INSPEKTOR DO SPRAW WKŁADÓW I ROZLICZEŃ Zielona Góra oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA"
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW WKŁADÓW I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie kredytów
Data publikacji: 2019-05-10
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Morelowa 34, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Rozliczanie kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2800zł/brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW WKŁADÓW I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel do spraw statystyki i dziedzin pokrewnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane: wykształcenie min. średnie ekonomiczne; znajomość rachunkowości;
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "MORELOWA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Morelowa 34, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Morelowa
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel do spraw statystyki i dziedzin pokrewnych
Data dodania oferty pracy: 10.05.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?40152878f105f2381d3e216e49d64791
Podobne oferty pracy
PRACE MECHANICZNE
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO "ZACZYK" ZACZYK JACEK - 2017-01-20 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie procesu rehabilitacji uczestników WTZ w tym prowadzenie pracowni przy wykorzystaniu odpowiednich metod i technik zgodnie ze standardami terapii zajęciowej.Praca w godz. 7.30-15.30
WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ - 2019-01-24 - Gorzyce (podkarpackie)
prowadzenie rejestrów zakładów objętych nadzorem sekcji, rejestrowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów, współudział w kontrolach obiektów, pobór próbek żywności, ocena jakości wyżywienia
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Lubin (dolnośląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy,zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy , opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków, prowadzenie rejestrów , kompletowanie i przechowywanie dokumentów wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń takich chorób, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego ,które wiąże się z wykonywaną pracą.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-10-05 - Powidz (wielkopolskie)
prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań, pobieranie próbek do badań oraz koordynacja badań kontrolnych zakażeń zwierząt, prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W OLECKU - 2018-09-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Usługi fryzjerski
Salon Fryzjersko-Kosmetyczny RACHEL Renata Miszczyk i Barbara Bawtrol - 2017-09-14 - Płock (mazowieckie)
Sortowanie i układanie desek w stosy prtzygotowane do suszarki lub załadunku.
Usługi Tartaczne Marian Owczarzak - 2018-10-01 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)
wykonywanie rozbiórki konstrukcji murowanych, znajomość obsługi sprzętu, murowanie, wykonywanie ścian działowych, fundamentów, murów, stropów, roboty murarskie
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Radzymin (mazowieckie)
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:Przewóz towaru wózkiem widłowym,Rozładunek i załadunek towaru.Kontakt kandydatów z pracodawcą : m.zbadzka (at) leasingteam.pl lub telefoniczny: Oferujemy:Umowę o pracę tymczasową,Pracę w pełnym wymiarze godzin,Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencjiMożliwość podjęcia pracy od zaraz.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi Kandydatami.Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie
LeasingTeam - 2016-06-20 - Kobierzyce (dolnośląskie)
obsługa klienta , przyjmowanie dostaw, wycena towarów i obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Trzebienice (małopolskie)
praca w biurze i terenie, nadzór nad inwestycjami w ogródkach, nadzór nad remontami w ogródkach
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd - 2018-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie zajęć z przedmiotów fotograficznych w szkole poligraficznej (18/18 etatu)
ZESPÓŁ SZKÓŁ POLIGRAFICZNO-MEDIALNYCH IM. ZENONA KLEMENSIEWICZA W KRAKOWIE - 2018-05-16 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie z parkiem maszynowym, dokonywanie bieżących napraw, konserwacji, usuwanie usterek, wykonywanie przeglądów maszyn, dbałość o park maszynowy, utrzymywanie maszyn w dobrym stanie technicznym (w ruchu)
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Herby (śląskie)
- wysyłka dokumentacji pocztowej oraz e-mail- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej ze spedycji- zaopatrzenie w artykuły biurowe- kontakt e-mailowy ze spedycją
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Rogoziniec (lubuskie)
Dostarczanie zaopatrzenia do sklepu
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Bytów (pomorskie)
do uzgodnienia
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUZBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2017-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie wtryskarek do pracy, montaz i demontaż form wytryskowych, obsługa i bieżąca konserwacja maszyn i urzadzeń oraz zgłaszanie ich do naprawy, zapewnienie prawidłowych parametrów procesu wtrysku
Boryszew TENSHO POLAND Sp. z o.o. - 2017-08-11 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Drawsko (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowiskuco najmniej 2- letni staż pracy,biegła znajomość poniżej wymienionych przepisów prawa: ustawy Kodeks Pracyustawy z o pracownikach samorządowychustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwaustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnychustawy o ochronie danych osobowychrozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychRozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ,znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem spraw kadrowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office ( Word, Exel)
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku - 2016-03-31 - Wysocko (podkarpackie)
Kontrola bezpiecznych warunków pracy, przygotowywanie dokumentacji, szkolenia.
