INSPEKTOR WOJEWÓDZKIW WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 5248) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKIW WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 5248)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- kwalifikowanie złożonych wniosków jednostek samorządu terytorialnego pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych,- analizowanie i rozliczanie środków finansowych przekazanych jednostkom samorządu,- udzielanie informacji o zasadach realizacji zadań w ramach Solidarnościowego Funduszu Wparcia Osób Niepełnosprawnych i warunkach naboru wniosków,- przygotowywanie dokumentów związanych z Solidarnościowym Funduszem Wsparcia Osób Niepełnosprawnych, w tym informacji o Programie,- przygotowywanie i przekazywanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych do ministra właściwego ds. zabezpieczenia społecznego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".

Data publikacji: 2019-09-27

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- kwalifikowanie złożonych wniosków jednostek samorządu terytorialnego pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych,- analizowanie i rozliczanie środków finansowych przekazanych jednostkom samorządu,- udzielanie informacji o zasadach realizacji zadań w ramach Solidarnościowego Funduszu Wparcia Osób Niepełnosprawnych i warunkach naboru wniosków,- przygotowywanie dokumentów związanych z Solidarnościowym Funduszem Wsparcia Osób Niepełnosprawnych, w tym informacji o Programie,- przygotowywanie i przekazywanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań w ramach Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych do ministra właściwego ds. zabezpieczenia społecznego.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKIW WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 5248)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej,- znajomość ustawy o Solidarnościowym Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych,- znajomość ustawy o pomocy społecznej,- znajomość ustawy o finansach publicznych,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- umiejętność redagowania pism urzędowych,- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, - współdziałanie w grupie, myślenie analityczne, efektywna komunikacja.Wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe ekonomiczne pozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych,- znajomość ustawy o służbie cywilnej,- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i własnoręcznie podpisany list motywacyjny,- oświadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 27 września 2019 roku do dnia 7 października 2019 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki-WPS.VIII.7 - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data dodania oferty pracy: 27.09.2019

Oferta pracy ważna do: 07.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?06336e5ec89aafe747bd8e22ab98b602

Podobne oferty pracy

KASJER/BUFETOWY - od 2 000 PLN

Praca z klientem, obsługa kasy, nakładanie posiłków, drobne prace na kuchni. Praca dwuzmianowa w godz.6.00-14.00 i 11.00-19.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej (na terenie przyzakładowych stołówek w Bielsku-Białej (przy ul. Rudawka 96 oraz ul. Bukietowej).
"EUREST POLAND" SP. Z O. O. - 2016-04-21 - Bielsko-Biała (śląskie)

PAKOWACZ - od 2 350 PLN

pakowanie sera, obsługa maszyn pakujących
MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Turek (wielkopolskie)

LAKIERNIK - od 1 850 PLN

Wykształcenie minimum zawodowe. Prawo jazdy kat. B. Lakierowanie elementów stalowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, oisovbisty oraz e-mailowy: womarbiuro (at) interia.pl
WOMAR WOŹNIAK MARIUSZ - 2016-07-01 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR - od 2 450 PLN

współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne a tym samym na wymiar składek na ubezpieczenie; sporządzanie wniosków o udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych; prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie należności; sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych; sporządzanie sprawozdawczości statystycznej; przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-10-18 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. PRACOWNICZYCH - od 2 500 PLN

- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczanie czasu pracy, wsparcie procesów rekrutacyjnych i szkoleniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wyższe z obszaru prawa pracy. Doświadczenie min. 3 lata prowadzenia spraw pracowniczych, w tym rozliczania czasu pracy. Znajomość: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów o ochronie danych osobowych, obsługi aplikacji MS Office. Umiejętności: abstrakcyjnego myślenia, organizowania pracy własnej, interpersonalne, pracy w zespole, skrupulatność i rzetelność, potrzeba rozwoju zawodowego, chęć uczenia się, komunikatywność, dyskrecja, otwartość na zmiany. Wymagania pożądane: wykształcenie wyższe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Doświadczenie w obszarze zarządzania kompetencjami, w tym prowadzenie procesów doboru personelu. Znajomość: obsługi programu Płatnik, obsługi programu Impuls. - Aplikacje zawierające CV należy przesyłać w terminie do dnia 4 września 2017 r. na adres: Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice z dopiskiem Wydział Polityki Kadrowej aplikacja lub na adres mailowy j.nowak (at) gpw.katowice.pl. W dokumentach aplikacyjnych koniecznie prosimy zawrzeć klauzulę:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów S.A. ul. Wojewódzka 19, 40-026 Katowice oraz pozostałe spółki powiązane kapitałowo ze spółką GPW S.A., zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie oświadczam, że znane mi są informacje, o których mowa w art. 24 ust. 1 ww. ustawy. Podanie danych jest dobrowolne, acz konieczne do rozpatrzenia mojego podania.
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-22 - Katowice (śląskie)

