INSPEKTOR(NR 5229) Bydgoszcz oferta pracy KURATORIUM O艢WIATY W BYDGOSZCZY
Stanowisko: INSPEKTOR(NR 5229)
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: ZAKRES ZADA艃 - obs艂uga komisji dyscyplinarnych; - zast臋powanie nieobecnych pracownik贸w w kancelarii i w sekretariacie wydzia艂u; - inne zlecone przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego. WARUNKI PRACY Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: Pracownik wykonuje czynno艣ci o charakterze statycznym, zwi膮zane g艂贸wnie z prac膮 przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, zwi膮zane g艂贸wnie z poruszaniem si臋 po terenie Kuratorium. Praca przy komputerze przez co najmniej po艂ow臋 dobowego wymiaru czasu pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Kuratorium mie艣ci si臋 na dw贸ch pi臋trach (drugim i trzecim) w budynku C. Budynek jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych (wej艣cie do budynku z podjazdem dla os贸b niepe艂nosprawnych, windy, schodo艂az i toaleta przystosowana dla os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo na drugim pi臋trze). Stanowisko pracy zlokalizowane jest na trzecim pi臋trze w pokoju biurowym wyposa偶onym w meble biurowe i ergonomiczne siedzisko, wa偶ne dla pracy siedz膮cej oraz w komputer, drukark臋 i telefon.
Data publikacji: 2019-09-25
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KURATORIUM O艢WIATY W BYDGOSZCZY
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ks. Stanis艂awa Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
ZAKRES ZADA艃 - obs艂uga komisji dyscyplinarnych; - zast臋powanie nieobecnych pracownik贸w w kancelarii i w sekretariacie wydzia艂u; - inne zlecone przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego. WARUNKI PRACY Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅: Pracownik wykonuje czynno艣ci o charakterze statycznym, zwi膮zane g艂贸wnie z prac膮 przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, zwi膮zane g艂贸wnie z poruszaniem si臋 po terenie Kuratorium. Praca przy komputerze przez co najmniej po艂ow臋 dobowego wymiaru czasu pracy. Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: Kuratorium mie艣ci si臋 na dw贸ch pi臋trach (drugim i trzecim) w budynku C. Budynek jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych (wej艣cie do budynku z podjazdem dla os贸b niepe艂nosprawnych, windy, schodo艂az i toaleta przystosowana dla os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo na drugim pi臋trze). Stanowisko pracy zlokalizowane jest na trzecim pi臋trze w pokoju biurowym wyposa偶onym w meble biurowe i ergonomiczne siedzisko, wa偶ne dla pracy siedz膮cej oraz w komputer, drukark臋 i telefon.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 w zast臋pstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR(NR 5229)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZB臉DNE - Wykszta艂cenie: 艣rednie; - Sta偶 pracy: powy偶ej 0,5 roku sta偶u pracy w administracji publicznej; - Znajomo艣膰 ustawy o s艂u偶bie cywilnej, ustawy o pracownikach urz臋d贸w pa艅stwowych, przepis贸w o艣wiatowych, Kpa; - Umiej臋tno艣膰 stosowania prawa w praktyce; - Posiadanie obywatelstwa polskiego; - Korzystanie z pe艂ni praw publicznych; - Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE - Umiej臋tno艣膰 planowania i organizowania pracy w艂asnej; - Umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia; - Samodzielno艣膰 i dok艂adno艣膰; - Umiej臋tno艣膰 efektywnego komunikowania si臋 w mowie i pi艣mie; - Umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i korzystania z Internetu; - Umiej臋tno艣ci redakcyjne na wysokim poziomie; - Umiej臋tno艣膰 komunikacji interpersonalnej; - Umiej臋tno艣膰 pracy pod presj膮 czasu; - Kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: KURATORIUM O艢WIATY W BYDGOSZCZY
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Ks. Stanis艂awa Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY i O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNE - 呕yciorys/CV i list motywacyjny; - Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia; - Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego/sta偶u pracy; Kopie 艣wiadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub kopie innych dokument贸w potwierdzaj膮cych okresy zatrudnienia, w tym potwierdzaj膮cych posiadanie wymaganego sta偶u pracy w administracji; - O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa; - O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboru; - O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych; O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe. DOKUMENTY