INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH Gdynia oferta pracy Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2020-07-16
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rozewska 1, 81-055 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa
danePracodawcy_nip: 5860008392
danePracodawcy_regon: 000483990
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Helska 8, 81-056 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy, dyplom potwierdzający wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
danePracodawcy_kodPowiatu: 2262
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934100
Ulica pracodawcy: Helska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311204
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.07.2020
Data dodania oferty pracy: 16.07.2020
Oferta pracy ważna do: 17.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d810ee805878e1db98796581b08bbc1
Podobne oferty pracy
do uzgodnienia
PPUH "REMONTPIEC" Adam Leja - 2017-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji przydzielonych obiektów podlegających nadzorowi sanitarnemu na określonym obszarze województwa oraz aktualizacja danych;Po wprowadzeniu do ewidencji wykonywanie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa, w zakresie:- zapewnienia nadzoru sanitarnego- bieżącego nadzoru sanitarnego, w tym:* higieny środowiska* higieny pracy* higieny radiacyjnej* higieny żywności i żywienia* higieniczno-sanitarnych, jakie powinien spełniac personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne- prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej- prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemiologicznej z zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska- prowadzenie dokumentacji własnej- pomoc w pracach biurowych w siedzibie Zespołu PIS MSWiA na obszarze województwa zgodnie z ustaleniami z Inspektorem- sporządzanie analiz, sprawozdan i innych dokumentów zbiorczych. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:- życiorys i list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie - zawodowe, udział w kursach i szkoleniach- kopia dokumentu potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenia kandydata: - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji - o korzystaniu z praw publicznych - o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty ( życiorys list motywacyjny oraz oświadczenia) powinny zostać własnoręcznie podpisane)Oferty niekompletne/nadesłane po terminie nie bedą rozpatrywaneTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 31.10.2018r. (decyduje data stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego)MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW (z dopiskiem na kopercie "Młodszy Asystent Państwowego Inspektora Sanitarnego MSWiA na obszarze województwa lubelskiego - zastępstwo):Inspektorat Państowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA w Warszawie ul. Wołoska 137, bud. "S" 02-507 Warszawa
PAŃSTWOWA INSPEKCJA SANITARNA MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI - 2018-10-11 - Lublin (lubelskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków
LOFT79 Sp. z o.o. - 2016-04-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa i współczesnej wiedzy technicznej;Sprawdzanie zgodności nadzorowanych robót w zakresie mas i wyceny;Nadzorowanie prac związanych z modernizacją instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, centralnie ciepłej wody;Sporządzenie planów związanych z realizacją modernizacji instalacji w zasobach Bytomskiej Spółdzielni Mieszkaniowej ;Przygotowywanie projektów umów z obcymi odbiorcami o korzystaniu z urządzeń wodno - kanalizacyjnych Spółdzielni;Sporządzanie opinii technicznych, protokołów konieczności i notatek służbowych z wizji oraz udzielanie zgody dotyczącej zmiany sposobu ogrzewania, wymiany instalacji wodno - kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania, grzejników centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody na wniosek Mieszkańców;Uczestnictwo w komisjach i wizjach dotyczących stanu technicznego zasobów mieszkalnych, użytkowych BSM i ich elementów;Koordynowanie prac z gestorami sieci gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i centralnie ciepłej wody;Współpraca z dostawcami mediów;Ścisła współpraca z administracjami w zakresie prowadzonego nadzoru robót w zakresie posiadanych uprawnień i powierzonych obowiązków;Doskonalenie zawodowe poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-18 - Bytom (śląskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie rocznego kalendarza imprez.3. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.4. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.5. Obsługa Kompleksu Sportowego Moje Boisko ORLIK 2012.6. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2300 zł brutto + 20% premii + wysługa lat
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
Wywożenie kontenerów z hali produkcyjnej na wskazane miejsce wewnątrz budynku.Obsługa prasokontenera.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AMB Barbara Antczak - 2018-03-02 - Złotoryja (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie zestawień i raportów oraz sprawozdań kadrowo-płacowych.Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2018-12-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- układanie płytek,- sporadyczne dowożenie materiałów na budowę,- praca na terenie wojewódzwa pomorskiego.
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Skarszewy (pomorskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony środowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestycyjnego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-07-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykonywanie zabiegów i masaży zgodnie z zaleceniem lekarza. Praca w godz. 7-15, 8-20, 14-20, na okres próbny, również w weekendy.
NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA Sp. z o.o. - 2019-07-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykonywanoie kosztorysów w tym inwestorskich, prowadzenie bieżących przeglądów budynków i lokali
Zarząd Gospodarki Mieszkaniowej - 2020-01-27 - Otwock (mazowieckie)
Praca w Jednostce Wojskowej 2644. Nadzorowanie i przestrzeganie przepisów ochrony środowiska w jednostce wojskowej oraz właścicwej eksploatacji użytkowanych nieruchomości i infrastruktury technicznej, opracowywanie informacji o stanie środowiska, opracowywanie planów zadań ochronnych i planów ochrony w odniesieniu do użytkowanych terenów, przeprowadzanie badań poziomów pól elektromagnetycznych w środowisku, prowadzenie szkoleń z zakresu ochorny środowiska. Praca w godz.: 7:00-15:30. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: jw2644 (at) wp.mil.pl, tel.: 261 669 855.
