ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI Konin oferta pracy Biuro Rachunkowe "DEBET" Usługi Transportowe M .Lebioda
Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych. Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych. Bieżąca obsługa klienta.
Data publikacji: 2017-11-27
Lokalizacja: Konin (wielkopolskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe "DEBET" Usługi Transportowe M .Lebioda
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów podatkowych. Dekretowanie i księgowanie dokumentów. Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych. Bieżąca obsługa klienta.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Konin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Księgowy
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
Biuro Rachunkowe "DEBET" Usługi Transportowe M .Lebioda
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Adres pracodawcy:
62-510 Konin, powiat: m. Konin, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 08.00-16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Konin
Gmina pracodawcy: Konin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Konin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2017
Data dodania oferty pracy: 24.11.2017
Oferta pracy ważna do: 24.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: średnie/ wyższe; min. rok doświadczenia w obsłudze klienta; mile widziana znajomość asortymentu/ wyrobów hutniczych; zakres obowiązków: kontakt z klientem, sprawdzanie stanów magazynowych, tworzenie dokumentacji handlowych; sprzedaż wyrobów hutniczych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pomoc nauczyciela do kl III. Kontakt osobisty w szkole.Oferta dostępna w sali C.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II - 2016-08-29 - Wilczków (dolnośląskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Mroków (mazowieckie)
Utrzymanie ruchu lokomotyw
ELREG-KOL KRZYSZTOF KURZYDLAK MARCIN WALCZYŃSKI - 2017-05-10 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
zakres obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku asystenta sędziego określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8.11.2012roku w sprawie czynności asystentów sędziów
SĄD REJONOWY W RADOMIU - 2017-07-06 - Radom (mazowieckie)
- Praca przy komputerze,- Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego OPTIMA,- Wystawianie faktur,- Wykonywanie prac biurowych,-Kompletowanie i księgowanie, dekretowanie dowodów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Łódź (łódzkie)
rejestracja i przetwarzanie danych w systemie SAP, weryfikacja i przetwarzanie dokumentów, przygotowanie dokumentów w języku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Poznań (wielkopolskie)
Asystowanie lekarzowi podczas zabiegów stomatologicznych, sterylizacja narzędzi stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Wysoka (wielkopolskie)
Prowadzenie lekcji matematyki kl. IV - VI
Szkoła Podstawowa w Szczeglinie - 2018-08-23 - Szczeglino (zachodniopomorskie)
wyk. zawodowe,kierowca smaochodu dostawczego do 3,5 tony, min 5 lat doświadczenia na trasach międzynarodowych, znajomość języków: ukraiński, angielski, francuski. Trasy międzynarodowe:Ukraina, Niemcy Francja , Włochy.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Radłów (wielkopolskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT. - serwis 24h/7 dni w tygodniu (każdy pracuje 40h w tygodniu)- są 3 zmiany ośmiogodzinne: ranna (rozpoczęcie pracy między godziną 6:00 a 9:00), popołudniowa (14:00) i nocna (22:00)- pracownicy pracują na kalendarzach naszych klientów, czyli jeśli święto u nas w Polsce wypada w dzień, który u klienta nie jest świętem to pracownicy przychodzą normalnie do pracy, a dzień wolny mają do wybrania w innym terminie (nie przepada im)- pracownikom na zmiany nocne firma zapewnia transport do domu (opłacana taksówka w promieniu 35km)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Opole (opolskie)
farbowanie włosów ; strzyżenie włosów damskich i męskich; fryzury ślubne, wieczorowe oraz okazjonalne. praca w godzinach I 8:30-12:30 II 13:30-17:30
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Opole (opolskie)
pomoc w realizacji zadań opiekuńczo-wychowaecze i dydaktycznej, współpraca w sprawowaniu własciwej opieki nad dziećmi (pomoc w czynnościach samoobsługowych dzieci) utrzymanie w ładzie i porządku przydzielonej sali zajęć.
Bajka Alicja Śliwińska, Danuta Krzyżanowska s.j. - 2016-09-27 - Głogów (dolnośląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Białystok (podlaskie)
Praca w biurze konstrukcyjnym przy projektowaniu konstrukcji stalowych i żelbetonowych.
WAKRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-02 - Krępna (opolskie)
Staż dla os. do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
naliczanie, wypłacanie i rozliczanie zaliczek, przygotowywanie dokumentów związanych z rozliczaniem dotacji budżetowej, obsługa programów księgowych, wystawianie faktur
Program SOS Wiosek Dziecięcych Biłgoraj - 2017-02-08 - Biłgoraj (lubelskie)
pomoc w projektowaniu wnętrz, ogolne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
asystent rodziny
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wiśniewo (mazowieckie)
Przyjmowanie przesyłek od klientów masowych.Wprowadzanie przesyłek do programu MRUMRejestrowanie danych dot. przesyłek w systemach komputerowych.Awizacja przesyłek. Rozdział przesyłek na rejony.Archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Słupca (wielkopolskie)
Pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych. Opieka nad dziećmi podczas zabaw, spacerów i wycieczek.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wojnarowa (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Iwonicz (podkarpackie)
Zamawianie materiałów, kontakt z kontrahentami telefiniczny, mailowy.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Słupia (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie min. średnie; Zakres obowiązków: obsługa firm, wprowadzanie dokumentów księgowych, sporządzanie zeznań oraz deklaracji, wystawianie faktur; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Gliwice (śląskie)
Asystent pośrednika w obrocie nieruchomościami, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Organizacja, planowanie oraz kontrola procresu produkcji, sporządzanie dokumentacji produkcyjnej, współpraca i bieżący kontakt z działem handlowym, magazynem oraz logistyką, kontrola dostępności materiałów.
ZPUH REMBET SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Kępno (wielkopolskie)
- przygotowanie projektów pism procesowych- przygotowanie projektów umów- przygotowanie dokumentów niezbędnych do rejestracji w KRS-sporzadzanie opinii prawnych w zakresie prawa handlowego i podatkowego
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łódź (łódzkie)
Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)