INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH 24 Żyrardów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH 24
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z obowiązującymi przepisami
Data publikacji: 2020-01-24
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie z obowiązującymi przepisami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatek stażowy do 20% wynagrodzenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH 24
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Limanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy: założono kartę pracodawcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data dodania oferty pracy: 24.01.2020
Oferta pracy ważna do: 21.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cbd625f447c9b88ca4d65260e413da32
Podobne oferty pracy
- Prezentacja ofert wiodących polskich touroperatorów, aktywny udział w procesie sprzedaży, dokonywanie czynności administracyjnych związanych z sfinalizowaniem zakupu imprezy turystycznej, dbałość o właściwy wygląd biura, jego witryny oraz ogólnego wizerunku.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach 10:00-20:00 (do uzgodnienia) + 1 sobota w miesiącu. Wymagane wykształcenie średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana znajomość geografi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (603-619-740) (9:00-18:00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bażantów 2, 40-668 Katowice).
K&K KATARZYNA KANIA - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
zarządzanie zakladem,pracownikami,kierowanie sprzedażą
Przedsiębiorstwo - 2016-01-27 - Gradowice (wielkopolskie)
obsługa programu E-DOK, przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji ogólnej przychodzącej i wychodzącej z zakładu, redagowanie pism wychodzących, pomoc w przygotowaniu narad, obrad i posiedzeń, prowadzenie dziennika korespondencji
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2020-01-09 - Opole Lubelskie (lubelskie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Wyśmierzyce (mazowieckie)
jw.
Walor Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polegająca na weryfikacji fakturw dziale kontroli i dostaw.Miejsce wykonywania prcy:Mirków
"GWARANT"Agencja Ochrony - 2018-05-14 - Mirków (dolnośląskie)
Nanoszenie nadruku na elementy z tworzyw sztucznych i kontrola gotowych elementów z tworzyw sztucznych, montaż pakowanie wyprodukowanych elementów z tworzyw sztucznychMiejsce pracy: Smolec, ul. Łazienkowa,godziny pracy: 6-14, 14-22, 22-6,2129, 29 zł+ 400 zł dodatku absencyjnego + 143, 92 dodatku jakościowego,Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) plastmer.com.plsala F
Plastmer Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-06-06 - Smolec (dolnośląskie)
- Kontakt z klientami w sprawie umówienia na wizytę na stacji kontroli pojazdów, kontakt z klientami w sprawie umówienia na przegląd aut(a), sprzedaż akcesoriów i części samochodowych przez telefon na podstawie bazy danych, informowanie klientów o akcjach promocyjnych, serwisowych itp. Praca w Autoryzowanym Salonie Toyota.- Wynagrodzenie: 2500 zł/btutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 08:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy z klientami (handel, sprzedaż, obsługa telefoniczna klienta). Dobra obsługa komputera, komunikatywność, dobra dykcja. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 666-230-903) lub e-mail: j.zdebelak (at) toyota-bytom.pl
"CZAJKA-AUTO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-23 - Chorzów (śląskie)
Przyjmowanie wniosków o refundacje wynagrodzeń młodocianych pracowników ich ocena pod wzgl. formalnym.Prowadzenie rejestru nowych wniosków o zawarcie umów o refundację.Udzielanie konsultacji ułatwiajacych zmianę kwalifikacji lub zawodu.Wprowadzanie wnisków do systemu Delfin.Sporządzanie opini do wniosków o zawarcie umowy o refundację.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2019-01-31 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, prezentację oferty produktu lub usługi oraz przygotowywanie i przedstawianie umów dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Tarczyn (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-07-17 - Leszno (wielkopolskie)
- prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych- prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi- uzupełnianie dokumentacji budowlanej i przygotowanie procesu inwestorskiego (pozwolenia, wnioski) itp.
Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp.zo.o. w Namysłowie - 2017-01-20 - Namysłów (opolskie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji podmiotów zgodnie z RODO, monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych w jednostkach,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych,przeprowadzanie audytów, dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związane z przetwarzaniem danych osobowych,więcej informacji na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk. Zatrudnienie na 12 miesięcy od daty podpisania umowy- umowa zlecenie, umowa kontraktowa
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK - 2018-03-13 - Słupsk (pomorskie)
Obróbka materiałów metalowych i z tworzywa, prace ślusarskie.
