INSPEKTOR DS. REFUNDACJI/SPECJALISTA DS REFUNDACJI Jelenia Góra oferta pracy Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Stanowisko: INSPEKTOR DS. REFUNDACJI/SPECJALISTA DS REFUNDACJI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie wniosków o refundacje wynagrodzeń młodocianych pracowników ich ocena pod wzgl. formalnym.Prowadzenie rejestru nowych wniosków o zawarcie umów o refundację.Udzielanie konsultacji ułatwiajacych zmianę kwalifikacji lub zawodu.Wprowadzanie wnisków do systemu Delfin.Sporządzanie opini do wniosków o zawarcie umowy o refundację.
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Jelenia Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 29, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie wniosków o refundacje wynagrodzeń młodocianych pracowników ich ocena pod wzgl. formalnym.Prowadzenie rejestru nowych wniosków o zawarcie umów o refundację.Udzielanie konsultacji ułatwiajacych zmianę kwalifikacji lub zawodu.Wprowadzanie wnisków do systemu Delfin.Sporządzanie opini do wniosków o zawarcie umowy o refundację.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. REFUNDACJI/SPECJALISTA DS REFUNDACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jelenia Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jelenia Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- komunikatywność,łatwość nawiązywania kontaktów
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Adres pracodawcy:
Wiejska 29, 58-506 Jelenia Góra, powiat: m. Jelenia Góra, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Jelenia Góra
Gmina pracodawcy: Jelenia Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jelenia Góra
Adres strony pracodawcy: ohp.pl
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 29
Profil działalności pracodawcy: placówka edukacyjno-wychowawcza
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/1764- prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego,-prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych,-prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych,-przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego,- prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych,- prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania.Dokumenty należy złożyć do: 01.08.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-07-21 - Rybnik (śląskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-18 - Bytom (śląskie)
Kontrola gotowych detali zgodnie z dostarczonym rysunkiem
Zakłady Mechaniczne DANMAR - 2016-11-18 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, odgromowych,komputerowych
Nowa Elektryka Leszek Zygnerski - 2016-03-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- Prowadzenie całości spraw w zakresie planowania, wydatkowania i rozliczania środków budżetowych, znajdujących się w dyspozycji Wojewody, dotyczących prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa, stanowiących dotacje celowe dla samorządów powiatowych i samorządu województwa, wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, a także przeznaczonych na samodzielne zadania Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego - Wydawanie osobom ubiegającym się o nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii dzienników praktyki zawodowej oraz prowadzenie rejestru wydanych dzienników praktyki zawodowej- Kontrolowanie działania administracji geodezyjnej i kartograficznej, tj. marszałka województwa oraz starostów w zakresie m.in. prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wykorzystania dotacji celowych - Przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach odpowiedzialności dyscyplinarnej, kierowanych do Kujawsko - Pomorskiego Rzecznika Dyscyplinarnego dla osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii- Rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- Kontrolowanie działalność przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestniczenie w opracowaniu projektów wystąpień pokontrolnych Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej: http://www.starogard-gd.sr.gov.pl/2016/05/11/konkurs-a-1100-716/
SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2016-05-12 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: ustalanie kierunków i zasad wykonywania zadań obronnych w komórkach organizacyjnych i jednostek podległych Prokuratorowi Okręgowemu, wykonywanie i koordynowanie wszystkich czynności zleconych przez Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Spraw Obronnych Prokuratury Krajowej, opracowywanie i utrzymanie w aktualności planu operacyjnego funkcjonowania Prokuratury Okręgowej i nadzorowanie planowania operacyjnego w podległych jednostkach organizacyjnych w celu zapewnienia właściwego przygotowania ich do funkcjonowania w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, opracowywanie i utrzymanie w aktualności dokumentacji w Prokuraturze Okręgowej na czas wojny, opracowywanie planów (rocznych, także dla podległych jednostek organizacyjnych) szkolenia obronnego, przygotowanie na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny wewnętrznych aktów kierowania oraz realizowanie zadań związanych z przygotowaniem Prokuratury Okręgowej do funkcjonowania w warunkach zagrożenia, w tym organizowanie stałego dyżuru, realizowanie przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej, planowanie, organizowanie i realizacja szkolenia kadry kierowniczej w Prokuraturze Okręgowej, opracowywanie projektów ustaleń w sprawie przygotowań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych i planów zamierzeń obronnych w Prokuraturze Okręgowej, opracowanie i uzgadnianie planu nadzorów służbowych w jednostkach podległych Prokuraturze Okręgowej w Słupsku, prowadzenie nadzorów służbowych stanu realizacji zadań obronnych w podległych jednostkach organizacyjnych, wykonywanie we współdziałaniu z Wydziałem Budżetowo-Administracyjnym przedsięwzięć zapewniających finansowanie przygotowań obronnych, współpraca z właściwym terytorialnie Szefem Obrony Cywilnej w zakresie działalności prokuratury w tym zakresie, prowadzenie reklamowania osób od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny wspólnie z kadrową, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi właściwych organów państwowych, a w szczególności z resortem obrony narodowej oraz spraw wewnętrznych w sprawach dotyczących realizacji zadań obronnych, prowadzenie w formie elektronicznej dokumentacji z zakresu administracji Prokuratora Okręgowego, sporządzanie sprawozdań, zestawień dotyczących zadań obronnych realizowanych w Prokuraturze Okręgowej i jednostkach podległych, realizowanie przedsięwzięcia z zakresu zarządzania kryzysowego.Wysokość wynagrodzenia na stanowisku pracy: wynagrodzenie zasadnicze 1650 PLN brutto + dodatek z tytułu wysługi lat.
