INSPEKTOR INTERWENCYJNY Ruda Śląska oferta pracy TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
Stanowisko: INSPEKTOR INTERWENCYJNY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
Data publikacji: 2018-08-14
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiktora Bujoczka 2, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR INTERWENCYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierowca samochodu osobowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
kurs prawa jazdy kategorii B (wymagany staż - lata: 3)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane zamiłowanie do zwierząt i znajomość behawiorystyki zwierząt.
Nazwa pracodawcy:
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Wiktora Bujoczka 2, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
Ulica pracodawcy: Wiktora Bujoczka
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: schronisko dla zwierząt
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierowca samochodu osobowego
Data dodania oferty pracy: 14.08.2018
Oferta pracy ważna do: 13.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzorowanie stanu bhp w jednostce, prowadzenie szkoleń z zakresu bhp oraz instruktaży dotyczących przestrzegania bhp, opracowywanie dokumentów ze stanu bhp
Jednostka Wojskowa 5889 - 2015-12-02 - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
Możliwość przyuczenia do zawodu.Rozkład czasu pracy 06.00-14.00 lub 14.00-22.00.
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2017-10-31 - Płońsk (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-06-14 - Białystok (podlaskie)
Nadzór i kontrola nad pracami budowlanymi. Prowadzenie postępowań w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych, znajomość procedur w administracji.
Zarząd Dróg i Zieleni - 2016-10-07 - Gdynia (pomorskie)
Organizacja i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych. Udział w przyjmowaniu w zarząd i zdejmowaniu z zarządu wspólnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji właścicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projektów uchwał oraz projektów planów gospodarczych. Zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawy mediów i usług dla zarządzanych nieruchomości. Terminowe załatwianie dokumentów wspólnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Zabrze (śląskie)
Usuwanie awarii sieci, pełnienie służby dyżurnego operatora sieci, instalacja sprzętu łączności, wykonywanie okresowych przeglądów oraz konserwacji, uczestniczenie w pomiarach instalacji sieci, administrowanie programem specjalistycznym do zarządzania telefonami IP, pełnienie funkcji centrum kontaktowego ośrodka.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-02-13 - Lubań (dolnośląskie)
Wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Gocław (mazowieckie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-06-25 - Wejherowo (pomorskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2017-11-30 - Chojnice (pomorskie)
rozbiór drobiu w godz. 14.00-22.00
JOKIEL ANNA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE "ANDROB" - 2016-11-29 - Poręba (śląskie)
prowadzenie dokumentacji technicznej budynków; koordynowanie i nadzór nad naprawami bieżącymi usterek i remontami w zarządzanych nieruchomościach; bieżące kontrole stanu technicznego budynków; szacowanie kosztów remontów i napraw oraz ocena kosztorysów; bieżąca obsługa najemców w zakresie zgłaszanych usterek i awarii; nadzorowanie procesu (w nieruchomościach objętych gwarancją lub rękojmią) procesu usuwania zgłaszanych usterek; koordynowanie harmonogramu przeprowadzania okresowych przeglądów budynków; uczestniczenie w przeglądach oraz nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-01-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Ważenie, formowanie, wypiek pieczywa, krojenie pieczywa, wykonywanie ciast, odważanie, utrzymanie porządu.
Piekarnia Stanisław Kaźmierczak - 2017-11-29 - Leźnica Mała (łódzkie)
praca z zachowaniem wysokich standardów jakości i etyki zawodowej,w szczególności:rozrachunki publiczno-prawne,rozrachunki z kontrahentami,wystawianie faktur sprzedaży,ewidencja dokumentów zakupu,obsługa bankowości elektronicznej,udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
PGKiM Sp. z o.o. - 2018-04-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji prac technicznych z projektem; realizowanie planów remontów nieruchomości; usuwanie awarii i zagrożeń; kontrola nad jakością wykonywanych robót; prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań; zatwierdzanie faktur do realizacji, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15 Nadleśnictwo Ustka; kontakt osobisty z pracodawcą po godz. 15.00, telefoniczny w godz. 7-18
MAX FOREST Tomasz Sawka - 2016-10-19 - Kukowo (pomorskie)
Nadzór nad prawidłowością prowadzenia spraw związanych ze stanem technicznym obiektów, którymi zarządza zleceniodawca oraz nad dokumentacją techniczną budynków mieszkalnych (weryfikacja zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym, kompletności dokumentacji), którymi administruje zleceniodawca.Odbiór techniczny budynków mieszkalnych przy przejęciu nieruchomości od dewelopera lub innego zarządcy, sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem KOB. Udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych w przypadku potrzeby wsparcia z zakresu prawa budowlanego, wsparcie w zakresie wyboru wykonawców robót budowlanych, następnie nadzór nad ich wykonaniem i protokolarny odbiór prac. Wykonywanie zaleceń wynikających z dokonanych przeglądów.
