INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 106/DOM7/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 106/DOM7/20) K/M

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych- przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków- sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami- typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu przeglądy roczne i pięcioletnie- korespondencja tematyczna

Data publikacji: 2020-12-08

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych- przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków- sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami- typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu przeglądy roczne i pięcioletnie- korespondencja tematyczna

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (NR REF. 106/DOM7/20) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.12.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor nadzoru budowlanego

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Norma Pro

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - dokonywanie przeglądów technicznych budynków oraz określanie potrzeb remontowych- uczestniczenie w komisjach poawaryjnych i innych- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej i koordynacja robót- sporządzanie kosztorysów inwestorskich i weryfikacja kosztorysów powykonawczych- przygotowywanie materiałów do przetargów i przydziału środków- sprawdzanie zgodności robót i dokumentów z zawartymi umowami- typowanie robót konserwacyjnych i remontowych w oparciu przeglądy roczne i pięcioletnie- korespondencja tematycznaWymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe- wykształcenie średnie techniczne o kierunku budowlanym- uprawnienia budowlane do nadzoru robót budowlanych (bez ograniczeń) - znajomość regulacji prawnych w zakresie: Prawo budowlane wraz z rozporządzeniami z niego wynikającymi, dotyczących obiektów budowlanych w tym dróg, Ustawa Prawo Zamówień Publicznych, Ustawa o ochronie praw lokatorów i zm. Kodeksu Cywilnego, Ustawy o planowaniu przestrzennym- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego Ms Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania - NORMA- staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 6 lat w przypadku osób ze średnim wykształceniem Wymagania dodatkowe: - wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budowlanym- uprawnienia do nadzoru robót budowlanych (bez ograniczeń)Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 08.12.2020 roku), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dział Kadr i Płac - Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. budowlanych (nr ref. 106/DOM7/20). Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 22.12.2020 roku do godz. 15.00[Pełna treść oferty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]

Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

danePracodawcy_nip: 5213321452

danePracodawcy_regon: 010858407

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

danePracodawcy_kodPowiatu: 1465

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123

Ulica pracodawcy: Irysowa

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 08.12.2020

Oferta pracy ważna do: 22.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?38a206a27fd879557d9f60e7b4c2660d

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 850 PLN

pracownik produkcji
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Skarbimierz (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 5 000 PLN

Organizacja spotkań i podróży służbowych, koordynowanie kontaktów z klientami, przygotowanie i formatowanie dokumentów firmowych, prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów w biurze, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, wspieranie kadry zarządzającej w bieżących działaniach, sprzedaż oraz doradztwo w zakresie asortymentu produktów firmy, negocjowanie warunków i sporządzanie ofert handlowych, udział w spotkaniach, szkoleniach oraz targach branżowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Salva Południe Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Lubin (dolnośląskie)

KOPACZ - od 16 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)

POMOCNIK MLECZARSKI - 2 600 - 3 000 PLN

pomoc w produkcji wyrobów mlecznych
Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA - 2019-06-05 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR TERENOWO- PRAWNY - od 2 350 PLN

przygotowywanie pism administracyjnych, procesowych, gospodarka gruntami
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-06-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

PRAKTYKA STUDENCKA - nieodpłatny

1. zapoznanie ze strukturą i organizacją pracy Sądu - w II Wydziale Karnym, 2. zapoznanie z obiegiem dokumentów i zasadami prowadzenia akt,3. pomoc kancelaryjna w sekretariacie wydziału,4. udział w posiedzeniach sądu
SĄD REJONOWY W ZAMOŚCIU - 2016-05-30 - Zamość (lubelskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY WÓD W WYDZIALE INSPEKCJI - od 2 800 PLN

Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli; prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych; kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ; administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2019-04-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 3 400 PLN

