INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Rybnik oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC
Stanowisko: INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
Data publikacji: 2018-06-27
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca w Brzegu k. Opola. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy: 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2018
Data dodania oferty pracy: 26.06.2018
Oferta pracy ważna do: 26.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami z Wietnamu, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z wietnamskimi klientami, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Wola Przypkowska (mazowieckie)
Odpowiada za sprzedaż produktów firmy na rynek Indii i federacji rosyjskiej, reprezentuje firmę na rynku i w kontaktach z klientami, monitoruje rynek i zbiera informacje na temat działań konkurencji. Wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe 2 lata pracy na podobnym stanowisku. Znajomość języków: urdu, angielski, rosyjski.
kontakt przez PUP - 2015-12-28 - Dybów-Kolonia (mazowieckie)
praca w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji, dokumenty skłądać do 29.06.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-06-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
monitorowanie ruchu osobowego,obserwacja i obchód terenu,obiektuprzekazywanie informacji turystom
kontakt przez OHP - 2016-07-14 - Kraków (małopolskie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE W BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-05-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ksiąg obiektu, rozliczanie robót remontowych, przeglądy techniczne budynków, dokumentacja przetargowa.
Morska Spółdzielna Mieszkaniowa - 2016-06-17 - Gdynia (pomorskie)
j.w
PEMES GACA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć psychologicznych w ramach pomocy psychologiczno - pedagogicznej.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE "KUBUSIOWA KRAINA" HALINA DZIADEK - 2018-04-06 - Pruchna (śląskie)
udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej zatwierdzania planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych i zakładów wykonujących roboty geologiczne metodą otworową w zakresie górnictwa i wiertnictwa, udział w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych i zakładach wykonujących roboty geologiczne metodą otworową,
Okręgowy Urząd Górniczy w Krakowie - 2018-03-06 - Kraków (małopolskie)
-utrzymanie czystości terenów i budynków
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-29 - Wejherowo (pomorskie)
Praca na terenie powiatu
BRU - ART Grzegorz Papiernik - 2018-03-12 - Olimpiów (łódzkie)
Bieżące monitorowanie, gromadzenie i udostępnianie informacji nt. możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków zewnętrznych, w tym: krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie wniosków o dofinansowanie oraz kompletowanie pozostałych dokumentów niezbędnych w procesie aplikowania. Rozliczanie oraz nadzorowanie prawidłowej realizacji projektów współfinansowanych ze środków krajowych, zagranicznych i unijnych. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do sprawozdawczości i rozliczenia projektu, w tym: przygotowanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności. Współudział w przygotowaniu dokumentów strategicznych firmy. Gromadzenie danych nt. srodków pozyskanych w ramach projektów.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2017-02-17 - Kolbudy (pomorskie)
księgowanie i wpisywanie faktur, sporządzanie sprawozdań, pisanie pism itp
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Świętochłowice (śląskie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sprzedaż, przygotowanie stoiska, drobne prace artystyczne.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Zamość (lubelskie)
przyjmowanie towarów, wykładanie na hali sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Wandalin (lubelskie)
wysyłanie korespondencji firmowej, obsługa sekretariatu, pomoc w dziale księgowości, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
-
VITAL RESORTS Michael Krull - 2016-03-29 - Rewal (zachodniopomorskie)
sporzadzanie pism, odpowiedzi na skargi,przygotowanie uchwał
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
Pomoc przy produkcji mebli.
PPUH IWOPOL Iwona Habrajska - 2017-05-24 - Bralin (wielkopolskie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: zaznajomienie się z przepisami prawa pracy i stosowanie ich w praktyce.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Otwock (mazowieckie)
odkurzanie sali, ścieranie kurzu, mycie umywalek, zlewow, sedesow, zmywanie, pastowanie, froterowanie parkietu, mycie drzwi, lamperii, podlóg, listew, lamp oświetleniowych, mycie okien, pranie firan oraz zaslon, mycie zabawek, sprzętów, mebli, rozdawanie posiłków, pomoc przy karmieniu dzieci, pomoc dzieciom w rozbieraniu, ubieraniu, wyparzanie naczyń, spacery, wycieczki
Przedszkole Samorządowe Nr 64 pn "Akademia Jasia i Małgosi" - 2018-07-10 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie informacji towarzyszących wyrobom sprowadzanym bezpośrednio z Wietnamu i Chin na podstawie obcojęzycznych opisów
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw z klientami z Nepalu zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OKABLOWANIE, MONTAŻ UZIEMIENIA, MONTAŻ SZAF LICZNIKOWYCH, WYMAGANIA: UPRAWNIENIA SEP 1 kV, STAŻ PRACY PONAD 2 LATA, UMIEJĘTNOŚC MONTAŻU UZIEMIENIA OKABLOWANIA,
K&Z GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie prac naprawczo-remontowych, uruchamianie urządzeń oraz regulowanie parametrów ich prac, eksploatacja i naprawa samochodów
BLACHARSTWO I LAKIERNICTWOPOJAZDOWE STANISŁAW ŁYSONIEK - 2016-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kierownaie samochodem ciężarowym na terenie Niemiec
DCB Elżbieta Dzierżawska - 2016-02-18 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania,8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Wynagrodzenie zasadnicze miesięczne brutto w przedziale od 2700 zł do 3100 zł plus dodatek za wieloletnią pracę.Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ustka.
Urząd Miasta Ustka - 2017-08-03 - Ustka (pomorskie)
-wsparcie zespołów programistycznych jako Scrum Master, -odpowiedzialność za przestrzeganie i przebieg metodyki Agile, -nadzorowanie i raportowanie postępów zespołu. -komunikacja pomiędzy zespołem, a Product Owner'em, -coaching członków zespoł-tzw.liderowanie usłużne
UNITY - T SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-06 - Kraków (małopolskie)