INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CENTRUM"
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad bieżącą konserwacja budynków, przygotowanie i weryfikacja kosztorysów budowlanych, odbiór.
Data publikacji: 2020-03-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CENTRUM"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dzielskiego 2, 31-465 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad bieżącą konserwacja budynków, przygotowanie i weryfikacja kosztorysów budowlanych, odbiór.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie od 5000 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Data zakończenia pracy: 01.07.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętności zawodowe
danePracodawcy_nip: 6750005855
danePracodawcy_regon: 35051385000000
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 24.03.2020
Oferta pracy ważna do: 24.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2020
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?05960b05673449a25dc6ac80b45ba5cd
Podobne oferty pracy
Uczestnictwo w przygotowaniu planów produkcyjnych, przygotowywanie raportów produkcyjnych, praca w programie MS Excel
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-02-27 - Kożuchów (lubuskie)
Budowa budynków mieszkalnych (w blokach)
DOBROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Działoszyn (łódzkie)
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1)pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych,- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową),- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2)przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;3)ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania;4)przygotowywanie materiałów:- kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań;5)uczestnictwo w komisjach przetargowych;6)przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców;7)opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych;8)prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, np. dotacje itp.;9)sprawdzanie rzeczowo-finansowe wniosków o dotacje do zabytków w ramach procesu rewitalizacji.
Urząd Miasta Płocka - 2018-07-26 - Płock (mazowieckie)
....
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Koło (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez ZDW funkcji inwestora dla zadań inwestycyjnych, odnów i remontów obiektów mostowych.2. Prowadzenie spraw z przebiegu realizacji budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów inwestora i przyszłego użytkownika, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego. 3. Nadzorowanie procesu realizacji inwestycji oraz kontrola prawidłowości obiegu dokumentów.4. Współudział w opiniowaniu i weryfikacja dokumentacji technicznej na etapie projektowania. 5. Przygotowywanie wniosków o podjęcie działań w celu udzielenia zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez Zespół ds. Mostów6. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZDW/RDW, oraz zewnętrznymi jednostkami w zakresie niezbędnym do zrealizowania i nadzorowania inwestycji.7. Rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej korespondencji w zakresie nadzorowanej inwestycji.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z odbywaniem wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego,- obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu pojazdu służbowego.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,- budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2016-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrolowanie podmiotów prowadzących obrót detaliczny produktami leczniczymi, nadzór nad jakością produktów leczniczych i wyrobów medycznych, sporządzanie protokołów i sprawozdań z kontroli, prowadzenie dokumentacji kontrolowanych aptek, przygotowanie projektów decyzji zawierających zalecenia pokontrolne, opiniowanie przydatności lokalu przeznaczonego na aptekę, kontrolowanie prowadzenia reklamy działalności aptek skierowanej do publicznej wiadomości, przygotowywanie pism i odpowiedzi na pisma
Wojewódzki Inspektorat Farmacutyczny - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik ogólnobudowlany
Jan Wyborski Wer.Mar - 2019-05-16 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
SZYCIE ODZIEŻY LEKKIEJ. PRACA W SYSTEMIE AKORDU PRZY WYPRACOWANIU 100% AKORDU PŁACA 3024,00 ZŁ.