Instytut Techniki i Aparatury Medycznej ITAM - 2018-09-24 - Zabrze (śląskie)
Rozładunek i załadunek towarów oraz ich transport wewnątrz magazynu.Kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych towarów.Możliwość nabycia kwalifikacji obsługi wózka widłowego podczas pracy.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Ropczyce (podkarpackie)
opieka nad dziećmi w trakcie letniego wypoczynku w ośrodku stacjonarnym
kontakt przez OHP - 2017-07-03 - Puck (pomorskie)
Ogłoszenie (bliższe szczegóły) o naborze znajduje sie na stronie BIP Straży Miejskiej w Legnicy. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku inspektora ds. kadr i szkolenia: kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych ,kontrolnych oraz badań psychologicznych, nadzór nad przeprowadzeniem terminowych szkoleń bhp i p.poż., terminowe realizowanie zgłoszeń do ZUS i wyrejestrowywanie z ZUS pracowników i ich rodzin, współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, prowadzenie ewidencji legitymacji i upoważnień służbowych dla pracowników, sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego w zakresie spraw zatrudnienia, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, sporządzanie zaświadczeń dla pracowników czuwanie nad terminowym realizowaniem poleceń i załatwianiem korespondencji, w zastępstwie - obsługa kasy zgodnie z instrukcją kasową wykonywanie obowiązków wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2018-12-06 - Legnica (dolnośląskie)
Wspieranie działu sprzedaży i promocji firmy wobec klientów, podtrzymywanie kontaktów z klientami i tworzenie bazy klientów.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Płock (mazowieckie)
naciąganie i mocowanie zeszytych pokrowców na oklejone szkielety, przy pomocy zszywacza pneumatycznego na zszywki metalowe,napychanie poduszek, montaż i pakowanie mebli
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Piaseczno (mazowieckie)
Urzędnik ubezpieczeń społecznych - szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej pracy na danym stanowisku zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.bip.krus.gov.pl w zakładce praca w KRUS. Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Ostrowie Wlkp., ul. Krotoszyńska 41 - Wydział Świadczeń Zagranicznych.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-04-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa podstawowych narzędzi stolarskich
PROSBUD S.C. Krzysztof Żerebiec, Bronisław Żerebiec, Teresa Żerebiec - 2018-09-21 - Księżpol (lubelskie)
- nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w Spółdzielni,- potwierdzanie wykonania robót oraz weryfikacja ich kosztów wykonania (kosztorysów),- udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni, ocena stanu technicznego budynków, lokali i obiektów,- opiniowanie wniosków lokatorów i użytkowników lokali w sprawie technicznych możliwości przebudowy, adaptacji lub modernizacji lokali lub budynków,- przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót budowlanych;godz. pracy: pon. 8-16, wt. -pt. 7-15; okres zatrudnienia 1 rok
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2019-02-11 - Słupsk (pomorskie)
gospodarka materiałami biurowymi-wydawanie i przyjmowanie zamówień, wydawanie materiałów biurowych; prowadzenie zestawień kosztów na podstawie rachunków obciążeniowych za energię elektryczną; cieplną; rozmowy telefoniczne i innych dla Oddziału Placówek Terenowych; dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazywanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych; wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń będących własnością KRUS; wykonywanie miesięcznych i kwartalnych sprawozdań oraz terminowe przekazywanie ich do zainteresowanych komórek organizacyjnych; opisywanie otrzymanych rachunków obciążeniowych zgodnie z zawartymi umowami; przyjmowanie, kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej do OR; segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym; załadunek i rozładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych oraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES ZADAŃ - obsługa komisji dyscyplinarnych; - zastępowanie nieobecnych pracowników w kancelarii i w sekretariacie wydziału; - inne zlecone przez bezpośredniego przełożonego. WARUNKI PRACY Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Kuratorium. Praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Kuratorium mieści się na dwóch piętrach (drugim i trzecim) w budynku C. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (wejście do budynku z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, windy, schodołaz i toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo na drugim piętrze). Stanowisko pracy zlokalizowane jest na trzecim piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe i ergonomiczne siedzisko, ważne dla pracy siedzącej oraz w komputer, drukarkę i telefon.
