INSPEKTOR JAKOŚCI Tczew oferta pracy TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: INSPEKTOR JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 2 500 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
Data publikacji: 2017-05-29
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Gdańska 32, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 32
danePracodawcy_nrKraz: 8564
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 29.05.2017
Oferta pracy ważna do: 28.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pracownik ochrony
Zakład Pracy Chronionej Agencja Ochrony Mienia "FENIKS" Irena Przyborowska - 2016-04-11 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:analizowanie przyczyn powstawania niezdolności do pracy w gospodarstwie rolnym i chorób zawodowych rolników dla określenia kierunków prewencji i rehabilitacji realizowanej przez Kasę;kierowanie na rehabilitację leczniczą łącznie z weryfikacją formalną;promocja zdrowia i prowadzenie działań dotyczących profilaktyki zdrowotnej w środowisku wiejskim;kierowanie na kolonie rehabilitacyjne dzieci rolników łącznie z weryfikacją formalną,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okoliczności wypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników,tworzenie planów działalności prewencyjnej,prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy wgospodarstwie rolnym,upowszechnianie wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobami zawodowymi oraz zasad ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym,promowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz środków ochrony osobistej,współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa ihigieny pracy w rolnictwie,informowanie rolników o prowadzonych działaniach prewencyjnych,prowadzenie postępowań prewencyjnych i regresowych wobec producentów wadliwych maszyn i urządzeń stosowanych w rolnictwie oraz wobec usługodawców świadczących nieprawidłowo usługi dla rolnictwa.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), kierowanie samochodem służbowym kat. B. Miejsce pracy parter w budynku dwupiętrowym.Budynek Oddziału Regionalnego jest częściowo dostosowany dla osób niepełnosprawnych: toaleta dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim znajduje się tylko na parterze, winda.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 10-18, 14-22; kontakt osobisty z pracodawca w godz. 11-15 ul. Hubalczyków 9/C 5 (Plac Czerwona Torebka)
'TORINO" Piotr Paprocki - 2016-08-11 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych - zewnętrznych i wewnętrznych.
AB BUDOWNICTWO Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie procedur przetargowych, przeprowadzanie przetargów, udział w komisjach, prowadzenie rejestru zamówień publicznych
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie i wdrożenie zasad budżetowania kosztów działalności w Spółce.Realizacja procesu budżetowania koszów zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami przyjętymi w Spółce.Opracowanie metod pomiaru i analiz wielkości ekonomicznych w procesie budżetowania.Dokonywanie pomiaru, analiz i interpretacji danych ekonomicznych i sprawozdań finansowych ( np. kontrola wykonania kosztów, analiza odchyleń od kosztów planowanych).Ustalanie i opiniowanie przyczyn odchyleń od kosztów planowanych i wskazywanie kierunków, źródeł ich eliminacji.Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Spółki w celu poprawy osiąganych efektów ekonomicznych Ustalanie i opiniowanie rocznych planów eksploatacyjnych w zakresie kosztów zużycia materiałów i usług w podziale na poszczególne komórki organizacyjne Spółki.Koordynacja i kontrola wykonania w/w planów i wskazywanie Zarządowi sposobu usunięcia nieefektywnych działań.Projektowanie i wdrażanie systemów informatycznych rachunkowości zarządczej.Ustalanie nieprawidłowości, odchyleń w zakresie procesów i komórek organizacyjnych oraz wskazywanie sposobu i środków umożliwiających ich likwidację ( w zastępstwie).Badanie zgodności kontrolowanych obszarów z wzorcami m.in. normami prawnymi, planami, procedurami ( w zastępstwie).
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Białystok (podlaskie)
.
LOKUM Spółka z o.o. Bartoszyce - 2016-11-29 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
Prace konserwatorskie, naprawcze, porządkowe. Prace w polu, sadzie, w tym wykonywanie zabiegów naprawczych, ochrony roślin, przy użyciu ciągnika z osprzętem i opryskiwaczy. Palenie w piecach CO (okres jesienno- zimowy). Dbanie o porządek, czystość i bezpieczeństwo na terenie pracowni ćwiczeń praktycznych. Pełnienie dyżurów w dni wolne od pracy.