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-10-22 - Wrocław (dolnośląskie)
- aplikacja folii przyciemniających szyby - oklejanie samochodów folią zabezpieczającą- oklejanie samochodów folią zmiana koloruzatrudnienie na 2/3 etatu
Pro-Smart Studio Estetyka Samochodowa Biały Łukasz - 2018-10-04 - Irządze (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-10-18 - Głogów (dolnośląskie)
kontrola jakości wyrobów przemysłowych i motoryzacyjnych, selekcja, sortowanie, raportowanie błędów (również w języku ukraińskim), wspomaganie procesu produkcji
H&H Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Obliczanie metrażu zleconych prac z wyliczeniem zapotrzebowania na materiał. Ocieplenie i elewacja budynków,. Wylewanie posadzki betonowej.Załaduneki rozładunek materiałów budowlanych.
kontakt przez PUP - 2020-02-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z regulaminem pracy, przepisami BHP i p. poż. instrukcją stanowiskową, dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo dzieci, opieka nad dziećmi w trakcie zajęć, zabaw, spacerów, wycieczek, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych, organizowanie i prowadzenie pracy wychoawczej i opiekuńczej dla najmłodszych przedszkolaków w czasie trwania zajęć z dziećmi starszymi. Pomoc nauczycielowi w pracach porządkowych po zajęciach, wykonywanie pomocy dydaktycznych pod kierunkiem nauczyciela. Wykonywanie prac zleconych prez dyrektora wynikających z organizacji pracy.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Dominikowice (małopolskie)
spawanie metodą MIG/MAG konstrukcji stalowych maszynowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO REMONTOWO USŁUGOWE "OBREM" INŻ. GRZEGORZ FOIT - 2018-09-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Inspektor ochrony przeciwpożarowej odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórki organizacyjne i Sklady przepisów ochorny przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochorny przeciwpożarowej. Prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zabrze (śląskie)
ZGODNIE Z CHARAKTERYSTYKĄ PRACY
Usługi Transportowe Krajowe i Międzynarodowe R.Galewski Suchorzew - 2016-03-25 - Suchorzew (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie dla nich ofert handlowych, sprzedaż produktów firmy; mile widziane doświadczenie jako przedstawiciel handlowy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE KOPGARD SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2017-01-03 - Kolonowskie (opolskie)
1. prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową;2. uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych;3. przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji podwykonawczej odbieranego zadania;4. zlecanie opracowania dokumentacji technicznej;5. zlecanie oraz nadzorowanie prac remontowych;6. sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów;7. prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych;8. wprowadzanie danych do programu informatycznego;9. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, służących do rejestracji spraw;10. współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itd.);11. współpraca z innym komórkami organizacyjnymi. Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;2. wynagrodzenie 3520 zł brutto / miesiąc oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego);3. stałe godziny pracy 7.30-15.30;4. zdobycie cennego doświadczenia;5. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;6. trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami;7. nagrodę roczną.Termin, miejsce i sposób złożenia dokumentów:1) Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 maja 2019 r. do godz. 15.00.2) Miejsce i sposób złożenia dokumentów:a) bezpośrednio w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, parter, w godzinach:poniedziałek: 8:00 18:00, wtorek piątek 8:00 15:00b) drogą pocztową - w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na staż urzędniczy (inspektor w Oddziale Inwestycji i Remontów) w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu na adres:Dyrektor Sądu Okręgowego we Wrocławiuul. Sądowa 150-046 WrocławInformacje dodatkowe:a) Konkurs składa się trzech etapów: etap I weryfikacja zgłoszeń, etap II część praktyczna, etap III rozmowa kwalifikacyjna;b) Po zakończeniu I etapu lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu (www.wroclaw.so.gov.pl zakładka: oferty pracy) w dniu 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;c) Etap II (test wiedzy) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 9.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w sali konferencyjnej 324 (III piętro);d) Etap III (rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w pokoju 351;e) Komunikat zawierający listę osób, które wygrały konkurs oraz listę rezerwową zostanie zamieszczony na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy najpóźniej w dniu 19 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;f) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone;g) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego we Wrocławiu pod numerem telefonu 71 3704213;h) prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokumentów oraz zapoznanie się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej: KLAUZULA INFORMACYJNAzgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Sądowej 1 we Wrocławiu;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail IOD (at) wroclaw.so.gov.pl lub adresem do korespondencji: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2018.917 j.t. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577 j.t)4) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;5) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania i sposobu postępowania z aktami sądowymi oraz inną dokumentacją sądową;7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że takie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);8) Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo żądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a zgoda na przetwarzanie danych może zostać cofnięta w każdym momencie (cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.);9) w oparciu o dane osobowe podane przez Panią/Pana Administrator Danych Osobowych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. (Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się).Oferta dostępna w sali D.
Sąd Okręgowy We Wrocławiu - 2019-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Ocena wniosków o dofinansowanie projektu, przygotowanie umów o dofinansowanie projektów i aneksów,finansowy i rzeczowy monitoring realizacji projektów i współpraca z beneficjentami, weryfikacja formalna, merytoryczna oraz finansowa wniosków beneficjenta o płatność, prowadzenie korespondencji z beneficjentem, zbieranie, wpisywanie danych do centralnego systemu teleinformatycznego, weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków o dofinansowanie projektu, współpraca przy przygotowywaniu Rocznego Planu Działania.
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie - 2018-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
tynkarz
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
współpraca handlowa i techniczna z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Tarnowskie Góry (śląskie)
gotowanie potrawgodziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą między 6.00 a 6.00
P.P.H.U. "POD ŻAGLAMI" ZBIGNIEW NASUTA - 2018-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, podawanie posiłków oraz napoi
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Żywiec (śląskie)
pakowanie słodyczy
HR Progress Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Łowicz (łódzkie)