INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Tarnowskie Góry oferta pracy MIĘDZYGMINNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie i odbiór techniczny robót, kontrole przeprowadzanych prac pod kątem projektu budowlanego i pozwoleń na budowę
Data publikacji: 2020-08-27
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: MIĘDZYGMINNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawdzanie i odbiór techniczny robót, kontrole przeprowadzanych prac pod kątem projektu budowlanego i pozwoleń na budowę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2413
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość oprogramowania Ms Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
uprawnienia budowlane, znajomość robót budowlanych i procedur związanych z inwestycjami budowlanymi, kosztorysowanie robót,
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
MIĘDZYGMINNE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6450005331
danePracodawcy_regon: 272157009
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: tarnogórski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2413
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0943813
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE ZE WZNOSZENIEM BUDYNKÓW MIESZKALNYCH I NIEMIESZKALNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 27.08.2020
Oferta pracy ważna do: 26.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cbbaf1d0c0651d873ae2cbeee7dc97a3
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych w zakresie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania, wykorzystania środków finansowych,- analizowanie sprawozdań złożonych przez dofinansowane podmioty w celu sprawdzenia prawidłowości realizacji zadania,- kwalifikowanie złożonych ofert konkursowych pod względem spełnienia wymogów formalnych i merytorycznych w celu przekazania właściwemu ministrowi list ofert zakwalifikowanych do dofinansowania,- współpraca z podmiotami dofinansowanymi oraz z właściwym ministerstwem w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadania,- przygotowanie dokumentów związanych z Resortowym programem rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, w tym wzorów umów jakie będą zawierane z zakwalifikowanymi do dofinansowania podmiotami, wzorami sprawozdań, oświadczeniami podmiotów, informacjami o Programie w celu zapewnienia jednolitości realizacji zadania.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
staż dla osób bezrobotnych do 30 r.ż - zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego, prawa budowlanego, wdrażanie i stosowanie, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, przygotowywanie projektów pism
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Otwock (mazowieckie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostepnianie infomacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalenia wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi;- przygotowanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakty z jednostkami wykonujacymi dokumentacje projektowe na zklecenie zarządu dróg lub gminy;- odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l)przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merutorycznej zamówień publiocznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Mozliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy.
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - 2020-06-23 - Płock (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. - 2020-09-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Transport krajowy
Usługi Transportowe Stanisław Idzi - Nowa Cerekwia - 2017-09-07 - Nowa Cerekwia (opolskie)
Merytoryczny nadzór nad akcjami sortowania, samodzielne wykonywanie IIP/GP12 oraz sortowania, ocena jakości komponentów oraz postępowanie z komponentem
AUTOLIV POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-15 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
prace związane z montażem stolarki okiennej, drzwiowej oraz montaż bram garażowych i napędów wraz z pracami budowlanymi związanymi z przygotowywaniem otworówn oraz prace wykończeniowe po montażu
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Przybędza (śląskie)
Strzyżenie damskie i męskie, koloryzacja, modelowanie, czesanie fryzur okolicznościowych. Praca dwuzmianowa w godz. 8.00-20.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej według ustalonego grafiku.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA Sławomir Zuziak - 2017-08-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Szycie, przeróbki róznego rodzaju
USŁUGI KRAWIECKIE DANUTA HERING - 2017-06-05 - Kołczygłowy (pomorskie)
produkcja tonerów przy wykorzystaniu maszyny do regeneracji tonerów, kompresora wkrętarki oraz specjalistycznego odkurzacza
GOLDEN LINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-20 - Rzeszów (podkarpackie)
PRACE POMOCNICZE PRZY: - PALETYZACJI I WYWOZIE PALET Z MAGAZYNU,- OBSŁUDZE RAMPY ŚMIECIOWEJ,- PRZYGOTOWANIU SUROWCA,- MYCIU MASZYN,- PRZYGOTOWANIU OPAKOWAŃ,
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Brzezno (wielkopolskie)
