INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI Opole oferta pracy HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów 2.Pomiary manualnedetali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych 3.Raportowaniebraków w systemie 4.Odbiór jakościowy bieżącej produkcji 5.Nadzór nadwyposażeniem kontrolno- pomiarowym 6.Współpraca z działemprodukcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów 7.Nadzór naddokumentacją jakościową, praca w godz. 6-14/14-22
Data publikacji: 2018-09-10
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Północna 12A, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie raportów kontroli z pomiarów 2.Pomiary manualnedetali za pomocą przyrządów kontrolno-pomiarowych 3.Raportowaniebraków w systemie 4.Odbiór jakościowy bieżącej produkcji 5.Nadzór nadwyposażeniem kontrolno- pomiarowym 6.Współpraca z działemprodukcyjnym odnośnie wykonywanych pomiarów 7.Nadzór naddokumentacją jakościową, praca w godz. 6-14/14-22
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie, stawka zależna od posiadanych kwalifikacji, Wykształcenie min. średnie techniczne 2.Doświadczenie na w/w stanowisku 3.Umiejętność obsługi ręcznych narzędzi kontrolno-pomiarowych 4.Dobra znajomość rysunku technicznego oraz umiejętność czytaniadokumentacji technicznej 5.Dobra znajomość języka angielskiego 6.Gotowość do pracy w systemie wielozmianowym
Nazwa pracodawcy:
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Technologiczna 2/a, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie umówić sie na spotkanie 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Technologiczna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 10.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie porstych prac remontowych za pomocą narzędzi ręcznych: czyszczenie i skrobanie ścian, czyszczenie narzędzi, wnoszenie materiałów remontowych (farb, paneli itp.) i narzędzi, sprzątanie lokali po remoncie.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Radom (mazowieckie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Organizacja usłu hotelarskich. Pozyskiwanie klientów ze Wschodu.
FLATINFO Dagmara Piasecka - 2016-02-25 - Gdańsk (pomorskie)
Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i księgowanie dowodów dotyczących sum depozytowych oraz ZFŚS, uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych, rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów, sporządzanie analiz oraz innych informacji dotyczących realizacji budżetu jednostki
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentacji odbiorowej i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
ECOCHEMICALS - 2017-08-24 - Kielce (świętokrzyskie)
-bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- rozwijanie, utrzymanie i tworzenie nowego oprogramowania- przygotowywanie dokumentacji technicznej
DEBESIS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Piaseczno (mazowieckie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Poddębice (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem.
FILAR - Zakład Ogólnobudowlany Piotr Picher - 2018-02-05 - Milicz (dolnośląskie)
Do uzgodnienia
SANOCKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-04-26 - Sanok (podkarpackie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Łobez (zachodniopomorskie)
Strzyżenie, koloryzacja, obsługa klienta, dbanie o stanowisko pracy.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
Zakres zadań:1. w zakresie przygotowania inwestycji: współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie niezbędnychuzgodnień i decyzji wydawanych w procesie przygotowania inwestycji, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu planowania i realizacji inwestycji, współudział w przygotowaniu Wieloletniej Prognozy Finansowej w zakresie wykazu zadań przeznaczonychdo realizacji, przygotowanie projektów umów dotyczących wyboru wykonawców opracowań projektowych oraz zadańi projektów inwestycyjnych,2. w zakresie realizacji inwestycji: realizacja procesu inwestycyjnego projektów inwestycyjnych obiektów miejskich, zarządzanie realizacją zadań zapewniających miastu infrastrukturę drogową, wodno kanalizacyjną,infrastrukturę dla strefy użyteczności publicznej oraz odnoszących się do dużych programów, sprawowanie stałego nadzoru nad realizacją poszczególnych zadań inwestycyjnych wynikających z fazyinwestycyjnej projektów inwestycyjnych, koordynowanie zadań w projektach inwestycyjnych z zakresu użyteczności publicznej w porozumieniuz właściwymi jednostkami organizacyjnymi, współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, odbiór i rozruch zakończonych zadań inwestycyjnych.
Urząd Miejski - 2016-04-26 - Jaworzno (śląskie)
wykonywanie badań mikrobiologicznych w laboratorium zakładowym
Colian Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Wykroty (dolnośląskie)
transport krajowy materiałów sypkich
Handel i Transport Bednarski Henryk - 2017-11-17 - Osiek (świętokrzyskie)
Sporządzanie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem obiektów ( faktur, umów, harmonogramów obłożenia obiektów), wykonywanie zadań w zakresie publicznych.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Legnicy - 2016-10-27 - Legnica (dolnośląskie)
prace biurowe, przygotowywanie ofert przetargowych, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Pisarzowa (małopolskie)
prace kuchenne
Hasztag Łukasz Michalak - 2016-01-05 - Luboń (wielkopolskie)
kontrola realizowanych prac pod kątem projektu budowlanego
F.G.K. GAZ-KOM ZAKŁAD GAZODYNAMIKI BUDYNKÓW KRZYSZTOF JAKUBIK - 2017-08-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pomoc w kuchni, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
SIGMA Magdalena Bugajska - 2018-02-08 - Tychy (śląskie)
WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, MONTOWANIE SZAF ELEKTRYCZNYCH
TOMASZ PATYNA "ELEKTROPAT" - 2018-05-11 - Opoczno (łódzkie)
refundacja kosztów wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Buczek (zachodniopomorskie)
malowanie, szpachlowanie, układanie regipsów, docinanie wykładzin itp.
CHODOROWSKI s.c - 2016-07-19 - Bochnia (małopolskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na zadania własne Powiatu, rozliczanie otrzymanych funduszy, prowadzenie spraw związanych z rozwojem gospodarczym Powiatu,zgodnie z ogłoszeniem na: http://www.bip.tarnogorski.pl/, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-03-01 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Oferta robót publicznych: wykonywanie prac przy drogach gminnych.Utrzymanie i remonty gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej. Wykonywanie innych prac związanych z gospodarką komunalną.Obsługa samochodów służbowych.Obsługa i nadzór nad sprzętem mechanicznym będącym na wyposażeniu Działu Gospodarki Komunalnej. Obsługa imprez gminnych. Wykonywanie innych prac zleconych .Przestrzeganie zasad dyscypliny prac ZGK.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Wiązowna (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków, dań obiadowych, pizzy.
Dominik Wróbel PIZZERIA I KEBAB PEPE - 2016-10-05 - Chwaszczyno (pomorskie)
Obsługa pracy zarządu, prowadzenie sekretariatu, prowadzenie spraw kadrowych, utrzymywanie kontaktów między oddziałami firmy. Miejsce pracy: Białężyce gm. Września (teren fabryki Volskwagen). Praca w godzinach 8.00-16.00 (pon.-pt.). Okres próbny trwa 3 mieiące, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony
CLAVEY PERSONAL POWER Sp. z o.o. - 2015-10-16 - Białężyce (wielkopolskie)