INSPEKTOR SANITARNY- MŁODSZY ASYSTENT Lublin oferta pracy PAŃSTWOWA INSPEKCJA SANITARNA MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
Stanowisko: INSPEKTOR SANITARNY- MŁODSZY ASYSTENT
Wynagrodzenie: od 2 480 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji przydzielonych obiektów podlegających nadzorowi sanitarnemu na określonym obszarze województwa oraz aktualizacja danych;Po wprowadzeniu do ewidencji wykonywanie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa, w zakresie:- zapewnienia nadzoru sanitarnego- bieżącego nadzoru sanitarnego, w tym:* higieny środowiska* higieny pracy* higieny radiacyjnej* higieny żywności i żywienia* higieniczno-sanitarnych, jakie powinien spełniac personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne- prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej- prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemiologicznej z zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska- prowadzenie dokumentacji własnej- pomoc w pracach biurowych w siedzibie Zespołu PIS MSWiA na obszarze województwa zgodnie z ustaleniami z Inspektorem- sporządzanie analiz, sprawozdan i innych dokumentów zbiorczych. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:- życiorys i list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie - zawodowe, udział w kursach i szkoleniach- kopia dokumentu potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenia kandydata: - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji - o korzystaniu z praw publicznych - o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty ( życiorys list motywacyjny oraz oświadczenia) powinny zostać własnoręcznie podpisane)Oferty niekompletne/nadesłane po terminie nie bedą rozpatrywaneTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 31.10.2018r. (decyduje data stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego)MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW (z dopiskiem na kopercie "Młodszy Asystent Państwowego Inspektora Sanitarnego MSWiA na obszarze województwa lubelskiego - zastępstwo):Inspektorat Państowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA w Warszawie ul. Wołoska 137, bud. "S" 02-507 Warszawa
Data publikacji: 2018-10-11
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWA INSPEKCJA SANITARNA MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PÓŁNOCNA 3, 20-064 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji przydzielonych obiektów podlegających nadzorowi sanitarnemu na określonym obszarze województwa oraz aktualizacja danych;Po wprowadzeniu do ewidencji wykonywanie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa, w zakresie:- zapewnienia nadzoru sanitarnego- bieżącego nadzoru sanitarnego, w tym:* higieny środowiska* higieny pracy* higieny radiacyjnej* higieny żywności i żywienia* higieniczno-sanitarnych, jakie powinien spełniac personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne- prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej- prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemiologicznej z zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska- prowadzenie dokumentacji własnej- pomoc w pracach biurowych w siedzibie Zespołu PIS MSWiA na obszarze województwa zgodnie z ustaleniami z Inspektorem- sporządzanie analiz, sprawozdan i innych dokumentów zbiorczych. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:- życiorys i list motywacyjny- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, doświadczenie - zawodowe, udział w kursach i szkoleniach- kopia dokumentu potwierdzające posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie posiadaniu obywatelstwa polskiego - oświadczenia kandydata: - o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji - o korzystaniu z praw publicznych - o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Dokumenty ( życiorys list motywacyjny oraz oświadczenia) powinny zostać własnoręcznie podpisane)Oferty niekompletne/nadesłane po terminie nie bedą rozpatrywaneTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 31.10.2018r. (decyduje data stempla pocztowego polskiego urzędu pocztowego)MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW (z dopiskiem na kopercie "Młodszy Asystent Państwowego Inspektora Sanitarnego MSWiA na obszarze województwa lubelskiego - zastępstwo):Inspektorat Państowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA w Warszawie ul. Wołoska 137, bud. "S" 02-507 Warszawa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 480 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR SANITARNY- MŁODSZY ASYSTENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor sanitarny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 480 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
PAŃSTWOWA INSPEKCJA SANITARNA MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
WOŁOSKA 137, 02-507 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: WOŁOSKA
Numer budynku pracodawcy: 137
Profil działalności pracodawcy: Usługi sanitarne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor sanitarny
Data dodania oferty pracy: 13.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
budowa ogrodzeń
Elżbieta Kubala Firma "PERŁA" - 2017-05-15 - Radomsko (łódzkie)
Obsługa klientów, w tym obsługa kasowa. Pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż produktów bankowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Barlinek (zachodniopomorskie)
-
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse, rachunkowość; min. 3 lata stażu pracy; zakres obowiązków: księgowanie dowodów księgowych uzgadnianie kont rozrachunkowych, dekretowanie funduszu wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji księgowej planu finansowego wydatków budżetowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-04-14 - Pyskowice (śląskie)
Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego - 2018-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Opole (opolskie)
Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji prac technicznych z projektem; realizowanie planów remontów nieruchomości; usuwanie awarii i zagrożeń; kontrola nad jakością wykonywanych robót; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań; zatwierdzanie faktur do realizacji, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-01-12 - Opole (opolskie)
- obsługa kadr- prace biurowe- obsługa urządzeń biurowych
Vreespol Sp. z o.o Gogolice - 2016-12-08 - Gogolice (zachodniopomorskie)
Wychowawca świetlicy. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 316 82 63.