Nadzór weterynaryjny nad podmiotami produkującymi i wprowadzającymi do obrotu produkty pochodzenia zwierzecego, rozbiorem i przetwórstwem mięsa w zakłdach zatwierdzonych i rejestrowanych, ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego. Nadzór nad urzędowym badaniem mięsa w ubojniach i mięsa na użytek własny.Planowanie i realizacja pobierania prób z produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia dla ludzi do badań monitoringowych w kierunku pozostałości chemicznych , biologicznych, leków oraz skażeń promieniotwórczych. Zatwierdzanie i rejestrowanie zakładów produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-10-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 3 000 PLN

AKTYWNA SPRZEDAŻ ORAZ PROMOWANIE PRODUKTÓW OFEROWANYCH PRZEZ FIRMĘ,EFEKTYWNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,OKOŁO SPRZEDAŻOWA OBSŁUGA,UDZIAŁ W IMPREZACH TARGOWYCH W KRAJU I ZA GRANICĄ,UDZIAŁ W TWORZENIU I REALIZACJI STRATEGII EKSPORTOWEJ
REMET CNC TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-24 - Kamień (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 914,06 PLN

poszukiwanie nowych klientówprzygotowanie ofertnegocjowanie warunków sprzedażyutrzymywanie reklam z istniejącymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA - 2 500 - 3 500 PLN

doradztwo klientom w wyborze towaru
TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER - od 2 500 PLN

Serwisowanie maszyn, montaż skrzynek i instalowanie ich przy pracach hydraulicznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE VICO SPÓŁKA CYWILNA - 2018-06-22 - Morawin (wielkopolskie)

INSPEKTOR DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 800 - 3 000 PLN

Obsługa kasowa, sprzedaż produktów bankowych, obsługa desponencka
Bank Pekao S.A. - 2017-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

odśnieżanie, koszenie, drobne prace konserwacyjne
SETBAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-22 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 2 200 PLN

KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.
Randstad Polska - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI I REMONTÓW - od 2 500 PLN

- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - styczeń 2019 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-14 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH - od 2 600 PLN

Ochrona danych osobowych, sprawozdania, analizy
Bank Spółdzielczy Środa Wlkp. - 2019-10-17 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL KOSMETOLOG - do 1 200 PLN

nauka przedmiotów zawodowych
Zespół Medycznych Szkół Policealnych w Przasnyszu - 2016-06-02 - Przasnysz (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków zgodnie z kartą dań. Praca w Karczmie Ordynat w Wielączy
Dariusz Handiuk - 2017-02-17 - Wielącza (lubelskie)

POMOCNIK OBCHODOWEGO URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH - od 24 PLN

prace pomocnicze przy przygotowaniu wsadów do urządzeń (młyny, przesiewacze), pomoc przy załadunkach/rozładunkach. Prace porządkowe. Praca w systemie trzy zmianowym.
IPD Sp. z o.o. - 2020-08-18 - Chrzanów (małopolskie)

PRACOWNIK KOMPLETACJI TOWARU - od 1 000 PLN

Kompletowanie, układanie i szykowanie towarów do wysyłki.
Lenstar Maciej Basa - 2016-12-28 - Tychy (śląskie)

INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

- NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2019-02-04 - Szamotuły (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNCH - od 2 100 PLN

- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku, - prowadzenie spraw obiegudokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku, - przekazywanie Komendantowi MiejskiemuPSP w Słupsku korespondencji wpływającej elektronicznie oraz pocztą tradycyjną, - przekazywanie korespondencji zgodniez dyspozycjami Komendanta Miejskiego PSP w Słupsku właściwym komórkom organizacyjnym, - kierowanie rucheminteresantów, udzielanie im informacji oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych, - prowadzenie archiwumKomendy Miejskiej PSP w Słupsku i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów doarchiwum, udostępniania i brakowania dokumentów, - organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji; godz. pracy 7.30-15.30; umowa o pracę na czas określony - służba cywilna; przewidywany okres zatrudnienia: 09.07.2018-09.07.2019
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-24 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY ELEKTRYCZNEJ - od 3 080 PLN

