INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Nowa Dęba oferta pracy 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
Data publikacji: 2019-01-24
Lokalizacja: Nowa Dęba (podkarpackie)
Pracodawca: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Dęba
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane uprawnienia konstrukcyjno-budowlane.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Anieli Krzywoń 1, 39-460 Nowa Dęba, powiat: tarnobrzeski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Curriculum Vitae, list motywacyjny (zawierający dokładne wskazanie stanowiska pracy na które składana jest aplikacja). Dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie. Termin składania ofert upływa w dniu 29 styczeń 2019r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: tarnobrzeski
Gmina pracodawcy: Nowa Dęba
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Dęba
Ulica pracodawcy: Anieli Krzywoń
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 24.01.2019
Oferta pracy ważna do: 29.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem
STANVIL FIRMA PRYWATNA TADEUSZ STANIEWICZ - 2018-07-20 - Gdynia (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie spraw z związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Oddziału Regionalnegoi placówek terenowych,- przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw dla pracowników oraz prowadzenie rejestrów ww. upoważnień,- współpraca z Powiatowymi Urzędami Pracy w zakresie organizacji staży dla osób bezrobotnych, prowadzenie niezbędnejdokumentacji,- badanie satysfakcji klienta zewnętrznego oraz sporządzanie analiz w tym zakresie,- prowadzenie ewidencji pieczęci urzędowych i służbowych oraz pieczątek.Wymagane dokumenty i oświadczenia: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopia dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (np. kopia świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń o odbyciu stażu absolwenckiego itp.), oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wskazanego naboru , oświadczenie o niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów oraz na rozmowie kwalifikacyjnej okaże dokument potwierdzający niepełnosprawność.Wzór kwestionariusza i oświadczeń do pobrania ze strony internetowej http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/).Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie oraz wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.Informacja o metodach i technikach naboru: weryfikacja formalna dokumentów, sprawdzian wiedzy (test lub sprawdzian pisemny) i/lub, rozmowa kwalifikacyjna.Termin składania dokumentów: 21.12.2018r.Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we WrocławiuWydział Ogólny, pokój nr 115ul. Powstańców Śląskich 62, 53-333 Wrocławz z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy BIP 1500-OP.110.39.2018Sala E, A
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu - 2018-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
-poszukiwanie dla skazanych miejsc pracy poza terenem zakładu karnego, organizowanie dokonywanie rozpoznania miejsc zatrudnienia osoadzonych, prowadzenie dokumentacji w zakresie zatrudnienia skazanych, współpraca z funkcjonariuszami i pracownikami zakąłdu w procesie zatrudnienia, sprawdzanie pod wzgledem merytorycznym oraz formalnym list płac przekazanych przez kontrahentów zewnetrznych oraz nadzór nad ich terminowym przekazywaniem, zabezpieczenie uprawnień pracowniczych wynikających z kodeksu pracy i kodeksu karnego wykonawczego, sporządzanie sprawozdań, analiz i statystyk, zgłoszenie do ubezpieczeniń społecznych osób wykonujących odpłatnie pracę na podstawie skierowania do pracy w czasie odbywnaia kary pozbawienia wolności, sprawdzanie wniosków kierowanych do Funduszu Aktywizacji Zawodwej Skazanych
Zakład Karny w Braniewie - 2018-01-09 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
montaż instalacji sanitarnych
Ireneusz Przybyła Technika Grzewcza i Sanitarna - 2017-03-31 - Namysłów (opolskie)
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami; przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. pozyskiwania środków krajowych i UE. w terminie do dnia 4 stycznia 2016r. Dodatkowe informacji dostępne w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Urząd Miejski w Słupsku - 2015-12-31 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w celu ciągłości eksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyc technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewnienia maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w celu jego skalsyfikowania i określenia przydatności do eksploatacji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-19 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
praca w księgowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2016-11-03 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci i instalacji telekomunikacyjnych, systemów alarmowych, systemów kontroli dostępu, telewizji przemysłowej, systemów sygnalizacji pożaru, automatyki obiektowej oraz sieci komputerowej, zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).Wersja rozszerzona oferty dostępna pod adresem: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_ttech_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa SOW zgodnie z obowiązującymi przepisami
Specjalistyczny Ośrodek Wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie - 2016-05-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-03 - Jasionka (podkarpackie)
Projektowanie, wdrażanie oraz nadzór techniczny nad procesami obróbki mechanicznej, Tworzenie norm materiałowych,Dobór narzędzi skrawających,Samodzielne projektowanie lub współpraca z konstruktorem przy projektowaniu oprzyrządowania,Optymalizacja procesów w celu podniesienia ich wydajności i/lub efektywności kosztowej,Tworzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej,Udział w procesie uruchamiania produkcji nowych wyrobów.Oczekiwania:Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; Wiedza/doświadczenie w organizowaniu i nadzorze nad procesami obróbki skrawaniem; Znajomość programów z grupy CAD,CAM;Odpowiedzialność i zaangażowanie.Firma oferuje:Stabilną pracę w dynamicznej firmie;Możliwość rozwoju zawodowego;Szeroki pakiet szkoleń.