WĘDLINIARZ - 2 100 - 2 600 PLN

praca na hali produkcyjnej przy wyrobie wedlin, obsługa maszyndo produkcji wędlin
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Jabłonka (małopolskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH/ DS. KADR PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCH - od 2 600 PLN

Obsługa recepcji, prowadzenie korespondencji Ośrodka, sporządzanie sprawozdań, prowadzenie działalności promocyjno marketingowej Ośrodka, prowadzenie spraw personalnych oraz dokumentacji kadrowej pracowników młodocianych zgodnie z Kodeksem Pracy
kontakt przez OHP - 2019-12-17 - Lanckorona (małopolskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 22 PLN

Monter konstrukcji stalowych
PPHU "WOBISTAL" Wojciech Biegański - 2020-06-30 - Ignaców (łódzkie)

INSPEKTOR DS. KADR I KANCELARII - od 3 100 PLN

Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji.Organizowanie obiegu dokumentów w Szpitalu.Przechowywanie i aktualizowanie zbioru przepisów.Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.Prowadzenie spraw pracowniczych:- prowadzenie akt osobowych pracowników,- przygotowywanie umów o pracę,- sporządzanie dokumentów dotyczących zmian warunków płacy, nagród, kar porządkowych itp.,- sporządzanie świadectw pracy, opisów stanowisk, planowanie ścieżek karier itp.,- przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych zawieranych przez Szpital.Sprawozdawczość.Sporządzanie pism, protokołów, zarządzeń i innych dokumentów.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu - 2019-11-27 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych z zakresie funduszu emerytalno- rentowego, działów specjalnych, pomocników rolnika (rozliczanie i uzgadnianie wpływów składek na ubezpieczenie zdrowotne), prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału zgodnie z zasadami rachunkowości, dekretowanie dowodów księgowych, obsługa programu finansowo-księgowego, sporządzanie informacji z ubezpieczenia zdrowotnego, realizacja zadań dotyczacych obiegu kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-09-30 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych Starostwa Powiatowego w Płocku i jednostek organizacyjnych Powiatu, realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim, w szczególności:1. przygotowywanie projektów Uchwał Zarządu Powiatu w Płocku niezbędnych do zrealizowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wszelkich ogłoszeń przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,3. zamieszczanie wszelkich niezbędnych ogłoszeń na stronie internetowej Zamawiającego, tablicy ogłoszeń oraz przesyłanie ich do Urzędu Zamówień Publicznych, celem ich publikacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych,4. zamieszczanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych dokumentów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej Zamawiającego,5. prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6. wykonywanie innych czynności z zakresu przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zleconych przez bezpośredniego przełożonego,7. przygotowywanie planów postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim,8. przygotowywanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2019-10-09 - Płock (mazowieckie)

KELNER SEZON - od 3 500 PLN

ZBIERANIE ZAMÓWIEŃ OD KLIENTÓW
kontakt przez OHP - 2020-02-14 - Jastrzębia Góra (pomorskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - od 2 450 PLN

OSOBISTA I TELEFONICZNA OBSŁUGA PACJENTA, UMAWIANIE TERMINÓW ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH, UDZIELANIE INFORMACJI DOT. ZAKRESU ŚWIADCZONYCH USŁUG, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE OK. 6 MIESIĘCY JAKO REJESTRACTORKA MEDYCZNA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKI I NIEMIECKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Mierzyn (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (FUNDRAISER) - od 2 250 PLN

praca przy komputerze i telefonie, pozyskiwanie i poszukiwanie darczyńców na cele statutowe fundacji lub dla podopiecznych
Fundacja Gramy do Końca - 2019-10-31 - Chorzów (śląskie)