EXPRESS BHP Marcin Gradzik - 2017-07-18 - Zabrze (śląskie)
•Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i zawieraniem umów z dostawcami materiałów i usług oraz umów dotyczących robót budowlanych;•Weryfikowanie i przedstawianie do zatwierdzenia wniosków o wdrożenie postępowań w sprawach udzielanych zamówień publicznych, proponowanie trybu udzielenia zamówienia i składu komisji przetargowych;•Sporządzanie dokumentów koniecznych do przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia powierzonych do realizacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;•Współpraca z komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi merytorycznie przy prowadzeniu spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-03-09 - Kartuzy (pomorskie)
- przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego oraz wniosków o udzielenie ulg w spłacie lubv umorzenie należności z tytułu składek na ubewzpieczenie społeczne,- opracowywanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne,- prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniem społecznym rolników,-wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem społecznym zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek, a trakże stanu należności z wyżej wymienionych tytułów,- udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego,- prowadzenie ewidencji okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie społeczne rolników,- księgowanie obrotów na kontach płatników składek,- przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników,-dochodzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-01-22 - Słupca (wielkopolskie)
wdrożenie i monitorowanie ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. J. K. ŁUKOWICZA W CHOJNICACH - 2019-01-18 - Chojnice (pomorskie)
Odbiór i wysyłka korespondencji. Wystawianie faktur. Obsługa klienta. Wprowadzanie danych do programu księgowego. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Stanisławów Pierwszy (mazowieckie)
Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji dotyczącej podlegania ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składek. Udzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego. Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wniosków o objęciu ubezpieczeniem społecznym rolników. Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego. Przyjmowanie i opracowywanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne. Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących realizowanych przez placówkę terenową zadań.Wykształcenie średnie lub wyższe. Przy wykształceniu średnim wymagany 2 letni staż pracy.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-02-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klientów sklepu z art. budowlanymi i wyposażenia wnętrz.
PHU Bogusław Zbierański Tarnawa - 2018-12-21 - Tarnawa (świętokrzyskie)
- nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w Spółdzielni,- potwierdzanie wykonania robót oraz weryfikacja ich kosztów wykonania (kosztorysów),- udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni, ocena stanu technicznego budynków, lokali i obiektów,- opiniowanie wniosków lokatorów i użytkowników lokali w sprawie technicznych możliwości przebudowy, adaptacji lub modernizacji lokali lub budynków,- przygotowywanie danych niezbędnych do opracowania planu rzeczowo-finansowego Spółdzielni w zakresie robót budowlanych;godz. pracy: pon. 8-16, wt. -pt. 7-15; okres zatrudnienia 1 rok
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2019-02-11 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-01-24 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Planowanie (przygotowywanie) i prowadzenie kontroli podmiotów korzystających ze środowiska, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień dotyczących: ochrony powietrza atmosferycznego. Przygotowywanie protokołów z kontroli. Przygotowywanie dokumentów pokontrolnych (zarządzenia pokontrolne, wystąpienia, decyzje administracyjne). Prowadzenie postępowań administracyjnych. Prowadzenie baz danych i rejestrów oraz wprowadzanie informacji dotyczących kontroli do Informatycznych systemów komputerowych wspomagających pracę Wydziału Inspekcji. Podejmowanie działań i udzielanie odpowiedzi na skargi i wnioski oraz interwencje. Udział w postępowaniu dochodzeniowo-śledczym i przygotowawczym w zakresie przestępstw przeciwko środowisku. Przygotowywanie danych do sprawozdań statystycznych i resortowy. Współdziałanie z organami kontroli, ścigania i wymiaru sprawiedliwości oraz innymi organami.WARUNKI PRACY: praca w terenie, praca w trudnych warunkach środowiskowych, częste wyjazdy służbowe (prowadzenie samochodu), udział w przeprowadzaniu kontroli, stres związany z obsługą klientów zewnętrznych i przeprowadzaniem kontroli w zakładach, zagrożenie korupcją,możliwa praca w systemie zmianowym przez 7 dni w tygodniu, w nietypowych godzinach pracy, w tym praca w nocy, praca wymagająca dobrej komunikatywności, siedziba inspektoratu: budynek dwupiętrowy, brak zainstalowanej windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych, stanowisko pracy wyposażone w komputer, urządzenia peryferyjne i telefon.
INSPEKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BYDGOSZCZY - 2019-02-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)