INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ Płock oferta pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Stanowisko: INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostepnianie infomacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalenia wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi;- przygotowanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakty z jednostkami wykonujacymi dokumentacje projektowe na zklecenie zarządu dróg lub gminy;- odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l)przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merutorycznej zamówień publiocznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Mozliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy.
Data publikacji: 2020-06-23
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:a) gromadzenie, przetwarzanie i udostepnianie infomacji o drogach publicznych;b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;c) opracowywanie projektów uchwał;d) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji oraz remontów, a w szczególności:- współpraca przy organizacji przetargów;- ustalenia wartości zamówienia na roboty, dostawy i usługi;- przygotowanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji;- bieżący kontakty z jednostkami wykonujacymi dokumentacje projektowe na zklecenie zarządu dróg lub gminy;- odbiory i sprawdzanie zlecanej dokumentacji technicznej;e) zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych;f) udział w pracach Zespołu Uzgodnień dokumentacji Projektowej;g) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków;h) przygotowanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi;i) aktywny udział w procesie inwestycyjnym;j) wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych;k) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg;l)przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych;ł) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskiwanie środków zewnętrznych;m) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego;n) uczestniczenie w prowadzeniu przygotowań od strony merutorycznej zamówień publiocznych, w tym opracowywanie kosztorysów inwestorskich.Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:Praca w siedzibie Urzędu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, praca o charakterze biurowo - terenowym. Dyspozycyjność w momencie utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym. Mozliwa praca w porach nocnych. Stanowisko pracy na I piętrze, budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. W budynku brak windy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W SEKCJI TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe I lub II stopniaf) co najmniej 2-letni staż pracy,g) doświadczenie w pracy w administarcji publicznej,h) znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa,i) znajomość procesu inwestycyjnego,j) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole,k) umiejętność obsługi komputera (Windows), MS Office, Excel,m) posiadanie prawa jazdy kat. B ( czynne prawo jazdy kat. B)Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o zamówieniach publicznych, Ustawy o samorządzie powiatowym i Prawo o ruchu drogowymb) biegła obsługa komputera (pakiety biurowe) oraz urządzeń biurowych,c) umiejętność pracy w zespole,d) umiejętność stosowania przepisów;e) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;f) komunikatywność, samodzielność;g) wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego;h) zaangażowanie w wykonywane obowiązki,i) wykształcenie politechniczne/techniczne i uprawnienia budowlane mile widziane,j) doświadczenie/wiedza geodezyjna mile widziana.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
danePracodawcy_nip: 7742418879
danePracodawcy_regon: 610946222
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 57a, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:a) list motywacyjny - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;b) życiorys (CV) - min. opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz wymagane uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje;d) kserokopie świadectw pracy dokumentującej wymagany staż pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie;e) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;f) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;g) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;h) oświadczenie kandydata o posiadaniu uprawnień (czynne prawo jazdy kategorii B); i) oświadczenie kandydata o niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;j) informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku REKRUTACJAWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do godz. 15:30 (piętro I, pokój 112) lub przesłać pocztą:Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku ul. Bielska 57a 09-400 Płockw zamkniętej kopercie z dopiskiem:"Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor w Sekcji technicznej w Zarządzie Dróg Powiatowych w Płocku (2 etaty)"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 30 czerwca 2020 roku.W przypadku ofert przysłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o sobie" Krajowego Rejestru Karnego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 57a
Profil działalności pracodawcy: drogownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.06.2020
Data dodania oferty pracy: 23.06.2020
Oferta pracy ważna do: 30.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8d0dea9dc4ad13b104de8f759174eba3
Podobne oferty pracy
sporządzanie potraw wietnamskich w barze orientalnym
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility.Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone.Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami.Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego.Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD.Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych.Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów.Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku.Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia wietnamskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami wietnamskimi, pomoc klientom z Wietnamu w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca w dziale kadr dużej firmy produkcyjnej w branży metalowej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-04-09 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klienta banku, sprzedaż produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Stegnie - 2019-03-05 - Stegna (pomorskie)
Rozpatruje wnioski o zwrot kosztów dojazdu do służby, oblicza wysokość przysługującego świadczenia i sporządza listy wypłat w tym zakresie oraz wprowadza do systemu płacowego naliczone świadczenia,Księguje opłaty za najem lokali mieszkalnych oraz dokonane wpłaty z tego tytułu.Analizuje wpływy należności z tytułu najmu lokali, wysyła wezwania do zapłaty.Potrąca należności z listy uposażeń, z tytułu opłat za najem lokali mieszkalnych.Przygotowuje dla radcy prawnego dokumenty najemców posiadających długotrwałe zadłużenia.Sporządza dla Pionu Głównego Księgowego informacje w zakresie przeterminowanych należności dochodowych oraz podjętych działań.Rozlicza pobrane od najemców lokali mieszkalnych zaliczki za dostawę energii cieplnej do celów centralnego ogrzewania i ciepłej wody.Ustala odległości drogowe od granic administracyjnych miejscowości zamieszkania do granic administracyjnych miejsca pełnienia służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2018-12-18 - Chełm (lubelskie)
Rozliczanie podatku VAT, VAT - UE, podatku akcyzowego, ewidenacja i rozliczanie środków trwałych, wsparcie głównego księgowego
OPEC GRUDZIĄDZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów i kasy fiskalnej- sprzedaż pamiątek i pierników
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
nauka języka angielskiego
Szkoła Podstawowa w Rzepedzi - 2017-10-19 - Rzepedź (podkarpackie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe kierunkowe; co najmniej trzy lata doświadczenia w adm. publicznej; 1/4 etatu, w rozbiciu 1/8 etatu na stan. Inspektora ds. bhp i 1/8 et. Inspektora ds. ppoż; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-07-30 - Knurów (śląskie)
Prace magazynowe.