1. Przeprowadzanie kontroli planowych i pozaplanowych w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie środowiska w celu sprawdzenia zgodności ich działalności z prawnie określonymi wymaganiami.2. Współudział w czynnościach polegających na: obserwowaniu i rejestrowaniu obrazu zdarzeń oraz dźwięku, gromadzeniu i zabezpieczaniu dowodów popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, żądaniu pisemnych lub ustnych informacji oraz przesłuchiwaniu osób, nakładaniu grzywien w postępowaniu mandatowym, dokonywaniu oględzin pomieszczeń i innych miejsc, w celu egzekwowania przestrzegania wymagań środowiskowych.3. Współdziałanie z innymi organami administracji w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia czynności kontrolnych.4. Przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o interwencję w zakresie ochrony środowiska.5. Weryfikacja, przekładanych okresowo przez podmioty korzystające ze środowiska, danych i materiałów o zakresie korzystania ze środowiska w celu oceny ich kompletności i prawidłowości.6. Prowadzenie bazy danych o podmiotach korzystających ze środowiska w celu dostarczenia zbiorczych informacji organom nadrzędnym.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Gdańsku - 2020-06-24 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: średnie ale preferowane wyższe z zakresu budownictwa, zarządzania nieruchomościami; co najmniej 3 letnie doświadczenie; mile widziane uprawnienia budowlane; biegła znajomość Ms Office, znajomość branży zarządzania nieruchomościami; zakres obowiązków: przyg. dok. przetargowej i umów na prace remontowe; sporządzanie protokołów konieczności i aneksów do umów; zlecanie, nadzorowanie i odbiór robót związanych z bieżącą eksploatacją nieruchomości; weryfikacja rachunków i faktur; współudział w opracowywaniu planu remontów gminnych nieruchomości; sporządzanie kosztorysów; odbieranie i przekazywanie gminnych lokali mieszkalnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH I TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z O.O. - 2019-09-09 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony środowiska i innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestycyjnego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2020-07-28 - Zielona Góra (lubuskie)
REALIZACJA POSTĘPOWANIA PIELĘGNACYJNEGO I DIAGNOSTYCZNO-LECZNICZEGO;- PRZYJĘCIE CHOREGO I UŁATWIENIE ADAPTACJI DO ŚRODOWISKA SZPITALNEGO, - WYKONYWANIE CZYNNOŚCI DIAGNOSTYCZNYCH,- OBIERANIE MATERIAŁU DO BADAŃ DIAGNOSTYCZNYCH
ASKLEPIOS B.P. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie przeglądów budowlanych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
- Kontrola montażu konstrukcji stalowych i urządzeń dla przemysłu wydobywczego i energetycznego, wsparcie kierownika robót montażowych w w/w zakresie. Kontrola postępu prac. Kontrola dostaw i ich realizacji w terminach umownych. - Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 6:30-14:30. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunek - budownictwo, maszyny i urządzenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora montażowego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów, urządzeń biurowych, redagowanie i wysyłanie korespondencji, archowizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Uzgadnianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Uzgadnianie zakresu i stopnia szczegółowości informacji wymaganych w prognozie oddziaływania na środowisko.Opiniowanie i uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnym dokumentacjiprojektowych inwestycji i obiektów dot.terenu miasta Gdańska.Udział w dopuszczeniu do użytku obiektów budowlanych, realizowanych na terenie miasta Gdańska.Wydawanie opinii o spełnieniu warunków higienicznych i zdrowotnych, umożliwiajacych udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie indywidualnej, indywidualnej specjalistycznej i grupowej praktyki lekarskiej oraz umożliwiających prowadzenie aptek. Wydawanie postanowień o spełnieniu wymagań fachowych i sanitarnych, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej.Wydawanie pism odbiorowych o spełnieniu wymagań higienicznych i zdrowotnych w zakładach fryzjerskich, kosmetycznych, tatuażu i odnowy biologicznej.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-03-16 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu, odbieranie korespondencji, redagowanie pism, ewidencja i rozliczanie składek członków spółek wodnych itp.
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach - 2016-02-05 - Kielce (świętokrzyskie)
według klasyfikacj izawodu
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Złotów (wielkopolskie)
obsługa firm w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prace biurowe w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
wystawianie abonamentów,rozpatrywanie reklamacji,obsługa klienta,realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Kraków (małopolskie)
wiercenie otworów dołowych do odmetanowania w zakładach górniczych
"GEO-ŚLĄSK" Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Pielęgniarka praktyki w gabinecie zabiegowym i punkcie szczepień.
Przychodnia Lekarska "NOVA MED" - 2018-09-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
INSPEKTOR
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wyższe - preferowane prawnicze lub administracyjneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2017-10-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)