PODINSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIE INWESTYCJI Reguły oferta pracy URZĄD GMINY MICHAŁOWICE

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIE INWESTYCJI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: zamieszczony w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej bip.michalowice.pl . Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach poniedziałek:9-17; wtorek-piątek:8-16. Wysokość wynagrodzenia nie mniej niż 2000zł/brutto - do uzgodnienia

Data publikacji: 2017-09-28

Lokalizacja: Reguły (mazowieckie)

Pracodawca: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zamieszczony w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej bip.michalowice.pl . Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach poniedziałek:9-17; wtorek-piątek:8-16. Wysokość wynagrodzenia nie mniej niż 2000zł/brutto - do uzgodnienia

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR DS. PRZYGOTOWANIE INWESTYCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Reguły

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Michałowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie i minimu 3 lata stażu pracy, przy wykształceniu wyższym o profilu ogólnobudowlanym nie wymagany jest staż pracy, znajomość przepisów prawnych a w szczególności, kodeksu postępowania administracyjnego, , ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, dyspozycyjność, posiadanie samochodu z możliwością wykorzystywania do celów służbowych.

Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY MICHAŁOWICE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Adres pracodawcy:
Powstańców Warszawy 1, 05-816 Reguły, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: pruszkowski

Gmina pracodawcy: Michałowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Reguły

Ulica pracodawcy: Powstańców Warszawy

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni

Data dodania oferty pracy: 29.09.2017

Oferta pracy ważna do: 20.10.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

RECEPCJONISTA - od 1 850 PLN

Prace związane z przyjęciem gości hotelowych. Rozliczanie pobytu gości. Dbanie o komfort pobytu gości.
PHU DAMEX DANECKI TOMASZ - 2016-01-12 - Tychy (śląskie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - 997,4 PLN

Projektowanie materiałów reklamowych i elementów graficznych na potrzeby stron internetowych, opracowywanie koncepcji marketingowej dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Siedlce (mazowieckie)

INŻYNIER BUDOWY - od 3 200 PLN

zabezpieczenie terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim: obiektami budowlanymi; urządzeniami technicznymi;podlegającymi ochronie elementami środowiska przyrodniczego i kulturowego; prowadzenie dokumentacji budowy; organizowanie samej budowy i kierowanie budową obiektu budowlanego w sposób zgodny z:projektem i pozwoleniem na budowę;przepisami techniczno budowlanymi; przepisami prawa pracy, w tym regulacjami z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy;koordynowanie realizacji zadań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia:na etapie opracowywania technicznych lub organizacyjnych założeń planowanych robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów, które mają być prowadzone jednocześnie lub kolejno; przy planowaniu czasu wymaganego do zakończenia robót budowlanych lub ich poszczególnych etapów; koordynowanie działań zapewniających przestrzeganie podczas wykonywania robót budowlanych zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawartych w przepisach, oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;zgłaszanie inwestorowi do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających; zapewnienie wykonania wymaganych przepisami lub ustalonych w umowie prób i sprawdzeń instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych przed zgłoszeniem obiektu budowlanego do odbioru;przygotowanie dokumentacji powykonawczej obiektu budowlanego, urządzeń oraz instalacji; uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad;prowadzenie negocjacji z podwykonawcami;budżetowanie realizowanych kontraktów,
TALMEX Sp. z o.o. - 2017-01-11 - Jaworzno (śląskie)

POZOSTALI KUCHARZE - od 1 850 PLN

popoc przy przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Międzywodzie (zachodniopomorskie)

Kierownik Salonu - -

Media Expert zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-05-20 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ - od 9,26 PLN

naprawa maszyn i urządzeń wykorzystywanych w procesie mrożenia pieczarek, dbałość o utrzymanie maszyn w ruchu
CONTRAIN POLAND Sp. z o.o. - 2016-01-14 - Holandia (Holandia)

KELNER - od 13,7 PLN

Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wynagrodzenie godzinowe + napiwki, praca od 12:00 do 21:00. Praca w czwartek, piątek, sobotę, niedzielę. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym umówieniu lub telefoniczny.
MINI BROWAR RESTAURACJA BARBARA MARCOL - 2018-04-20 - Rybnik (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Odbiór dostaw, obsługa klienta, utrzymanie czystości w obiekcie handlowym.
Firma Handlowa "AdeH" A. Buchalik, H. Nowrot Spółka Cywilna - 2018-04-17 - Racibórz (śląskie)