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-12 - Kalisz (wielkopolskie)
naprawa i sprzedaż sprzetu komputerowego
KOMPUTRONIX A. Ciupa - 2016-02-24 - Lębork (pomorskie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-11-18 - Gdynia (pomorskie)
SPAWANIE ŁUKIEM KRYTYM KONSTRUKCJI STALOWYCH WEDŁUG POSIADANYCH UPRAWNIEŃ; WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE TECHNICZNE PREFEROWANE KIERUNKOWE, SPAWANIE WG METOD; 121,DNV, 138/136, 135/136, 141, ZNAJOMOŚC RYSUNKU TECHNICZNEGO, DOŚWIADCZENIE W SPAWANIU W/W METODAMI, DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO (NIE JEST TO WARUNEK KONIECZNY); KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA E-MAIL; kamila.sobolewska (at) bilfinger.comMIEJSCE PRACY: SZCZECIN WYSPA OSTRÓW BRDOWSKI
BILFINGER MARS OFFSHORE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Analizowanie rysunków roboczych, konstrukcji żelbetonowych i betonowych. Czyszczenie, cięcia, gięcie stali zbrojeniowej. Montowanie siatek i szkieletów zbrojeniowych. Dozowanie składników mieszanki betonowej. Montowanie i demontaż form i deskowań do wykonywania elementów żelbetonowych i betonowych. Usuwanie faz konstrukcji betonowej i żelbetonowej przy użyciu torkretnicy. Wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych zleconych przez przełożonego. Praca w delegacji.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony 5 lat.- Praca: 6:00-14:00 lub 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zasadnicze zawodowe. Wymagany minimum 1 rok doświadczenia na wskazanym stanowisku. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (695-199-911) (7:00-15:00) lub e-mail: praca (at) uniserv.pl
"UNISERV - PIECBUD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-02 - Katowice (śląskie)
Informacje szczegółowe dostępne na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Wołowie http://bip.powiatwolowski.pl
Starostwo Powiatowe w Wołowie - 2016-03-21 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa kontrahentów zagranicznych z Chin
L&P THANG Sp. zo.o. - 2018-04-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
mile widziane doświadczenie,prawo jazdy kat. B
SŁAWOMIR TOMCZAK KEWAŁS-BUD - 2019-05-23 - Wtórek (wielkopolskie)
-wsparcie procesów produkcji i przestrzeganie jakości wytwarzanych produktów według norm określonych w zamówieniu-praca w zespole-pakowanie gotowych wyrobów do foli
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Szydłowiec (mazowieckie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i i nadzór kompleksu 14 WOG w zakresie realizacji napraw oraz w zgodności z przepisami prawa budowlanego, eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych oraz prac konserwacyjno remontowych.
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-11-27 - Biedrusko (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prostowanie elementów karoserii Renowacja ilakierowanie samochodów Drobne prace lakiernicze
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. G. Rippel, N. Kotas-Rippel - 2018-08-22 - Opole (opolskie)
- obsługa eksploatacyjna nieruchomości zarządzanych przez WSM- przyjmowanie wniosków i zgłoszeń od mieszkańców i innych stron- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą nieruchomości - korespondencja-udział w kontrolach technicznych oraz okresowych przeglądach nieruchomości
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Wałcz (zachodniopomorskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z RPO na około 6 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU: UL. ROOSEVELTA 1,2; UL. POTULICKA 59; UL. FELCZAKA 19; UL. LUCJANA RYDLA 65; ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. ROOSEVELTA 1,2GODZ.PR.: 07:00-15:00 LUB 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE CO NAJMNIEJ ŚREDNIE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOIŚĆ PRACY W ZESPOLE, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Rychwał (wielkopolskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
fryzjerstwo damsko-męskie
MAGDA KUCHARSKA STUDIO BEAUTY PARADISE - 2019-06-04 - Sosnowiec (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Lewickie (podlaskie)
wykonywanie zabiegów na ciało i twarz
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)