INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI Wrocław oferta pracy STARION WROCŁAW SP Z O.O.
Stanowisko: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: -Wykonywanie obowiązków wg. dokumentów: standardów, instrukcji i procedur,-Pomiarowa i wizualna kontrola oraz ocena wyrobu komponentów od dostawców,-Zgłaszanie niezgodności wyrobu, procesu oraz sporządzanie raportów reklamacyjnych,-Dbanie o sprzęt pomiarowy i zgłaszanie jego stanu,-Akceptacja pierwszych sztuk produkcyjnych,-Prowadzenie rejestrów jakościowych,-Raportowanie wyników kontroli i audytów.
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: STARION WROCŁAW SP Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:LG Elektronics 3, 50-046 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Wykonywanie obowiązków wg. dokumentów: standardów, instrukcji i procedur,-Pomiarowa i wizualna kontrola oraz ocena wyrobu komponentów od dostawców,-Zgłaszanie niezgodności wyrobu, procesu oraz sporządzanie raportów reklamacyjnych,-Dbanie o sprzęt pomiarowy i zgłaszanie jego stanu,-Akceptacja pierwszych sztuk produkcyjnych,-Prowadzenie rejestrów jakościowych,-Raportowanie wyników kontroli i audytów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
po okresie próbnym umowa na czas określony 33 m-ceod pon. do pt., od 07:00 do 15:00, od 15:00 do 23:00, Biskupice Podgórne, pracodawca zapewnia dojazd, dojazd nie przekracza 3h
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020
Data zakończenia pracy: 21.12.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: posługiwanie się narzędziami pomiarowymi
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. zas. zawod., obsługa komputera- podstawowo, obsługa standardowych narzędzi pomiarowych, j. ang.- komunikatywny
Nazwa pracodawcy: STARION WROCŁAW SP Z O.O.
danePracodawcy_nip: 8971715680
danePracodawcy_regon: 020307906
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
LG Elektronics 3, 50-046 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: LG Elektronics
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Obróbka mechaniczna elementów metalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311937
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 20.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?847842c262301806db6599905c41869d
Podobne oferty pracy
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej). Wersja rozszerzona oferty: http://17tol.wp.mil.pl/plik/file/Ofertypracy/OFERTA_PRACY_insp_nadz_18_07_2018.pdf
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż paliwa do pojazdów, obrót towarów handlowych, utrzymywanie standardów, porządek w miejscu pracy, przyjmowanie dostaw, magazynowanie, sprzedaż towarów, zabezpieczenie utargu, ekspopzycja towarów, czystość, estetyka, informowanie klientów o ofercie sprzedażowej, obsługa systemu kasowego (kasy fiskalne, terminale płatnicze), obsługa innych urządzeń na stacji paliw
kontakt przez PUP - 2020-06-23 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie służby bhp
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2015-12-07 - Czerwieńsk (lubuskie)
prowadzenie ewidencji oraz planowanie potrzeb finansowo-rzeczowychj na obiekty i urządzenia mających wpływ na stan środowiska, aktualizowanie planów na wypadek wystąpienia szczególnego zagrożenia dla środowiska, prowadzenie działalności edukacyjnej
Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej - 2016-08-23 - Lublin (lubelskie)
Nadzór i zapewnienie dostaw niezbędnych części i sprzętu mocującego podczas załadunku konstrukcji na pokładzie statku oraz doradztwo w zakresie sztauowania ładunków projektowych, kontakt z kontrahentami zagranicznymi.Miejsce pracy: Kraków, Gdynia, Gdańsk.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kraków (małopolskie)
Nadzór nad pracami związanymi z utrzymaniem zieleni oraz nadzór nad pracami pielęgnacyjnymi w parkach i skwerach, nadzór nad wycinką drzew i krzewów oraz nadzór nad pracami związanymi z konserwacją małej architektury.
Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej TRANS - NET S.A. - 2016-03-08 - Police (zachodniopomorskie)
Opieka nad seniorem, prowadzenie gospodarstwa domowego, towarzyszenie w czynnościach życia codziennego
kontakt przez OHP - 2016-09-26 - Lublin (lubelskie)
Główne obowiązki:- zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego,- monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych,- sporządzanie, rejestrowanie oraz przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Nietypowe godziny pracy w systemie zmianowym dwunastogodzinnym. Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-02-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; pomoc przy montażu instalacji wodno- kanalizacyjnych
"MONT-GAZ" Z.W. KRZYSZTOF WÓJCIAK - 2018-04-17 - Stargard (zachodniopomorskie)
pisanie pism urzędowych, obsługa komputera i programów komputerowych, obsługa poczty, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Sosnowiec (śląskie)
przyjmowanie towaru, wydawanie towaru, ważenie towaru, prowadzenie dokumentacji, zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2019-10-04 - Sinogóra (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy godz 07:00-15:00 /3000,00 + premia/
PRZESIĘBIORSTWO USŁUGOWE, KACZOROWSKI ARTUR - 2020-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem budynków administrowanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniewkowo"
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GNIEWKOWO SP Z O O - 2017-05-24 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera, prawo jazdy kat . B. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel. 95 711 70 47 Łukasz Młynarczyk. Adres e-mail: m-blach (at) o2.pl
M - BLACH MŁYNARCZYK ŁUKASZ - 2016-05-10 - Krzeszyce (lubuskie)
nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie danych osobowych, zatrudnienie na podstawie umowę o pracę lub umowę zlecenie
Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu - 2020-07-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
*obsługa rachunków i obsługa kasowa
BANK SPÓŁDZIELCZY W NAMYSŁOWIE - 2017-03-24 - Pokój (opolskie)
kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2019-01-21 - Puławy (lubelskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzątanie terenów wewnętrznych i zewnętrznych, odśnieżanie, pielęgnowanie, utrzymywanie terenów zielonych.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjęcie towaru, wprowadzenie towaru. Praca na dwie zmiany 6-14, 14-22. Wymagane min. 3 miesiace doświadczenia w handlu
Pawilon handlowy " WIM" S.C. - 2015-11-30 - Sosnowiec (śląskie)
staż dla osób do 30 r.ż - przygotowywanie projektów pism, decyzji i postanowień, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, z procesem archiwizacji dokumentacji, uczestniczenie w wizjach lokalnych
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Otwock (mazowieckie)
Wykształcenie: min. średnie; uprawnienia budowlane; umiejętność kosztorysowania robót i ich rozliczania, znajomość programu do kosztorysowania, obsługa komputera, znajomość problematyki zarządzania i eksploatacji nieruchomości mieszkalnych, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność; zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru nad realizacja robót budowlanych, w tym instalacyjnych, dokonywanie przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym, udział w sporządzaniu planów remontów oraz modernizacji, wykonywanie obmiaru robót, typowanie robót, określenie technologii modernizacji, prowadzenie dok. technicznej, nadzór nad pracami konserwacyjnymi, realizacja spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych i użytkowych, w tym przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2020-03-03 - Knurów (śląskie)
operator tokarki CNCI zmiana 7-15II zmiana 15-23
Zakład Metalowy ORTYL Spółka z o.o. Spółka komandytowo-akcyjna - 2016-08-08 - Ławnica (podkarpackie)
prace budowlane
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Słubice (lubuskie)
Inspektor-przyjmowanie wpłat, rozliczanie rachunków, prace biurowe. Wymagane wykształcenie min. średnie. Tel. 502 623 744 Zbigniew Kiniorski
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W TORZYMIU - 2018-07-13 - Torzym (lubuskie)
- prowadzenie na podstawie dowodów księgowych księgi rachunkowej jednostki;- uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych.Praca od poniedziałku do piątku w godz.: 6:30-14:30.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Marcel - 2020-03-02 - Radlin (śląskie)
1. Koordynacja działań Urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy w celu pozyskiwania i wykorzystywania środków dostępnych w ramach zewnętrznych funduszy.2. Pozyskiwanie i aktualizacja informacji dotyczących funduszy oraz zasad aplikowania w konkursach na realizację projektów.3. Analiza danych niezbędnych do właściwego przygotowania wniosków - opracowywanie projektów/propozycji pozyskania środków zewnętrznych.4. Przygotowanie, kompletowanie i składanie dokumentacji aplikacyjnych na konkursy dotacji.5. Współpraca z samorządami/partnerami zagranicznymi w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych oraz w celu realizacji projektów partnerskich.6. Monitoring sposobu rozliczania projektów, przygotowywania oraz składania sprawozdań finansowych z ich realizacji.7. Współpraca z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi oraz dotacjodawcami w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem sprawozdań, ankiet i innych opracowań dla potrzeb Wójta oraz instytucji zewnętrznych dotyczących wdrażania projektów. 9. Promowanie informacji na temat europejskiej polityki regionalnej, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy strukturalnych.10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i aktualizacją koncepcji, planów i strategii dotyczących rozwoju Gminy Wyryki.11. Koordynacja wdrażania dokumentów programowych z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi w celu ich prawidłowej realizacji.12. Przygotowanie materiałów oraz imprez promocyjnych Gminy Wyryki.
Urząd Gminy Wyryki - 2018-03-15 - Wyryki-Połód (lubelskie)
Praca biurowa, obsługa sekretariatu, odbieranie korespondencji, redagowanie pism, ewidencja i rozliczanie składek członków spółek wodnych itp.
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Kielcach - 2016-02-05 - Kielce (świętokrzyskie)
- sprzątanie powierzchni szkolnej- pilnowanie mienia- pomoc w organizacji uroczystości
LXXV Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego - 2020-02-04 - Warszawa (mazowieckie)