PRACOWNIK ADMINISTARCYJNO - MAGAZYNOWY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: obsługa administarcyjno-biurowa firmy, czynności magazynowe, wprowadzanie dokumentów do ewidencji, rejestrowanie transakcji finansowych, sporządzanie pism i innych dokumentów, obsługa centrali telefonicznej, bieżące prace administracyjne, ewidencja stanów magazynowych produktów, przyjecie towaru, wydawanie towaru, przyg. towaru do wysyłki, kompletacja towarów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Pyskowice (śląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA(NR 4007) - od 2 300 PLN

obsługa kasy fiskalnej, praca na stoiskach obsługowych, dbałośćo powierzoną powierzchnię magazynowąpraca w 100% stojąca
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO SPÓŁKA AKCYJNA W KONINIE - 2018-06-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK DRUKARZA - od 1 850 PLN

obsługa myjni ultradziwiękowej
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zgierz (łódzkie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 3 000 PLN

naprawa pojazdów samochodowych osobowych
TEAM-AUTO KRYSTYNA LORKOWSKA - 2017-07-18 - Klebark Wielki (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL MUZYKI - od 20 PLN

Prowadzenie zajęć lekcyjnych (2h tydzień)
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Stanisławowie - 2017-09-01 - Stanisławów (lubelskie)

CUKIERNIK - do 14 PLN

Wykształcenie: mile widziane zawodowe- cukiernik, ciastkarz, ale nie jest wymagane; mile widziane doświadczenie na stan. cukiernika, ale istnieje możliwość przyuczenia; zaangażowanie w pracę; zakres obowiązków: produkcja i dekorowanie wyrobów cukierniczych, dbanie o jakość wyrobów; zmiana nocna (19:00-3:00, 20:00-4:00, 21:00-05:00); umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GLIWICACH - 2017-12-01 - Gliwice (śląskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. OBSŁUGI INWESTORA I PARTNERSTWA PUBLICZNO - PRYWATNEGO - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) przygotowanie projektów i koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach partnerstwa publiczno prywatnego (dalej zwanego PPP), a w szczególności:a) sporządzanie studiów i analiz w zakresie możliwości realizacji potrzeb inwestycyjnych Gminy-Miasto Płock m.in. w formule PPP,b) obsługa potencjalnych inwestorów zainteresowanych realizacją przedsięwzięcia w formule PPP,c) pozyskiwanie i analiza informacji w zakresie realizacji projektów w formule PPP przez inne podmioty w kraju i za granicą,d) promocja przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Miasto-Płock w formule PPP wśród potencjalnych inwestorów w kraju i za granicą,e) podnoszenie świadomości możliwości wykorzystania formuły PPP wśród pracowników Urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych,f) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimiw zakresie realizacji potrzeb inwestorów zainteresowanych realizacją projektów PPP,g) przygotowywanie i zlecanie opracowania niezbędnych opinii, koncepcjii ekspertyz;2) obsługa inwestorów krajowych i zagranicznych poprzez:a) udzielanie informacji dot. przebiegu procesu inwestycyjnego w Mieście i realizacji polityki przestrzennej informacje ogólne,b) opracowywanie informacji dostosowanych do potrzeb konkretnego inwestora,c) współpracę z inwestorem w zakresie pozyskiwania niezbędnych dokumentów, uzgodnień i decyzji administracyjnych,d) monitorowanie przebiegu postępowań związanych z obsługą inwestorów (monitoring etapów decyzyjnych),e) prowadzenie ewidencji podmiotów zainteresowanych inwestycjami na terenie Miasta;3) w zakresie prowadzonych negocjacji z inwestorem:a) organizacja i uczestnictwo w spotkaniach negocjacyjnych,b) udzielanie wyjaśnień inwestorom, w tym korespondencja z inwestorami,c) kontrola zawarcia i wykonania umowy z inwestorem;4) opracowywanie i aktualizowanie oferty inwestycyjnej Miasta;5) promocja oferty inwestycyjnej Miasta i jego walorów gospodarczych w kraju i za granicą;6) prowadzenie działań z zakresu współpracy z przedsiębiorcami poprzez:a) współpracę z organizacjami reprezentującymi środowiska gospodarcze (konsultacje, działania wspólne),b) współpracę z podmiotami wspierającymi rozwój przedsiębiorczości,c) współpracę z instytucjami tzw. rynku pracy;7) organizacja spotkań i konferencji związanych z promocją oraz pozyskiwaniem inwestorów;8) organizacja konferencji, imprez wystawienniczych, misji gospodarczych oraz innych spotkań mających na celu promocję lokalnej gospodarki;9) monitorowanie realizacji polityki gospodarczej miasta;10) redagowanie oraz aktualizacja dedykowanej strony internetowej w zakresie informacji istotnych z punktu widzenia inwestora;11) inicjowanie działań w zakresie tworzenia systemu ulg i zachęt inwestycyjnych na terenie Miasta;12) współpraca z Płockim Parkiem PrzemysłowoTechnologicznym (PPPT) przy propagowaniu oferty wśród potencjalnych inwestorów jak i przy obsłudze inwestorów zainteresowanych rozpoczęciem działalności w PPPT;13) współpraca z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, Agencją RozwojuMazowsza S.A. i innymi organizacjami gospodarczymi przy obsłudze potencjalnych inwestorów zainteresowanych regionem;14) współpraca ze środowiskami gospodarczymi, naukowymi i akademickimi w zakresie realizacji potrzeb inwestorów;15) wsparcie w zakresie realizacji zadań CIFAL Płock.
Urząd Miasta Płocka - 2018-04-04 - Płock (mazowieckie)