-nadzorowanie robót budowlanych,-sprawdzanie jakości wykonywanych robót,-dokonywanie odbiorów robót,-wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-02-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 6364) - od 1 850 PLN

Główne obowiązki:- planowanie, organizowanie oraz prezentacja dokumentacji Wojewódzkiego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Bezpieczeństwa Imprez Masowych, w tym w ramach prowadzonych postępowań administracyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego,- prowadzenie bazy danych o siłach, środkach i usługach HNS (Host Nation Support) poprzez pozyskiwanie i aktualizację niezbędnych informacji z poziomu wszystkich gmin województwa w celu sprawnego wejścia, pobytu i wyjścia z terenu województwa wojsk sojuszniczych,- realizacja zadań związanych z obowiązkiem sprawowania przez Wojewodę nadzoru nad działalnością straży gminnych (miejskich) i współdziałanie z Komendantem Wojewódzkim Policji w zakresie wykonywania przez strażników czynności określonych w przepisach regulujących ich działalność poprzez udział w zespole kontrolnym,- udostępnianie właściwym służbom i organom tworzone bazy danych w celu wymaganego zasilenia informacyjnego o poziomie zabezpieczenia wojsk sojuszniczych i na wypadek sytuacji kryzysowych ,- współpraca z administracją wojskową i opracowywanie dokumentacji planistycznej o charakterze operacyjnym i ćwiczeniowym w zakresie lokalizacji, wielkości i asortymentu zasobów HNS w celu sprawnego zaopatrywania wojsk sojuszniczych,- zbieranie danych oraz informowanie zainteresowanych stron o zgromadzeniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami,- pełnienie dyżuru na stanowisku dyżurnego operacyjnego w celu zapewnienia ciągłości pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego i sprawnej realizacji jego zadań,- przygotowywanie pod względem logistycznym i dokumentacyjnym posiedzenia Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zabezpieczenia realizacji przez Wojewodę ustawowych zadań w warunkach sytuacji kryzysowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy "schodołazu".
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 301,6 PLN

prace porządkowe, rozładunkowe. Dystrybucja towarów na placówki, ścisła wspólpraca z pracownikami kontrahentów z Ukrainy, przygotowanie, przyjmowanie, kompletowanie zamówień z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)

STAŻYSTA - (UMOWA NO ZASTĘPSTWO) - do 2 200 PLN

KONKURS: szczegóły na www.gliwice.sr.gov.pl; Wykształcenie średnie oraz zdany egzamin maturalny lub wyższe; znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomość edytora tekstowego Word, Excel); umiejętność obsługi komputera, w tym biegłego pisania, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i pracy w zespole, zdolności analityczne, komunikatywność; zakres obowiązków: rejestrowanie i prowadzenie akt (dokumentacji) spraw podlegających właściwości Wydziału, wykonywanie prac biurowych - sporządzanie pism, czynności związane z prowadzeniem w systemie informatycznym, obsługa programu SAWA; protokołowanie na rozprawach, posiedzeniach, sporządzanie korespondencji związanej z biegiem spraw, obsługa urządzeń biurowych, dołączanie do akt pism procesowych i dowodów doręczenia korespondencji sądowej, archiwizowanie akt, przygotowywanie spisów zbiorczych do archiwum, wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SĄD REJONOWY W GLIWICACH - 2018-11-07 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK HIGIENICZNO - PORZĄDKOWY - 997,4 PLN

1. Wykonywanie procedur higieniczno - porządkowych.2. Utrzymywanie w odpowiednim stanie higienicznym otoczenia pacjentów.3. Obsługiwanie pacjentów niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Łęczyca (łódzkie)

BARMAN/KA - 997,4 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW ORAZ SPRZEDAŻ PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Skierniewice (łódzkie)


Wybierz powiat