INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY (PRACA NA DWÓCH JEDNOSTKACH 1 ETATU W TN I 0,5 ETATU W DOM4) (NR REF. 52/TN/DOM4/19) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY (PRACA NA DWÓCH JEDNOSTKACH 1 ETATU W TN I 0,5 ETATU W DOM4) (NR REF. 52/TN/DOM4/19) K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:a) kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robótb) odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,c) kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa".- sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.
Data publikacji: 2019-08-22
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:a) kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robótb) odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,c) kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa".- sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. ELEKTRYCZNYCH W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY (PRACA NA DWÓCH JEDNOSTKACH 1 ETATU W TN I 0,5 ETATU W DOM4) (NR REF. 52/TN/DOM4/19) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik elektryk* (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Norma Pro
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - Przygotowywanie wszystkich, niezbędnych dokumentów w związku zakończeniem restrukturyzacji zadłużenia z lat 2015-2019.- Analizowanie dokumentacji związanej z zadłużeniem lokalu mieszkalnego, w odniesieniu do dłużników, którzy złożyli wniosek o przystąpienie do restrukturyzacji zadłużenia 2019-2030.- Współpraca z zespołami, działami i DOM-ami w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów w zakresie restrukturyzacji zadłużenia na lata 2015-2019 i 2019-2030.- Udział w sporządzaniu protokołów uzgodnień do umów o restrukturyzację zadłużenia na lata 2019-2030.- Nadzór nad realizacją umów o restrukturyzację zadłużenia w latach 2019-2030.Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r, poz.1282),- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,- wykształcenie średnie- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird,- staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem- udokumentowane doświadczenie w pracy w księgowości czynszowej,Wymagania dodatkowe: - znajomość księgowego programu PAPIRUS (firmy SOFTHARD)- umiejętność pracy w zespole - rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów od daty ukazania się ogłoszenia 20.08.2019 r., w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac - Inspektor nr ref. 51/NE/19 Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 02.09.2019 r. do godz. 15.00[Pełna treść oferty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 27.08.2019
Oferta pracy ważna do: 06.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d490b9316706cee0f271e9be4be9af5f
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Borzysław (wielkopolskie)
rzygotowywanie sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej, tj.: przygotowanie (polerowanie) sztućców, szkła, porcelany oraz naczyń do wydawania potraw i napojów, nakrywanie stołów do konsumpcji z uwzględnieniem pory dnia i składanego zamówienia oraz z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych (np. kompozycje kwiatowe);udzielanie konsumentowi informacji dotyczących jadłospisów, wartości odżywczych potraw i technologii ich przyrządzania;
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Węgierska Górka (śląskie)
Wykonywanie prac rozbiórkowych, ogólne prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kazuń Polski (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz prowadzeniem rekrutacji na stanowiska; sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych i ewidencjonowanie wykorzystywania urlopów i innych nieobecności pracowników; przygotowywanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę na ich żądanie; kontrola przestrzegania dyscypliny pracy; zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego w ZUS pracowników i osób wykonujących pracę na podstawie umowy zlecenia i o dzieło, jeżeli podlegają obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i ich wyrejestrowywanie; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą oraz informowanie pracowników o ryzyku zawodowym; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także prowadzenie dokumentacji w tych sprawach; kierowanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bhp; kierowanie pracowników na okresowe badania lekarskie; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przy organizowaniu badań lekarskich pracowników; prowadzenie spraw związanych z naliczaniem pracownikom ekwiwalentów z tytułu używania własnej odzieży i obuwia roboczego; przygotowywanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-12-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-Diagnozowanie problemów w rodzinach korzystających ze świadczeń pomocy społecznej,-Udzielanie pomocy psychologicznej rodzicom i opiekunom osób przebywających w środowiskowych domach samopomocy poprzez psychoterapię indywidualną i grupową,-Kontakt telefoniczny 58-531-09-28-Osoba do kontaktu: p. Gabriela Brządkowska,-Praca na terenie Tczewa w Środowiskowym Domu Samopomocy,-Praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00,-Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą,
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W TCZEWIE - 2016-06-29 - Tczew (pomorskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi w zakresie ogólnobudowlanymGodzina zakończenia pracy : 15:30Praca na okres próbny : 3 miesiące, później na czas określonyKontakt kandydatów z pracodwacą: biuro (at) atena-hjw.plSala D
ATENA&HJW Sp. z o.o. - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Bieżący nadzór nad budynkami spółdzielni, nadzór nad robotami budowlanymi, sprawdzanie kosztorysów.
