INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 2681) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 2681)
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: G艂贸wne obowi膮zki:- dokonywanie wst臋pnej oceny formalnej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 w ramach procedury naboru i oceny wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 w ramach programu wsparcia dr贸g lokalnych,- weryfikowanie dokument贸w niezb臋dnych do zawarcia um贸w o dofinansowanie zada艅 (weryfikacja zakresu rzeczowego i zabezpieczenia finansowego) w ramach program贸w wspieraj膮cych budow臋, przebudow臋 lub remonty dr贸g powiatowych i gminnych,- przygotowywanie zestawie艅 i informacji dotycz膮cych wykorzystania 艣rodk贸w finansowych z funduszu celowego oraz dokument贸w niezb臋dnych do zmiany lub uzupe艂nienia listy zada艅 dofinansowywanych ze 艣rodk贸w bud偶etu pa艅stwa, - weryfikacja wniosk贸w o wyp艂at臋 dofinansowania sk艂adanych przez samorz膮dy w ramach program贸w wspieraj膮cych budow臋, przebudow臋 lub remonty dr贸g powiatowych i gminnych i przygotowywanie uruchomienia 艣rodk贸w do wyp艂aty,- uczestniczenie w kontrolach realizacji zada艅 w ramach program贸w wspieraj膮cych budow臋, przebudow臋 lub remonty dr贸g powiatowych i gminnych,- przygotowywanie harmonogram贸w przekazywania 艣rodk贸w z funduszu celowego w uk艂adzie miesi臋cznym na zadania przeznaczone do dofinansowania,- przygotowywanie danych do rozlicze艅 finansowej i rzeczowej realizacji poszczeg贸lnych zada艅 oraz do zbiorczych sprawozda艅 z realizacji program贸w rozwoju regionalnego,- zabezpieczenie prac Komisji ds. oceny wniosk贸w w ramach programu wsparcia dr贸g lokalnych od strony organizacyjno-biurowej.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na X pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych).Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Jagiello艅ska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
G艂贸wne obowi膮zki:- dokonywanie wst臋pnej oceny formalnej wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 w ramach procedury naboru i oceny wniosk贸w o dofinansowanie zada艅 w ramach programu wsparcia dr贸g lokalnych,- weryfikowanie dokument贸w niezb臋dnych do zawarcia um贸w o dofinansowanie zada艅 (weryfikacja zakresu rzeczowego i zabezpieczenia finansowego) w ramach program贸w wspieraj膮cych budow臋, przebudow臋 lub remonty dr贸g powiatowych i gminnych,- przygotowywanie zestawie艅 i informacji dotycz膮cych wykorzystania 艣rodk贸w finansowych z funduszu celowego oraz dokument贸w niezb臋dnych do zmiany lub uzupe艂nienia listy zada艅 dofinansowywanych ze 艣rodk贸w bud偶etu pa艅stwa, - weryfikacja wniosk贸w o wyp艂at臋 dofinansowania sk艂adanych przez samorz膮dy w ramach program贸w wspieraj膮cych budow臋, przebudow臋 lub remonty dr贸g powiatowych i gminnych i przygotowywanie uruchomienia 艣rodk贸w do wyp艂aty,- uczestniczenie w kontrolach realizacji zada艅 w ramach program贸w wspieraj膮cych budow臋, przebudow臋 lub remonty dr贸g powiatowych i gminnych,- przygotowywanie harmonogram贸w przekazywania 艣rodk贸w z funduszu celowego w uk艂adzie miesi臋cznym na zadania przeznaczone do dofinansowania,- przygotowywanie danych do rozlicze艅 finansowej i rzeczowej realizacji poszczeg贸lnych zada艅 oraz do zbiorczych sprawozda艅 z realizacji program贸w rozwoju regionalnego,- zabezpieczenie prac Komisji ds. oceny wniosk贸w w ramach programu wsparcia dr贸g lokalnych od strony organizacyjno-biurowej.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na X pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych).Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY I ROLNICTWA(NR 2681)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 17.06.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania zwi膮zane ze stanowiskiem pracy:n i e z b 臋 d n ewykszta艂cenie: 艣redniepozosta艂e wymagania niezb臋dne:- 1 rok do艣wiadczenia zawodowego,- znajomo艣膰 ustawy o finansach publicznych,- znajomo艣膰 ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych,- znajomo艣膰 ustawy o drogach publicznych,- znajomo艣膰 ustawy o kontroli w administracji rz膮dowej, - umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osi膮ganie rezultat贸w,- efektywna komunikacja,- wsp贸艂dzia艂anie w grupie.wymagania dodatkowe:- 6 miesi臋cy do艣wiadczenia zawodowego w pracy administracji publicznej,- znajomo艣膰 ustawy o wojewodzie i administracji rz膮dowej w wojew贸dztwie,- znajomo艣膰 ustawy o odpowiedzialno艣ci za naruszenie dyscypliny finans贸w publicznych,- umiej臋tno艣膰 stosowania prawa w praktyce,- umiej臋tno艣膰 redagowania pism urz臋dowych.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiello艅ska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia:- 偶yciorys i w艂asnor臋cznie podpisany list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie obywatelstwa polskiego lub w艂asnor臋cznie podpisane o艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,- w艂asnor臋cznie podpisane o艣wiadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych,- w艂asnor臋cznie podpisane o艣wiadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- w艂asnor臋cznie podpisane o艣wiadczenie kandydatki/kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji,- kopie 艣wiadectw pracy lub kopie za艣wiadcze艅 o zatrudnieniu lub innych dokument贸w potwierdzaj膮cych wymagane niezb臋dne do艣wiadczenie zawodowe (d艂ugo艣膰 i rodzaj).Kopie innych dokument贸w i o艣wiadczenia:- kopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 - dla kandydatek/kandydat贸w, kt贸rzy zamierzaj膮 skorzysta膰 z pierwsze艅stwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajd膮 si臋 w gronie najlepszych kandydatek/kandydat贸w,- kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego.Termin i miejsce sk艂adania dokument贸w:Dokumenty nale偶y przesy艂a膰 listownie lub sk艂ada膰 osobi艣cie w terminie:od dnia 11 maja 2019 roku do dnia 21maja 2019 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w BydgoszczyKancelaria og贸lna, pok贸j 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor - WIR VI - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Ka偶dy kandydat przyst臋puj膮cy do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwy udzia艂 w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzib膮 przy ul. Jagiello艅skiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczy艂 Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy, ul. Jagiello艅ska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: B臋d膮 przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie b臋d膮 udost臋pniane innym odbiorcom; - B臋d膮 przechowywane nie d艂u偶ej ni偶 to wynika z przepis贸w archiwizacji i procedur wewn臋trznych; - W przypadku os贸b niezakwalifikowanych b臋d膮 przetwarzane nie d艂u偶ej ni偶 czas trwania procesu rekrutacyjnego; Nie b臋d膮 przetwarzane w spos贸b zautomatyzowany, w celu podj臋cia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, kt贸rej dane dotycz膮, przys艂uguje prawo dost臋pu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) - kandydatowi bior膮cemu udzia艂 w procesie rekrutacyjnym b臋dzie przys艂ugiwa艂o r贸wnie偶 prawo do: - Cofni臋cia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wp艂ywu na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie