchodzących w skład powiatowego zasobu nieruchomości, nabywanie mienia do zasobu, oddawanie w trwały zarząd i stwierdzanie wygaśnięcia trwałego zarządu do nieruchomości zasobu, ewidencjonowanie i administrowanie zasobem, wywłaszczanie nieruchomości i ustalanie odszkodowań, wydawanie zezwoleń na czasowe zajęcie nieruchomości, ustalanie opłat za korzystanie z nieruchomości zasobu, prowadzenie postępowań administracyjnych oraz archiwizacja akt postępowań administracyjnych. Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (Plac Ratuszowy 1 - pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 21.02.2017 r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".Dodatkowe informację: http://www.spkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14955055?version=1.0
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-03-10 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i księgowanie dowodów dotyczących sum depozytowych oraz ZFŚS, uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych, rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów, sporządzanie analiz oraz innych informacji dotyczących realizacji budżetu jednostki
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
Wydawanie lodów i gofrów
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrolowanie podmiotów wpisanych do Rejestru Przedsiębiorców w zakresie prowadzenia obowiązującej dokumentacji obrotu oraz zdrowotności upraw objętych rejestracją; Prowadzenie lustracji poszukiwawczych organizmów kwarantannowych na uprawach roślin będących żywicielami tych organizmów; Kontrolowanie oznakowania ziemniaków innych niż sadzeniaki będących w obrocie; Nadzorowanie upraw ziemniaków rakopodatnych i o nie ustalonej odporności na Synchytrium endobioticum; Pobieranie próbek roślin, produktów roślinnych i przedmiotów pod kątem występowania organizmów szkodliwych (kwarantannowych i wirusów) oraz do oceny laboratoryjnej materiału siewnego; Wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego w ochronie roślin i nasiennictwie w celu dokumentowania wykonywanych działań i zapewniania kompletności i aktualności bazy danych. Dokonywanie obsługi fitosanitarnej eksportowanych i przemieszczanych roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz wystawianie świadectw fitosanitarnych; Kontrolowanie przestrzegania warunków wydanych decyzji kwarantannowych i miejsc produkcji o statusie wolnym od Synchytrium endobioticum oraz prowadzenie badań monitoringowych tych miejsc. Umowa na rok z możliwością przedłużenia ; godziny pracy: 7.30- 15.30; Szczegółowe informacje na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/slupsk/inspektor,53470
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku - 2019-09-09 - Słupsk (pomorskie)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2019-01-31 - Choroszcz (podlaskie)
Mycie i dezynfekcja oddziałów szpitalnych, pomoc przy pacjencie.
TONIC MEDICAL CARE AB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-13 - Suwałki (podlaskie)
jw
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-26 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
Obsługa kancelaryjno biurowa Kierownictwa Komendy.Prowadzenie terminarza spotkań Kirownictwa Komendy.Telefoniczna obsługa petentów.Obsługa centralnego Rejestru Przepisów i zapoznawanie z aktami prawnymi funkcjonariuszy i pracowników Komendy.Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Prowadzenie ewidencji delegacji oraz zaświadczeń.
Komenda Miejska Policji - 2018-03-24 - Sopot (pomorskie)
.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
1. administrowanie serwerem i infrastrukturą sieciową; 2. zarządzanie stronami www; 3. opieka nad sprzętem komputerowym i sprzętem peryferyjnym; 4. obsługa, nadzór nad prawidłowym działaniem i aktualizacją programów używanych w jednostce; 5. pełnienie funkcji Inspektora ds. ochrony danych osobowych tym w szczególności: - prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych, - opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony danych osobowych, - nadzór nad stosowaniem środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę przetwarzanych danych osobowych w systemach informatycznych oraz tradycyjnych zbiorach danych, - identyfikacja, ocena oraz monitorowanie ryzyka w zakresie bezpieczeństwa danych osobowych oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku naruszenia lub podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa danych osobowych, - przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Dom Pomocy Społecznej "ZIELONY TARAS" w Koszalinie - 2018-04-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie procedur przetargowych, edycja potrzeb materiałowych na zamówienia, nadzór nad planowaniem potrzeb materiałowych w systemie komputerowym, prowadzenie komputerowej bazy dostawców materiałowych wraz z cennikiem, bieżąca analiza zapasów materiałowych na poszczególnych magazynach, współpraca z dostawcami Spółki, współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie potrzeb materiałowych, poszukiwanie nowych dostawców, ponaglanie dostawców przy opóźnieniach, prowadzenie reklamacji i niezgodności dotyczących zapotrzebowanych materiałów
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-05-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Narzędziowiec / Ślusarz narzędziowy: budowa narzędzi tłocznych, wykrojników, form, stempli; szlifowanie, montaż części narzędziowych, konserwacja narzędzi produkcyjnych, wykonywanie pomiarów kontrolnych, prace ślusarskie, polerskie.
SABAJ-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
Sprawowanie merytorycznej i dydaktycznej kontroli nad ucznami relizującymi kurs, ocena testów kontrolnych, kontakt zdalny z uczniem, rodzicem. Praca z młodzieżą. Możliwość pracy zdalnej w przypadku osób niepełnosprawnych.
Uniwersytecka Szkoła Kształcenia Indywidualnego Sp. z o.o. - 2016-04-27 - Kraków (małopolskie)
Dozór powierzonego mienia - praca na terenie Torunia
Krajowe Biuro Ochrony Asekuracja - Maxpol Sp. z o. o. - 2016-11-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie korespondencji, wystawianie części na stronach
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wijewo (wielkopolskie)
odbieranie telefonów, umawianie wizyt, kontakt z klientem/ pacjentem, prowadzenie kalendarza wizyt, obsługa programu do zarządzania gabinetem, przyjmowanie płatności, obsługa kasy fiskalnej, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Głogów (dolnośląskie)