KURATORIUM OŚWIATY W BYDGOSZCZY - 2019-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
BUDOWNICTWO OGÓLNE NEUMANN - GRAŻYNA NEUMANN - 2016-01-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
KONTROLA WARUNKÓW PRACY I PRZESTRZEGANIA ZASAD BHP, OKRESOWA OCENA ORAZ ANALIZA STANU BHP ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM STANOWISK PRACY NA KTÓRYCH WYSTĘPUJĄ ZAGROŻENIA WYPADKOWE ORAZ NARAŻENIE NA POWSTANIE CHORÓB ZAWODOWYCH, OPRACOWYWANIE ODPOWIEDNICH INFORMACJI O STANIE BEZPIECZEŃSTWA PRACY, ŹRÓDŁACH ZAGROŻENIA, OPRACOWYWANIE ROCZNYCH I WIELOLETNICH PLANÓW POPRAWY WARUNKÓW BHP, OPRACOWYWANIE INSTRUKCJI Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA PRACY DLA POSZCZEGÓLNYCH STANOWISK PRACY, ZGŁASZANIE WNIOSKÓW PRZY OPRACOWANIU ZAŁOŻEŃ I DOKUMENTACJI INWESTYCYJNYCH ORAZ MODERNIZACYJNYCH W ZAKRESIE WYMOGÓW BHP, NADZÓR W OCENIE DOKUMENTACJI INWESTYCYJNEJ ORAZ W ODBIORACH TECHNICZNYCH NOWO BUDOWANYCH LUB MODERNIZOWANYCH OBIEKTÓW, URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ INNYCH URZĄDZEŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WARUNKI BHP, NADZÓR NAD BADANIEM PRZYCZYN I OKOLICZNOŚCI WYPADKÓW PRZY PRACY ORAZ ZACHOROWAŃ NA CHOROBY ZAWODOWE, PROWADZENIE INSTRUKTAŻU WSTĘPNEGO DLA NOWO PRZYJĘTYCH PRACOWNIKÓW, KONTROLA ZAOPATRZENIA PRACOWNIKÓW W ODZIEŻ OCHRONNĄ, ROBOCZĄ I SPRZĘT OCHRONY OSOBISTEJ, PROWADZENIE REJESTRU WYPADKÓW PRZY PRACY ORAZ INNEJ DOKUMENTACJI DOTYCZĄCEJ EWIDENCJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W TYM ZAKRESIE, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI POWYPADKOWEJ I NADAWANIE WŁAŚCIWEGO BIEGU POSTĘPOWANIU POWYPADKOWEMU;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UPRAWNIENIA ZGODNE Z ROZPORZĄDZENIEM RADY MINISTRÓW Z DNIA 02.09.1997 R W SPRAWIE SŁUŻBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY;WYNAGRODZENIE: 700ZŁ+WYSŁUGA LAT I PREMIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kadry (at) opera.szczecin.pl
OPERA NA ZAMKU - 2017-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie towaru do sprzedaży, obsługa klienta,przyjmownie dostaw towaru, organizowanie zaopatrzenia itp.
MICHAŁ GRABSKI PIEKARNIA "BAGIETKA", SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY - 2017-12-20 - Ułęż (lubelskie)
fakturowanie, rozliczanie kosztów, księgowanie, analizy.
PIOTRKOWSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIOTRKOWIE TRYB. - 2019-08-16 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowych pracowników młodocianych.Prowadzenie magazynu żywnościowego.
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie - 2018-10-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej I instancji dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu na terenach zamkniętych o charakterze zastrzeżonym ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji strategicznych o znaczeniu państwowym- rozpatrywanie skarg i wniosków dotyczących gospodarki przestrzennej- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań, w tym zadań budżetowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XI piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)