zgody przed jego cofni臋ciem;- Usuni臋cia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urz膮d jest pracodawc膮 r贸wnych szans i wszystkie aplikacje s膮 rozwa偶ane z r贸wn膮 uwag膮 bez wzgl臋du na p艂e膰, wiek, niepe艂nosprawno艣膰, ras臋, religi臋, narodowo艣膰, przekonania polityczne, przynale偶no艣膰 zwi膮zkow膮, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacj臋 seksualn膮 czy te偶 jak膮kolwiek inn膮 cech臋 prawnie chronion膮.Zach臋camy do zapoznania si臋 z informacjami dotycz膮cymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urz臋dzie Wojew贸dzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzor贸w o艣wiadcze艅 - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zak艂adce Praca pt. Rekrutacja (...).Do sk艂adania dokument贸w zach臋camy r贸wnie偶 osoby niepe艂nosprawne, kt贸re spe艂niaj膮 wymagania okre艣lone w niniejszym og艂oszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etap贸w naboru zostan膮 powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiello艅ska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy wa偶na do: 21.05.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 13.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a4c968dae5fb01255297b048af41e411
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie prac zwi膮zanych z obs艂ug膮 sortowni odpad贸w, kompostowni odpad贸w oraz sk艂adowiska odpad贸w. Odpowiedzialno艣膰 za techniczny stan urz膮dze艅 i maszyn na terenie zak艂adu. Rozliczanie paliwa w maszynach. Zaopatrywanie w cz臋艣ci potrzebne do obs艂ugi urz膮dze艅 i maszyn.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Domaszkowice (opolskie)
znajomo艣膰 ustawy:ustawy o pomocy pa艅stwa w wychowaniu dzieci, o 艣wiadczeniach rodzinnych oraz ustawy-Kodeks post臋powania administracyjnego, obs艂uga progamu 500+
Miejsko-Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Susz - 2016-03-04 - Susz (warmi艅sko-mazurskie)
Indeksowanie otrzymanych mailem, faxem b膮d藕 listownie dokument贸w bankowych klientow francuskich. Osoba na stanowisku inspektora ds. Indeksingu musi poprawnie odnale藕膰 klienta, przeanalizowa膰 dokument, okre艣li膰 jego kategori臋 aby nast臋pnie przes艂a膰 go do w艂a艣ciwego systemu.
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Krak贸w (ma艂opolskie)
INSPEKTOR DS.艢WIADCZE艃 RODZINNYCH
Miejsko-Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej - 2016-09-15 - Witnica (lubuskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:obs艂uga wniosk贸w o rehabilitacj臋 lecznicz膮 rolnik贸w, 艣wiadczeniobiorc贸w oraz dzieci rolnik贸w.Warunki pracy:Budynek PT KRUS we W艂oc艂awku nie jest przystosowany dla os贸b niepe艂nosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedz膮cej, w tym przy komputerze. Praca wewn膮trz pomieszczenia.Narz臋dzia i materia艂y u偶ywane w pracy: urz膮dzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Bydgoszczy - 2016-12-02 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Sejny (podlaskie)
Analiza wst臋pnych b膮d藕 istniej膮cych ocen ryzyka, zapewnienie w艂a艣ciwej kontroli due diligance, przegl膮d baz danych, weryfikacja i analiza dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Krak贸w (ma艂opolskie)
prowadzenie poradnictwa prawnego dla pracownik贸w MPPR, przygotowywanie pozw贸w i udzia艂 w sprawach alimentacyjnych, opracowywanie procedur i regulamin贸w dotycz膮cych zagadnie艅 realizowanych przez MOPR, prowadzenie post臋powa艅 skargowych, przygotowywanie zawiadomie艅 o pope艂nieniu przest臋pstwa, opracowywanie um贸w dotycz膮cych dzia艂alno艣ci MOPR.Wszelkie informacje dost臋pne s膮 na stronie BIP : www.mopr.zabrze.magistrat.pl.
