INSPEKTOR DS.KREDYTÓW Rakoniewice oferta pracy Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach
Stanowisko: INSPEKTOR DS.KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie i profesjonalna obsluga klienta w zakresie działalności kredytowej BANKU,przeprowadzenie wstępnej analizy finansowej klienta,budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientami,kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku wśród klientów
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Rakoniewice (wielkopolskie)
Pracodawca: Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl Powst.WLKp. 34, 62-067 Rakoniewice, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie i profesjonalna obsluga klienta w zakresie działalności kredytowej BANKU,przeprowadzenie wstępnej analizy finansowej klienta,budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientami,kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku wśród klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS.KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rakoniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rakoniewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
Nadobrzański Bank Spółdzielczy w Rakoniewicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Pl Powst.WLKp. 34, 62-067 Rakoniewice, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Rakoniewice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rakoniewice
Ulica pracodawcy: Pl Powst.WLKp.
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2017
Data dodania oferty pracy: 17.01.2017
Oferta pracy ważna do: 16.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych. Doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Żary (lubuskie)
utrzymanie ciągłości ruchu maszyn i urządzeń na oczyszczalni ścieków; prowadzenie bieżących przeglądów urządzeń tj. przepływomierzy, urządzeń do transmisji danych, sterowników PLC; wykonywanie remontów instalacji, sieci i urządzeń energetycznych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji w zakresie zamierzeń inwestycyjnych, remontów kapitalnych, rocznych planów remontów i konserwacji bieżącej wojskowych obiektów budowlanych. Organizowanie i nadzorowanie konserwacji bieżącej obiektów budowlanych, zapewnienie opracowania dokumentacji technicznej. Prowadzenie analiz kosztów, nadzorowanie realizacji planu remontów obiektów wojskowych itp.
Komenda Portu Wojennego - 2017-01-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
Kurier DHL- przewóz rzeczy samochodem powyżej 3,5t.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Chotomów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, praca bieżąca wydziału
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Płock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodne ze stanowiskiem; jedna zmiana; praca od zaraz; wysokość wynagrodzenia brutto: 2775 + premia uznaniowa; kontakt z pracodawcą osobisty w godzinach (9-15), telefoniczny w godzinach (10-17) oraz e-mailowy.
Ankris P H U Andrzej Kurzak Zakład Pracy Chronionej - 2016-01-12 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaż owoców i warzyw, praca w Galerii Skałka
Ciepielewski Andrzej, Działalność Handlowa - 2016-07-05 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Rumia (pomorskie)
Inżynier projektu budowy, programowanie urządzeń, kosztrysowanie, sporządzanie dokumentacji podwykonawczej, uczestnictwo w przetargach, kontakty z klientami, niekaralność. Miejsce pracy: Wrocław i na obiektach.
ABM alarm KALIN JAN - 2016-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie zleceń, przetwarzanie przyjętych zleceń na karty pracy.
"LIGĘZA" Sp. z o.o. - 2016-08-16 - Rogoźnik (śląskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie warzyw do potraw, zmywanie. Praca w Bielsku-Białej, w godz. 10.00-22.00 wg ustalonego grafiku.
"ADONA 1" SPÓŁKA CYWILNA NGUYEN NGOC TUYNH,NGUYEN NGOC RENATA - 2016-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zapewnienie ciągłości produkcji pod względem jakościowym i ilościowym zgodnie z planem produkcji, wsparcie pracowników produkcji, wzrokowa kontrola detali dla branży automotive, wytwarzanie produktów zgodnie z instrukcją kontroli i instrukcją stanowiskową.
KWANGJIN POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-18 - Tychy (śląskie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Jeziorzany (lubelskie)
pisanie pism na komputerze, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, rozliczanie czasu pracy zatrudnionych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Góra (dolnośląskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2017-07-07 - Kielce (świętokrzyskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów, przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.- Praca w Katowicach: ul. Stawowa 6, 40-095 Katowice oraz ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice.- Wynagrodzenie: do 4100 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru.- Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne. Uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej. Doświadczenie zawodowe: przy średnim wykształceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie; przy wykształceniu wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-06-29 - Katowice (śląskie)
Doręczanie paczek i poczty firmowej. Praca na terenie Leżajska i okolic.
Poczta Polska S.A. Region Sieci w Rzeszowie - 2017-07-11 - Leżajsk (podkarpackie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"*nadzór inwestorski
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Rozliczenie właścicieli i najemców z tytułu opłat na pokrycie kosztów dostawy wody i ciepła. Rozliczanie kosztów administrowania zasobami zleconymi. Praca pon.w godz: 8-16, od wtorku do pt. w godz: 7-15
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Opole (opolskie)
- Prowadzenie Kancelarii Tajnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Prowadzenie składnicy archiwalnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Nadzoruje i kontroluje właściwe postępowanie w KPP w Łęczycy z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, w tym ich oznakowaniem, zniesieniem, zmianą klauzuli tajności, przedłużenia lub skrócenia okresu ochrony- Prowadzenie rejestru przepisów służbowych zawierających informacje nieajwne, a także przechowywanie i udostępnianie tych przepisów zgodnie z obowiązującymi zasadami ochrony informacji niejawnych- zastępuje podczas nieobecności sekretarkę w Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Obsługi Kancelaryjnej
Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy - 2015-12-15 - Łęczyca (łódzkie)
Pracownik przygotowujący posiłki typu fast food
Firma Usługowo-Handlowa "Mazur & Mazur" Janusz Mazur, Piotr Mazur s.c. - 2018-05-18 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
.
JUSTYNA KOZŁOWSKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAMEX" - 2017-11-10 - Jeleń (warmińsko-mazurskie)
realizacja zadań w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3811 - 2018-01-17 - Rząska (małopolskie)
nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo- przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami; opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 ; szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia
Słowiński Park Narodowy - 2018-04-20 - Smołdzino (pomorskie)
prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-08-11 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)