FD ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI ADRIANNA FRANCZEWSKA-KRUPA - 2016-11-07 - Lublin (lubelskie)
szczegółowe informacje na stronie www.zimslupsk.com w BIP
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2017-04-24 - Słupsk (pomorskie)
roboty elewacyjne
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
- Segregowanie odpadów komunalnych. Rozbieranie elementów wielkogabarytowych. Doczyszczanie elementów biodegradowalnych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00 + czasami soboty. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 32-229-00-56, 669-440-656, 669-440-366) w godzinach: 7:00-17:00.
JAREXS PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Sosnowiec (śląskie)
Sprzedawca-florysta
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Rozliczanie wszelkiej dokumentacji w zakładzie piekarsko - ciastkarskim.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sokołowie Podlaskim - 2018-02-12 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Montaż, kontrola układów elektrycznych w produkowanych przez firmę autobusach, instalacja urządzeń, klimatyzacji, radioodtwarzaczy oraz innego wyposażenia aut. Praca w godz. 7-15 z możliwością pracy w nadgodzinach.
BUS FACTORY Sp. z o. o. - 2018-06-11 - Wejherowo (pomorskie)
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2018-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
- wprowadzanie danych np. z druków procesowych do systemu informatycznego- wypełnianie wniosków o nadanie uprawnień dla policjantów i pracowników- weryfikowanie dokumentów- udzielanie informacji na zapytania dotyczące policyjnych systemów komputerowych, prowadzenie rejestru sprawdzeń- przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji oraz sporządzanie spisów archiwalnych- wykonywanie innych czynności kamcelaryjno-manipulacyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Sokołowie Podlaskim - 2016-08-09 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
1. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Ewidencjonowanie operacji finansowych z zakresu Funduszu Pracy.3. Sporządzanie dziennych list wypłat gotówkowych świadczeń dla bezrobotnych.4. Przygotowywanie przelewów bankowych w celu wypłat świadczeń bezrobotnym oraz środków należnych kontrahentom Powiatowego Urzędu Pracy w Bolesławcu zgodnie z zawartymi umowami cywilnoprawnymi.5. Sporządzanie miesięcznych zestawień niezbędnych do rozliczenia składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne oraz zaliczki na podatek dochodowy od wypłacanych świadczeń.6. Sporządzanie sprawozdawczości finansowej dotyczącej zrealizowanych wydatków FP.7. Sporządzanie planów, prognoz, harmonogramów i sprawozdań finansowych dotyczących środków EFS i współfinansowania krajowego.8. Rozliczanie realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu projektów EFS, sporządzanie dla nich wniosków o płatność, bilansów rocznych, korekt i innych niezbędnych rozliczeń.9. Sporządzanie wniosków o dofinansowanie projektów EFS, niezbędnych dokumentów projektowych, prowadzenie rekrutacji uczestników oraz promocja realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu programów. 10. Wyliczanie planów zobowiązań wynikających z realizacji zawartych umów o dofinansowanie projektu EFS.11. Współpraca z innymi komórkami w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bolesławcu oraz partnerami zewnętrznymi.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Praca w pozycji siedzącej.2. Obsługa komputera i urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie.3. Częstotliwość wyjazdów służbowych mała.4. Szkodliwe warunki pracy nie występują.
Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Realizacja świadczeń położnej
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2017-05-16 - Boguchwała (podkarpackie)
-obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej-prowadzenie gospodarki transportowej m.in; częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi, organizowanie przeglądów , napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego, i innych urządzeń i instalacji technicznych, wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupowanych samochodów i sprzętu silnikowego, prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.-prowadzenie narzędziowni-prowadzenie magazynu-likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku-dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzglednieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.-zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przed jednostki krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu (miasta) oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów opertacyjnych.-prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szodami w mieniukomendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowczych prowadzonychprzez dowódców JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy powiatowej.-współpraca z kontrahentami
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kętrzynie - 2017-11-23 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres gospodarki wodno-ściekowej, utrzymanie cmentarzy, wspieranie inicjatyw lokalnych, załatwianie innych spraw zleconych przez naczelnika wydziału GKO
Miasto Malbork/Urząd Miasta Malborka - 2017-08-27 - Malbork (pomorskie)