Szkoła Podstawowa im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Mietkowie - 2017-10-27 - Mietków (dolnośląskie)
naprawa samochodów dostaeczych i ciężarowych
DOMINO-BRUK MIROSŁAW OCHOŃSKI - 2017-10-25 - Ochodza (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt pracowniczych; przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem, ewidencja czasu pracy i urlopów oraz badaniami okresowymi i L-4; naliczanie i sporządzanie list płac; obsługa programu kadrowo-płacowego; współpraca z urzędami (U.S., ZUS); ewidencja zobowiązań finansowych; dokonywanie rozliczeń finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej komputerowo; analiza wydatków i monitorowanie realizacji planów finansowych; rozliczanie kart drogowych z użytkowania samochodu służbowego; sporządzanie i przekazywanie przelewów bankowych; przygotowywanie miesięcznych informacji dot. wynagrodzeń dla zawodowych rodzin zastępczych w celu ustalenia odpłatności przez gminy
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE SZAMOTUŁY - 2017-04-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Zielona Góra (lubuskie)
Organizowanie i prowadzenie szkoleń BHP, bieżącą kontrolę warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów BHP - udział w wewnętrznych projektach firmy w zakresie polityki bezpieczeństwa i higieny pracy - prowadzenie rejestrów, tworzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej m.in. wypadków, badań lekarskich, szkoleń pracowników - kontakty z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru w zakresie przestrzegania BHP, realizacja pozostałych zadań BHP wynikających z obowiązujących przepisów, praca w godz. 8-12
Leroy Merlin Polska Sp. z o. o. - 2016-03-24 - Opole (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Archiwizacja dokumentów dot. udzielania, zmiany zezwolenia w transporcie drogowym oraz związnych z przewozem ADR i nadzorem nad Wojewodzkimi Ośrodkami Ruchu Drogowego. Aktualizacja bazy zezwoleń i rozkladów jazdy udzielanych przez Marszałka Wojew.Podkarpackiego.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Dbanie o tereny zielone firmy, prasowanie makulatury, sprzątanie terenów wokół obiektów. Praca na umowe o prcę w godz. 7-15, 15-23 w Dygowie
Przedsiębiorswto Produkcyjno Usługowo Handlowe "RASEL" T. i B.Lewandowscy Sp. J. - 2017-01-10 - Dygowo (zachodniopomorskie)
Praca w zawodzie inspektora BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową w Sądzie Okręgowym w Przemyślu.
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-02-29 - Przemyśl (podkarpackie)
Produkcja wyrobów garmażeryjnych
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2017-10-21 - Siedlce (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Lipka (wielkopolskie)
według umowy
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Zakrzew (lubelskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Złotoryja (dolnośląskie)
wykonywanie instalacji elektrycznej, montaż wyłączników, opraw oświetleniowych
INSEL Damian Kaczor - 2016-05-11 - Poznań (wielkopolskie)
Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów. Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości. Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki. Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów. Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów. Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D). Analiza jakościowa braków produkcyjnych. Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-04 - Tczew (pomorskie)
Obsługa gości w restauracji.
Firma Wielobranżowa "VIRBANK" Andrzej Pastuszak - 2017-06-27 - Zamość (lubelskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły oferty na stronie: http://ogloszenia.kprm.gov.pl/pls/serwis/app.testsearch?p_flag=show&p_ogloszenie=175920&p_insert=07-DEC-15
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2015-12-08 - Rybnik (śląskie)
Kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego, przygotowanie projektów, pism administracyjnych. Prowadzenie rejestru i ewidencji wynikających z prawa budowlanego.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Żarach - 2017-09-29 - Żary (lubuskie)