"Domgos" Sp. z o. o. - 2016-11-16 - Racibórz (śląskie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków, wydawanie posiłków, przestrzeganie higieny i estetyki w pomieszczeniach kuchennych.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Pilnowanie magazynu, utrzymywanie porządku w magazynie, wydawanie towaru, dostarczanie towaru na kopalnie. Miejsce pracy: Gierałtowice.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Gierałtowice (śląskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych dla przemysłumotoryzacyjnego. Praca na dwie zmiany w godzinach: 6-14 / 14-22
"ATP" M i M Safian S.C. - 2017-12-05 - Opole (opolskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych na budowie
kontakt przez OHP - 2017-10-03 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
- witanie klientów, - obsługa klientów w salonie i dbanie o ich komfort i poczucie zadowolenia z wizyty w naszej firmie - odpowiedzialność za sprawną pracę recepcji oraz wsparcie pracy całego zespołu, - udzielanie klientom informacji na wszelkie pytania i koordynowanie komunikacji,- przekierowywanie rozmów telefonicznych i delegowanie klientów do odpowiednich działów, - współpraca z firmą kurierską, - dbałość o estetykę salonu.
ADAMOWSCY Sp. z o. o. - 2017-01-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK SOCJOTERAPII NR 2 - 2017-11-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nadzór prac budowlanych. Kontrola zgodności realizacji prac pod względem technicznym i ekonomicznym. Praca w godzinach 7-15 na terenie powiatu płockiego i sierpeckiego.
Zakład Budowlano-Remontowy "CZAR-BUD" SC - 2017-04-21 - Płock (mazowieckie)
montaż instalacji, naprawa instalacji elektrycznej, konserwacja maszyn i urządzeń elektrycznych
Fabryki Narzędzi Specjalnych Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
transport międzynarodowy
Usługi Transportowe Jan Podolak - 2016-08-16 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2017-03-23 - Sopot (pomorskie)
Wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemachoceny zgodności i nadzoru rynku, ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie tachografów cyfrowych,ustawy - Kodeks postępowania administracyjnegoudział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustawprowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanychwykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznychudzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urządprzygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzęduprowadzenie prac administracyjno-biurowychi systemu zarządzania. Wymagane dokumenty i oświadzcenia: CV list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedizbie OUM we Wrpcławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadzcenie, kandydata o korystaniu z pełni praw publicznych, oświadzcenie kandydtaa o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyłsne przestepstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego podsiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadeczenie o posiadaniu osbywatelstwa polskiego.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa kienta, przygotowanie potraw z półproduktów
F.H.U.P. Księżyc Marek - 2018-06-11 - Krzeszowice (małopolskie)
Rozliczanie opłat za mieszkania
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; 1/4 etatu, w rozbiciu 1/8 etatu na stan. Inspektora ds. bhp i 1/8 et. Inspektora ds. ppoż; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-09-07 - Knurów (śląskie)
Obsługa gości, systemu kasowego, przygotowanie półproduktów, obsługa kawiarki, pakowanie produktów, rozwiązywanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Bełchatów (łódzkie)
Gotowanie i przygotowanie dań.
F.P.H.U. "GASTRO- SERWIS II" Janusz Langfort - 2016-10-20 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie list płac, list wynagrodzeń z tytułu umów zleceń, rozliczenie i terminowe odprowadzanie składek Zus, obsługa programu płatnik, wyrejstrowanie i zarejstrowanie pracowników.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2017-02-09 - Gdynia (pomorskie)