INSPEKTOR DO SPRAW FITOSANITARNYCH Słupsk oferta pracy Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW FITOSANITARNYCH
Wynagrodzenie: od 2 490 PLN
Zakres obowiązków: Kontrolowanie podmiotów wpisanych do Rejestru Przedsiębiorców w zakresie prowadzenia obowiązującej dokumentacji obrotu oraz zdrowotności upraw objętych rejestracją; Prowadzenie lustracji poszukiwawczych organizmów kwarantannowych na uprawach roślin będących żywicielami tych organizmów; Kontrolowanie oznakowania ziemniaków innych niż sadzeniaki będących w obrocie; Nadzorowanie upraw ziemniaków rakopodatnych i o nie ustalonej odporności na Synchytrium endobioticum; Pobieranie próbek roślin, produktów roślinnych i przedmiotów pod kątem występowania organizmów szkodliwych (kwarantannowych i wirusów) oraz do oceny laboratoryjnej materiału siewnego; Wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego w ochronie roślin i nasiennictwie w celu dokumentowania wykonywanych działań i zapewniania kompletności i aktualności bazy danych. Dokonywanie obsługi fitosanitarnej eksportowanych i przemieszczanych roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz wystawianie świadectw fitosanitarnych; Kontrolowanie przestrzegania warunków wydanych decyzji kwarantannowych i miejsc produkcji o statusie wolnym od Synchytrium endobioticum oraz prowadzenie badań monitoringowych tych miejsc. Umowa na rok z możliwością przedłużenia ; godziny pracy: 7.30- 15.30; Szczegółowe informacje na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/slupsk/inspektor,53470
Data publikacji: 2019-09-09
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrolowanie podmiotów wpisanych do Rejestru Przedsiębiorców w zakresie prowadzenia obowiązującej dokumentacji obrotu oraz zdrowotności upraw objętych rejestracją; Prowadzenie lustracji poszukiwawczych organizmów kwarantannowych na uprawach roślin będących żywicielami tych organizmów; Kontrolowanie oznakowania ziemniaków innych niż sadzeniaki będących w obrocie; Nadzorowanie upraw ziemniaków rakopodatnych i o nie ustalonej odporności na Synchytrium endobioticum; Pobieranie próbek roślin, produktów roślinnych i przedmiotów pod kątem występowania organizmów szkodliwych (kwarantannowych i wirusów) oraz do oceny laboratoryjnej materiału siewnego; Wprowadzanie danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego w ochronie roślin i nasiennictwie w celu dokumentowania wykonywanych działań i zapewniania kompletności i aktualności bazy danych. Dokonywanie obsługi fitosanitarnej eksportowanych i przemieszczanych roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz wystawianie świadectw fitosanitarnych; Kontrolowanie przestrzegania warunków wydanych decyzji kwarantannowych i miejsc produkcji o statusie wolnym od Synchytrium endobioticum oraz prowadzenie badań monitoringowych tych miejsc. Umowa na rok z możliwością przedłużenia ; godziny pracy: 7.30- 15.30; Szczegółowe informacje na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/slupsk/inspektor,53470
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 490 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW FITOSANITARNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali technicy rolnictwa i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 490 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, rolnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie rolnicze, ogrodnicze lub pokrewne. Znajomość: - ustawy o ochronie roślin, - ustawy o nasiennictwie, - rozporządzeń wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw, - ustawy Kpa. Prawo jazdy Kat. B. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Nazwa pracodawcy:
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Na Stoku 48, 80-874 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje na stronie internetowej: https://nabory.kprm.gov.pl/pomorskie/slupsk/inspektor,53470
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Na Stoku
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali technicy rolnictwa i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 09.09.2019
Oferta pracy ważna do: 15.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e8673491576fc7b83e313d34c484847e
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie robót elektrycznychKosztorysowanie i przygotowanie dokumentacji przetargowych
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-12-18 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Nadzorowanie prac związanych z budową, prowadzenie dokumentacji budowy, organizacja i koordynacja prac podległych pracowników, współpraca z podwykonawcami, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP.
SINTEZ GROUP POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
transport przesyłek dla Poczty Polskiej, DPD, DHL. Praca na terenie województwa śląskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Zabrze (śląskie)
- nadzorowanie i przestrzeganie przepisów i zarządzeń dotyczących ochrony środowiska- wykonywanie zadań wynikających z regulacji ustawowych dotyczących ochrony środowiska w kompleksach administracyjnych oraz użytkowanych przez K-PBOT- sporządzanie okresowych sprawozdań wymaganych prawem do instytucji państwowych i wojskowych w nakazanym terminie
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno - remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-05-15 - Bytom (śląskie)
wykonywanie prac porządkowych w budynku i wokół budynku, utrzymywanie porządku i czystości w wyznaczonych miejscach, grabienie liści, odśnieżanie w okresie zimowym,
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Biskupice (wielkopolskie)
Sprzedaż art. spożywczo-przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zamość (lubelskie)
zorganizowanie i dokonywanie zakupów towarów handlowych na terenie UE i Chin, obsługiwanie klientow
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Lubliniec (śląskie)
przeprowadzanie kontroli i warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy
Jednostka Wojskowa Nr 3248 - 2017-06-05 - Dęblin (lubelskie)
Układanie bruku, obrzeży, kostki brukowej, przygotowywanie terenu pod brukowanie .Praca na terenie podkarpacia.