Zespół Szkół Rolniczo-Budowlanych - 2017-07-24 - Leszno (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pełnienie zadań służby BHP. Kontakt z pracodawcą e-mailowy biuro (at) bhpfirma.pl
P.Z. PARTNER- PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-04-24 - Wodzisław Śląski (śląskie)
bieżąca obsługa maszyny-wtryskarki, zapewnianie ciągłości maszyny, monitorowanie jakości wytwarzanych produktów. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 6-18; 18-6
COMENSAL SP. Z O. O. - 2017-06-29 - Janki (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowo- kredytowych), obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK, budowanie portfela klientów.
BIESZCZADZKA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA - 2017-02-03 - Kraków (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Gdańsk (pomorskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2018-06-27 - Rybnik (śląskie)
legalizacja, kalibracja tachografów, montaż tachografów, pobieranie i archiwizacja danych z tachografów i kart kierowców
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Dobrzelów (łódzkie)
szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-05-14 - Słupsk (pomorskie)
1) sprzedaż biletów papierowych i elektronicznych obowiązujących w komunikacji publicznej w Bydgoszczy,2) sprzedaż abonamentów i przyjmowanie opłat dodatkowych nakładanych z tytułu nieuiszczenia opłaty w Strefie Płatnego Parkowania w Bydgoszczy,3) zabezpieczenie otrzymanych biletów oraz utargu w czasie pracy i po jej zakończeniu przed kradzieżą lub zniszczeniem,4) wystawianie dokumentów potwierdzających sprzedaż biletów5) prowadzenie rozliczenia dziennej sprzedaży biletów papierowych z wykorzystaniem programu komputerowego oraz sprzedaży biletów elektronicznych na podstawie raportów z terminali, 6) przyjmowanie od pasażerów wniosków o wydanie BKM, weryfikacja z dokumentem tożsamości7) wydawanie pasażerom lub innym osobom posiadającym upoważnienie spersonalizowanych kart BKMSystem czasu pracy: równoważny -zmiany po 6 godziny, 8 godzin i 10 godzin.3/4 etatu
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2018-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,2) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,3) wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowym SAP-ZSRK.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością zatrudnienia na dalszy okres. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),7) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, 8) powinien posiadać umiejętność pracy pod presją czasu oraz cechować się bardzo dobrą organizacją pracy i samodyscypliną,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego.Dodatkowe atuty:1) ugruntowana wiedza z zakresu kadr, praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, w szczególności w zakresie czasu pracy,2) doświadczenie we współpracy z klientem wewnętrznym w zakresie wyjaśniania tematów kadrowych i prawa pracy,3) umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (SAP-ZSRK).