i O艢WIADCZENIA DODATKOWE - Kopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 - w przypadku kandydat贸w, zamierzaj膮cych skorzysta膰 z pierwsze艅stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajd膮 si臋 w gronie najlepszych kandydat贸w. TERMIN I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 18 pa藕dziernika 2019 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urz臋du Miejsce sk艂adania dokument贸w: Kuratorium O艣wiaty Kancelaria pok. 300 (III pi臋tro) ul. Konarskiego 1 - 3 85-066 Bydgoszcz z dopiskiem na kopercie Oferta pracy na stanowisko inspektora - zast臋pstwo DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA Dane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Kujawsko-Pomorski Kurator O艣wiaty z siedzib膮 w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 639; listownie na adres: Kuratorium O艣wiaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz; email: kurator (at) bydgoszcz.uw.gov.pl; ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA Kuratorium O艣wiaty w Bydgoszczy jest dost臋pna na portalu ePUAP (Elektroniczna Platforma Us艂ug Administracji Publicznej) http://epuap.gov.pl Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych z siedzib膮 w Bydgoszczy przy ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz nr telefonu: 52 34 97 623; e-mail: jsternik (at) bydgoszcz.uw.gov.pl; listownie na adres: Kuratorium O艣wiaty w Bydgoszczy, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: podmioty upowa偶nione do odbioru Pa艅stwa danych osobowych na podstawie odpowiednich przepis贸w prawa; podmioty, kt贸re przetwarzaj膮 Pa艅stwa dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzaj膮ce); przekazanie danych osobowych nie zwalnia przekazuj膮cego z odpowiedzialno艣ci za ich przetwarzanie Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, w kt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: 1. prawo dost臋pu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 4. prawo do usuni臋cia danych osobowych; - 偶膮danie realizacji tych praw nale偶y przes艂a膰 w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej; 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Podstawa prawna przetwarzania danych: 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO. Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikaj膮cym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o s艂u偶bie cywilnej (m.in. imi臋, nazwisko, dane kontaktowe, wykszta艂cenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w s艂u偶bie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezb臋dne, aby uczestniczy膰 w procesie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokre艣lonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyra偶enie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgod臋 tak wyra偶on膮 mo偶na odwo艂a膰 w dowolnym czasie. Je偶eli podane dane b臋d膮 obejmowa艂y szczeg贸lne kategorie danych, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna b臋dzie wyra藕na zgoda na ich przetwarzanie, kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowane INNE INFORMACJE W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, jest ni偶szy ni偶 6 %. Umowa o prac臋 na czas zast臋pstwa nieobecnego cz艂onka korpusu s艂u偶by cywilnej na czas jego usprawiedliwionej nieobecno艣ci. Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania formalne, zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru, b臋d膮 powiadomieni o terminie jego przeprowadzenia. Etapy naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy i rozmowa kwalifikacyjna. Po zako艅czeniu naboru oferty os贸b niezatrudnionych pozostawione zostan膮 do odbioru przez okres 3 miesi臋cy od dnia opublikowania informacji o wyniku danego naboru. Po up艂ywie tego terminu dokumenty nieodebrane zostan膮 zniszczone, co zostanie udokumentowane w taki spos贸b, aby pozwala艂o to na ustalenie spe艂nienia albo niespe艂nienia wymaga艅 formalnych obowi膮zuj膮cych w danym naborze bez dysponowania tymi dokumentami lub ich kopiami. Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod nr tel. 52 34 97 616.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Ks. Stanis艂awa Konarskiego
Numer budynku pracodawcy: 1-3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 25.09.2019
Oferta pracy wa偶na do: 18.10.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 25.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 25.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?82d095d7bc784e0952c20ec4a1a897ba
Podobne oferty pracy
Sprzeda偶 pieczywa i wyrob贸w cukierniczych.
