INSPEKTOR/SPECJALISTA Skarżysko-Kamienna oferta pracy Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Pracodawca: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|4
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR/SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 26
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: skarżyski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2610
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skarżysko-Kamienna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 1 rok pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie w obszarze ochrony zdrowia. Znajomość przepisów ustawy: Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych; znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz innych przepisów i aktów obowiązujących przy stosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych; zdolności organizacyjne, samodzielność, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, zaangażowanie w wykonywaniu powierzonych obowiązków, znajomość przepisów KPA; mile widziane doświadczenie w obszarze ochrony zdrowia i znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej
danePracodawcy_nip: 6631609127
danePracodawcy_regon: 000308318
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Adres pracodawcy:
Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -aktualne CV;-list motywacyjny.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 26
Powiat pracodawcy: skarżyski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2610
Gmina pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Skarżysko-Kamienna
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0947716
Adres strony pracodawcy: http://zoz.com.pl
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kamiennej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bdc2f44f7554e212510e1a6dbb0f9ca1
Podobne oferty pracy
Sprawdzanie, nadzorowanie, przygotowywanie i rozliczanie robót budowlanych; kosztorysowanie; wykonywanie dokumentacji technicznych, planów robót, uzgodnień; przeprowadzanie przetargów, kontakt z mieszkańcami
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Bałtyk" - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
dokumentacja powykonawcza, sporządzanie kosztorysów, przedmiarów robót, sporządzanie zapytań ofertowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "INTEGRAL" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami, obsługa kasy i boksu kasjerskiego.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Stare Babice (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-08-11 - Kutno (łódzkie)
1. usuwanie rozbieżności między EGB i księgami wieczystymi;2. regulacja stanów prawnych nieruchomości;3. prowadzenie postepowań w zakresie zmian ewidencyjnych;4. archiwizacja dokumentacji ewidencyjnej.Praca w budynku przy ul. Gryfitów 4-6, a także w terenie, związana z oględzinami nieruchomości. Więcej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokumentów znajduje się na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w kancelarii ogólnej (pokój nr 3) lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 04.01.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami ".
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2015-12-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- krycie dachów- wykonywanie izolacji dachowych- montowanie rynien i rur spustowych
INSTAL - DACH Krystian Kaczmarek - 2020-02-24 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
organizowanie zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
gospodarka materiałami biurowymi-wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych; prowadzenie zestawień kosztów na podstawie rachunków obciążeniowych za energię elektryczną; cieplną; rozmowy telefoniczne i innych dla Oddziału Placówek Terenowych; dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazywanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych; wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń będących własnością KRUS; wykonywanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań oraz terminowe przekazywanie ich do zainteresowanych komórek organizacyjnych; opisywanie otrzymanych rachunków obciążeniowych zgodnie z zawartymi umowami; przyjmowanie, kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej do OR; segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym; załadunek i rozładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
TŁUMACZENIE: ZWYKŁE PISEMNE, PISEMNE PRZYSIĘGŁE, ZWYKŁE USTNE, USTNE PRZYSIĘGŁE. TŁUMACZENIE PRZYSIĘGŁE: UWIERZYTELNIENIE TEKSTU; SPRAWDZENIE I POŚWIADCZENIE ODPISU PISMA.WYMAGANE: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNEK FILOLOGICZNE LICENCJAT/MAGISTER; KIERUNEK TŁUMACZENIE ZWYKŁE I/LUB PRZYSIĘGŁE. UPRAWNIENIA - TŁUMACZENIE PRZYSIĘGŁE, ZAŚWIADCZENIE O ZDANIU EGZAMINU NA TŁUMACZA PRZYSIĘGŁEGO. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W TŁUMACZENIU USTNYM/PISEMNYM. ZNAJOMOŚĆ INNYCH JĘZYKÓW. PRACA ZDALNA PRZEZ INTERNET.MIEJSCE ROZMÓW Z PRACODAWCĄ SZCZECIN PL. HOŁDU PRUSKIEGO 8 LOKAL 403.CV NA EMAIL TLUMACZE (at) AGRYPA-GROUP.EU
AGRYPA GROUP USŁUGI ROBERT GRUSZECKI - 2019-05-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE EUGENIUSZ CISKOWSKI - 2016-09-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska;2) sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników;3) przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie;4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy;5) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie;6) udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym;7) udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach;8) kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp;9) kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie;10) współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników;11) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego;12) przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Producent maszyn krawieckich
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Oferta staż dla osób do 30 r.ż. dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUPWykonywanie podstawowych prac biurowych, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki, porządkowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Końskie (świętokrzyskie)
Kładzenie dachówki.
