INSPEKTOR Poznań oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 450 PLN
Zakres obowiązków: współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne a tym samym na wymiar składek na ubezpieczenie; sporządzanie wniosków o udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych; prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie należności; sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych; sporządzanie sprawozdawczości statystycznej; przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników
Data publikacji: 2019-10-18
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne a tym samym na wymiar składek na ubezpieczenie; sporządzanie wniosków o udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych; prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie należności; sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych; sporządzanie sprawozdawczości statystycznej; przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 450 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane wykształcenie wyższe; konieczny min. 2-letni staż pracy zawodowej przy wykształceniu średnim; konieczna umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych oraz sporządzania pism i notatek; inne wymagania zamieszczono w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.56.2019
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.56.2019, Termin: szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS BIP 1200-OP.110.56.2019
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: ŚW. MARCIN
Numer budynku pracodawcy: 46/50
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 18.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f37056d4af68c20e4051184688e8f838
Podobne oferty pracy
.
P.H.U "MOTO - FILTR" Hanna Pawińska - 2016-01-15 - Gostyń (wielkopolskie)
Rozliczanie użytk. lokali w zaresie zaliczek i kosztów zużycia wody, odpr. ścieków i podrzewania wody. Import odczytów wodomierzy do systemu Spółki, analiza stanu zadłużenia użytk. lokali dla potrzeb windykacji
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2019-05-28 - Zamość (lubelskie)
prace przy instalacjach elektrycznych
Elektronika i Automatyka Przemyslowa Sławomir Golemo - 2016-03-22 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
Sprzatanie terenów wewnętrznych i zewnętrznych, odśnieżanie, pielęgnowanie, utrzymywanie terenów zielonych.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łódź (łódzkie)
Kontakt osobisty lub telefoniczny pod nr: 604 406 283. Przewóz osób na trasie Wadowice - Kraków (wycieczki) lub przewóz pracowników na trasie A-chów - Lędziny. Praca od godz. 5, 6, 7 lub 8.Na początku umowa zlecenie z późniejszą możliwościa pracy na umowę o prace na czas określony. Wynagrodzenie 13 zł /h brutto.
Makuch Kazimierz ,,Makbus" - 2017-02-07 - Gierałtowiczki (małopolskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wleń (dolnośląskie)
obsługa magazynu, przyjmowanie towaru, przewóz towarów
Jucha Paweł Zakład Produkcji Obuwia ,,Stagórs" - 2016-11-28 - Stanisław Górny (małopolskie)
realizacja zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracyGodziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Olsztynie - 2018-11-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie funkcji nadzoru budowlanego i technicznego
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Żagań (lubuskie)
Księgowanie zgodnie z zasadami rachunkowości oraz zakładowym planem kont. Monitorowanie prawidłowości rozliczeń pobranych zaliczek delegacji. Wystawianie faktur VAT. Rozliczanie międzyokresowych kosztów. Rozliczanie inwentaryzacji. Przygotowywanie materiałów do badań bilansu.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej PARTNER Sp.z o.o. - 2016-02-25 - Lędziny (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Prowadzenie dokumentacji i całokształtu spraw związanych z zasobami ludzkimi tj. rekrutacją, podjęciem i rozwiązaniem stosunku pracy.- Prowadzenie akt osobowych.- Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego.- Rozliczanie czasu pracy.- Administrowanie środkami funduszu socjalnego.- Przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz na potrzeby wewnętrzne.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWANIE MATERIAŁU DO CYNKOWANIA, PODWIESZANIEKONSTRUKCJI, SZLIFOWANIE, CZYSZCZENIE PO CYNKOWANIU. Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
STALKOR SP. Z O.O. - 2019-02-21 - Opole (opolskie)
– zbiór szparagów na polu– czyszczenie, sortowanie, pakowanie warzyw– inne prace zlecone przez pracodawcę (m.in. budowa tuneli)
kontakt przez OHP - 2018-03-06 - Holandia (Holandia)
firma ARRA istnieje na rynku od 2002 roku. Prowadzi dział. z zakresu transportu drogowego w temperaturze kontrolowanej.Specjalizując się w transporcie chłodniczym, farmaceuycznym oraz transporcie materiałów niebezpiecznych (ADR). Obszarem działalnosći jest za Europa. Firma świadczy usługiwysokiej jakośći o czum świadczyć mogą zdobyte nagrody i certyfikaty oraz opinie naszych klientów. Jako kierowca kat.B w transporcie międzynarodowym będziesz odpowiedzialny za realizację zleceń transportowych po terenie Europ, pojazdami dostawczymi o DMC do 3,5 t. Samochody - kontenery chłodnie o łądowności do 8 europalet.