Piekarnia Warmi艅ska M. 艁awrukajtis-Klimkowska M.艁awrukajtis S.J. - 2016-12-01 - Gda艅sk (pomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- przygotowywanie i przeprowadzanie post臋powa艅 zgodnie z przepisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, - weryfikowanie, b膮d藕 sporz膮dzanie um贸w zawieranych w zakresie udzielonych zam贸wie艅,- prowadzenie spraw zwi膮zanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezb臋dnej do z艂o偶enia wniosku o dofinansowanie zada艅 ze 艣rodk贸w pozabud偶etowych,- monitorowanie procedur wynikaj膮cych z przyznania 艣rodk贸w finansowych na okre艣lone projekty, we wsp贸艂pracy z wydzia艂ami Urz臋du, zgodnie z warunkami zawartych um贸w,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczeg贸lne zadania, w trakcie realizacji przedsi臋wzi臋cia i po jego zako艅czeniu oraz sporz膮dzanie sprawozda艅 w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w post臋powaniach prowadzonych przez innych pracownik贸w Oddzia艂u Zam贸wie艅 Publicznych i Inwestycji,- wsp贸艂udzia艂 w prowadzeniu spraw zwi膮zanych z planowaniem zam贸wie艅 centralnych, wsp贸艂praca w tym zakresie z wydzia艂ami oraz z Centrum Obs艂ugi Administracji Rz膮dowej.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-04-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-pe艂nienie czynno艣ci inspektora nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie realizacji zlece艅, um贸w i inwestycji oraz prowadzenie obowi膮zuj膮cej w tym zakresie dokumentacji;-nadzorowanie prac budowlanych realizowanych przez podmioty zewn臋trzne-nadz贸r nad przestrzeganiem technologii i jako艣ci rob贸t, przepis贸w bhp, przeciwpo偶arowych, bezpiecznych metod pracy;-nadz贸r nad utrzymywaniem obiekt贸w budowlanych w ci膮g艂ej sprawno艣ci technicznej;-planowanie oraz nadzorowanie przegl膮d贸w technicznych budynk贸w i budowli - zgodnie z zapisami prawa budowlanego oraz sporz膮dzanie obowi膮zuj膮cych w tym zakresie protoko艂贸w oraz niezb臋dnej dokumentacji;-dokonywanie ocen technicznych budynk贸w,-weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej-sporz膮dzanie kosztorys贸w inwestorskich i SIWZ;-sprawdzanie i weryfikacja kosztorys贸w ofertowych, powykonawczych;-udzia艂 w przygotowywaniu, realizacji i rozliczaniu inwestycji, w post臋powaniach przetargowych i komisjach technicznych;-wyb贸r wykonawc贸w do realizowanych zada艅 remontowych;-stosowanie procedur jako艣ciowych.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Wsp贸lnota - 2018-05-14 - B臋dzin (艣l膮skie)
naprawa silnik贸, naprawa i konserwacja aut i cz臋sci
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wilk贸w (dolno艣l膮skie)
Wyb贸r 藕r贸de艂 zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Warta (艂贸dzkie)
samodzielna ksi臋gowa, ksi臋gowanie faktur us艂ugopwych i materia艂owych, prowadzenie rejestr贸w kasowych, rejestr贸w VAT, rejestr贸w bankowych