Firma Ogólnobudowlana KARTEX Henryk Kardas - 2017-02-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie izby Inżynierów Budownictwa,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-26 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
staż ze środków unijnych POWER dla osób do 30-go roku życia
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Nieborów (łódzkie)
-
INVEST FINANCE S.C. - 2018-04-27 - Kościerzyna (pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części. Szczegóły dot. zakresu zadań zawodowych dostępne są na stronie http://www.pup.lomza.pl/wiad/1057/1-podlaska-brygada-obrony-terytorialnej-w-bialymstoku-ogloszenie-o-naborze
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)
Inspektor
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Czempiń (wielkopolskie)
Prace przy układaniu nawiechrzchni z betonowej kostki brukowej, kamiennej, krawężników i obrzeży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Export- Import "PA-BEX" Ewa Pachowicz - 2018-03-14 - Nowa Sól (lubuskie)
- Obliczanie i sporządzanie list wypłat wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców. Obliczanie i dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń o osiągniętych dochodach. Sporządzanie raportów i deklaracji. Prowadzenie korespondencji w sprawach związanych z wynagrodzeniami.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 letnie doświadczenie w obliczaniu i sporządzaniu list wypłat wynagrodzeń. Znajomość prawa pracy, umiejętność sporządzania wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych, znajomość przepisów w zakresie składek na ubezpieczenia społeczne, znajomość sposobu obliczania podatku dochodowego od osób fizycznych, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-31 - Katowice (śląskie)
-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13141
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU - 2018-03-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej sprzętu i materiałów. Wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu zgodnie z wytycznymi;kontrolowanie realizacji planu wydatków budżetowych w zakresie grupy 2, w celu rozliczenia przydzielonych środków w planie finansowym;merytoryczne i techniczne przygotowanie rachunków, faktur, protokołów, w celu przekazania do odpowiedniej komórki organizacyjnej, celem sprawnej i terminowej zapłaty;kwartalne i roczne planowanie środków finansowych i ich rozliczanie w paragrafach grupy 2, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej; wystawianie, rejestrowanie i księgowanie dokumentów przychodowo rozchodowych, w celu właściwego obiegu dokumentów.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30;miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne:podstawowa znajomość ustawy o Straży Granicznej; podstawowa znajomość przepisów o rachunkowości; umiejętność obsługi pakietu biurowego (edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny);komunikatywność; odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole;umiejętność działania w sytuacjach stresowych, analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów;posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy z zakresu księgowości;pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne;posiadanie przeszkolenia z zakresu księgowości i obsługi pakietu biurowego (edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego); posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej, z zakresu księgowości.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-06-08 - Racibórz (śląskie)
Informacje na stronie BIP Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie
Zarząd Dróg Powiatowych w Krasnymstawie - 2019-08-19 - Krasnystaw (lubelskie)
-przeprowadzane szkoleń BHP okresowych i wstępnych dla pracowników magazynu,-przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów i zasad BHP i PPOŻ w magazynie,-udział w postępowaniu powypadkowym,
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-07-24 - Wolbórz (łódzkie)
- zadania w zakresie ewidencji ubezpieczenia zdrowotnego, w tym: ewidencjonowanie zgłoszeń w rejestrze zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, ustalanie obowiązku ubezpieczenia zdrowotnego rolników, domowników i członków ich rodzin, wprowadzanie danych do ewidencji systemu informatycznego i nadawanie konta ubezpieczonego,- zadania w zakresie rozliczania składek na ubezpieczenie zdrowotne, w tym: ustalanie i bieżące księgowanie wymiaru składek, uzgadnianie obrotów i sald, prowadzenie czynności związanych z przymusowym dochodzeniem należności w tym wystawianie upomnień i tytułów egzekucyjnych dla indywidualnych płatników,- prowadzenie czynności związanych z zamknięciem okresu rozliczeniowego i sporządzanie sprawozdań statystycznych.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2017-02-24 - Konin (wielkopolskie)
jw.
OSSOWSKI MAREK, Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AGD" - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa maszyn do szycia, szycie pokrowcow do mebli,
Sofastyl Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-29 - Żołędzin (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- opracowywanie raportów (Excel): awaryjność maszyn, czas realizacji napraw,- opracowywanie instrukcji na podstawie dokumentacji technicznej maszyn, urządzeń i linii produkcyjnej,- opracowywanie oceny maszyn i urzadzeń zgodnie z wytycznymi dyrektywy maszynowej,- współdziałanie z pracownikami Działu Utrzymania Ruchu w zakresie gospodarki magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Zgierz (łódzkie)