INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Kłodawa oferta pracy KOPALNIA SOLI "KŁODAWA" S.A.
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Systematyczna kontrola warunków pracy, prowadzenie działalności profilaktycznej na podstawie wykonywanych analiz wypadków.
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Kłodawa (wielkopolskie)
Pracodawca: KOPALNIA SOLI "KŁODAWA" S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ALEJA 1000-LECIA 2, 62-650 Kłodawa, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Systematyczna kontrola warunków pracy, prowadzenie działalności profilaktycznej na podstawie wykonywanych analiz wypadków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie bądź wyższe o kierunku BHP, mile widziane doświadczenie, komunikatywność, umiejętność prowadzenia szkoleń, obsługa podstawowych urządzeń biurowych. przygotowanie do pracy w górnictwie podziemnym określone w klasyfikacji zawodów szkolnictwa zawodowego.
Nazwa pracodawcy: KOPALNIA SOLI "KŁODAWA" S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Adres pracodawcy:
ALEJA 1000-LECIA 2, 62-650 Kłodawa, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane cv. na spotkanie z Pracodawcą należy umówić się telefonicznie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kolski
Gmina pracodawcy: Kłodawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodawa
Ulica pracodawcy: ALEJA 1000-LECIA
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik bezpieczeństwa i higieny pracy*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.05.2019
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 14.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9444396dcaedf64d2b11169b3a8b534a
Podobne oferty pracy
obsługa ciągnika, kombajnu
CENTRALNY OŚRODEK BADANIA ODMIAN ROŚLIN UPRAWNYCH - 2018-03-30 - Naroczyce (dolnośląskie)
Sortowanie mat wejściowych i znakowanie palet transportowych. Przygotowywanie załadunku mat na poszczególne trasy. Podejmowanie czynności związanych z prawidłowym ruchem palet, wózków itp. Wykonywanie drobnych napraw sprzętu i urządzeń. Monitorowanie zgodności ilości mat pobieranych i zwracanych do magazynu. Nr Ref.: MAG/WAR
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-03-15 - Wiązowna (mazowieckie)
praca biuriowa, obsługa komputera , praca w godz. 7.30-15.30 , możliwość wyjazdu w teren
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Rogowiec (łódzkie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników oraz ubezpieczenie zdrowotne, obsługa wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz ubezpiczenie zdrowotne, księgowanie składek, ustalannie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz zdrowotnych, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-19 - Poznań (wielkopolskie)
Pełna realizacja zadań z zakresu służby bhp i p.poż. w zakresie określonym w przepisach prawa pracy, praca w godz. 9-14
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2016-09-22 - Opole (opolskie)
Sprzedaż towarów przy użyciu kasy fiskalnej, obsługa klienta, ekspozycja towarów na sklepie, przygotowanie towarów do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
www.slupsk.sr.gov.plOkres zatrudnienia do 30.06.2019 r. Godz. pracy 7.30-15.30.
Sąd Rejonowy w Słupsku - 2018-10-17 - Słupsk (pomorskie)
naprawa i konserwacja ogumienia w samochodach, podstawowa wiedza mechaniki
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Sława (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Kłodzko (dolnośląskie)
praca na maszynach różnych prac tokarskich np. toczenie powierzchni, czyszczenie i konserwacja maszyn, kontrola jakosci
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Stare Pieścirogi (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
Fasada Windows & Doors Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Głobino (pomorskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
dobry stan techniczny budynków i urządzeń, czuwanie nad terminowością okresowych przeglądów, zapwenienie bieżących napraw,wykonywanie drobnych prac remontowych i renowacyjnych, koordynacja prac ekip zewnętrznych przy przebudowach i napraw.
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2015-09-22 - Konin (wielkopolskie)
wyksz. min. średnie, dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, dobra obsługa komoputera, umiejętność organizacji czasu pracy
SLAM POLAND Sp.z.o.o - 2016-07-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, wymiana tablic rejestracyjnych w przypadku ich zagubienia, wydawanie praw jazdy.Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępne na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-07-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Wykonywanie prac elektro-montażowych, wdrażanie urządzeń elektroenergetycznych pochodzących z krajów Federacji Rosyjskiej i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Niedyszyna (łódzkie)
Zabezpieczenie majątku szkoły, prace konserwacyjne i naprawcze
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH - 2018-10-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową w Sądzie Okręgowym w Przemyślu.
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-02-29 - Przemyśl (podkarpackie)
Operator urządzeń do produkcji elementów z betonu komórkowego
Grupa PREFABET Spółka Akcyjna - 2016-05-25 - Żelisławice (świętokrzyskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowiskuco najmniej 2- letni staż pracy,biegła znajomość poniżej wymienionych przepisów prawa: ustawy Kodeks Pracyustawy z o pracownikach samorządowychustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwaustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnychustawy o ochronie danych osobowychrozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychRozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ,znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem spraw kadrowych, umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office ( Word, Exel)
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku - 2016-03-31 - Wysocko (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Ślepie (warmińsko-mazurskie)
Nadzór inwestorski nad prowadzonymi pracami remontowymi i konserwacyjnymi, sporządzanie kosztorysów na zadania remontowe i konserwacyjne, przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, udział w komisjach przetargowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2019-02-20 - Kielce (świętokrzyskie)
telefoniczna windykacja rozrachunków szpitalnych, obsługa administracyjna biura, w tym m.in.: obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej, realizacja zakupów na potrzeby biura
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-06-27 - Lubin (dolnośląskie)
- Sprzedaż asortymentu (branża budowlana, wykończeniowa), ekspozycja towaru, przyjmowanie dostaw, wydawanie towarów, obsługa klienta. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + niektóre soboty. Wymagane wykształceni min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-12:00) (Tel. 602-173-242) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Armii Krajowej 298, 40-750 Katowice).
TADEUSZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TADEUSZ ŻOGAŁA - 2016-08-05 - Katowice (śląskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, podczas procesów budowlanych (sieciowych i drogowych) na terenie budowy. Sporządzanie i przedstawianie jednodniowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.- Wynagrodzenie 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech misięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - czas trwania kontraktu (około 1 roku). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Praca również w dwie soboty w miesiącu. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek - technik BHP , mile widziane osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym. Na ofertę mogą aplikowac również osoby po kursie technik/ inspektor BHP. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie telefoniczny (9:00-18:00) (tel.: 501-535-875) lub e-mail: michal (at) bhpgroup.pl
BHP Group Sp. z O.O. - 2017-08-21 - Zabrze (śląskie)
Nadzorowanie pracy konserwatorów. (branża budowlana i elektryczna).Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe - budowlane lub elektryczne (wyższe pożądane), min. 5 lat stażu pracy, mile widziane uprawnienia SEP.
ZARZEW SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-03-16 - Łódź (łódzkie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4861 - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-23 - Bieliny (świętokrzyskie)
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - czerwiec 2018 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)