SARNI STOK SPÓŁDZ.MIESZK. - 2017-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
wykonywanie zbrojeń elementów żelbetowych na budowachpraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Zakład Remontowo Budowlany Krysztofiak Henryk - 2016-08-01 - Pleszew (wielkopolskie)
Rozliczanie kredytów
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA" - 2019-05-10 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa i programowanie maszyn CNC
Metallwaren Kempe Werner Kempe - 2017-05-09 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny , zarządzanie , dbanie o czystość , prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO POLSKA SA - 2016-06-29 - Mykanów (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Osiek (małopolskie)
obsługa komputera, obsługa klientow
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe, kosztorysowanie itp.
25 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU w Białymstoku Grupa Zabezpieczenia Łomża - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianie informacji publicznej, rozpatrywanie wniosków o udostępnianie danych osobowych, sporządzanie protokołów z narad, inicjowanie działalności informacyjnej i współpraca ze środkami masowego przekazu
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca
KONSORCJUM STALI S.A. - 2016-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad inwestycjami budowlanymi.Przeglady techniczne. Uczestnictwo w komisjach odbioru robót. Załatwianie spraw zwiazanych z remontem mieszkań i urządzeń. uczestniczenie w okresowych przegladach technicznych zasobów mieszkaniowych. Nadzór nad robotami budowlanymi i remontami prowadzonymi w zasobach spółdzielni. Sporządzanie planu remontów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Młyniec" - 2017-10-07 - Gdańsk (pomorskie)
pisanie pism urzędowych, praca z interesantem, obsługa e-obiegu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Mława (mazowieckie)
PRACOWNIK na hali produkcyjnej
NATOM LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-14 - Chocicza (wielkopolskie)
Udzielanie informacji klientom, prowadzenie rejestru wpływu wniosków, prowadzenie rejestru wpływu wniosków, prowadzenie teczek świadczeniobiorców, udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy bęą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy dotyczące trudnej sytuacji życiowej. Bieżąca praca administracyjna, pomoc współpraca i wspóluczestnictwo w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu lokalnych programów pomocy społecznej.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Dobroszyce (dolnośląskie)
udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, instrukcji i regulaminów dotyczących bhp, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w zakładach pracy - pod nadzorem opiekuna
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Lublin (lubelskie)
dochodzenie należności z tytułu składek, analiza kont i rozliczeń na kontach płatników skladek oraz sporządzanie tytułów wykonawczych i zabezpieczeń hipotecznych, uzgadnianie sprawozdań statystycznych miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych, prowadzenie archiwum PT
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY ZIELONA GÓRA - 2019-04-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Lakierowanie mebli
IWOMEBLE IWONA SPRINGER - 2015-12-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczanie czasu pracy, urlopów, księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, wyciągów bankowych, prowadzenie rozrachunków z kontrahentami, prowadzenie ewidencji środków trwałych
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-27 - Górki (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe: budownictwo, gospodarka nieruchomościami, biegła obsługa komputera w tym pakietu Office, umiejętność kosztorysowania, znajomość programu NORMA. Charakterystyka pracy: biegła umiejętność kosztorysowania, nadzór nad prowadzonymi robotami remontowymi, rozliczanie wykonawców, prowadzenie Książki obiegu budowlanego, przygotowywanie planów remontowych. Praca na jedną zmianę: od pon do śr.: 07:00 - 15:00, czw. 07:00 - 17:00, pt: 07:00 - 13:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: smp (at) smp.rybnik.net.pl.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA POŁUDNIE - 2017-04-03 - Rybnik (śląskie)
jw.
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2018-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Systematyczna kontrola warunków pracy, prowadzenie działalności profilaktycznej na podstawie wykonywanych analiz wypadków.
KOPALNIA SOLI "KŁODAWA" S.A. - 2019-05-16 - Kłodawa (wielkopolskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie rocznego kalendarza imprez.3. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.4. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.5. Obsługa Kompleksu Sportowego Moje Boisko ORLIK 2012.6. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2300 zł brutto + 20% premii + wysługa lat
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)