Przedsi臋biorstwo Wodoci膮g贸w i Kanalizacji Bytom Sp. z o. o. - 2018-09-11 - Bytom (艣l膮skie)
- Rozpatrywanie wniosk贸w- Przeprowadzanie kontroli- Prowadzenie spraw zwi膮zanych z zawiadomienie o zako艅czeniu budowy
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mr膮gowie - 2019-07-29 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
1. Rozpatrywanie wniosk贸w i przygotowywanie pozwole艅 na budow臋 lub rozbi贸rk臋 oraz decyzji zezwalaj膮cych na realizacj臋 inwestycji drogowych2. przyjmowanie zg艂osze艅 na budow臋 i wykonywanie rob贸t budowlanych nie obj臋tych obowi膮zkiem uzyskania pozwolenia na budow臋 lub rozbi贸rk臋3. zg艂aszanie sprzeciwu w sprawie budowy i wykonywania rob贸t oraz nak艂adanie obowi膮zku uzyskania pozwolenia na budow臋 lub rozbi贸rk臋4. przygotowywanie decyzji o zmianie pozwolenia na budow臋 lub rozbi贸rk臋5. rozpatrywanie wniosk贸w i przygotowywanie decyzji o przeniesieniu pozwolenia na budow臋6. prowadzenie spraw zwi膮zanych z udzia艂em zgody na odst臋pstwo od przepis贸w techniczno - budowlanych7. rejestrowanie i wydawanie dziennik贸w bud贸w8. stwierdzanie wyga艣ni臋cia decyzji o pozwolenie na budow臋Praca w budynku przy ul. Gryfit贸w 4-6 Wi臋cej informacji nt. oferty pracy i wymaganych dokument贸w znajduje si臋 na stronie internetowej www.spkolobrzeg.finn.pl. Wymagane dokumenty nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie w kancelarii og贸lnej (pok贸j nr 3) lub poczt膮 na adres Starostwa Powiatowego w terminie do dnia 02.12.2016r. z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Budownictwa".
Starostwo Powiatowe w Ko艂obrzegu - 2016-11-21 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Ksi臋gowanie protoko艂贸w przyj臋cia do magazynu cz臋艣ci zamiennych oraz sporz膮dzaniei ksi臋gowanie dokument贸w rozchodowych.Wystawianie, opisywanie, ksi臋gowanie faktur, wskazywanie pozycji wydatk贸w zgodniez klasyfikacj膮 bud偶etow膮, wprowadzanie polece艅 przelew贸w do programu FORTECH, klasyfikowanie wydatk贸w zgodnie z realizacj膮 dzia艂a艅 w uk艂adzie bud偶etu zadaniowego oraz uzgadnianie realizacji bud偶etu zadaniowego z Pionem G艂贸wnego Ksi臋gowego.Prowadzenie ewidencji pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych b臋d膮cych w u偶ytkowaniu.Ujmowanie w ksi膮偶ce kontowej faktur wg. pozycji bud偶etowych, comiesi臋czne uzgadnianie wydatk贸w z Pionem G艂贸wnego Ksi臋gowego.Wystawienie not koryguj膮cych b艂臋dy w fakturach oraz zg艂aszanie kontrahentom konieczno艣ci wystawiania faktury koryguj膮cej.Sporz膮dzanie zestawie艅 dokument贸w przychodowych i rozchodowych materia艂贸w oraz pozosta艂ych 艣rodk贸w trwa艂ych .Przygotowywanie ewidencji materia艂owej oraz sporz膮dzanie sprawozda艅 z wykorzystaniem systemu komputerowego.Przygotowywanie danych o stanie zapas贸w magazynowych i wykorzystaniu 艣rodk贸w finansowych.
