INSPEKTOR NADZORU Lubin oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU
Wynagrodzenie: 4 600 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru budowlanego oraz wykonywanie innych prac w Dziale Inwestycji
Data publikacji: 2019-04-17
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RZEŹNICZA 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawowanie nadzoru budowlanego oraz wykonywanie innych prac w Dziale Inwestycji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 600 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 600 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. wyższe techniczne, uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
RZEŹNICZA 1, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: RZEŹNICZA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 17.04.2019
Oferta pracy ważna do: 01.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5807c3040e00ccbc53a768552d16d29d
Podobne oferty pracy
* Analiza wykorzystania mocy zamówionej * Analiza kosztów ciepła oraz kosztów ciepłej wody * Podejmowanie działań usprawniających systemy ciepłownicze i wodne
WRZESIŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-02-14 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w przedszkolu.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Bulowice (małopolskie)
Oklejanie grafik z folii na różnych podkładach.
A-Grafico - 2016-09-09 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalizacja z medycyny paliatywnej lub kurs podstawowy w zakresie opieki paliatywnej i propedeutyki medycyny paliatywnej; aktualne prawo wykonywania zawodu; opieka medyczna w domy pacjenta
TOMASZ ZAŁĘCKI NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "SILOE" - 2017-02-13 - Gliwice (śląskie)
Betoniarz-zbrojarz
P.P.U.H. MAT-BUD ZBIGNIEW TYLL - 2016-08-30 - Stęszew (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac pomocniczych przy rozbiorze, pakowaniu kurczaka oraz przetwórstwo
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MAGNUS PIOTR SZYMKIEWICZ - 2018-12-21 - Gowidlino (pomorskie)
pomoc w przygotowaniu posiłków
" Marcepan Ziajkiewicz" S.C. A. Ziajkiewicz, E. Ziajkiewicz - 2018-07-31 - Bełchatów (łódzkie)
sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczenia, bilety lotnicze
"ORBAL" BIURO TURYSTYCZNO-HANDLOWE EWA BALCER - 2016-04-21 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Świerzawa (dolnośląskie)
kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Opis stanowiska:• wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego• potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami• Prowadzenie ewidencji kasowej• wystawianie faktur sprzedaży• monitoring należności• sporządzanie kompensat• rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników do ZUS• prowadzenie PKPiR i ewidencji VAT
AGROCZOS USŁUGI SERGIUSZ CZOSNEK - 2016-06-08 - Zamęcin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie terenów zewnetrznych (perony- Lipowe Pole)
ZAKŁADY USŁUGOWE "WSCHÓD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-10 - Lipowe Pole Plebańskie (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż paliwa, utrzymanie czystości w miejscu pracy. Praca również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Praca w Dłutowie na stacji paliw.
ANTONI PIEPRZYK PHU "PIEPRZYK" - 2018-05-04 - Dłutów (łódzkie)
-kontrola jakości wyrobów gotowych,-współpraca z działem technologicznym,-nadzór nad wyrobem niezgodnym,-znajomość wymogów jakościowych klientów,-prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godzinach od 06.00-14.00, 14.00--22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- przygotowywanie decyzji administracyjnych w pomocy społecznej i innych zadań zleconych,- sporządzanie, sprawdzanie i zatwierdzanie list wypłat i odpłatności na podstawie podjętych decyzji i przekazywanie ich do działu fin.,- podejmowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej wynikających z rozeznanych potrzeb mieszkańców gminy, w tym realizacja programów osłonowych,- wydawanie zaświadczeń w trybie określonym w kodeksie postępowania administracyjnego z zakresu realizowanych spraw,- opracowywanie projektu zapotrzebowania środków finansowych na realizację zadań,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości w zakresie zadań własnych i zleconych,- prowadzenie rejestrów i świadczeń,- sprawdzanie pod względem merytorycznym dowodów księgowych dotyczących świadczeń z pomocy społecznej,- przetwarzanie danych osobowych w następujących zbiorach informatycznych: - rejestr świadczeniobiorców OPS,- przygotowywanie projektów pism do akceptacji przełożonym,- przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do zakładowej składnicy akt.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-07-09 - Cieszyn (śląskie)
przewóz towarów dla klientów, serwis, obsługa klienta, wykonywanie pracy na terenie Unii Europejskiej
H.P. THERKELSEN LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Namysłów (opolskie)
Praca przy produkcji. Praca w godz. 6-14 w Kołobrzegu.
Sylwester Radoń CAFE MARONA GRUSZECKI - 2018-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykształcenie min. zawodowe, umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej i technicznej, prawo jazdy kat. B1 zmianawynagrodzenie: 3,500 zł brutto
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2017-07-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie potraw
Zakład Handlowo Usługowy AGNES - 2017-05-10 - Sochaczew (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
Fryzjer- dla bezr. do 30 roku życiaDAMSKO - MĘSKI
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Jarosław (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; wykształcenie min. zawodowe lub średnie; prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie zawodowe; montaż drzwi wewnętrznych;
INWESTA BIURO TECHNICZNO-HANDLOWE - 2015-12-23 - Lublin (lubelskie)
Realizacja przedsięwzięć w zakresie zapewnienia przesrzegania przepisów BHP. Przeprowadzenie systematycznych kontroli warunków służby i pracy oraz przestrzegania przez żołnierzy zasad i przepisów BHP, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstanie chroób zawodowych. Sporządzenie i przedstawienie Dwódcy JW. 37 44 okresowych anali stanu bezpieczeństwa BHP, bieżące informowanie Dowódcy JW. 3744 o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych; udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i hignieny pracy. Przedstawienie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy i służby; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i wypadków w związku ze służbą wojskową oraz opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.
2 KOMPANIA REGULACJI RUCHU OLEŚNICA - 2019-01-24 - Oleśnica (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych. Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych. Bieżąca obsługa klienta.
Biuro Rachunkowe "DEBET" Usługi Transportowe M .Lebioda - 2017-11-27 - Konin (wielkopolskie)
sprzedaz art. przez internet, pakowanie przesyłek
"SILJE" KARWIŃSKA I SPÓŁKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-16 - Zaścianki (podlaskie)
samodzielne redagowanie i i wytwarzenie dziennego Rozkazu dziennego Komendanta Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy w celu zapewnienia terminowego wytworzenia Rozkazu dziennego, samodzielne przygotowywanie, wypisywanie i wydawanie poleceń wyjazdu służbowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej poleceń wyjazdów służbowych w celu prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce; przyjmowanie gości odwiedzających kierownictwo Placówki, planowanie i organizowanie pracy sekretariatu, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z organami zewnętrznymi w sprawie zleconych zadań w celu zapewnienia właściwej pracy sekretariatu; współuczestniczenie w prowdzeniu rocznych Kart ewidencji czasu służby i pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, przedstawianie dokumentów do zapoznania funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym w celu terminowego uzupełnienia dokumentacji; przejmowanie, ewidencjonowanie a następnie przekazywanie korespondencji faksowej wchodzącej i wychodzącej z Placówki w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej w Krośnie Odrzańskim - 2019-02-15 - Poznań (wielkopolskie)