ROBOTNIK LINII SORTOWNICZEJ - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)

Doradca Klienta - Sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-19 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sklepu, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. PROMOCJI MIASTA - od 1 850 PLN

Opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunki i metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnego i wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie, opracowywanie oraz realizację zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych, przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizację kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjami finansowymi i gospodarczymi, a także organizacjami społecznymi w zakresie służącym promocji miasta, a w szczególności pozyskiwaniu wsparcia finansowego i organizacyjnotechnicznego dla inwestycji oraz rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta, prowadzenie konferencji prasowych, nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego, projektowanie i realizację polityki informacyjnej organów Gminy, opracowywanie i kierowanie do środków publicznego przekazu uzupełnień, sprostowań, polemik, wyjaśnień w odniesieniu do publikowanych w tych środkach informacji niezgodnych ze stanem faktycznym lub zawierających błędną jego interpretację, zamieszczanie w prasie lokalnej, regionalnej lub ogólnopolskiej oraz na antenie telewizyjnej i radiowej ogłoszeń i obwieszczeń koniecznych dla realizacji zadań publicznych organów Gminy oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie, organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmioty zewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta, prowadzenie monitoringu rozpowszechnianych w prasie, radiu, telewizji oraz w sieci Internet informacji o działalności organów Gminy, przygotowywanie informacji o pracy organów Gminy, Urzędu Miasta i gminnych jednostek organizacyjnych, przeznaczonych dla środków publicznego przekazu, a w szczególności do publikacji na stronie internetowej Urzędu Miasta oraz podmiotowej stronie Urzędu Miasta w BIP, udzielanie informacji oraz pomocy wszystkim inwestorom, zainteresowanym prowadzeniem działalności gospodarczej na terenie miasta, a w szczególności działalności skutkującej powstawaniem nowych miejsc pracy lub inwestycjami w infrastrukturę techniczną służącą rozwojowi miasta, wszelkie działania związane z udzielaniem informacji w zakresie dostępu do informacji publicznej, w tym wydawanie decyzji administracyjnych o odmowie jej udostępnienia lub umorzeniu postępowania w trybie określonym w przepisach o dostępie do informacji publicznej , wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta, przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach wydziału, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.
GMINA - URZĄD MIASTA KĘDZIERZYN-KOŹLE - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 500 PLN

Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie wewnętrznych prób jakościowych, zgłoszenie i prowadzenie rejestru wykrytych nieprawidłowości, wdrażanie, zachowanie i kontrola przestrzegania certyfikatów jakościowych GGAP, Tesco Nurture, BRC.
Blue River Sp. z o.o - 2015-12-08 - Wąsosz (dolnośląskie)

MONTER SIECI GAZOWYCH - 2 200 - 2 300 PLN

Praca na budowach, kładzenie orurowania gazowego.
Przedsiębiorstwo INTERWIT - 2016-01-27 - Gdańsk (pomorskie)

KELNER - 1 000 - 1 500 PLN

Obsługa gości hotelowych. Wydawanie posiłków. Dbanie o czystość sali.
"ARATEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 3 200 PLN

Prace pomocnicze w kuchni.Praca w Hotelu Pegaz w Krynicy Zdrój.Dwie zmiany 7-15 v 14-22
FIRMA "WOLTOM" TOMASZ WOŁOCH - 2018-08-22 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa w sklepie spożywczym. Dbanie o porządek, ekspozycję towarów. Obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego
DOBMOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Lublin (lubelskie)

PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Pełna treść ogłoszenia o naborze wraz z listą wymaganych dokumentów - dostępna na tablicy ogłoszeń PUP lub stronie Starostwa w Biuletynie Informacji Publicznej https://spleczna.bip.e-zeto.eu/bip/
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2018-08-21 - Łęczna (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 000 PLN

Ochrona osób i mienia
SKAREM Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Nowy Targ (małopolskie)

PALACZ C.O - od 1 945 PLN

dozór pieców i budynku, prace naprawcze i porządkowe na terenie przedszkola
PRZEDSZKOLE NR 3 LUBSKO - 2017-11-27 - Lubsko (lubuskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

salon fryzjerski damsko-męski
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Żory (śląskie)


Wybierz powiat