Prokuratura Okręgowa w Słupsku - 2017-12-01 - Słupsk (pomorskie)
Prace remontowe i budowlane na zakładzie produkcyjnym.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-03 - Częstochowa (śląskie)
Rozliczanie kosztów ciepłownictwa lokali mieszkalnych i użytkowych, rozliczanie kosztów zużycia wody lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z najmem lokali użytkowych, prowadzenie spraw związanych z gromadzeniem odpadów oraz wystawianie deklaracji o wyysokości opłat za wywóz nieczystości, prowadzenie rozliczeń związanych z windykacją zaległości czynszowych lokali użytkowych, obsługa interesantów.
Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2015-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
.
WIELKOPOLSKIE CENTRUM HODOWLI I ROZRODU ZWIERZĄT w Poznaniu z siedzibą w Tulcach Sp. z o.o. Filia w Gostyniu - 2016-11-02 - Gostyń (wielkopolskie)
karmienie ryb, odławianie ryb, mycie basenów, czyszczenie
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Trzebiesza (lubelskie)
praca jako kelner i barman
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Łęczna (lubelskie)
sporządzanie pism procesowych, udział w posiedzeniach Sądu, reprezentacja klientów kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zgierz (łódzkie)
wykonywanywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią, prowadzenie dokumentacji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-04-18 - Lubin (dolnośląskie)
1)Poszukiwanie informacji o wszelkich projektach i programach umożliwiających pozyskiwanie środków zewnętrznych w szczególności z funduszy unijnych na realizacje zadań gminy, analiza tych programów. 2)Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z załącznikami do dofinansowania realizacji zadań przy użyciu zewnętrznych środków finansowych, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów, prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z zapisami umów o dofinansowanie projektu, 3) Koordynowanie prac związanych z przygotowaniem wniosków aplikacyjnych dotyczących dofinansowania. 4) Aktualizacja i udział w tworzeniu dokumentów strategicznych. 5) Prowadzenie działań o charakterze informacyjnym w zakresie warunków i możliwości pozyskiwania środków publicznych przez przedsiębiorców, pracodawców, rolników, organizacji pozarządowych, sołectw oraz innych grup zawodowych i społecznych. 6) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją projektów finansowanych przy współudziale środków unijnych oraz dotacji celowych państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego. 7) Sporządzanie i składanie wniosków o płatność, rozliczanie otrzymanych zaliczek, rozliczanie dotacji. 8) Stała współpraca i nawiązywanie kontaktów z instytucjami i firmami zaangażowanymi w proces pozyskiwania funduszy unijnych. 9) Udział w tworzeniu projektu budżetu gminy i jego wykonanie w zakresie realizowanych zadań. 10) Przygotowywanie kalkulacji, rozliczeń końcowych z wykonania powierzonych zadań, zgodnie z budżetem gminy oraz obowiązującym prawodawstwem i regulaminami wewnętrznymi. 11) Sporządzanie sprawozdań (w tym zwłaszcza na sesję Rady Miejskiej), planów, harmonogramów, informacji, odpowiedzi na korespondencję, w zakresie realizowanych zadań. 12) Przygotowywanie artykułów, informacji, relacji na strony internetowe wewnętrzne i zewnętrzne oraz do mediów w odniesieniu do realizowanych zadań. 13) Dbanie o pozytywny wizerunek Burmistrza i gminy Barczewo.
Urząd Miejski w Barczewie - 2017-03-10 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie materiałów dydaktycznych (w języku rosyjskim) dla portalu dlalektora.com, współtworzenie materiałów do samodzielnej nauki jęz angielskiego we współpracy z wykwalifikowanym pedagogiem, prowadzenie indywidualnych zajęć (dla rosyjskojęzycznych osób) za pomocą programu Skype.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Łódź (łódzkie)
rozliczanie czasu pracy kierowców, wprowadzanie kart drogowych, wprowadzanie i opisywanie faktur
Łódzki Zakład Usług Komunalnych - 2018-08-10 - Łódź (łódzkie)
Operator aplikacji komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Montaż lamp oświetleniowych, kontakt z klientami zagraniczynymi (Rosja, Ukraina).
ARQ SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Gdańsk (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Białystok (podlaskie)
Sprzątanie, zamiatanie, odśnieżanie, pielęgnacja roślin.Umowa o pracę na czas określony do 31.12.2016r.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "Dafmar" DAWID MARCINKOWSKI - 2016-06-24 - Piła (wielkopolskie)
zakładanie i archiwizacja akt sprawy, pisanie pism, obsługa korespondencji wychodzącej, kontrola wpłat dokonywanych przez dłużników, przyjmowanie- odbiór pism, dokonywanie zajęć egzekucyjnych- tworzenie projektu pism, zakładanie prostych spraw egzekucyjnych pod nadzorem komornika
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie funduszu emerytalno-rentowego, prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rachunkowości, sporządzanie przelewów elektronicznych z zakresu wypłat świadczeń, prowadzenie rozliczeń wolnych środków pieniężnych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
Cięcie na pile na tartaku deseczek, małych elementów
Usługi Leśne Jadwiga Witulska - 2015-11-27 - Soblówka (śląskie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania irozliczeń finansowych; sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych;przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych; uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u,ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-27 - Warszawa (mazowieckie)
kosztorysowanie, sprawozadnie i odbiór techniczny robót, kontrola zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją,
Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sporządzanie pism, wezwan zawiadomieńsporządzanie spisow archiwalnychobsluga urządzen biurowychsporządzanie wokandwykonywanie czyności zwiażnych z księgowością
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Tynkarz
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Żabno (małopolskie)