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Zakres zadań, w szczególności:1) Przygotowywanie, kompletowanie, sprawdzanie pod względem rachunkowym i przedkładanie do zatwierdzenia dokumentów finansowych.2) Kontrola pod względem formalno-rachunkowym, klasyfikowanie i dekretowanie dowodów finansowych oraz księgowanie wydatków jednostki i wniosków o zaangażowanie wydatków.3) Kontrola wstępna i bieżąca dokumentów kasowych.4) Klasyfikowanie środków trwałych.5) Prowadzenie ewidencji stanu majątkowego jednostki.6) Amortyzowanie środków trwałych.7) Prowadzenie analityki środków trwałych i syntetyki wyposażenia.8) Bieżące sprawozdanie zgodności wyciągów bankowych z ewidencją syntetyczną.9) Uzgadnianie syntetyki z analityką.10) Bieżąca analiza kont rozrachunkowych, zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie Skarbnikowi.11) Rozliczanie osób za powierzone mienie (paliwo, materiały).12) Sporządzanie dziennika obrotów oraz zestawienia obrotów i sald miesięcznie.13) Prowadzenie analityki do konta 300 Materiały oraz rozliczanie osób odpowiedzialnych.14) Ewidencja i sprawozdawczość z zakresu środków pozyskanych, w tym unijnych.15) Rozliczanie inwentaryzacji.16) Prowadzenie rejestru wydatków budżetowych zgodnie z klasyfikacja budżetową.17) Prowadzenie ewidencji dochodów budżetu państwa w zakresie danych osobowych przygotowywanie przelewów tych opłat.18) Prowadzenie księgowości syntetycznej inwestycji.19) Prowadzenie kartotek finansowych dla każdej inwestycji konto 080 oraz księgowanie powstałych z tego tytułu środków trwałych OT.20) Sporządzanie informacji, deklaracji i sprawozdań z zakresu wykonywanych czynności21) Sporządzanie sprawozdań środków trwałych SG-01 do Urzędu Statystycznego.22) Sporządzanie bilansu Urzędu Rachunku Zysków i Strat, Zmian Funduszu Jednostki oraz zbiorczych bilansów jednostek i zakładów budżetowych, rachunków zysków i strat, zmian funduszu jednostki oraz bilansu skonsolidowanego.23) Przygotowywanie przelewów środków finansowych.24) Kompletowanie, bieżące rejestrowanie i przekazywanie do archiwum akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną.25) Sprawowanie zastępstwa w czasie nieobecności inspektora ds. płac w zakresie posiadanej wiedzy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w siedzibie Urzędu Miasta Ustka, budynek biurowy bez windy, ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy przy monitorze ekranowym. Zatrudnienie na czas określony, w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością przedłużenia - zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale od 3000 zł do 3500 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-01-12 - Ustka (pomorskie)
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI TURECKIEJ.PRACA W GODZINACH OD PONIEDZIAŁKU DO CZWARTKU 10.00 -24.00PIĄTEK- SOBOTA 10.00 DO 02.00NIEDZIELA DO 22.00
CITY KEBAB Tas HASAN - 2018-07-27 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa gości na sali konsumpcyjnejDział - gastronomia
LECH RESORT & SPA - 2017-05-02 - Łeba (pomorskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z zakresem obowiązków w DPS Kombatant
Kombatant Dom Pomocy Społecznej - 2018-05-09 - Bytom (śląskie)
montaz płyt kartonowo-gipsowych
FIRMA BUDOWLANA "ED-BUD" EDWARD ŁAGOWSKI - 2016-05-13 - Puławy (lubelskie)
KOSZENIE TRAWNIKÓW, ŻYWOPŁOTÓW, PRACE KONSERWACYJNE NA BUDYNKACH MIESZKALNYCH; WYMAGANIA: BRAK PRZECIWWSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, OBSŁUGA KOSIAREKNA SPOTKANIA UMAWIAĆ SIĘ TELEFONICZNIEPRACA-SZCZECIN W GODZ. 7-15
KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO PORZĄDKOWE - 2018-07-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin, obsługa poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Józefosław (mazowieckie)
Szpachlowanie, malowanie, układanie paneli, tynkowanie i praca przy betoniarce.
Zawsze Gładko Tomasz Stabrawa - 2016-04-26 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią i prowadzenie dokumentacji z tym związanej
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-10-06 - Lubin (dolnośląskie)
Współpraca z przewoźnikami grogowymi i spedytorami, aktywizacja ładunkowa, współpraca z agentami ładunkowymi i terminalami promowymi. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2017-05-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- obsługa administracyjna Działu (m.in. fakturowanie, sprawozdawczość)- zastępstwo obsługi inspekcji telewizyjnej, diagnostyki sieci wodociągowej oraz odbiorów sieci i przyłączy
Wodociągi Białostockie Sp. z o.o. w Białymstoku - 2016-01-27 - Białystok (podlaskie)