Nadbu偶a艅ski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w Che艂mie - 2019-02-01 - Che艂m (lubelskie)
Nadz贸r weterynaryjny nad podmiotami produkuj膮cymi i wprowadzaj膮cymi do obrotu produkty pochodzenia zwierzecego, rozbiorem i przetw贸rstwem mi臋sa w zak艂dach zatwierdzonych i rejestrowanych, ubocznymi produktami pochodzenia zwierz臋cego. Nadz贸r nad urz臋dowym badaniem mi臋sa w ubojniach i mi臋sa na u偶ytek w艂asny.Planowanie i realizacja pobierania pr贸b z produkt贸w pochodzenia zwierz臋cego przeznaczonych do spo偶ycia dla ludzi do bada艅 monitoringowych w kierunku pozosta艂o艣ci chemicznych , biologicznych, lek贸w oraz ska偶e艅 promieniotw贸rczych. Zatwierdzanie i rejestrowanie zak艂ad贸w produkuj膮cych 艣rodki spo偶ywcze pochodzenia zwierz臋cego.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-10-03 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
wspieranie dziecka 3 - letniego w wykonaniu czynno艣ci samoobs艂ugowych, pomoc podczas zaj臋膰 i zabaw w ci膮gu dnia w przedszkolu, uczestnictwo w spacerach oraz w organizowanych zabawach z dzie膰mi.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Dobczyce (ma艂opolskie)
stolarka meblowa, budowlana, umiej臋tno艣膰 odczytu projektu
ZAK艁AD STOLARSKI STANIS艁AW P臉KA艁A - 2020-03-03 - Pszczyna (艣l膮skie)
Nadz贸r nad przebiegiem prac realizowanych przez wykonawc贸w zewn臋trznych. Kontrola stanu techniczbego nieruchomo艣ci obs艂ugiwanych przez pracodawc臋. Wykonywanie inwentaryzacji obiekt贸w i sporz膮dzanie kosztorys贸w. Organizacja i nadz贸r nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomo艣ci. Przygotowanie materia艂贸w przetargowych na realizacj臋 remont贸w. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla nieruchomo艣ci.
ZESP脫艁 ZARZ膭DC脫W NIERUCHOMO艢CI SP. Z O.O., Ul. 17 stycznia 48 02-146 W-wa, Oddzia艂 Gi偶ycko - 2017-09-29 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Z膮bkowice 艢l膮skie (dolno艣l膮skie)
przygotowywanie p艂atno艣ci, uczestniczenie w przygotowywaniu biznes plan贸w, analiz i raport贸wpomoc w bie偶膮cej pracy dzia艂u
Przedsi臋biorstwo Uzdrowiskowe "USTRO艃" SA - 2016-02-12 - Ustro艅 (艣l膮skie)
1. Wykonywanie zada艅 organu administracji geodezyjnej i kartograficznej wynikaj膮cych z przepis贸w w zakresie:geodezji i kartografii, w szczeg贸lno艣ci zwi膮zanych z prowadzeniem powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Na stanowisku pracy wiod膮cym zadaniem b臋dzie udzia艂 w:a) weryfikacji pod wzgl臋dem zgodno艣ci z przepisami prawa obowi膮zuj膮cymi w geodezji i kartografii, dokument贸w i materia艂贸w sk艂adanych do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, b)bie偶膮cym prowadzeniu informatycznych baz danych graficznych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego: mapy zasadniczej; c) przepis贸w o infrastrukturze informacji przestrzennej, w tym uczestnictwo w prowadzeniu geodezyjnego portalu internetowego;d) ustawy o gospodarce nieruchomo艣ciami, a w szczeg贸lno艣ci zwi膮zanymi z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomo艣ci i ustalaniem warto艣ci katastralnej nieruchomo艣ci na podstawie dost臋pnych dokument贸w i informacji.2. Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z prowadzeniem post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych dla prac geodezyjnych i/lub kartograficznych zlecanych z zakresu dzia艂ania ODGK.
Starostwo Powiatowe w P艂ocku - 2019-02-25 - P艂ock (mazowieckie)
w/g potrzeb
Przedsi臋biorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2016-11-17 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
przygotowywanie projekt贸w pism, um贸w, zarz膮dze艅, administracja cmentarzami, obs艂uga elektronicznych baz danych
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Ksi臋ginice (dolno艣l膮skie)
zgodnie ze stanowiskiem
Gdy艅ska Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa - 2020-07-16 - Gdynia (pomorskie)
Malowanie, lakierowanie, element贸w konstrukcji stalowych.