Miejski O艣rodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu - 2016-10-19 - Zabrze (艣l膮skie)
Prowadzenie inspekcji bud贸w i innych obiekt贸w budowlanych w zakresie prawid艂owo艣ci przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie w艂a艣ciwo艣ci utrzymania obiekt贸w budowlanych, prowadzenie post臋powa艅 wyja艣niaj膮cych przyczyny i okoliczno艣ci powstawania katastrof budowlanych,przygotowywanie projekt贸w decyzji i postanowie艅 z zakresu w艂a艣ciwo艣ci Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych w zakresie oddawania obiekt贸w do u偶ytkowania. Wykszta艂cenie 艣rednie, uprawnienia budowlane,prawo jazdy kat. B, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera, znajomo艣膰 ustaw: kodeks post臋powania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporz膮dzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunk贸w technicznych, jakim powinny odpowiada膰 budynki i ich usytuowanie. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pe艂ni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe. Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce oferty pracy za po艣rednictwem linka: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,14124
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-08-10 - Rybnik (艣l膮skie)
obs艂uga program贸w Optima i AutoCAD, przygotowywanie ofert dla klient贸w
ALTAR IZOLACJA Sp贸艂ka z o.o. - 2016-03-21 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
obs艂uga klienta w biurze strefy p艂atnego parkowania
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Prace biurowe.
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-WYPOCZYNKOWY A. Siwik-Karwowska - 2017-04-13 - Bogusze (warmi艅sko-mazurskie)
Kucharz uczestniczy w planowaniu jad艂ospis贸w i przygotowywaniu wed艂ug niego posi艂k贸w.Kucharz sporz膮dza posi艂ki dla dzieci zgodnie z wymogami racjonalnego 偶ywienia, porcjuje posi艂ki, dba o najwy偶sz膮 jako艣膰, smak i estetyk臋 wydawanych posi艂k贸w
Zesp贸艂 Szkolno-Przedszkolny nr 4 w Krapkowicach - 2018-10-18 - Krapkowice (opolskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
praca w kuchni restauracji
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Ustro艅 (艣l膮skie)
Prace porz膮dkowe na wolnym powietrzu. Miejsce wykonywania pracy-cmentarz Batowice.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
wykonywanie operacji spawania w zakresie posiadanych uprawnie艅, obs艂ugiwanie i konserwowanie wyposa偶enia technicznego
Przedsi臋biorstwo POMIX s.c. - W. Tywoniuk & M. Tywoniuk - 2017-05-22 - Wierzbica (lubelskie)
prowadzenie ewidencji grunt贸w i budynk贸w w systemie teleinformatycznym, utrzymywanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualno艣ci, przeprowadzanie post臋powa艅 administracyjnych w sprawie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji grunt贸w i budynk贸w, ewidencjonowanie i archiwizacja dokument贸w dotycz膮cych aktualizacji bazy danych ewidencji grunt贸w i budynk贸w, tworzenie, prowadzenie i udostepnianie bazy danych rejestru cen i warto艣ci nieruchomo艣ci
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-04-15 - Cieszyn (艣l膮skie)
OBS艁UGA AUTOMATYCZNEJ LINII PRODUKCYJNEJ
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - 呕abi R贸g (warmi艅sko-mazurskie)
1) Opracowywanie projekt贸w uchwa艂 reguluj膮cych system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta;2) Kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zada艅 powierzonych podmiotom odbieraj膮cym odpady komunalne od w艂a艣cicieli nieruchomo膮艣ci3) kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania obowi膮zk贸w w zakresie gospodarki odpadami przez w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci4) kontrolowanie i nadzorowanie funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbi贸rki Odpad贸w Komunalnych (PSZOK)5) kontrolowanie i nadzorowanie osi膮gni臋cia odpowiednich poziom贸w recyklingu, przygotowania do ponownego u偶ycia i odzysku odpad贸w komunalnych oraz ograniczenia masy odpad贸w ulegaj膮cych biodegradacji przekazywanych do sk艂adowania6) kontrolowanie przestrzegania zasad regulaminu utrzymania czysto艣ci i porz膮dku w mie艣cie Ustka7) podejmowanie i prowadzenie dzia艂a艅 informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawid艂owego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczeg贸lno艣ci w zakresie selektywnego zbierania odpad贸w komunalnych8) weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, sk艂adanych przez w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci9) dokonywanie nalicze艅 wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi10) prowadzenie post臋powa艅 w sprawie ustalenia wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymiWysoko艣c wynagrodzenia miesi臋cznego brutto w przedziale od 2500z艂 do 3500 z艂.Wi臋cej informacji na stronie internetowej http://bip.um.ustka.pl
Urz膮d Miasta Ustka - 2016-07-07 - Ustka (pomorskie)
Udzia艂 w procesie projektowania i wytwarzania interfejsu u偶ytkownika;opracowywanie dokumentacji analitycznej i projektowej w dziedzinie system贸w dowodzenia i kierowania uzbrojeniem;zbieranie i tworzenie opis贸w technicznych wymaga艅 u偶ytkownika;nadzorowanie procesu wytwarzania produktu;udzia艂 w procesie wytwarzania i integracji system贸w, wsparcie projektu w jego ca艂ym cyklu 偶ycia;udzia艂 w testach projektowanych system贸w;udzia艂 w projektach badawczo-rozwojowych (m.in. NATO i EU).