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-02-13 - Głogów (dolnośląskie)
wyksz. wyższe- kierunkowe,uprawnienie branżowe oraz aktualne zaświadczenie Izby Inżynierów Budownictwa,nadzorowanie robót elektrycznych przy budowie obiektu handlowego,umowa-zlecenie,wynagrodzenie do uzgodnienia: minimum 300 zł za jeden pobyt na budowie,miejsce pracy: Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Nogat (kujawsko-pomorskie)
Sporzadzanie dokumentacji magazynowj, bieżąca kontrola dokumentacji dostaw i wysyłek, przyjecie oraz wydanie materiałów produkcyjnych, kontrol stanów magazynowych, koordynowanie obiegu dokumentów, przygotowywanie raportów i zestawień, inne prace magazynowo biurowe Praca w godzinach od 7.00 do 15.00. Pracodawca zapewnia transport pracowniczy.
Łuksja Spółka z o.o. - 2019-07-16 - Łazy (lubelskie)
zgodnie z ogłoszenie o naborze na str. www.bip.ozarowice.pl w zakładce: oferty pracy
Urząd Gminy Ożarowice - 2016-09-12 - Ożarowice (śląskie)
Transport międzynarodowy.
GOLDSTAR Antoni Podgórski - 2018-03-07 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
mechanik jak również wulkanizator przy montażu kół i opon
Firma Handlowo Usługowa "AUTOMOBILNE CENTRUM" Tomasz Zaborowski - 2017-01-24 - Pelplin (pomorskie)
Nauczanie wspomagające, praca z uczniem z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kraków (małopolskie)
-
Gospodarstwo Rolne Rafał Zinka - 2018-02-09 - Iłownica (pomorskie)
Montaż instalacji CO, WOD-KAN, gaz, kolektory słoneczne, pompy ciepła, serwis urządzeń grzewczych
SANI-TERM MATEUSZ ZIELIŃSKI TECHNIKA GRZEWCZA I SANITARNA - 2019-10-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
przeprowadzanie systematycznych kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisów bhp.