INSPEKTOR DO SPRAW ADMINISTRACYJNO - MAGAZYNOWYCH. - od 2 160 PLN

Obsługa sekretariatu, obsługa administracji biurowej i magazynowej.
"EUROCASH" S.A.\Centrum Dystrybucyjne w Pińczowie - 2016-12-21 - Pińczów (świętokrzyskie)

FRYZJER - 1 033,7 PLN

usługi fryzjerskie- mycie, strzyżenie, farbowanie włosów
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Sandomierz (świętokrzyskie)

POMOC TRAKOWEGO - do 17 PLN

Odnoszenie i opisywanie desek
JURKOP Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy SC - 2020-06-03 - Olbrachtówko (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - KASJER (N) - do 2 000 PLN

wykładanie towaru, dbanie o porządek na sali sprzedażowej
Jan Wójcik P.H.U Jan i Barbara Wójcik - "JANBAR" - 2017-11-22 - Wojnicz (małopolskie)

PRACZKA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) (DOPOSAŻENIE PFRON) - od 2 000 PLN

- Pranie odzieży roboczej a następnie jej naprawa.- Segregowanie odzieży przeznaczonej do prania tak pod względem zabrudzenia jak i pod względem zleceniodawcó. Wybranie odpowiedniego programu na panelu sterowania i uruchomienie urządzenia piorącego.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie zawodowe BEZ znaczenia. Wymagana chęć do pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO -WOZIDŁA - od 3 500 PLN

Praca na budowie, przewóz tłucznia, mas ziemnych w miejscowości Medyka
MARC-POL Marcin Biel - 2018-03-14 - Przemyśl (podkarpackie)

INSPEKTOR - do 3 000 PLN

nadzór nad urządzeniami medycznymiGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2019-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KONSERWATOR - od 2 600 PLN

prace naprawcze, konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Libiąż (małopolskie)

INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM - od 1 850 PLN

Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem projektów rozwiązań dotyczących informatyzacji pracy w jednostkach obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, zapewnienie pełnej obsługi informatycznej dla wskazanych jednostek, zarządzanie bezpieczeństwem informatycznym oraz zarządzanie procesem certyfikatów i podpisów elektronicznych we wszystkich jednostkach obsługiwanych przez CUW. Analiza zapotrzebowania na sprzęt i organizacja stanowisk komputerowych w jednostkach obsługiwanych przez CUW.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2016-07-11 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - do 4 200 PLN

Wykonywanie czynności wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane z dn. 7 lipca 1994 r.(obowiązki inwestora, inspektora nadzoru inwestorskiego),Sprawowanie bieżącej kontroli nad stanem dróg (wraz z infrastrukturą towarzysząca) będących w utrzymaniu ZDP. Organizowanie i podział pracy pomiędzy podległych pracowników drogowych Obwodu Drogowego Trzebnica, wraz z rozliczaniem tej pracy.Szczegółowe dane o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Trzebnicy (http://bip.powiat.trzebnica.pl), stronie internetowej ZDP (www.drogi.trzebnica.pl)
Zarząd Dróg Powiatowych - 2017-10-09 - Trzebnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 3 100 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR - 2 800 - 3 000 PLN

KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe techniczne I stopnia o kierunku: budownictwo albo architektura lub z zakresu instalacje sanitarne; mini. 3 lata stażu pracy na stanowiskach związanych z projektowaniem lub realizacją procesu budowlanego (w ramach stosunku pracy); zakres obowiązków: Planowanie oraz realizacja inwestycji i remontów gminnych budynków użyteczności publicznej, planowanie oraz realizacja inwestycji infrastruktury komunalnej gminy, prowadzenie bieżącego monitoringu i analizy możliwości pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie zadań gminy, uzgadnianie dokumentacji technicznej z innymi komórkami Urzędu Miejskiego, Prowadzenie spraw dotyczących ochrony zabytków w zakresie kompetencji gminy; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-03-14 - Pyskowice (śląskie)

OPERATOR POMPY DO BETONU - 3 500 - 5 000 PLN

Praca zgodna z nazwą zawodu
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o. - 2018-12-12 - Zielona Góra (lubuskie)


Wybierz powiat