KAMUS - 2019-06-03 - Białogard (zachodniopomorskie)
- przeprowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzeganie przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego;- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej;- przygotowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej;- kontrola właściwego zabezpieczenia przeciwpożarowego prac niebezpiecznych pod względem pożarowym, zgodnie z przyjętymi procedurami i wydanymi dokumentami;- posiadanie dokumentacji wymaganej w pkt 2.6.2. Instrukcji o ochronie przeciwpożarowej w resorcie obrony narodowej;- ewidencjonowanie i użytkowanie systemów alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-02-08 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie potraw kuchni indyjskiej, praca w grupie wymagająca zamiłowania do ładu i porządku, charakter pracy wymaga odporności na wysokie temperatury, praca w pozycji stojącejPraca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 10:00 - 22:00Miejsce pracy: ul. Kiełbaśnicza 7A Wrocław, ul. Jedności Narodowej 77 Wrocław, ul. Podwale 83 Wrocław
SOLOMONS OF LONDON SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad procesem technologicznym, zarządzanie podległym personelem. Praca w systemie 3-zmianowym w przedziale czasowym: 6-14, 14-22, 22-6. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
BROWARY ŁÓDZKIE S.A. - 2017-05-26 - Łódź (łódzkie)
Udział w działalności inspekcyjno kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych i pism z zakresu właściwości PINB, opracowywanie projektów wniosków i zaleceń pokontrolnych, gromadzenie i prowadzenie akt administracyjnych, obsługa kancelaryjno-biurowa i organizacja pracy sekretariatu, przyjmowanie interesantów i udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)
- obsługa klienta - dobór odpowiednich gatunków roślin- kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni- przygotowywanie kosztorysu ofert handlowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)
planowanie napraw samochodów, prowadzenie dokumentacji napraw, organizowanie i nadzorowanie pracy warsztatu i podległych pracowników, reprezentowanie warsztatu przed klientami i kontrahentami;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-MECHANICZNE, ZNAJOMOŚĆ MECHANIKI SAMOCHODOWEJ, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z PROWADZENIEM WARSZTATU I ORGANIZACJI PRACY, PRAWO JAZDY KAT. B, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA NA STANOWISKU, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowanie miejsca pracy przed rozpoczęciem wydawania potraw przez kuchnię, obieranie, krojenie, szatkowanie i siekanie warzyw i owoców na późniejsze potrawy, utrzymywanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego, dbanie o dostępność środków czystości w kuchni i na zapleczu sanitarnym, czyszczenie sprzętu kuchennego, powierzchni stołów, podłóg i maszyn, oraz zmywanie naczyń po zakończonym dniu pracy, doraźna pomoc szefowi kuchni oraz pozostałym kucharzom, pozostałe prace porządkowe, mające na cale utrzymanie kuchni w czystości, oraz ułatwienie pracy całej obsłudze lokalu.
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie samochodem dostawczym, załadunek i rozładunek towarów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Kęszyca Leśna (lubuskie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru. Kontrola cen i terminów przydatności produktów. Dbanie o porządek.
JAWORSKI MARIUSZ "BRAWO" - 2018-10-30 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Praca na stanowisku inspektora działu finansowego.
Zakład Karny we Włodawie - 2019-09-10 - Włodawa (lubelskie)
prowadzenie ewidencji gruntów i budynków w systemie teleinformatycznym, utrzymywanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących aktualizacji bazy danych ewidencji gruntów i budynków, tworzenie, prowadzenie i udostepnianie bazy danych rejestru cen i wartości nieruchomości
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-05-16 - Cieszyn (śląskie)
do uzgodnienia
STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ SZKOŁY "NASZA TRÓJKA" W BRATKOWICACH - 2017-05-22 - Bratkowice (podkarpackie)
1. Obsługa komputera.2. Zamawianie i sprzedaż towarów.
Giełda Rolna ZOLA Sp. jawna L. Ignaczak - 2019-03-04 - Witonia (łódzkie)
obsługa kadrowa i socjalna pracowników szpitala Godziny pracy: 7.30-15.05
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny - 2019-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykładanie towarów na półkach w markecie
kontakt przez OHP - 2017-08-04 - Częstochowa (śląskie)
pon. - pt. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Niemodlin (opolskie)
Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów 2.Pomiary manualnedetali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych 3.Raportowaniebraków w systemie 4.Odbiór jakościowy bieżącej produkcji 5.Nadzór nadwyposażeniem kontrolno- pomiarowym 6.Współpraca z działemprodukcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów 7.Nadzór naddokumentacją jakościową, praca w godz. 6-14/14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
obsługa tokarki
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie obsługi kadrowej, powadzenie rekrutacji, prowadzenie dokumentacji kadrowej, organizacja praktyk studenckich, organizacja staży PUP, wykonywanie innych zadań na polecenie bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe 3-letnie doświadczenie lub wyższe 1 rok doświadczenia. Praca na 1/4 etatu. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, biegła obsługa komputera, inicjatywa i komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, korzystanie z pełni praw publicznych. Dokumenty o oświadczenia niezbędne: życiorys/CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenia oraz staż pracy, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko - Inspektor ds. BHP, w terminie od dnia 02.01.2020 r. do dnia 31.01.2020 r. w Kancelarii SP ZOZ WSS nr 3 w Rybniku pok. 116 do godz. 14.00 (decyduje data wpływu).
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZOZ WÓJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU - 2019-12-31 - Rybnik (śląskie)
- więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracy- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej,współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane, przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli, analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków, prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji, uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Warunki pracy: Wynagrodzenie: od 2600zł do 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy ,miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze. - Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy,- znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,- orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole,- odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa,- komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego redagowania korespondencji.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.bip.krus.gov.pl w zakładce: Praca w KRUS.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO O/REGIONALNY POZNAŃ - 2017-09-07 - Koło (wielkopolskie)