ZAKREM sp. z o.o. - 2018-12-20 - Grajewo (podlaskie)
kontrola ruchu osobowo-towarowego, patrol obiektu, doświadczenie w ochronie; godz.pracy: 17:00-7:00, 7:00-19:00, 19:00-7:00
IMPEL SECURITY POLSKA SP. Z O.O. - OCHRONA OSÓB I MIENIA - 2016-09-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Wykonywanie zadań i prowadzenie dokumentacji dotyczących BHP, ochrony środowiska, w tym wymaganych przez Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz. U. nr 109, poz. 704) norm: ISO 9001, ISO 18001 i ISO 14001 i dbałość nad ich aktualizacją,- Udział w komisjach zakładowych zajmujących się naruszeniami przepisów BHP, ochrony środowiska,- Nadzór nad stanem BHP w przedsiębiorstwie,- Prowadzenie wstępnych, okresowych szkoleń wewnętrznych z zakresu BHP i ochrony środowiska,- Prowadzenie okresowych analiz dotyczących stanu BHP i raportowanie do Zarządu i WUS.- Wykonywanie czynności związanych z Obroną Cywilną.Początkowo umowa na okres próbny, później na czas określony, docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: dział kadr pokój 211, praca (at) elwat.com.pl, 71-33-45-114 lub 113Informujemy że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. UWAGA wszystkie aplikacje na powyższe stanowisko muszą bezwzględnie zawierać niżej załączoną treść : "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w treści załączonego CV oraz dodatkowych danych dobrowolnie podanych przeze mnie w procesie rekrutacyjnym realizowanym przez ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów, z siedzibą przy ul. Hubskiej 96/100, 50-502 Wrocław, w celu przedstawiania ofert dotyczących zatrudnienia oraz przeprowadzania procesu rekrutacyjnego.Jednocześnie przyjmuję do wiadomości że administratorem moich danych osobowych jest ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów z siedzibą przy ul. Hubskiej 96/100, 50-502 Wrocław. Zapoznałem się z polityką prywatności dostępną na stronie administratora : ww.elwat.com.pl i znam przysługujące mi prawa w zakresie udostępnionych przeze mnie danych osobowych. "Informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie cofnąć udzielone powyżej zgody. Informacja o wycofaniu zgody może zostać przesłana za pośrednictwem emaila wysłanego na adres administratora: ido (at) elwat.com.pl lub w sposób tradycyjny. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych w okresie od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do dnia wycofania tej zgody.
ELWAT Elektromechaniczna Spółdzielnia Inwalidów we Wrocławiu - 2019-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, utrzymanie w czystości toalety oraz pomieszczenia higienicznego, dbałość o ogólny wygląd pomieszczeń, okresowe mycie okien, opróżnianie koszy
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielanie zamówień publicznych Starostwa Powiatowego w Płocku i jednostek organizacyjnych Powiatu, realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim, w szczególności:1. przygotowywanie projektów Uchwał Zarządu Powiatu w Płocku niezbędnych do zrealizowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. opracowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wszelkich ogłoszeń przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych oraz innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania,3. zamieszczanie wszelkich niezbędnych ogłoszeń na stronie internetowej Zamawiającego, tablicy ogłoszeń oraz przesyłanie ich do Urzędu Zamówień Publicznych, celem ich publikacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych,4. zamieszczanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz innych dokumentów przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych na stronie internetowej Zamawiającego,5. prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6. wykonywanie innych czynności z zakresu przygotowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zleconych przez bezpośredniego przełożonego,7. przygotowywanie planów postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim,8. przygotowywanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Powiecie Płockim.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2019-10-09 - Płock (mazowieckie)
Nadzór nad działaniem sygnalizacji świetlnych drogowych, objazdy i kontrola stanu pracy sygnalizacji, weryfikacja pracy sygnalizacji. Praca jednozmianowa w godz. 6.30-14.30, na terenie powiatu bielskiego i cieszyńskiego.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Główne obowiązki: Prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o Zintegrowany System Informatyczny FORTECH w celu właściwej gospodarki mieniem w celu aktualnej informacji o ilości i jakości posiadanego mienia; Sporządzanie dokumentacji sprawozdawczej oraz dokumentów pomocniczych związanych z gospodarką działu mundurowego w celu realizacji przepisów; Przygotowywanie planu zamówień publicznych i planu rzeczowo-finansowego; Miesięczne, kwartalne i półroczne planowanie i ustalanie potrzeb w przedmioty umundurowania, w celu zabezpieczenia potrzeb dla funkcjonariuszy i pracowników; Wprowadzanie należności mundurowych do programu FT Płace w celu ich wypłaty; Współudział w planowaniu i nadzorze nad realizacją planu wydatków budżetowych w zakresie umundurowania w celu dostarczenia aktualnej i dokładnej informacji finansowej.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w gospodarce materiałowej; umiejętność pracy w zespole; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność rozwiązywania problemów; komunikatywność; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi komputera; znajomość przepisów ustawy o Straży Granicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)