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Gda艅sk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji rzeczowych sk艂adnik贸w maj膮tku za pomoc膮 dedykowanego programu komputerowego, wykonywanie pism i dokument贸w (WORD EXCEL), ewidencjonowanie dokument贸w, rozlicznie pobranych dokument贸w, obs艂uga telefonu, faxu i innych urz膮dze艅 biurowych,dora藕nie przygotowywanie sto艂贸w konferencyjnych,
Centralny O艣rodek Szkolenia Stra偶y Granicznej - 2018-09-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sprzeda偶 nasion, kontraktacja nasienna
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Sieradz (艂贸dzkie)
Pomocnik stolarza
"KORZE艃" sc. PPUH CEBULA JACEK, CEBULA TERESA - 2016-03-10 - Juszczyn (ma艂opolskie)
nadz贸r nad warunkami sanitarno-epidemiologicznymi w zak艂adach pracy, nadz贸r nad realizacj膮 systemu kontroli zewn臋trznej, w tym zasad GHP, GMP, HCCP, praca wg. procedur instrukcji i systemu jako艣ci, pob贸r pr贸b do bada艅
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)
Wi臋cej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zak艂adce "NAB脫RNA STANOWISKA".Zatrudnienie w oparciu o umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony: 01.02.2019r.-31.08.2019r. z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, praca na jedn膮 zmian臋 od 7.30-15.30.
URZ膭D GMINY SZYD艁OWO - 2019-01-09 - Jaraczewo (wielkopolskie)
m艂odszy wychowawca
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Chojna (zachodniopomorskie)
Sprz膮tanie i dbanie o porz膮dek na terenach zewn臋trznych i wewn膮trz budynk贸w mieszkalnych. Mycie okien. od艣nie偶anie.
ADM CHORZ脫W SP. Z O.O. - 2017-02-10 - Chorz贸w (艣l膮skie)
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Zaniemy艣l (wielkopolskie)
Nadz贸r merytoryczny nad kom贸rkami i pracownikami uczestnicz膮cymi w zam贸wieniach publicznych.Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych.Sporz膮dzanie, aktualizacja regulaminu udzielania zam贸wie艅 sektorowych Sporz膮dzanie harmonogramu udzielania zam贸wie艅 publicznych.Sporz膮dzanie sprawozda艅 z udzielonych zam贸wie艅 publicznych Udzielanie informacji o zmianach ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, analizowanie uchwalonych zmian.Weryfikacja specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia, og艂osze艅 o zam贸wieniu, zaprosze艅, pism podczas post臋powania pod wzgl臋dem zgodno艣ci z obowi膮zuj膮cym prawem Nadz贸r merytoryczny nad post臋powaniami o zam贸wienia publiczne.Wnioskowanie do Zarz膮du propozycji dzia艂a艅 sprzyjaj膮cych wi臋kszej transparentno艣ci i przejrzysto艣ci Sp贸艂ki jako zamawiaj膮cego.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Bia艂ystok (podlaskie)