MATBUD SIKORA SYLWIA - 2016-09-14 - Boguchwała (podkarpackie)
1. sporządzanie palnów inwestycji i remontów2. prowadzenie instruktażu w zakresie zasad i sposobu prowadzenia inwestycji3. udział w kontrolach 4. udział w procesach likwidacji i czasowego zajęcia terenu5. prowadzenie i rozliczanie inwestycji
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - 2018-12-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace wewnątrz i na zewnątrz biurowca, drobne bieżące prace konserwatorskie, naprawy związane z eksploatacją budynku
FIRMA HANDLOWA ANNCO KRZYSZTOF PIERŚCIONEK I MIROSŁAW SZARY SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-04 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 19.12.2016r. w siedzibie Urzędu Miejskiego ul. Rynek 4, pokój nr 12 w zamkniętej kopercie
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2016-12-13 - Tarnowskie Góry (śląskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsluga klienta w zakresie działalności kredytowej BANKU,przeprowadzenie wstępnej analizy finansowej klienta,budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientami,kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku wśród klientów
Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach - 2017-01-18 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Prowadzenie nadzoru budowlanego , udział w odbiorach technicznych i naradach, sporządzanie harmonogramów, kontrola budów, sprawdzanie kosztorysów.
Rejonowy Zarząd Inwestycji Człuchów Spółka z o.o. - 2019-03-27 - Człuchów (pomorskie)
sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem irozwiązywaniem stosunku pracy; prowadzenie i archiwizowanie aktosobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; ewidencjonowanie danych pracowniczych i zleceniobiorców w systemiekadrowo-placowym; sporządzanie zaświadczeń i innych dokumentówdotyczących zatrudnienia, do których pracodawca zobowiązany jestprzepisami prawa; prowadzenie ewidencji w zakresie nieobecnościpracowników; sporządzanie materiałów do sprawozdawczości statystycznej, praca w godz. 7-15
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY W OPOLU - 2017-08-29 - Opole (opolskie)
obługa maszyn oraz sortowników listewnych, praca w grupie
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Węgierska Górka (śląskie)
Realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2017-05-16 - Kraków (małopolskie)
- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-04-12 - Mońki (podlaskie)
sprzątanie wewnątrz i na zewnątrz budynku
Kawido Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-09-18 - Bytom (śląskie)
Wykształcenie średnie, wyższe, kier. administracja, prawo; staż pracy: wykształcenie średnie -3 lata, wykształcenie wyższe - 1 rok; umiejętność pracy w zespole, niekaralność; zakres obowiązków:obsługa klienta, ustalanie uprawnień do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, zasiłku dla opiekuna; umowa nazastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2019-05-23 - Pyskowice (śląskie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: https://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/kariera-praca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004. Dokumenty należy składać lub przesłać na adres : Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. , 40-211 Katowice, ul. ks. L. Markiefki 87 Dział Kadrowo - Płacowy III piętro do dnia: 26.11.2018 r.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)
1.Wykonywanie sprawozdań osób, pojazdów, rzeczy, dokumentów, podmiotów dla uprawnionych osób w bazach informatycznych.2.Zapewnienie ciągłości, terminowości i prawidłowości wprowadzania danych do systemów informatycznych.3.Prowadzenie dokumentacji niezbędnej przy wykonywaniu wyżej wymienionych czynnoci.4. Sprawdzanie, rejestracja, modyfikacja w niejawnych bazach danych.5.Archiwizacja dokumentów statystyczno-informatycznych.
Komenda Powiatowa Policji w Wyszkowie - 2016-04-20 - Wyszków (mazowieckie)
praca na produkcji materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Mogilany (małopolskie)
jak niżej
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-05-14 - Wejherowo (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa urządzeń odlewniczych, obsługa zespołu pieców HAK, PG, PIT 3000, zbieranie zgarów, załadyunek wsadu pieca, obcinanie wlewników, czyszczennie urządzeń odlewniczych i pieców.
kontakt przez PUP - 2017-11-18 - Konin (wielkopolskie)
FRYZJER /KA DAMSKO-MĘSKI
Z PASJĄ DLA CIEBIE PROFESJONALNE FRYZJERSTWO BEATA KOSIŃSKA - 2018-06-20 - Dębica (podkarpackie)
Główne obowiązki:- dokonywanie wstępnej oceny formalnej wniosków o dofinansowanie zadań w ramach procedury naboru i oceny wniosków o dofinansowanie zadań w ramach programu wsparcia dróg lokalnych,- weryfikowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów o dofinansowanie zadań (weryfikacja zakresu rzeczowego i zabezpieczenia finansowego) w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych,- przygotowywanie zestawień i informacji dotyczących wykorzystania środków finansowych z funduszu celowego oraz dokumentów niezbędnych do zmiany lub uzupełnienia listy zadań dofinansowywanych ze środków budżetu państwa, - weryfikacja wniosków o wypłatę dofinansowania składanych przez samorządy w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych i przygotowywanie uruchomienia środków do wypłaty,- uczestniczenie w kontrolach realizacji zadań w ramach programów wspierających budowę, przebudowę lub remonty dróg powiatowych i gminnych,- przygotowywanie harmonogramów przekazywania środków z funduszu celowego w układzie miesięcznym na zadania przeznaczone do dofinansowania,- przygotowywanie danych do rozliczeń finansowej i rzeczowej realizacji poszczególnych zadań oraz do zbiorczych sprawozdań z realizacji programów rozwoju regionalnego,- zabezpieczenie prac Komisji ds. oceny wniosków w ramach programu wsparcia dróg lokalnych od strony organizacyjno-biurowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na X piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych).Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)