INSPEKTOR DO PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS W KOLE Koło oferta pracy KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO O/REGIONALNY POZNAŃ
Stanowisko: INSPEKTOR DO PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS W KOLE
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.bip.krus.gov.pl w zakładce: Praca w KRUS.
Data publikacji: 2017-09-07
Lokalizacja: Koło (wielkopolskie)
Pracodawca: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO O/REGIONALNY POZNAŃ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NIEZŁOMNYCH 8, 62-600 Koło, powiat: kolski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.bip.krus.gov.pl w zakładce: Praca w KRUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO PLACÓWKI TERENOWEJ KRUS W KOLE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koło
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Urzędnik ubezpieczeń społecznych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym rolników i statutu KRUS, wysoka kultura osobista, umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych, umiejętność sporządzania pism i notatek, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność.
Nazwa pracodawcy:
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO O/REGIONALNY POZNAŃ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Adres pracodawcy:
ŚW. MARCIN 46/50, 60-959 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kazdy kandydat zainteresowany ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborzena stronie internetowej: www.bip.krus.gov.pl, wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w P o z n a n i u. Nie będą przyjmowane aplikacje drogą elektroniczną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: ŚW. MARCIN
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kole
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urzędnik ubezpieczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.09.2017
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 18.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie nadzoru nad remontami; opracowywanie potrzeb remontowych; przygotowywanie materiałów przetargowych; nadzór nad realizacją przegladów; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-09-14 - Słupsk (pomorskie)
- kontrola jakości bielizny
Axami Anna Gołębiowska Edyta Skutnicka - 2016-11-09 - Białystok (podlaskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowejRozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacjaSporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUSObsługa systemu kadrowo - płacowego oraz programu PłatnikPrzygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowychWspółpracowanie z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymiPraca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI - 2017-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
cięcie i kształtowanie prętów, płaskowników i kształtowników stalowych oraz łączenie ich w przewidziane konstrukcje metodą nitowania lub spawania metodą MIG/MAG
SK-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy wykonywaniu robót wykończeniowych w budynkach miejsc publicznych np. szkoły
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY USŁUGOWO HANDLOWY ALEKSANDER SPROT - 2018-06-27 - Chorzów (śląskie)
- zapoznanie się z funkcjonowaniem ośrodka,-prowadzenie monitoringu i dokumentacji,- prowadzenie edukacji przyrodniczej
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- układanie przewodów i kabli, - podłączanie przewodów do silników, do aparatury pomiarowej, do szaf sterowniczych i zasilających,- montaż urządzeń wykonawczych i aparatury pomiarowej. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław + wyjazdy w delegacje (teren całej Polski). Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - Mateusz Drożdżyński, tel.: 535 940 017.
ENCON Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zamieszczony w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej bip.michalowice.pl . Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach poniedziałek:9-17; wtorek-piątek:8-16. Wysokość wynagrodzenia nie mniej niż 2000zł/brutto - do uzgodnienia
URZĄD GMINY MICHAŁOWICE - 2017-09-28 - Reguły (mazowieckie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów.Układanie towarów w magazynie oraz dbanie o czystość magazynu.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "AGRO" - 2017-06-14 - Kosów Lacki (mazowieckie)
SPRZĄTANE POWIERZCHNI WIELKOPOWIERZCHNIOWYCHWYMAGANIASPRZĄTANIE ZGODNIE Z POLECENIAMI PRZEŁOŻONYCHNA SPOTKANIE KUMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIE
GB SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-08-28 - Kołbaskowo (zachodniopomorskie)
j.w.
"ANIOŁKOWO" NIEPUBLICZNE JĘZYKOWE PRZEDSZKOLE MONTESSORI - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Lubań (dolnośląskie)
Pracownik produkcyjny
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łopuszno (świętokrzyskie)
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pakowanie paczek, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Kobylnica (pomorskie)
Szczegółowe informacje zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze na stronie WWW.BIP.KRUS.GOV.PL w zakładce: Praca w KRUS
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-05-05 - Międzychód (wielkopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Radom (mazowieckie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zakładanie, likwidacja upraw pieczarek, drobne prace remontowo-naprawcze
Rafał Klos - 2016-02-22 - Radostowice (śląskie)
praca księgowej
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1)opracowywanie projektów uchwał regulujących system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta,2)kontrolowanie i nadzorowanie realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,3)kontrolowanie i nadzorowanie wykonywania obowiązków w zakresie gospodarki odpadami przez właścicieli nieruchomości,4)kontrolowanie i nadzorowanie funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK),5)kontrolowanie i nadzorowanie osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, 6)kontrolowanie przestrzegania zasad regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście Ustka,7)podejmowanie i prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,8)weryfikacja danych zawartych w deklaracjach o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, składanych przez właścicieli nieruchomości,9)dokonywanie naliczeń wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,10)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,11)dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi,12)prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,13)utrzymanie i planowanie remontów kanalizacji deszczowej, 14)prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych,15) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Wydziału IKiOŚ.Przewidywane zasadnicze wynagrodzenie miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3500 zł.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-01 - Ustka (pomorskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-11-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedawca w branży przemysłowej
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Ruda Łańcucka (podkarpackie)
serwis instalacji technicznych budynku Centrum Handlowego
KM FACILITY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie pomiarów wielkości fizycznych, obsługa komputera (office, AutoCad), obsługa statyki budowli
LABORATORIUM TECHNIKI BUDOWLANEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
realizacja zadań w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowe zadania jako inspektor d/s przeciwpożarowych w Szpitalu wynikają z obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności z ustawy z dnia 24.081991r. o ochronie przeciwpożarowej i przepisów wykonawczych do niej.
UNIWERSYTECKI SZPITAL DZIECIĘCY W LUBLINIE - 2016-05-18 - Lublin (lubelskie)
Gotowanie dań arabskich (kuchnia algierska, turecka i tunezyjska).
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Zabrze (śląskie)
agent celny
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "OPTIMA" Adam Stefański - 2016-12-22 - Latkowo (kujawsko-pomorskie)