M.G.A.-STAL Sp. z o.o. - 2019-08-05 - Jasie艅 (lubuskie)
-kompletacja towaru spo偶ywczego na palet臋 zgodnie z zam贸wieniam- wyk艂adanie towaru - kontrola stan贸w magazynowych
Ba膰-Pol Sp. akcyjna - 2016-08-31 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
nadz贸r nad przestrzeganiem przepis贸w dotycz膮cych ochrony przeciwpo偶arowej w zak艂adnie pracy, kontrola przepis贸w techniczno-budowlanychpraca na umow臋 na okres pr贸bny (1/2/ etatu), praca w godzinach 7:00-15:30oferta dost臋pna w sali F
2 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2018-04-17 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
PRACE PRZYGOTOWAWCZE I PORZ膭DKOWE NA PLACU BUDOWY, PRACE IZOLACYJNE, WYKONYWANIE MIESZANEK BUDOWLANYCH, CZYNNO艢CI PRZY MALOWANIU, TYNKOWANIU, STAWIANIU RUSZTOWA艃, WYKONYWANIE WYKOP脫W, R脫WNANIE GRUNTU, INNE PLACE ZLECONE;WYMAGANIA: WYKSZTA艁CENIE PODSTAWOWE, ZAWODOWE, DOK艁ADNO艢膯, RZETELNO艢膯, OBS艁UGA ELEKTRONARZ臉DZI, BADANIA WYSOKO艢CIOWE POWY呕EJ 3m, MIN. 6 MIESI臉CY DO艢WIADCZENIA W BRAN呕Y BUDOWLANEJ
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1.Kontrole warunk贸w pracy oraz przestrzegania przez pracownik贸w zasad i przepis贸w BHP. 2. Okresowe analizy stanu BHP. 3. Ocena ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. 4. Opracowanie instrukcji ruchowych w cz臋艣ci dotycz膮cej BHP. 5. Udzia艂 w ocenie dokumentacji inwestycyjnej oraz udzia艂 w odbiorach technicznych. 6. Prowadzenie ca艂o艣ci spraw zwi膮zanych z wypadkowo艣ci膮 przy pracy. 7. Nadz贸r zaopatrzenia pracownik贸w w odzie偶 ochronn膮, robocz膮, sprz臋t ochrony osobistej.
Przedsi臋biorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2019-10-16 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
G艂贸wne obowi膮zki:- kwalifikowanie z艂o偶onych wniosk贸w jednostek samorz膮du terytorialnego pod wzgl臋dem spe艂nienia wymog贸w formalnych i merytorycznych,- analizowanie i rozliczanie 艣rodk贸w finansowych przekazanych jednostkom samorz膮du,- udzielanie informacji o zasadach realizacji zada艅 w ramach Solidarno艣ciowego Funduszu Wparcia Os贸b Niepe艂nosprawnych i warunkach naboru wniosk贸w,- przygotowywanie dokument贸w zwi膮zanych z Solidarno艣ciowym Funduszem Wsparcia Os贸b Niepe艂nosprawnych, w tym informacji o Programie,- przygotowywanie i przekazywanie rocznych sprawozda艅 z realizacji zada艅 w ramach Solidarno艣ciowego Funduszu Wsparcia Os贸b Niepe艂nosprawnych do ministra w艂a艣ciwego ds. zabezpieczenia spo艂ecznego.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek C, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy- spawanie dowolnymi metodami
METAL PLAST JANUSZ ZAG脫RSKI - 2018-01-01 - Brzozie Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
Efektywna obs艂uga i sprzeda偶 produkt贸w bankowych; pozyskiwanie nowych klient贸w jak te偶 utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami; kreowanie pozytywnego wizerunku banku; uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych banku.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - 艁om偶a (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesi膮ce, nast臋pnie na czas nieokre艣lony; godziny pracy: 7.00- 15.00, 14.00- 22.00; wysoko艣膰 wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawc膮
Hotel Jantar 膯wigo艅 i Wsp贸lnicy Sp贸艂ka Jawna - 2018-01-24 - Ustka (pomorskie)
R臋czna i reczno-maszynowa obr贸bka, prace og贸lno艣lusarskie, monta偶 konstrukcji stalowych (bramy, ogrodzenia, balustrady).
kontakt przez PUP - 2020-05-15 - Tworkowa (ma艂opolskie)
wi臋cej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zak艂adce "NAB脫R"
URZ膭D GMINY SZYD艁OWO - 2016-02-17 - Jaraczewo (wielkopolskie)